|
|
|||
מקריאת התגובה של צופיה ברור סדר העניינים: 1. [כותרת] ''חוק הוא חוק''. 2. [משל] ''יש חוק נגד איתות למטוסי אויב בשעת האפלה והיא חובת האפלה והפרתה בעת קיום חוקי חירום היא עברה קשה. אין חוק נגד איתות למטוסים כאשר אין חוקי חירום.'' 3. [רשימת האירגונים] ''בצלם הוא....'' ''נשות המחסומים...'' ''שלום עכשיו....'' ''האנרכיסטים בנעלין... אישית אני חש בחילה מכל הארגונים הנ''ל.'' התגובה פותחת כאמור בכותרת שנושאה קיום החוק, ממשיכה עם משל בנוגע לקיומם של חוקים בעת חרום, ומסיימת באיזכור ארבעה אירגונים לשמירה על זכויות האדם בישראל שצופיה טוען פועלים ממניעים זרים ולא למען השמירה על זכויות האדם, ולגבי המפגינים בנעלין צופיה טוען שהם עוברים על החוק: ''...הם לטעמי עבריינים שמקומם בכלא.'' לא ברור לי איזו תגובה דוד סיון קרא, אך לא צריך גאון בספרות כדי להבין שצופיה מתכוון לומר שהאירגונים שמנה עוברים כביכול על החוק. עדיף אולי שדוד סיון ירד מהעץ הגבוה עליו טיפס ויחפש את הדמגוגים במקומות בהם הם אכן שורצים, ולא תחת פנס הרחוב החביב עליו. | |||
_new_ |
|
|||
הארגונים הללו הם כמו מאותתים למטוסי אויב . | |||
_new_ |
יוסלה ממשיך להסתבך בדמגוגיה | |||
|
|||
יוסלה עסוק בהדבקת תוויות ולכן הוא מדביק אותן ואחר כך מנסה להמציא הסבר הגיוני. העובדה היא שקריאה נכונה של הדברים שנכתבו בהודעה ההיא מבהירה שהקטע בו יוסלה משתמש שימש את ''ע'' להבהיר שהחוק עליו אריה כתב לא רלוונטי לעניין האירגונים שכל כך יקרים ליוסלה. לכן הקטע שבא בהמשך הציג את דעתו של ''ע'' על האירגונים האלה ולא על חוקיותם. אכן לא צריך להיות גאון בספרות בשביל להבין את כוונת הקטע. אלא שיוסלה מעדיף את הדבקת התוויות גם אם הכלי שלו היא דמגוגיה. יוסלה כאילו לא מבין מהו מקור הכותרת ולמה היא מתייחסת. יוסלה כאילו לא מבין שמשמעות הקטע המצוטט היא בדיוק הפוכה ממה שהוא רוצה כל כך לייחס לו. יוסלה כאילו לא מבין שהטענות שלו לא מחזיקות מים. יוסלה מעדיף לטפס על עץ הדמגוגיה ומעדיף להסתבך בין ענפיו. זה כבר דפוס ידוע מראש! בכל זאת עדיף שיוסלה ירד מעץ הדמגוגיה עליו טיפס וימנע מלהסתבך בין ענפיו. | |||
_new_ |
יוסלה ממשיך להסתבך בדמגוגיה | |||
|
|||
אתה הכתרת אותו כבעל אינטלאגנציה והעונש הוא שלך קבל אותו! | |||
_new_ |
העונש שאתה מייצר לא שונה בהרבה! | |||
|
|||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |