|
ככה זה כשהמשטרה עוסקת בהבלים . | |||
|
|||
משטרת התנועה אינה עוסקת בעברות תנוועה המסכנות חיים . זה קשה לביצוע . נדמה לי , כי עבירות מהירות אינן סיבה ראשית לתאונות הדרכים ולתמותה מהן . עקיפה אסורה וסטיה מנתיב הן הסיבות העיקריות . גם חציית צומת באדום ואי ציות לתמרור עצור שייכים לכאן . את אלה המשטרה מתקשה לתפוס . אז המשטרה נוהגת בכיסוי תחת וגם מעשירה את טימיון הממשלה . כך גם לגבי חניה במקומות אסורים . אני מאמין בקורלציה כלומר מי שחוצה צומת באדום הוא למעשה מזלזל בחוק . מזלזל בחוק זה ומזלזל בחוקים נוספים . ולכן לדעתי תפיסת אלה והורדתם מהכביש תביא לתוצאות טובות גם בעבירות אחרות . ולענין איסור חניה ואיסור עצירה . יש כאלה רבים מדי . מה שקורה בפועל , שחונים גם כשאסור . חניה כזו לא מפריעה לתנועה , ברוב הגדול של המקרים . ובכלל מישהוא שמע כמה תאונות וחלילה מוות נגרמו מזה ? גם תופעת ''השוטר המסתתר'' מכוערת . | |||
_new_ |
ככה זה כשהמשטרה עוסקת בהבלים . | |||
|
|||
משטרת התנועה היא שלוחה של משרד האוצר.בנושא הסדרת התנועה מעולם לא רואים אותם. אבל מה, הניידות חדישות ונוצצות. | |||
_new_ |
ככה זה כשהמשטרה עוסקת בהבלים . | |||
|
|||
זה עיקר העניין . כסף לטימיון הממשלה ולא הפחתת תאונות . הרבה יותר פשוט להעמיד שוטרים בצמתים , לעצור מכוניות ולהחרים לנהג את הארנק . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |