פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה לאריק פורסטר, 07/04/09 22:44)
ספירו המגעיל...
אריה פרלמן (יום שלישי, 07/04/2009 שעה 22:56)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אַתָּה נֶגֶד נְקָמָה, אָרִיק?
_new_ הוספת תגובה



נקמה
אריק פורסטר (יום רביעי, 08/04/2009 שעה 0:20)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא - רק נגד רצח של חפים מפשע.
_new_ הוספת תגובה



שאלה לידידנו מארה''ב מר פורסטר
סתם אחד (יום רביעי, 08/04/2009 שעה 13:50)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1- האם הפצצות בעלות הברית על דרזדן בהן נהרגו תוך יממה
כ-‏200000 תושבים הן רצח חפים מפשע?

2-האם הריגת כ-‏300000 יפניפ תוך 15 שניות בערים הירושימה ונגאסקי הוא רצח חפים מפשע?

3-ישנן דעות רבות הגורסות שנקמה היא ערך חשוב המונע רציחות נוספות , הפחד מנקמה(נקמת דם) הינו גורם הממתן את המאבקים האלימים והרציחות ההדדיות בעולם הערבי מסורתי- (בדואי )מה דעתך?

4- ושאלה אחרונה שאני מקווה שתענה עליה ללא התחמקות.:
אם נקמה היא אכן גורם הממתן את האלימות ומונע רציחות נוספות. האם היא דבר חיובי או שלילי

יענקלה?
_new_ הוספת תגובה



תשובה לידידנו מישראל המתבייש בשמו
אריק פורסטר (יום רביעי, 08/04/2009 שעה 19:01)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שתי שאלותיך הראשונות הן מה שבאנגלית נקרא ''הרינג אדום'' (Red Herring), במשמעות הסחת הדעת מהעניין המרכזי. את בעיות האתיקה של הפצצות דרזדן, הירושימה ונאגאסקי אתן לאחרים לפתור.

לעניננו, לפי דבריך אני מניח שאם קרובי בסמה עוואד אל נבארי ינקמו בישראלים חפים מפשע, נניח בני משפחתך, אתה תקבל רצח כזה בהבנה כי ''נקמה היא אכן גורם הממתן את האלימות ומונע רציחות נוספות.'' אני עצמי מעדיף סולחות על נקמות.
_new_ הוספת תגובה



תשובה לידידנו מישראל המתבייש בשמו
סתם אחד (יום חמישי, 09/04/2009 שעה 1:18)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם כן, אתה נותן לאחרים לפתור את בעיית האתיקה של הפצצות דרזדן והרס הירושימה ונגסאקי. יפה. לא נותר אלא לקבוע שהמדינה שאני יושב בה הרגה 700 חפים מפשע בשלושה שבועות, והמדינה שאתה יושב בה הרגה 300,000 חפים מפשע ב-‏15 שניות (על וייטנאם עוד לא דיברנו). אין לי מסקנה מעשית כרגע, אבל קשה לי קצת להבין: עפ''י ההיגיון שלך, למה שאנחנו שחיים בישראל לא נעסוק בהרג החפים מפשע בידי ארצות הברית ונשאיר את בעיית האתיקה של הפצצות עזה לאחרים?

יוליוס
_new_ הוספת תגובה



תשובה לידידנו מישראל המתבייש בשמו
אריק פורסטר (יום חמישי, 09/04/2009 שעה 1:46)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני נותן לאחרים לפתור את בעיות האתיקה שנוצרו בהפצצת דרזדן, הירושימה ונגאסקי היות והן התרחשו לפני 64 שנים, והזמן לקבוע באם לאשר אותן היה אז ולא עכשיו. אני יודע שלימונים קשה להתרכז ב-‏2009, אבל תנסה.
_new_ הוספת תגובה



ה'ימונים' פתרו את העיה לידיעתך.....
סתם אחד (יום חמישי, 09/04/2009 שעה 22:00)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולכן הם פעלו בעזה כפי שפעלו - במוסריות ובנחישות.
רק חבל שהיתה להם יותר מדי חמלה על חומת המגן האנושית של החמאס. שהרי רבים מאנשי החומה עשו זאת מרצונם (הבלתי) החופשי ולפי הוראת הקאדי(ש) שלהם.

יצחק בוקובזה
_new_ הוספת תגובה



תשובה לידידנו מישראל המתבייש בשמו
סתם אחד (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 21:16)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מלחמת וייטנאם שבה נהרגו מאות אלפי חפים מפשע בהפצצות מרבד היתה לפני כ-‏30 שנה. חיסולו של מוסאייב זרקאווי בהפצצת בלוק מגורים שלם שבה נהרגו 50 חפים מפשע כולל נשים וילדים, התרחשה לפני 4 שנים. אז מספיק להיתמם. אילו היהודים היו מטילים פצצת אטום לפני 64 שנים, או אפילו לפני מאה שנים, אתה היית חופר בזה עד היום. על פעולה הגנתית של ישראל שבה גורשו או נמלטו ערבים יש לך הרבה מאד מה לומר, אפילו שמדובר באירועים שהתרחשו לפני 62 שנה.

יוליוס
_new_ הוספת תגובה



תשובה לידידנו מישראל המתבייש בשמו
אריק פורסטר (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 23:07)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קיים הבדל גדול בין מלחמה כוללת בה סובלים תמיד האזרחים, ובין פעולה משטרתית בה נהרגים אזרחים.

דרך אגב, התנגדתי למלחמת וייטנאם, אך לא לחיסולו של זרקאווי.
_new_ הוספת תגובה



תשובה לידידנו מישראל המתבייש בשמו
סתם אחד (יום רביעי, 15/04/2009 שעה 12:44)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לאריק פורסטר

על פעולה זהה בדיוק לזו של חיסול זרקאווי, רק עם קצת פחות הרוגים חפים מפשע, שבה חוסל רב המחבלים סלאח שחאדה, דורשים להעמיד לדין טייסים ישראלים כפושעי מלחמה. אביר השמאל מלוס אנג'לס תומך בפושעי מלחמה? לא יאומן.
_new_ הוספת תגובה



תשובה לידידנו מישראל המתבייש בשמו
סתם אחד (יום חמישי, 09/04/2009 שעה 21:57)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לוי
חביבלה אריק, השאלות ביחס לדרזדן, הירושימה ונגסקי וכן גם ביחס ליגוסלביה הן רלבנטיות ולענין.
ביגוסלביה מדינות המערב רצחו ישירות ובעקיפין מאות אלפים . הרסו תשתיות אזרחיות ללא הבחנה טבח מגלומני.
_new_ הוספת תגובה



תשובה לידידנו מישראל המתבייש בשמו
אריק פורסטר (יום שישי, 10/04/2009 שעה 1:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השאלות ביחס לדרזדן, הירושימה ונגסקי וכן גם ביחס ליגוסלביה אינן רלבנטיות ולענין. משום מה, כשאני כותב על מעשי תועבה שנעשו בשמו של צה''ל, משתפכים הימנונים בבכיות על מעשי רצח שביצעו צבאות אחרים.

והפואנטה?

אותי מעניין מה עשו חיילי צה''ל לאזרחים בעזה. על מה שעשו האמריקאים בדרזדן תתווכח עם עמיתיך בחוג הקשישים.
_new_ הוספת תגובה



תשובה לידידנו מארה''ב שלא מתבייש
סתם אחד (יום שישי, 10/04/2009 שעה 3:24)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אחד מי יודע?

חיילינו לא עשו שום דבר לא חוקי. הם פעלו לפי כל החוקים המחמירים, פעלו לאט ובזהירות, כיוונו ופגעו רק במטרות טרור. הבעיה היתה שהמחבלים הצמידו את עצמם לאוכלוסיה האזרחית שתשמש להם שכפ''ץ. בתחילת השבוע השני למלחמה נתן החמאס לחלק מהאזרחים לברוח אבל נשארו אחרים מתוך רצון לתרום את גופם לאללה ולהגן על פושעי החמאס.

לכן כל פעם שצה''ל היה צריך לירות למטרת מחבלים שירתה או שיגרה, הוא בדק האם יש אזרחים בסביבה. אם היו - אז ברוב המקרים נמנע ירי.
הבעיה הראשית היתה מאש שנורית ושצריכים לסכלה מהר ככל הניתן ואין מודיעי מדוייק - במקרה כזה צה''ל הפעיל כוח נגדי כדי לעשות את הירי/שיגורים ובחלק מהמקרים נהרגו אזרחים ששהו בקירבת המחבלים / בבית ממנו הם ירו וכו'.

אני חושב שצה''ל הגזים לחומרה עם הוראות הדין הבינ''ל והוא לא היה צריך לעשות הערכה מחדש כל פעם שהמחבלים ירו, אלא לתקוף מיד בעוצמה גבוהה בכל מחיר שייגבה מהערבים.

שניים מי יודע?

שאלת מעורבות האזרחים במלחמות היא שאלה מוסרית שאיננה תלויה בזמן ובמקום. סירובך להתייחס לשאלות החריפות שהועלו כנגדך פוגמות בעמדותיך וחושפות את כוונותיך שאינן מוסריות חס וחלילה אלא פוליטיות עכשיוויסיטיות בלבד. אני מכיר בך שכניסה לסוגייה הזאת לעומקה תשבש את עמדותיך הפוליטיות ותחשוף את המגמתיות שלך שאינה נשענת על עובדות אלא יונקת מתעמולה פיליסטינית!!!!!

ראה דוגמה של הרובע הדרומי של עזה:
מסגד ששימש מחסן לנשק ומקום מסתרי למפעיליו ושמסמוך אליו - 13 מ' - שוגרו רקטות על צה''ל:
מחנה חמאס שירו ממנו שנמצא 27 מ' מבית ספר. במהלך המלחמה
עברו חלק מהמחבלים לתוך ביה''ס כדי לברוח מתקיפות צה''ל. כשצה''ל תקף את המשגרים הם היו צמודים לגדר ביה''ס מצידו השני ושם נהרגו לפחות 4 מחבלים וכמה אזרחים שחיפשו מסתור לצד המחבלים:
הינה הסרטון של הפגיעה:
אם ישראל היתה אצילה כמו ארה''ב בזרזדן היא בודאי היתה משמידה את כל עזה.

אברהם פרידמן
_new_ הוספת תגובה



שקרן 
סתם אחד (שבת, 11/04/2009 שעה 2:41)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אברהם פרידמן משקר.

''חיילינו לא עשו שום דבר לא חוקי. הם פעלו לפי כל החוקים המחמירים, פעלו לאט ובזהירות, כיוונו ופגעו רק במטרות טרור.''

הפשעים נגד האנושות שהתרחשו בעזה
הם בתחום האחריות של ממשלת ישראל
שקיבלה את ההחלטה לצאת לפעולה צבאית
מלאה בעזה.

ובשל האחריות לפשעים ברמה של מקבלי ההחלטות
בדרג המדיני, כל אזרחי ישראל שותפים להחלטה
ולתוצאותיה ונושאים באחריות המשפטית המלאה
לטבח ולהרס שצה''ל ביצע בעזה.

הפעולות של חיילי צה''ל בעזה מהוות יישום
פרטני של ההחלטה המרכזית של היציאה
למלחמה נגד תושבי עזה, ולכן לא קשה למצוא
דוגמאות לסחף של הפעילות הפרטנית בשטח
בכיוון של פשעי מלחמה.

אך תהיה זו טעות להתמקד בחוקיות או אי-החוקיות
של מעשי חיילים בודדים בשטח כמדד לחוקיות
הפעולה בכללה. ההתמקדות בפעולות החיילים בשטח
מאפשרת למקבלי ההחלטות בדרג המדיני מצד אחד
ולכלל ציבור אזרחי ישראל להתחמק מהאחריות
בה הם נושאים לכל ילד קדוש שנהרג בעזה.

קורה כאן מה שקרה בתחום הדיון בהתנחלויות:
במקום לדון באי-החוקיות של ההתיישבות של יהודים
בתחומי יהודה ושומרון כאי-חוקיות גורפת ברמה
המדינית, מסיטים המתנחלים עצמם (והממשלה) את
הדיון שוב ושוב בכיוון החוקיות או אי- החוקיות של
הקמת מבנה זה או אחר בשטח.

ישראל מענגת עצמה באופן פרברטי מחליא
בענישה הקולקטיבית וברצח הנלווה של התושבים
הפלסטיניים, ובה בעת פועלת מבלי משים כמעט
לטשטוש האחריות הקולקטיבית בה היא ואזרחיה
היהודים נושאים כלפי אותה האוכלוסיה הפלסטינית.
_new_ הוספת תגובה



היה שווה - אין קאסמים!!
ע.צופיה (שבת, 11/04/2009 שעה 6:27)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מ. ש. ל.
סתם אחד (שבת, 11/04/2009 שעה 6:58)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אתה השקרן יוסינקה
סתם אחד (שבת, 11/04/2009 שעה 11:29)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''ילד קדוש שנהרג בעזה'' פחחח עלק ...

היה ירי טרוריסטי מעזה לישראל והייתה תגובה ישראלית.
לחסול הטרור ישראל בחרה לצאת למבצע ההוא ולא בחרה בפעולה אחרת.
מבצע עופרת נוזלת הייתה חוקית אך מטופשת
לא בגלל העדר תוצאות.
בגלל שניתן היה להגיע לאותן תוצאות בפחות השקעה.
במהלך המבצע נעשה מאמץ מצד צהל לא לפגוע במי שאינו לוחם.
במהלך המבצע נעשה שימוש באזרחים כמגן אנושי.
את זה עשו הפלסטינים הרשעים.
לפי אמנת ז'נבה השימוש של הפלסטינים הרשעים באחייהם כמגן אנושי
הוא ולא הירי של חילי צהל,הוא פשע מלחמה והפלסטינים הרשעים הם פושעי המלחמה.
גם הירי הטרוריסטי לפני העופרת היה פשע מלחמה.
אתה מענג את עצמך באופן פרברטי ומחליא
בהלקאה עצמית כמו אבנרי,ספירו,לוי ומעט אחרים.
אבל ייתכן שהפרבטריות שלך היא דווקא בהיותך ערבוש המתחזה ליהודי.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (שבת, 11/04/2009 שעה 13:18)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קודם נדנדת לנו במשך חודשים ארוכים בעניין ריבוי הילודה.
אחר כך עברת לפרויקט של ניקנוק עזה. ועדיין הינך מתוסכל
בשני הנושאים, כי הרי שני הרעיונות הם הבל רוח ושטות.

המסכנים במטכ''ל הפגיזו את עזה ורפיח כי עמדו חסרי אונים
מול טפטוף הקסאמים בעוטף עזה ומול המשך ההתנגדות
לישראל ביהודה ושומרון. זו היתה מלחמת נקם - שפך דם
לשם שפך דם וענישה קולקטיבית. לא היו מטרות צבאיות אמיתיות,
רק הרצון לעשות 'משהו'. וכך זה גם נראה - טבח של אזרחים.

אם הייתי 'ערבוש' לא הייתי עוסק בכתיבה אלא ביישום.
הבעיה של כותבים כמוך, פריהאוף, היא שמעולם לא היה
לך האומץ ליישם. אתה גיבור רק בהבל פה. אני יכול רק לנחש
שכיהודי לא נלחמת אף פעם למען הגנתה של מדינת ישראל.
אך עכשיו כאשר הינך כבר בגיל פנסיה אתה מרשה לעצמך
לגרש בהבל פה מליוני תושבים ולהטיף להרס בתיהם.

במעשי ובדברי אין הלקאה עצמית אלא הגשמה של הערכים
שהורי והורי הורי הנחילו לי באופן בו יישמו את עקרונותיהם
שלהם. איני יודע בדיוק במה עסקו הוריך אך אני משוכנע
שאילו היו יודעים שאתה מטיף לטרנספר ולחיסול התושבים
הפלסטינים בארץ ישראל היו מתביישים בך.
_new_ הוספת תגובה



אילו לסבתי היו מפרשים היא הייתה יכטה.
סתם אחד (שבת, 11/04/2009 שעה 16:26)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה הגאון שאינו מעמיד את דעתך למבחן לוגי.
גדעון ספירו מזדהה.אבנרי מזדהה.ואתה עכבר.
אבל עכבריותך לא חשובה.כאן ''אתה'' זו כתיבתך.
כתיבתך שיקרית.טענותיך שיקריות.
תפישת ההמוסר שלך פגום.עיוורונך החד-צדדי פגום.
אבל לא רק תפישת המוסר שלך פגומה.
המוסר עצמו שבו אתה מאמין הוא שיקרי.
רברבנותך שזה מוסר אביך או תורת אימך קיצרי זרוע.
שורשיו הארוכים מגיעים אלפיים שנה לאחור.
מוסר עקום ופגום שהביא את עם ישראל
להיות אוד מוצל מאש ולא יותר.
הדרך לגיהינום רצופה במוסר ''שלך''
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 2:53)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''רברבנותך שזה מוסר אביך או תורת אימך קיצרי זרוע.
שורשיו הארוכים מגיעים אלפיים שנה לאחור.
מוסר עקום ופגום שהביא את עם ישראל
להיות אוד מוצל מאש ולא יותר.''

זה עצוב,
אך בלתי נמנע.
אנו מגיעים בדיון הזה
תמיד לאותו המקום:

אתה מכנה את המוסר היהודי
שמקורו במעמד הר סיני
''מוסר עקום ופגום שהביא
את עם ישראל להיות אוד מוצל מאש
ולא יותר.''

עכשיו מתברר שפריהאוף כבר לא מאשים
את יוסלה בחוסר מוסר, אלא דוחה בשתי
ידיים את המסורת האתית היהודית המקראית
והחדשה, בראותו במסורות אלה סימן לחולשה.

אך הרפיסות שהאריה מייחס לעם היהודי בעת
החדשה, רפיסות שהובילה לפי דעתו להשמדת
היהודים בשואה, תחושת הרפיסות המוסרית
הזאת היא בסך הכל בבואה של הדחייה שלו עצמו
את הקוד המוסרי היהודי.

נוצר אצל הכותב היפוך מעניין שאחד המאפיינים שלו
הוא גם היפוך הסדר הכרונולוגי והסיבתי של האירועים
ההסטוריים. אין זה המקרה שהעם היהודי איבד את
המצפן המוסרי המסורתי שלו בתקופה שקדמה לשואה.
הגרמנים הם שסטו מדרך הישר, ותחילה בהבל פה, ואחר
כך בכוח פיזי, נטלו מהיהודים בשטחי הכיבוש הגרמני את
זכויות האדם שלהם, עד כדי השמדתם.

בכך שפריהאוף מייחס את השואה לקוצר יד מוסרי אצל
היהודים הוא בפירוש מאשים את הקורבנות היהודיים
בהשמדתם. זה היפוך מזעזע במשמעותו, ביחוד כאשר הוא
בא מבן של מהגרים יהודיים מגרמניה. ספינר ז''ל סבל מאותו
הסינדרום: בשל הטראומה של קריסת המוסר הגרמני הזעיר בורגני
שהיהודים בגרמניה היו חלק ממנו, נוצר מעין חור מוסרי שחור
שמונע עד היום מנפגעי מלחמת העולם השניה דור שני ושלישי
להיענות לצו ולקוד המוסרי שנשבר אז, למרות שלכאורה חזרה
החברה האנושית מאז לעשתונותיה. הנפגעים ובני הנפגעים לא
החלימו, כפי שניתן לראות מהדחייה החד משמעית של המוסר
היהודי והאוניברסלי על ידי הכותב האחרון.

כאשר הדחייה של המוסר היהודי מלווה, כפי שהיא כאן, בהאשמת
הקורבנות, קורבנות השואה, הדחייה של עקרונות המוסר האוניברסליים
מקבלת מימד מפלצתי, כי הקורבן המואשם הוא ה'אני' הקולקטיבי
היהודי - מבחינה הסטורית ואישית הקורבן האולטימטיבי. מה עובר
למשתתף האחרון בראש קשה לתאר.
_new_ הוספת תגובה



יוסלה אינו מבין את תורת משה ואת השינוי שחל בה
סתם אחד (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 5:42)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משה הוציא את בני ישראל לחרות מהגלות המצרית.
תורת משה היא תורה נוקשה של העדפה ברורה של עם ישראל.
תורת משה ציוותה על כיבוש כנען.על חיסול החיווי האמורי הכנעני היבוסי ובמיוחד חיסול העמלקי.
הפרשנות של המיקרא ופסיקות שחרגו מהתורה הכתובה הביאו לשינוי הדרגתי במוסר היהודי.נקודת מיפנה מיוחדת היא הלל הזקן.הנה הסיפור.
אחד הגרים ביקש להתגייר תוך כדי לימוד כל התורה בעומדו על רגל אחת. לאחר שנדחה על ידי שמאי, בא לפני הלל. הלל גייר אותו ואמר לו: ''דעלך סני - לחברך לא תעביד, זו היא כל התורה כולה, ואידך זיל גמור''. כלומר: מה ששנוא עליך לא תעשה לחברך, זו כל התורה והשאר פירוש הוא, לך ללמוד.
אין זה פלא שמאה שנים אחריו נחרב בית המיקדש.
ואין די בזה. רבי עקיבא שהיה גדול בתורה ומשמעו שהיה מומחה בפרשנות המיקרא, כלומר בשינוי מצוות התורה היה מנהיגו הרוחני של המרד נגד האספסיאנוס.
מאז הייתה מרבית העם היהודי בגלות. 1800שנים של כפיפת ראש,כניעה לגוים ורפיסות.ככל שחיו היודים כמיעוט בגלות כך שינו את התורה למה שהיא היום.תהליך שמלווה בהשמדת חלקים גדולים בעם.
''אהבת לחברך כמוך'' היא מתכון חד-משמעי להכחדת העם.
לכן
''לֵךְ וְהִכִּיתָה אֶת עֲמָלֵק וְהַחֲרַמְתֶּם אֶת כָּל אֲשֶׁר לו וְלא תַחְמל עָלָיו, וְהֵמַתָּה מֵאִישׁ עַד אִשָּׁה מֵעלֵל וְעַד יונֵק מִשּׁור וְעַד שֶׂה מִגָּמָל וְעַד חֲמור''.

וגם נזכור כי המוסר הקנטיאני הוא הבסיס המוסרי של הנאציזם.
_new_ הוספת תגובה



הבסיס המוסרי של הנאציזם
סתם אחד (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 7:04)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אוסף עובדות מוויקיפדיה
עדיין לא יוצר טיעון משכנע.

אתה כותב,
''''אהבת לחברך כמוך'' היא מתכון חד-משמעי להכחדת העם.''

וזה מוכיח שהבנתך את היהדות חלקית ושטחית.
המיוחד ביהדות הוא שיש בה המשכיות בין המצוות
הנוגעות ליחס בין אדם למקום, בין אדם לחברו, ובזה
גם כלולות ההנחיות לגבי היחס לגר, לזר ולאוייב.

האמונה היהודית לא סתם שימשה בסיס לאיסלם ולנצרות.
הערכים האוניברסליים - ערכי האדם - שהם הבסיס
של התפישה היהודית הפכו את היהדות למיוחדת, וזה
מה שנתן את ההשראה לדתות הגדולות האחרות.

הדיבור הכאילו מדעי שלך, אריה, והאינטרפרטציות
שלך לכל מיני קרעי תיאוריות מחוץ להקשר (מדארווין
ןעד קאנט) מביכים למדי. ומדגימים בדיוק את סוג הבורות
שיכול היה לאפשר את הצמיחה של הנאציזם בגרמניה.

זה אבסורדי שכדי 'להציל' את היהדות והיהודים
הינך מחרבן על מה כל היקר לנו ביהדות, ומטיף לביצוע
פשעים נגד האנושות בידי יהודים. הפכת למין מפלצת אנטי-מוסרית
המפזרת רעל בכל מקום. והכי גרוע זה שאתה גורר את זכרם של
בני משפחתך שניספו בשואה אל תוך הג'ורה של רעיונותיך.

וכל זה בגלל התסכול האישי שלך על שלא השתחווינו אפיים ארצה
אל מול צלמי הדרוויניזם והגברת הילודה אשר ביקרם חפצת.
_new_ הוספת תגובה



יוסלה אינו מבין
סתם אחד (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 8:57)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה צריך כבר להבין שהיוסילה לא יתייחס לעולם לטענותיך בהגיון ובשיקול דעת אלא ישפוך את האידיאולוגיה שלו כמו שהירקן שופך את ירקותיו הפגומים בסוף יום מכירות כושל - הרבה לכלוך וריקבון לא רק בהודעות עצמן אלא גם בלא-גיקה של ה'יוסילה'.
לצורך כך הוא לוקח מילה בדבריך ומפרש אותה לפי נוחותו באופן רשלני ושיקרי ולעיתים קרובות באופן הפוך למה שהתכוונת.

בגדול ה'יוסלה' טוען שלפלסטינים מותר ונכון לרצוח יהודים כי היהודים גנבו להם את אדמת המולדת, ליהודים יש את הצבא כמעט הכי חזק בעולם (למרות שהוא מפשל בכל המלחמות ואולי בגלל שהוא מפר חוקים בינ''ל), ליהודים אסור להגן על עצמם כי הם החזקים והכובשים. אם תראה לו סרטון בו מחבל בכיר טוען שבכוונת ארגונו לחסל את ישראל ושהשלום הוא רק אחד האמצעים לכך הוא יברבר ויאמר שזה לא קשור לעניין הויכוח הכללי או הספציפי (לפי העניין שבויכוח). 'יוסלה' לעולם לא ישיב ישירות לטענות ולעובדות ספיציפיות שמועלות כנגד טיעונין הספציפיים או הכלליים ותמיד יסיט את הויכוח לשוליים הנוחים לו. לזכותו ייאמר שהוא מרבה לכתוב פרשנויות ותירוצים, בשעה ששמאלנים אחרים מסתפקים בהערה ש''אתה לא משיב לעניין'', ''שהאמת שלך קרובה לאמת של הפרוטוקולים של זיקני ציון'', ויתנו לך את הלינק שלהם למה שאמרו שקשור ב ד י ו ק לעניין בו כתבת.
בקיצור, ויכוח אמיתי ברוב הנושאים לא מתקיים כאן.
אז שתהנה לך מהשפרצותיו של ה'יוסילה'.

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



אולי בכלל יוסלה זה תוכנה.
סתם אחד (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 9:16)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעשי הסדום אותם הוא מבצע במקלדת הם הם משהו כמו'' העתק הדבק.''
הבה ננשה תרגיל קצר.
קחו תגובות שלו לפני שנה, לפני חודש ולפני יומיים האם אינם תאומים זהים?

ואולי בכלל ,יוסלה זה תוכנה.

יענקלה.
_new_ הוספת תגובה



אינך קורא את מה שמקלדתך פולטת
אריק פורסטר (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 20:17)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כתבת: ''ואין די בזה. רבי עקיבא שהיה גדול בתורה ומשמעו שהיה מומחה בפרשנות המיקרא, כלומר בשינוי מצוות התורה היה מנהיגו הרוחני של המרד נגד האספסיאנוס.
מאז הייתה מרבית העם היהודי בגלות. 1800שנים של כפיפת ראש,כניעה לגוים ורפיסות.''

אני מקווה שאתה מבין שכתבת שרבי עקיבא גרם להרס העם היהודי בציון, קביעה שאני מסכים עימה.
_new_ הוספת תגובה



[•] אינך קורא את מה שמקלדתך פולטת
סתם אחד (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 20:55)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לוי
[•]...
_new_ הוספת תגובה



הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה
סתם אחד (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 22:38)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כן.רבי עקיבא תמך במרד בר-כוכבא.הוא נהרג בשנת 136 כאחד מעשרה הרוגי מלכות.הרגוהו הרומאים.
המרד התחיל בשנת 132 והסתיים בשנת 136 בניצחון הרומאים.
אז התחילה הגלות האמיתית.האדריאנוס הרס את ההתישבות היהודית בארץ יהודה.

ללא קשר לרבי עקיבא חלקו של הלל הזקן גדול מאד בניוון העם היהודי בגלות.
_new_ הוספת תגובה



הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה
אריק פורסטר (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 22:51)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא ברור לי מה אתה רוצה מהלל הזקן. התורה שבעל פה שאתה משתמש בה היום, תורתו היא.

לגבי ר' עקיבא ובר כוכבא, ברור הוא שהם פתחו במלחמה לא נחוצה נגד הרומאים, מלחמה שהיתה מבוססת על שגעונות הגדלות של בר כוכבא בהן תמך (ועודד) ר' עקיבא עם ''נבואות הכוכב'' שלו. מלחמה הזויה זו הביאה לחיסולו של הישוב היהודי בא''י.

בר כוכבא היה משיח שקר ועל מקהלת המעודדים שלו ניצח ר' עקיבא.
_new_ הוספת תגובה



הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה
סתם אחד (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 22:54)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איפה קראת את השטויות שאתה מקליד כאן בהארץ?
_new_ הוספת תגובה



הלכה כבית הלל
אריק פורסטר (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 23:00)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תלמוד בבלי, עירובין יג
_new_ הוספת תגובה



הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה
סתם אחד (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 23:01)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ידוע לי ש ''הלכה כהלל הזקן''.
מה שאני אומר זה שההלכה ''אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך'' היא אסטראטגיה שהביאה לניוון הדמוגרפי של העם היהודי.
_new_ הוספת תגובה



הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה
אריק פורסטר (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 23:14)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך'' היא איסטרטגיה? זה חדשות עבורי. מי השתמש באיסטרטגיה זו, ולאיזה צורך? לא ברור לי גם איך זה הביא לנוונו הדמוגרפי של העם היהודי.

חוץ מזה, ''על תעשה...'' וכו' אינו הלכה.
_new_ הוספת תגובה



הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה
סתם אחד (יום שני, 13/04/2009 שעה 7:05)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אסטראטגיה היא קביעת מטרות ובחירת דרכי פעולה למימושן.את שני התנאים האלה ממלאת אימרתו של הלל.
אין ''עם ישראל'' לצערי מאז שנת 722 לפ''הס.ישנו העם היהודי.למרות שבלשון לא דייקנית אומרים עם ישראל.
מאז הפרשנים הגדולים והשינוי המתמשך במצוות של תורת משה לקולא נעשה העם היהודי מוסרי יותר במובן שאתה מקבל ואני שולל.
אמירתו שלל הלל מתמצתת יפה מגמה זו.היהודים בתפוצות הגולה,כאשר היו מיעוט בקרב הגויים נהגו נמיכות קומה וזולתנות כלפי הסובבים אותם.
השילוב של זולתנות ונמיכות קומה של קבוצה גורמת לצימצום הדרגתי בכמותם.זה מה שקרה לעם היהודי.זה נקרא ניוון דמוגרפי.
_new_ הוספת תגובה



ניוון דמוגרפי
אריק פורסטר (יום שני, 13/04/2009 שעה 18:42)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למעשה ההפך הוא הנכון. עם ללא בסיס גאוגרפי שהצליח לשרוד 2000 שנים של רדיפות ופוגרומים מראה שדארווין צדק: החזקים שורדים. הבריונים השכונתיים של פעם - הוויזיגותים, הוונדאלים וההונים נעלמו כולם מזירת ההיסטוריה.

אפשר להאשים את העם היהודי בהרבה דברים, אבל ניוון דמוגרפי אינו אחד מהם. ניטשה, דרך אגב, האשים אותנו באחריות להתנוונות המחשבה האירופית, אך באותו זמן הוא התפעל מכוחו הפנימי של העם היהודי.
_new_ הוספת תגובה



כן-ניוון דמוגרפי.
סתם אחד (יום שלישי, 14/04/2009 שעה 6:18)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינני רוצה לדרדר את הדיון הזה ל-AD HITLERUM אך באבולוציה אני יודע דבר אחד - לא החזק שורד.ועוד דבר אני יודע - המתאים שורד.
ההנחה שהחזק שורד הייתה הנחה גרמנית שגויה מתוך אי הבנת דרווין.זו הייתה אחת הטעויות של היטלר.גם של ניטשה.
הויזיגוטים והואנדלים חיים מצוין בחצי האי האיברי.ההונים חיים וטוב בערבה שמעבר ליערות ''טראנס-סילווניה'' היא הפוסטה ההונגרית.
היהודים כעם נמצאים תחת רדיפות מהחמורות שבתולדות האדם ואולי הממושכת שבהם.כיצד אנחנו בכל זאת כאן?למעשה בזה אתה מנגח את עמדתי.
אנחנו כאן עדין בזכות תכונות מסייעות מתאימות לעקרונות הברירה הטבעית.
1-מצוות פרו ורבו.כאשר הילודה שווה או עוברת את מספרי הפטירה העם שורד.
2-עם קשה עורף.תכונה של עקשנות ווכחנות שימרה את היהודים מהליכה אל הנצרות.לא כל היהודים,רק צאצאי העקשנים.
3-גלים עולים ויורדים של רדיפות ושל פריחה.הרדיפות גרמו לנדידה אל מחוזות שקטים ושם הייתה פריחה אשר בתורה הביאה לרדיפות חדשות.

בתקופת יוליוס קיסר חיו 25 מיליון יהודים כחלק מ-‏300 מיליון כלל האוכלוסיה האנושית.היום חיים 6.7 מיליארד בני אדם ורק 13 מיליון יהודים.רק פרו ורבו של 8 ילדים מול פרעות ורדיפות שימר קמצוץ מהעם.
כעת גם זה ניפסק.הדתיים והחרדים הם הקבוצה היולדת.החילונים ממעטים להתחתן וממעטים ללדת.
_new_ הוספת תגובה



הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה
ע.צופיה (יום ראשון, 12/04/2009 שעה 23:43)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אך להאדרתו מהבחינה המוסרית.
דמוגרפיה זה מושג בהמי. מוסר זה מושג אנושי.
יחי ההבדל הקטן.
_new_ הוספת תגובה



לא מתוך תסכול
סתם אחד (שבת, 11/04/2009 שעה 22:17)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לוי
צהל תקף בעזה לא מתוך תסכול ולא מתוך נקמה אלא כדי לעצור או לצמצם את ההפגזות על ישראל.
הערבים משתמשים בנשים, ילדים וזקנים במקום בשקי חול לביצור עמדותיהם.
אין לי מושג מה חשבו האבא והסבא שלך ושלו.
_new_ הוספת תגובה



כשאתה מאלץ את עצמך לשקר
סתם אחד (שבת, 11/04/2009 שעה 11:53)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז ברור לכל שכל דבריך אינם אמת.

אתה מכבס מילים, מגהץ אותן, מקפל אותם ותולה אותם בארון, ולכן מילותיך אינן שימושיות למציאות עליה אנחנו מדברים. ניכר שאתה קובע את האמת שלך בהתאם ליעד האידיאולוגי שאתה רוצה להשיג, ואז אתה לוקח פרט מכאן ופרט משם, מכבס, מגהץ, מייבש, מקפל ותולה בחלון הראווה שלך.

אין שום ''פשע נגד האנושות'' לצאת למלחמה באוייב שמפגע בך. הגיע הזמן שאם מוסר אינך יודע, אז שלפחות תלמד קצת את הדין הבינ''ל. אבר גם ללא הדין הבינ''ל והמוסר הרי ברור הדבר שאם אני תוקף אותך אז אתה מתגונן ותוקף בחזרה.
מהיכן זה ברור?
מהתנהגותך כאן. אתה לא מפסיק לתקוף, לשגר שקרים, לירות בדותות, להכות עם סילופים כדי להעביר מסר פשוט ושיקרי שהכיבוש הוא סיבת הסכסוך ואנחנו התוקפנים והפלסטינים הם הדודעלעך המסכנים.

לצערך אתה לא חייל טוב כל כך ואתה לא משרת בצבא האמת. ולכן אתה נשמע די הזוי ומנותק. כמו שישראל לא נמצאת בעזה היום, כך הצדק והשכל לא נמצאים בך היום!

אתה שתקפת ותוקף את צה''ל על פעולת יחדי וכל פיפס שמשמיע כל לובש מדים, פתאום אומר: '' אך תהיה זו טעות להתמקד בחוקיות או אי-החוקיות
של מעשי חיילים בודדים בשטח כמדד לחוקיות
הפעולה בכללה.'' כי אתה רואה שהטקטיקה הזאת לא שירתה אותך ולא השיגה את יעדיך. אם תבדוק כל מקרה ואירוע במלחמה תראה שחיילי צה''ל נהגו כיאות וכחוק. וזה מפחיד אותך! זה מוציא לך את הדלק מהמיכלים שלך! לכן אתה רוצה לברוח לויכוחים ה''גורפים'' בלשונך. אז תתחיל לגרף את כל המלל הבדוי והמושגים השיקריים שאתה מפיץ בטרם תגיע לחקר האמת. שהרי ידוע לך, אני מקווה, שאתה יודע שהשקר לא נותן לאמת להיראות. אם אתה לא יודע, אז תנסה עם עצמך לבדוק את העניין. תוותר על ביטויים בומבסטיים שיקריים שמחביאם בתוכם אמת שאתה מפחד או סולד ממנה ולא מסוגל להתמודד מולה. תנסה לבחון את עצמך לאט לאט עד שתתרגל לדבר אמת.

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



פרדוקס השקרן
סתם אחד (שבת, 11/04/2009 שעה 13:32)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פרדוקס השקרן מתעורר בכל פעם שהחוכם מציון פותח את הפה.

הרי כאשר מי שחשוד עליך כשקרן קורא לך 'שקרן' קשה לדעת האם הוא אומר
את האמת או משקר כהרגלו. וזו הבעיה שיש לי עם דבריו של החוכם.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (שבת, 11/04/2009 שעה 22:09)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לוי
ישראל פועלת להגנתה העצמית.
כל פעולותיה בעזה היו לגטימיות.
ההתישבות היא לגטימית כי ארץ ישראל שייכת לעם היהודי.
אי אלו חולרות מבני ברית ושאינם בני ברית הממומנים ע''י אנטישמיפ מדופלמים המציאו את האי חוקיות.
_new_ הוספת תגובה



אתה כנראה לא שמעת
סתם אחד (יום שישי, 10/04/2009 שעה 5:19)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את היצירה COSI FAN TUTI .כך עושים כולם.
את הערבים צריך לקרוע לגזרים.כמו הציווי על העמלק.
הערבים בני העוולה מקבלים מעט מדי ממה שרצו לתת לנו.
הם פלשו לארץ ישראל כדי להנות מהיוזמות הכלכליות והפיתוח היהודי ואחר כך הישראלי.
הם נקטו בטרור רצחני במשך 130 שנה ונכשלו בכל מעשיהם.
עד ימינו אלה תקוותם,מגמתם, מדיניותם ומעשיהם מכוונים להשמיד את ישראל להרוג את היהודים ו-או לזרקו אותנו לים.
לצערי בגלל רצח עם שעשו בנו הגרמנים נעשה נורמה-מוסרית להמנע מפשעי מלחמה ומרצח-עם.
נורמה שלא הופעלה נגד אנגליה וארהב במיקרה של דרזדן והירושימה, כך גם ביוגוסלביה.
הביקורת הבין-לאומית נגד ישראל נשענת על חוסר הדדיות.
לפריץ ולאפנדי מותר וליהודי אסור.
אתה פרקליט של מוסר מזוייף זה.
אתה מגן על ביקורת חסרת הוגנות כלפי ישראל.
אתה בעד מדיניות פרו-ערבית ואנטי-יהודית.

ומאחר ואנחנו בפסח
כל המרבה בהריגת ערבים הרי זה משובח.
_new_ הוספת תגובה



יש גם רגעי נחת בהתכתבויות האלה 
סתם אחד (יום שישי, 10/04/2009 שעה 6:02)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''לצערי בגלל רצח עם שעשו בנו
הגרמנים נעשה נורמה-מוסרית
להמנע מפשעי מלחמה ומרצח-עם.''

כך כותב האריה שלא שאג, שאת סגנונו ורעיונותיו אפשר
לזהות גם בלי משקפיים. וחושף בכך את הכשלון המוסרי שלו עצמו:

''לצערי...''

הוא מצטער על שבגלל השואה,
הפכה ההימנעות מפשעי מלחמה
ומרצח עם לנורמה מוסרית.

אכן ימים טובים הגיעו אם אריה מודה
בפה מלא שבוחל הוא במוסר הנורמטיבי
היהודי והישראלי השולל פשעי מלחמה
ורצח עם.

וכדי להסיר ספק מלב כל הוא מוסיף
את הפנינה:

''ומאחר ואנחנו בפסח
כל המרבה בהריגת ערבים הרי זה משובח.''

הצמאון לדם, ולמימוש הפנטזיה הדרוויניסטית
של אריה, לא באו על סיפוקם עם טבח התושבים
הפלסטיניים בעזה. הרי ניקנקו אותם בדיוק כפי
שהצעת, אריה. נראה שעכשיו ה'חזון' האפוקליפטי
של הכותב התנפח למימדים של 'פתרון סופי' לכל
דבר:

''את הערבים צריך לקרוע לגזרים.''
ו-''כך עושים כולם''.

ולחשוב שזו צוואתו הרוחנית של פנסיונר חביב
שהוריו היגרו מגרמניה לפלסטינה, ובתחילת דרכו
הפוליטית עבד במשרדי 'העולם הזה' של אורי אבנרי.

אכן ארץ אוכלת יושביה. תראו מה קרה לצופיה החביב.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף!
ע.צופיה (יום שישי, 10/04/2009 שעה 6:31)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עזוב אותך מהשטויות. אין קאסמים,היה שווה.
מסתבר שמה שנכון בדחייה,נכון בעירק,נכון באפגניסטן-פקיסטן, נכון גם בעזה. יש צורך להרוג הרבה חברים של הרוצחים בכדי שיבינו שהענין רציני.
יוסוף! אין קאסמים, היית מאמין!
שבע שנים ירו סתם, עד שבא ברק והוציא את הערמונים מהאש ואת החשק להרוג יהודים מראשם של השפנים.
_new_ הוספת תגובה



נ.ב יוסוף
ע.צופיה (יום שישי, 10/04/2009 שעה 6:33)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קראתי היום בעיתון שהנייה יצא במיוחד מהמחילה שלו לקבל את פני מרצח אחר-מנהיג הטירור הצפון אירלנדי לשעבר.
קיבל ביצים השפן,הא!
_new_ הוספת תגובה



אלה רוצחים אלה. מביאים בושות על ישראל בעולם.
סתם אחד (יום שישי, 10/04/2009 שעה 19:21)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זוועה. קאפואים.
_new_ הוספת תגובה



אתה בהחלט צודק. הערבים מביאים בושות לישראל
סתם אחד (יום שישי, 10/04/2009 שעה 19:34)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בהשוואתה לקאפואים.

מיקי בר-ששת
_new_ הוספת תגובה



יש גם רגעי נחת בהתכתבויות האלה 
סתם אחד (יום שישי, 10/04/2009 שעה 19:38)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טוב הנקניק להחדרה לערבים וטוב הנקניק להדגמת חיסול רצועת עזה
יוסלה התבלבל בין השניים
נדמה לו שההחדרה שביצע ברק היא ניקנוק הראוי
נו,מה ברק מבין בנקניק?
אכן ראוי להצטער שרצח יהודים בשואה הוא הבלם להגנת היהודים בישראל
עובדה היא שאת הישראלים בוחנים מבקרים ותוקפים על קליפת שום
ואת ההתנהגות האימתנית בעירק בסומלי בסודן ברואנדה ביוגוסלביה ועוד מסתירים ומזניחים
טוב קיין החי מהבל המת
_new_ הוספת תגובה



יש גם רגעי נחת בהתכתבויות האלה 
סתם אחד (יום שישי, 10/04/2009 שעה 22:25)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היהודים בארץ ישראל חושבים משום מה
שמלחמתם המזוויעה נגד האוכלוסיה הפלסטינית
בעזה וביהודה ושומרון היא מלחמת הישרדות.

אך לבד מטבח ללא תקדים באוכלוסיה הפלסטינית
וירידה נוספת במפלס המוסרי הישראל (ודחיית הקץ
הבלתי נמנע של הקמת מדינה פלסטינית ריבונית),
לבד מאלה לא השיגה ישראל דבר.

הטעות של הכותב הנקנקן אריה היא שאת הישראלים
מבקרים לא גורמי חוץ עויינים אלא היהדות עצמה. כל
יהודי שנתן יד לטבח בעזה הוא פושע בעיני עצמו.
וההוכחה לכך פשוטה: התגובה של הנקנקן
מוכיחה למעלה מכל ספק שמבין הנקניק את פשר
מעשיו, אך בוחר להתעלם ממצפונו.

עוד כייס שנתפס עם ידו בכיס המכנס.

ולחובבי היושרה, זהו אכן רגע של נחת.
_new_ הוספת תגובה



יש גם רגעי נחת בהתכתבויות האלה 
סתם אחד (שבת, 11/04/2009 שעה 11:32)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פושע הוא מי שלא משמיד את העמלקי.
ערבי טוב הוא ערבי במנהרה.
_new_ הוספת תגובה



יש גם רגעי נחת בהתכתבויות האלה 
סתם אחד (שבת, 11/04/2009 שעה 22:24)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

החולרות הישראליים המבקרים את צהל ממומנים ומטופחים ע''י גופים אנטישמיים עתירי ממון ורשע.
_new_ הוספת תגובה



  יש גם רגעי נחת בהתכתבויות האלה   (ע.צופיה)
  [•] תשובה לידידנו מישראל המתבייש בשמו  (סתם אחד)
  תשובה לידידנו מישראל המתבייש בשמו  (סתם אחד)
  חוטפי הקפיטן  (סתם אחד)
  אין חפים מפשע  (סתם אחד)
  נקמה  (סתם אחד)
  נקמה  (סתם אחד)

חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי