| העיקרון עליו כתבתי אינו עיקרון פרטי כי יש לפחות עוד אדם אחד שתומך בעיקרון הזה.
טענה מופרכת של יוסלה: ''... אין התיאור של סיון אוניברסלי או עקרוני במידה מספקת כדי להיות ראוי לכינוי 'עקרון'''.
עיקרון הוא אוניברסלי כאשר הוא מקובל באופן רחב. לכן אם העיקרון שניסחתי אינו כזה הרי שהוא אינו אוניברסלי. עדין הוא עיקרון ולכן הטענה שלך, לא ''עקרוני במידה מספקת'' מופרכת.
הבעיה שלך, כמו של אריה עירן שאינכם מוכנים לקבל את העיקרון הזה. רק לא מובן למה אתם מספרים כל מיני תירוצים - קשקשנות פילוסופית - במקום פשוט להגיד שאינכם מקבלים אותו..
השקר העיקרי של יוסלה בסיפור התירוצים הזה בשרות הדמגוגיה: ''ומי שטוען כפי שטוען סיון שיש שוויון ערך בין שני המחנות,...'' |