![]()
|
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
''...יש בהחלט הבדל.'', ''...הם לא נוצרו מעצמם.'' וגו'. שמא יואיל אדוני לפרט את ההבדל ולנמק את קביעותיו? מה כל כך ''עדין'' בנושא האל ביהדות ומדוע יימנע אדוני מלהיכנס אליו? ולמה המרכאות? מה ההבדל בין עדיו ו''עדין''? | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
יובל, כפי שכבר כתבתי לך, זה לא הנושא המתאים כאן לצורך פירוט ונימוק. אני רק רוצה לרמוז מדוע הנושא ''עדין'' : אפילו ביהדות הקדומה התיחסו לאלוהים כריבוי ולא כיחיד... | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
נו, אז? | |||
![]() |
![]() |
![]() | ![]() |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |