|
תשובה לידידנו מארה''ב שלא מתבייש | |||
|
|||
אחד מי יודע? חיילינו לא עשו שום דבר לא חוקי. הם פעלו לפי כל החוקים המחמירים, פעלו לאט ובזהירות, כיוונו ופגעו רק במטרות טרור. הבעיה היתה שהמחבלים הצמידו את עצמם לאוכלוסיה האזרחית שתשמש להם שכפ''ץ. בתחילת השבוע השני למלחמה נתן החמאס לחלק מהאזרחים לברוח אבל נשארו אחרים מתוך רצון לתרום את גופם לאללה ולהגן על פושעי החמאס. לכן כל פעם שצה''ל היה צריך לירות למטרת מחבלים שירתה או שיגרה, הוא בדק האם יש אזרחים בסביבה. אם היו - אז ברוב המקרים נמנע ירי. הבעיה הראשית היתה מאש שנורית ושצריכים לסכלה מהר ככל הניתן ואין מודיעי מדוייק - במקרה כזה צה''ל הפעיל כוח נגדי כדי לעשות את הירי/שיגורים ובחלק מהמקרים נהרגו אזרחים ששהו בקירבת המחבלים / בבית ממנו הם ירו וכו'. אני חושב שצה''ל הגזים לחומרה עם הוראות הדין הבינ''ל והוא לא היה צריך לעשות הערכה מחדש כל פעם שהמחבלים ירו, אלא לתקוף מיד בעוצמה גבוהה בכל מחיר שייגבה מהערבים. שניים מי יודע? שאלת מעורבות האזרחים במלחמות היא שאלה מוסרית שאיננה תלויה בזמן ובמקום. סירובך להתייחס לשאלות החריפות שהועלו כנגדך פוגמות בעמדותיך וחושפות את כוונותיך שאינן מוסריות חס וחלילה אלא פוליטיות עכשיוויסיטיות בלבד. אני מכיר בך שכניסה לסוגייה הזאת לעומקה תשבש את עמדותיך הפוליטיות ותחשוף את המגמתיות שלך שאינה נשענת על עובדות אלא יונקת מתעמולה פיליסטינית!!!!! ראה דוגמה של הרובע הדרומי של עזה: מסגד ששימש מחסן לנשק ומקום מסתרי למפעיליו ושמסמוך אליו - 13 מ' - שוגרו רקטות על צה''ל: מחנה חמאס שירו ממנו שנמצא 27 מ' מבית ספר. במהלך המלחמה עברו חלק מהמחבלים לתוך ביה''ס כדי לברוח מתקיפות צה''ל. כשצה''ל תקף את המשגרים הם היו צמודים לגדר ביה''ס מצידו השני ושם נהרגו לפחות 4 מחבלים וכמה אזרחים שחיפשו מסתור לצד המחבלים: הינה הסרטון של הפגיעה: אם ישראל היתה אצילה כמו ארה''ב בזרזדן היא בודאי היתה משמידה את כל עזה. אברהם פרידמן | |||
_new_ |
שקרן | |||
|
|||
אברהם פרידמן משקר. ''חיילינו לא עשו שום דבר לא חוקי. הם פעלו לפי כל החוקים המחמירים, פעלו לאט ובזהירות, כיוונו ופגעו רק במטרות טרור.'' הפשעים נגד האנושות שהתרחשו בעזה הם בתחום האחריות של ממשלת ישראל שקיבלה את ההחלטה לצאת לפעולה צבאית מלאה בעזה. ובשל האחריות לפשעים ברמה של מקבלי ההחלטות בדרג המדיני, כל אזרחי ישראל שותפים להחלטה ולתוצאותיה ונושאים באחריות המשפטית המלאה לטבח ולהרס שצה''ל ביצע בעזה. הפעולות של חיילי צה''ל בעזה מהוות יישום פרטני של ההחלטה המרכזית של היציאה למלחמה נגד תושבי עזה, ולכן לא קשה למצוא דוגמאות לסחף של הפעילות הפרטנית בשטח בכיוון של פשעי מלחמה. אך תהיה זו טעות להתמקד בחוקיות או אי-החוקיות של מעשי חיילים בודדים בשטח כמדד לחוקיות הפעולה בכללה. ההתמקדות בפעולות החיילים בשטח מאפשרת למקבלי ההחלטות בדרג המדיני מצד אחד ולכלל ציבור אזרחי ישראל להתחמק מהאחריות בה הם נושאים לכל ילד קדוש שנהרג בעזה. קורה כאן מה שקרה בתחום הדיון בהתנחלויות: במקום לדון באי-החוקיות של ההתיישבות של יהודים בתחומי יהודה ושומרון כאי-חוקיות גורפת ברמה המדינית, מסיטים המתנחלים עצמם (והממשלה) את הדיון שוב ושוב בכיוון החוקיות או אי- החוקיות של הקמת מבנה זה או אחר בשטח. ישראל מענגת עצמה באופן פרברטי מחליא בענישה הקולקטיבית וברצח הנלווה של התושבים הפלסטיניים, ובה בעת פועלת מבלי משים כמעט לטשטוש האחריות הקולקטיבית בה היא ואזרחיה היהודים נושאים כלפי אותה האוכלוסיה הפלסטינית. | |||
_new_ |
היה שווה - אין קאסמים!! | |||
|
|||
_new_ |
מ. ש. ל. | |||
|
|||
_new_ |
אתה השקרן יוסינקה | |||
|
|||
''ילד קדוש שנהרג בעזה'' פחחח עלק ... היה ירי טרוריסטי מעזה לישראל והייתה תגובה ישראלית. לחסול הטרור ישראל בחרה לצאת למבצע ההוא ולא בחרה בפעולה אחרת. מבצע עופרת נוזלת הייתה חוקית אך מטופשת לא בגלל העדר תוצאות. בגלל שניתן היה להגיע לאותן תוצאות בפחות השקעה. במהלך המבצע נעשה מאמץ מצד צהל לא לפגוע במי שאינו לוחם. במהלך המבצע נעשה שימוש באזרחים כמגן אנושי. את זה עשו הפלסטינים הרשעים. לפי אמנת ז'נבה השימוש של הפלסטינים הרשעים באחייהם כמגן אנושי הוא ולא הירי של חילי צהל,הוא פשע מלחמה והפלסטינים הרשעים הם פושעי המלחמה. גם הירי הטרוריסטי לפני העופרת היה פשע מלחמה. אתה מענג את עצמך באופן פרברטי ומחליא בהלקאה עצמית כמו אבנרי,ספירו,לוי ומעט אחרים. אבל ייתכן שהפרבטריות שלך היא דווקא בהיותך ערבוש המתחזה ליהודי. | |||
_new_ |
|
|||
קודם נדנדת לנו במשך חודשים ארוכים בעניין ריבוי הילודה. אחר כך עברת לפרויקט של ניקנוק עזה. ועדיין הינך מתוסכל בשני הנושאים, כי הרי שני הרעיונות הם הבל רוח ושטות. המסכנים במטכ''ל הפגיזו את עזה ורפיח כי עמדו חסרי אונים מול טפטוף הקסאמים בעוטף עזה ומול המשך ההתנגדות לישראל ביהודה ושומרון. זו היתה מלחמת נקם - שפך דם לשם שפך דם וענישה קולקטיבית. לא היו מטרות צבאיות אמיתיות, רק הרצון לעשות 'משהו'. וכך זה גם נראה - טבח של אזרחים. אם הייתי 'ערבוש' לא הייתי עוסק בכתיבה אלא ביישום. הבעיה של כותבים כמוך, פריהאוף, היא שמעולם לא היה לך האומץ ליישם. אתה גיבור רק בהבל פה. אני יכול רק לנחש שכיהודי לא נלחמת אף פעם למען הגנתה של מדינת ישראל. אך עכשיו כאשר הינך כבר בגיל פנסיה אתה מרשה לעצמך לגרש בהבל פה מליוני תושבים ולהטיף להרס בתיהם. במעשי ובדברי אין הלקאה עצמית אלא הגשמה של הערכים שהורי והורי הורי הנחילו לי באופן בו יישמו את עקרונותיהם שלהם. איני יודע בדיוק במה עסקו הוריך אך אני משוכנע שאילו היו יודעים שאתה מטיף לטרנספר ולחיסול התושבים הפלסטינים בארץ ישראל היו מתביישים בך. | |||
_new_ |
אילו לסבתי היו מפרשים היא הייתה יכטה. | |||
|
|||
אתה הגאון שאינו מעמיד את דעתך למבחן לוגי. גדעון ספירו מזדהה.אבנרי מזדהה.ואתה עכבר. אבל עכבריותך לא חשובה.כאן ''אתה'' זו כתיבתך. כתיבתך שיקרית.טענותיך שיקריות. תפישת ההמוסר שלך פגום.עיוורונך החד-צדדי פגום. אבל לא רק תפישת המוסר שלך פגומה. המוסר עצמו שבו אתה מאמין הוא שיקרי. רברבנותך שזה מוסר אביך או תורת אימך קיצרי זרוע. שורשיו הארוכים מגיעים אלפיים שנה לאחור. מוסר עקום ופגום שהביא את עם ישראל להיות אוד מוצל מאש ולא יותר. הדרך לגיהינום רצופה במוסר ''שלך'' | |||
_new_ |
|
|||
''רברבנותך שזה מוסר אביך או תורת אימך קיצרי זרוע. שורשיו הארוכים מגיעים אלפיים שנה לאחור. מוסר עקום ופגום שהביא את עם ישראל להיות אוד מוצל מאש ולא יותר.'' זה עצוב, אך בלתי נמנע. אנו מגיעים בדיון הזה תמיד לאותו המקום: אתה מכנה את המוסר היהודי שמקורו במעמד הר סיני ''מוסר עקום ופגום שהביא את עם ישראל להיות אוד מוצל מאש ולא יותר.'' עכשיו מתברר שפריהאוף כבר לא מאשים את יוסלה בחוסר מוסר, אלא דוחה בשתי ידיים את המסורת האתית היהודית המקראית והחדשה, בראותו במסורות אלה סימן לחולשה. אך הרפיסות שהאריה מייחס לעם היהודי בעת החדשה, רפיסות שהובילה לפי דעתו להשמדת היהודים בשואה, תחושת הרפיסות המוסרית הזאת היא בסך הכל בבואה של הדחייה שלו עצמו את הקוד המוסרי היהודי. נוצר אצל הכותב היפוך מעניין שאחד המאפיינים שלו הוא גם היפוך הסדר הכרונולוגי והסיבתי של האירועים ההסטוריים. אין זה המקרה שהעם היהודי איבד את המצפן המוסרי המסורתי שלו בתקופה שקדמה לשואה. הגרמנים הם שסטו מדרך הישר, ותחילה בהבל פה, ואחר כך בכוח פיזי, נטלו מהיהודים בשטחי הכיבוש הגרמני את זכויות האדם שלהם, עד כדי השמדתם. בכך שפריהאוף מייחס את השואה לקוצר יד מוסרי אצל היהודים הוא בפירוש מאשים את הקורבנות היהודיים בהשמדתם. זה היפוך מזעזע במשמעותו, ביחוד כאשר הוא בא מבן של מהגרים יהודיים מגרמניה. ספינר ז''ל סבל מאותו הסינדרום: בשל הטראומה של קריסת המוסר הגרמני הזעיר בורגני שהיהודים בגרמניה היו חלק ממנו, נוצר מעין חור מוסרי שחור שמונע עד היום מנפגעי מלחמת העולם השניה דור שני ושלישי להיענות לצו ולקוד המוסרי שנשבר אז, למרות שלכאורה חזרה החברה האנושית מאז לעשתונותיה. הנפגעים ובני הנפגעים לא החלימו, כפי שניתן לראות מהדחייה החד משמעית של המוסר היהודי והאוניברסלי על ידי הכותב האחרון. כאשר הדחייה של המוסר היהודי מלווה, כפי שהיא כאן, בהאשמת הקורבנות, קורבנות השואה, הדחייה של עקרונות המוסר האוניברסליים מקבלת מימד מפלצתי, כי הקורבן המואשם הוא ה'אני' הקולקטיבי היהודי - מבחינה הסטורית ואישית הקורבן האולטימטיבי. מה עובר למשתתף האחרון בראש קשה לתאר. | |||
_new_ |
יוסלה אינו מבין את תורת משה ואת השינוי שחל בה | |||
|
|||
משה הוציא את בני ישראל לחרות מהגלות המצרית. תורת משה היא תורה נוקשה של העדפה ברורה של עם ישראל. תורת משה ציוותה על כיבוש כנען.על חיסול החיווי האמורי הכנעני היבוסי ובמיוחד חיסול העמלקי. הפרשנות של המיקרא ופסיקות שחרגו מהתורה הכתובה הביאו לשינוי הדרגתי במוסר היהודי.נקודת מיפנה מיוחדת היא הלל הזקן.הנה הסיפור. אחד הגרים ביקש להתגייר תוך כדי לימוד כל התורה בעומדו על רגל אחת. לאחר שנדחה על ידי שמאי, בא לפני הלל. הלל גייר אותו ואמר לו: ''דעלך סני - לחברך לא תעביד, זו היא כל התורה כולה, ואידך זיל גמור''. כלומר: מה ששנוא עליך לא תעשה לחברך, זו כל התורה והשאר פירוש הוא, לך ללמוד. אין זה פלא שמאה שנים אחריו נחרב בית המיקדש. ואין די בזה. רבי עקיבא שהיה גדול בתורה ומשמעו שהיה מומחה בפרשנות המיקרא, כלומר בשינוי מצוות התורה היה מנהיגו הרוחני של המרד נגד האספסיאנוס. מאז הייתה מרבית העם היהודי בגלות. 1800שנים של כפיפת ראש,כניעה לגוים ורפיסות.ככל שחיו היודים כמיעוט בגלות כך שינו את התורה למה שהיא היום.תהליך שמלווה בהשמדת חלקים גדולים בעם. ''אהבת לחברך כמוך'' היא מתכון חד-משמעי להכחדת העם. לכן ''לֵךְ וְהִכִּיתָה אֶת עֲמָלֵק וְהַחֲרַמְתֶּם אֶת כָּל אֲשֶׁר לו וְלא תַחְמל עָלָיו, וְהֵמַתָּה מֵאִישׁ עַד אִשָּׁה מֵעלֵל וְעַד יונֵק מִשּׁור וְעַד שֶׂה מִגָּמָל וְעַד חֲמור''. וגם נזכור כי המוסר הקנטיאני הוא הבסיס המוסרי של הנאציזם. | |||
_new_ |
הבסיס המוסרי של הנאציזם | |||
|
|||
אוסף עובדות מוויקיפדיה עדיין לא יוצר טיעון משכנע. אתה כותב, ''''אהבת לחברך כמוך'' היא מתכון חד-משמעי להכחדת העם.'' וזה מוכיח שהבנתך את היהדות חלקית ושטחית. המיוחד ביהדות הוא שיש בה המשכיות בין המצוות הנוגעות ליחס בין אדם למקום, בין אדם לחברו, ובזה גם כלולות ההנחיות לגבי היחס לגר, לזר ולאוייב. האמונה היהודית לא סתם שימשה בסיס לאיסלם ולנצרות. הערכים האוניברסליים - ערכי האדם - שהם הבסיס של התפישה היהודית הפכו את היהדות למיוחדת, וזה מה שנתן את ההשראה לדתות הגדולות האחרות. הדיבור הכאילו מדעי שלך, אריה, והאינטרפרטציות שלך לכל מיני קרעי תיאוריות מחוץ להקשר (מדארווין ןעד קאנט) מביכים למדי. ומדגימים בדיוק את סוג הבורות שיכול היה לאפשר את הצמיחה של הנאציזם בגרמניה. זה אבסורדי שכדי 'להציל' את היהדות והיהודים הינך מחרבן על מה כל היקר לנו ביהדות, ומטיף לביצוע פשעים נגד האנושות בידי יהודים. הפכת למין מפלצת אנטי-מוסרית המפזרת רעל בכל מקום. והכי גרוע זה שאתה גורר את זכרם של בני משפחתך שניספו בשואה אל תוך הג'ורה של רעיונותיך. וכל זה בגלל התסכול האישי שלך על שלא השתחווינו אפיים ארצה אל מול צלמי הדרוויניזם והגברת הילודה אשר ביקרם חפצת. | |||
_new_ |
יוסלה אינו מבין | |||
|
|||
אתה צריך כבר להבין שהיוסילה לא יתייחס לעולם לטענותיך בהגיון ובשיקול דעת אלא ישפוך את האידיאולוגיה שלו כמו שהירקן שופך את ירקותיו הפגומים בסוף יום מכירות כושל - הרבה לכלוך וריקבון לא רק בהודעות עצמן אלא גם בלא-גיקה של ה'יוסילה'. לצורך כך הוא לוקח מילה בדבריך ומפרש אותה לפי נוחותו באופן רשלני ושיקרי ולעיתים קרובות באופן הפוך למה שהתכוונת. בגדול ה'יוסלה' טוען שלפלסטינים מותר ונכון לרצוח יהודים כי היהודים גנבו להם את אדמת המולדת, ליהודים יש את הצבא כמעט הכי חזק בעולם (למרות שהוא מפשל בכל המלחמות ואולי בגלל שהוא מפר חוקים בינ''ל), ליהודים אסור להגן על עצמם כי הם החזקים והכובשים. אם תראה לו סרטון בו מחבל בכיר טוען שבכוונת ארגונו לחסל את ישראל ושהשלום הוא רק אחד האמצעים לכך הוא יברבר ויאמר שזה לא קשור לעניין הויכוח הכללי או הספציפי (לפי העניין שבויכוח). 'יוסלה' לעולם לא ישיב ישירות לטענות ולעובדות ספיציפיות שמועלות כנגד טיעונין הספציפיים או הכלליים ותמיד יסיט את הויכוח לשוליים הנוחים לו. לזכותו ייאמר שהוא מרבה לכתוב פרשנויות ותירוצים, בשעה ששמאלנים אחרים מסתפקים בהערה ש''אתה לא משיב לעניין'', ''שהאמת שלך קרובה לאמת של הפרוטוקולים של זיקני ציון'', ויתנו לך את הלינק שלהם למה שאמרו שקשור ב ד י ו ק לעניין בו כתבת. בקיצור, ויכוח אמיתי ברוב הנושאים לא מתקיים כאן. אז שתהנה לך מהשפרצותיו של ה'יוסילה'. חכם ציון | |||
_new_ |
אולי בכלל יוסלה זה תוכנה. | |||
|
|||
מעשי הסדום אותם הוא מבצע במקלדת הם הם משהו כמו'' העתק הדבק.'' הבה ננשה תרגיל קצר. קחו תגובות שלו לפני שנה, לפני חודש ולפני יומיים האם אינם תאומים זהים? ואולי בכלל ,יוסלה זה תוכנה. יענקלה. | |||
_new_ |
אינך קורא את מה שמקלדתך פולטת | |||
|
|||
כתבת: ''ואין די בזה. רבי עקיבא שהיה גדול בתורה ומשמעו שהיה מומחה בפרשנות המיקרא, כלומר בשינוי מצוות התורה היה מנהיגו הרוחני של המרד נגד האספסיאנוס. מאז הייתה מרבית העם היהודי בגלות. 1800שנים של כפיפת ראש,כניעה לגוים ורפיסות.'' אני מקווה שאתה מבין שכתבת שרבי עקיבא גרם להרס העם היהודי בציון, קביעה שאני מסכים עימה. | |||
_new_ |
[•] אינך קורא את מה שמקלדתך פולטת | |||
|
|||
לוי [•]... | |||
_new_ |
הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה | |||
|
|||
כן.רבי עקיבא תמך במרד בר-כוכבא.הוא נהרג בשנת 136 כאחד מעשרה הרוגי מלכות.הרגוהו הרומאים. המרד התחיל בשנת 132 והסתיים בשנת 136 בניצחון הרומאים. אז התחילה הגלות האמיתית.האדריאנוס הרס את ההתישבות היהודית בארץ יהודה. ללא קשר לרבי עקיבא חלקו של הלל הזקן גדול מאד בניוון העם היהודי בגלות. | |||
_new_ |
הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה | |||
|
|||
לא ברור לי מה אתה רוצה מהלל הזקן. התורה שבעל פה שאתה משתמש בה היום, תורתו היא. לגבי ר' עקיבא ובר כוכבא, ברור הוא שהם פתחו במלחמה לא נחוצה נגד הרומאים, מלחמה שהיתה מבוססת על שגעונות הגדלות של בר כוכבא בהן תמך (ועודד) ר' עקיבא עם ''נבואות הכוכב'' שלו. מלחמה הזויה זו הביאה לחיסולו של הישוב היהודי בא''י. בר כוכבא היה משיח שקר ועל מקהלת המעודדים שלו ניצח ר' עקיבא. | |||
_new_ |
הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה | |||
|
|||
איפה קראת את השטויות שאתה מקליד כאן בהארץ? | |||
_new_ |
הלכה כבית הלל | |||
|
|||
תלמוד בבלי, עירובין יג | |||
_new_ |
הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה | |||
|
|||
ידוע לי ש ''הלכה כהלל הזקן''. מה שאני אומר זה שההלכה ''אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך'' היא אסטראטגיה שהביאה לניוון הדמוגרפי של העם היהודי. | |||
_new_ |
הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה | |||
|
|||
''אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך'' היא איסטרטגיה? זה חדשות עבורי. מי השתמש באיסטרטגיה זו, ולאיזה צורך? לא ברור לי גם איך זה הביא לנוונו הדמוגרפי של העם היהודי. חוץ מזה, ''על תעשה...'' וכו' אינו הלכה. | |||
_new_ |
הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה | |||
|
|||
אסטראטגיה היא קביעת מטרות ובחירת דרכי פעולה למימושן.את שני התנאים האלה ממלאת אימרתו של הלל. אין ''עם ישראל'' לצערי מאז שנת 722 לפ''הס.ישנו העם היהודי.למרות שבלשון לא דייקנית אומרים עם ישראל. מאז הפרשנים הגדולים והשינוי המתמשך במצוות של תורת משה לקולא נעשה העם היהודי מוסרי יותר במובן שאתה מקבל ואני שולל. אמירתו שלל הלל מתמצתת יפה מגמה זו.היהודים בתפוצות הגולה,כאשר היו מיעוט בקרב הגויים נהגו נמיכות קומה וזולתנות כלפי הסובבים אותם. השילוב של זולתנות ונמיכות קומה של קבוצה גורמת לצימצום הדרגתי בכמותם.זה מה שקרה לעם היהודי.זה נקרא ניוון דמוגרפי. | |||
_new_ |
ניוון דמוגרפי | |||
|
|||
למעשה ההפך הוא הנכון. עם ללא בסיס גאוגרפי שהצליח לשרוד 2000 שנים של רדיפות ופוגרומים מראה שדארווין צדק: החזקים שורדים. הבריונים השכונתיים של פעם - הוויזיגותים, הוונדאלים וההונים נעלמו כולם מזירת ההיסטוריה. אפשר להאשים את העם היהודי בהרבה דברים, אבל ניוון דמוגרפי אינו אחד מהם. ניטשה, דרך אגב, האשים אותנו באחריות להתנוונות המחשבה האירופית, אך באותו זמן הוא התפעל מכוחו הפנימי של העם היהודי. | |||
_new_ |
כן-ניוון דמוגרפי. | |||
|
|||
אינני רוצה לדרדר את הדיון הזה ל-AD HITLERUM אך באבולוציה אני יודע דבר אחד - לא החזק שורד.ועוד דבר אני יודע - המתאים שורד. ההנחה שהחזק שורד הייתה הנחה גרמנית שגויה מתוך אי הבנת דרווין.זו הייתה אחת הטעויות של היטלר.גם של ניטשה. הויזיגוטים והואנדלים חיים מצוין בחצי האי האיברי.ההונים חיים וטוב בערבה שמעבר ליערות ''טראנס-סילווניה'' היא הפוסטה ההונגרית. היהודים כעם נמצאים תחת רדיפות מהחמורות שבתולדות האדם ואולי הממושכת שבהם.כיצד אנחנו בכל זאת כאן?למעשה בזה אתה מנגח את עמדתי. אנחנו כאן עדין בזכות תכונות מסייעות מתאימות לעקרונות הברירה הטבעית. 1-מצוות פרו ורבו.כאשר הילודה שווה או עוברת את מספרי הפטירה העם שורד. 2-עם קשה עורף.תכונה של עקשנות ווכחנות שימרה את היהודים מהליכה אל הנצרות.לא כל היהודים,רק צאצאי העקשנים. 3-גלים עולים ויורדים של רדיפות ושל פריחה.הרדיפות גרמו לנדידה אל מחוזות שקטים ושם הייתה פריחה אשר בתורה הביאה לרדיפות חדשות. בתקופת יוליוס קיסר חיו 25 מיליון יהודים כחלק מ-300 מיליון כלל האוכלוסיה האנושית.היום חיים 6.7 מיליארד בני אדם ורק 13 מיליון יהודים.רק פרו ורבו של 8 ילדים מול פרעות ורדיפות שימר קמצוץ מהעם. כעת גם זה ניפסק.הדתיים והחרדים הם הקבוצה היולדת.החילונים ממעטים להתחתן וממעטים ללדת. | |||
_new_ |
הדבר ניכתב אחרי הבנה מעמיקה | |||
|
|||
אך להאדרתו מהבחינה המוסרית. דמוגרפיה זה מושג בהמי. מוסר זה מושג אנושי. יחי ההבדל הקטן. | |||
_new_ |
לא מתוך תסכול | |||
|
|||
לוי צהל תקף בעזה לא מתוך תסכול ולא מתוך נקמה אלא כדי לעצור או לצמצם את ההפגזות על ישראל. הערבים משתמשים בנשים, ילדים וזקנים במקום בשקי חול לביצור עמדותיהם. אין לי מושג מה חשבו האבא והסבא שלך ושלו. | |||
_new_ |
כשאתה מאלץ את עצמך לשקר | |||
|
|||
אז ברור לכל שכל דבריך אינם אמת. אתה מכבס מילים, מגהץ אותן, מקפל אותם ותולה אותם בארון, ולכן מילותיך אינן שימושיות למציאות עליה אנחנו מדברים. ניכר שאתה קובע את האמת שלך בהתאם ליעד האידיאולוגי שאתה רוצה להשיג, ואז אתה לוקח פרט מכאן ופרט משם, מכבס, מגהץ, מייבש, מקפל ותולה בחלון הראווה שלך. אין שום ''פשע נגד האנושות'' לצאת למלחמה באוייב שמפגע בך. הגיע הזמן שאם מוסר אינך יודע, אז שלפחות תלמד קצת את הדין הבינ''ל. אבר גם ללא הדין הבינ''ל והמוסר הרי ברור הדבר שאם אני תוקף אותך אז אתה מתגונן ותוקף בחזרה. מהיכן זה ברור? מהתנהגותך כאן. אתה לא מפסיק לתקוף, לשגר שקרים, לירות בדותות, להכות עם סילופים כדי להעביר מסר פשוט ושיקרי שהכיבוש הוא סיבת הסכסוך ואנחנו התוקפנים והפלסטינים הם הדודעלעך המסכנים. לצערך אתה לא חייל טוב כל כך ואתה לא משרת בצבא האמת. ולכן אתה נשמע די הזוי ומנותק. כמו שישראל לא נמצאת בעזה היום, כך הצדק והשכל לא נמצאים בך היום! אתה שתקפת ותוקף את צה''ל על פעולת יחדי וכל פיפס שמשמיע כל לובש מדים, פתאום אומר: '' אך תהיה זו טעות להתמקד בחוקיות או אי-החוקיות של מעשי חיילים בודדים בשטח כמדד לחוקיות הפעולה בכללה.'' כי אתה רואה שהטקטיקה הזאת לא שירתה אותך ולא השיגה את יעדיך. אם תבדוק כל מקרה ואירוע במלחמה תראה שחיילי צה''ל נהגו כיאות וכחוק. וזה מפחיד אותך! זה מוציא לך את הדלק מהמיכלים שלך! לכן אתה רוצה לברוח לויכוחים ה''גורפים'' בלשונך. אז תתחיל לגרף את כל המלל הבדוי והמושגים השיקריים שאתה מפיץ בטרם תגיע לחקר האמת. שהרי ידוע לך, אני מקווה, שאתה יודע שהשקר לא נותן לאמת להיראות. אם אתה לא יודע, אז תנסה עם עצמך לבדוק את העניין. תוותר על ביטויים בומבסטיים שיקריים שמחביאם בתוכם אמת שאתה מפחד או סולד ממנה ולא מסוגל להתמודד מולה. תנסה לבחון את עצמך לאט לאט עד שתתרגל לדבר אמת. חכם ציון | |||
_new_ |
פרדוקס השקרן | |||
|
|||
פרדוקס השקרן מתעורר בכל פעם שהחוכם מציון פותח את הפה. הרי כאשר מי שחשוד עליך כשקרן קורא לך 'שקרן' קשה לדעת האם הוא אומר את האמת או משקר כהרגלו. וזו הבעיה שיש לי עם דבריו של החוכם. | |||
_new_ |
|
|||
לוי ישראל פועלת להגנתה העצמית. כל פעולותיה בעזה היו לגטימיות. ההתישבות היא לגטימית כי ארץ ישראל שייכת לעם היהודי. אי אלו חולרות מבני ברית ושאינם בני ברית הממומנים ע''י אנטישמיפ מדופלמים המציאו את האי חוקיות. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |