|
מי שזוכר: אז אתה מאמין שהאמת אינה יחסית | |||
|
|||
ותלויית נסיבות, זמן ומקום, אלא הולכת ונפרשת, הולכת ומתבהרת במהלך הזמן, תוך הפעלת תהליך סלקצייה אחורה - וסינון הזבל הממית והמכהה. | |||
_new_ |
העובדות אינן יחסיות | |||
|
|||
האמת קצת יותר חמקנית מהמותר והרצוי | |||
_new_ |
קרא את מאמרי לפני שתטיף לי על גישה המיוחסת לי | |||
|
|||
שהינה פרי דימיון קודח המציב מושאים דמיוניים ונלחם בהם (או מלסטם לעצמו גישות חדשות, ומייחס למלוסטם את טעויותיו וגישתו הקודמת, אותה תיקן המלוסטם). קישורים: אמת, מוסר, צדק טיבעי ומנהג: דיון 669 | |||
_new_ |
הקישור התקין: אמת, מוסר, צדק טבעי ומנהג | |||
|
|||
קישורים: אמת, מוסר, צדק טיבעי ומנהג: דיון 669 | |||
_new_ |
מיכאל, אני נפעמת משיריך | |||
|
|||
ומן הדיאלוג הפילוסופי שנרקם בינך לבין מישזוכר. אגב, משהו מדבריך הזכיר לי את זאב בכלר אבל יש איזה הבדל... והנה שיר הלל לגבר: הו גבר סמבטיון גועש שיריך פיוטיך להבות ואש גלים וסערה זרועותיך רשף וזיקוקים שריריך וכן הלאה וכן הלאה.. מתוך ספר החיים הסורי-בורי נ.ב. ובכל זאת מאמרו של מנדס היה מרגש בעיני מלא תום לב ואהבה | |||
_new_ |
אנה: אכן מאמרו של מנדס, כדברייך, מלא תום לב ואהבה | |||
|
|||
והיינו כולנו רוצים לשמר ולגונן על שמורות תום וחום-אמת כאלה גם וביחוד נוכח צוקי העיתים, שיניהם המשוננות, ופרצותיהם המדלדלות. | |||
_new_ |
אשת-חיל, אנה. אשר לבכלר, ראי רשימותי כאשר הסבו | |||
|
|||
תשומת ליבי למאמר ב''הארץ'' פרי מקלדתו. קישורים: ביקורתי/הבנותי כלפי מאמרו של בכלר ב''הארץ'': תגובה 23651 עם הסבת שימת ליבי למאמרו אודות חתרנות האמת וחיסול אומרה - בטרם קראתיו: תגובה 23640 | |||
_new_ |
האם דלילה היא לילית (אשת-ליל) ושמשון -אל השמש? | |||
|
|||
ומי היא אשת-חיל? ולמי נתת חילך? ומה פשר הדלילות? | |||
_new_ |
או מה פשר הדלות אצל אשת- ליל (דלילה - של הלילה) | |||
|
|||
ובמי אוחז חיל נוכח אשת-חיל? | |||
_new_ |
אנשי דלילה מביאים חשכה על שמשון בניקור עיניו | |||
|
|||
ואילו גילוח שבע מחלפות ראשו הינו גדימת קרני השמש. בתחילת הפרק אודות אשת-חיל נאמר: אל תיתן לנשים חילך. אנשי דלילה משחקים (צוחקים) לשמשון ואילו אשת חיל ''תשחק ליום אחרון'' | |||
_new_ |
מיכאל מיכאל | |||
|
|||
תודה על הלינקים על מאמרו של בכלר. אקרא אותם | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |