פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה לסתם אחד, 28/08/09 8:05)
הפטפטת נמשכה.(2)
סתם אחד (יום ראשון, 30/08/2009 שעה 5:43)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מצחיק לקרוא אצל יוסלה טרוניה שעוסקים בו ולא בנושא הדיון . אדם שכל נוהגו הוא לעסוק בבני הפלוגתא ולא בנושאים שבדיון מבקר אחרים שעושים כמותו .

אין ליוסלה מה להגיד בכל נושא שעולה מלבד הכפשת הזולת .
בזה מסתכמת יכולתו .
ולכן הסתרת עצמו נחשבת בעיניו שיא היכולת .
_new_ הוספת תגובה



הפטפטת נמשכת
סתם אחד (יום ראשון, 30/08/2009 שעה 8:30)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העובדה היא שלפי חוקי הפורום הזה העיסוק בגופו של הכותב אסור.
אחד היוצאים מהכלל הוא המקרה בו הכותב עוסק בנושא הדוגמא האישית
ובוחר לפרסם פרטים אישיים מחיי אישי ציבור כ'הוכחה' לכך שהם נותנים דוגמא
אישית שלילית.

במקרה הזה, מתבקש שהכותב יראה קבל עם שהוא עומד בקריטריונים
לנתינת דוגמא אישית אשר הוא מפעיל לגבי אישי הציבור אשר את נתוניהם
האישיים חשף.

כזה היה המקרה של ההשמצות שאריה עירן פירסם על אורי אבנרי ועמוס קינן
בנושא נתינת דוגמא אישית, וכמובן עירן בפחדנות האופיינית לו סירב להפעיל
את אותם הקריטריונים לגבי עצמו, ובחר להתיחס לתרומתו האדירה לבטחון
המדינה במקצוע המסגרות. עירן כמובן פחד לגלות כמה ילדים יש לו, מה שיוצר
את הרושם שבנושא הילודה שבו תקף את אבנרי וקינן על שאינם נותנים דוגמא
אישית ראויה, הדוגמא שהוא נותן מזערית.

ושוב,
הדרישה שעירן יסביר כמה ילדים יש לו, והיכן שירת בצבא, אינה בגדר עיסוק
בגופו של עירן כנושא, אלא מתבקשת מהעיסוק בנושא הדוגמא האישית שעירן
עצמו העלה באופן כה בוטה ומשמיץ ביחס לאבנרי וקינן.

בעניין זה חשבתי להראות שבהודעה האחרונה של הצופיה,
אין עיסוק כלל בנושא הדוגמא האישית או בכל נושא אחר,
אלא כל ההודעה מורכבת מהערות לגופו של הכותב הקודם
יוסלה, ללא כל הצדקה עניינית. הנה הודעתו של הצופיה
כלשונה. היו אתם השופטים:

''הדבר הבולט ביותר בתגובתך זה הפחד, הזיעה המוגברת. אתה נלחץ אל הקיר. ההכחשות שלך אינן עושות רושם על אף אחד. לכל מי שקורא את דבריך בפורום ברור שאתה לא-יהודי, אולי ערבי-ישראלי. גם זה בספק רב. לי יש הוכחות חותכות, ללא כל קשר למערכת הפורום. אין לי כל כוונה להציגם בפניך. אין גם צורך, מי כמוך יודע את האמת! אתה לא חשפת את זהותך האמיתית, אל אני חשפתי אותה. שמך המדויק ממש אינו חשוב, חשובה זהותך האתנית,כי כך ניתן להבין את הודעותך במובן הנכון. השימוש שאני עושה במילה ''פלשתינאי'' היא מובנת מאליה,הרי אתה פלשתינאי. אילו היית צרפתי הייתי פונה אליך כז'וז'ו הצרפתי, אך אינך כזה. אתה פלשתינאי. לא מפריע לי כלל שאתה פלשתינאי, מפריע לי ההונאה שאתה עושה לקוראי הפורום בהציגה את עצמך כיהודי עם שם אוטנטי כ''יוסלה''. זוהעדות המשכנעת ביותר על אופייך ועל טיב אישיותך.''

מה שמצחיק עוד יותר זו העובדה שדווקא אריה עירן נחלץ לעזרתו של
הצופיה המותשת ומייצר עוד הודעה שתוכנה לגופו של הכותב יוסלה, ללא
כל קישור ענייני:

''מצחיק לקרוא אצל יוסלה טרוניה שעוסקים בו ולא בנושא הדיון . אדם שכל נוהגו הוא לעסוק בבני הפלוגתא ולא בנושאים שבדיון מבקר אחרים שעושים כמותו . אין ליוסלה מה להגיד בכל נושא שעולה מלבד הכפשת הזולת .
בזה מסתכמת יכולתו . ולכן הסתרת עצמו נחשבת בעיניו שיא היכולת .''

גם הודעה קודמת של הצופיה חוזרת על אותו דפוס לא ענייני:

''ראשית-יש לי הוכחות לזהותך האתנית.וכבר אומר לך שאין לי כל מחויבות להציגם בפניך. הם מספקים אותי וזה מספיק עבורי. שנית- אל תאיים עלי (''תהיה על חשבונך''). פרצופך האמיתי כתעמולתן פלשתינאי פעיל ידוע היטב לכל קוראי פורום זה. חשוב להביא לידיעתם את ההונאה שאתה משתמש כלפיהם בכך שאתה מציג את עצמך כביכול כיהודי בעוד שאינך כזה. אז, יוסוף יקר שלנו, תפסיק להיות כל-כך רופס ופחדן. תגן על דעותך באומץ ותפסיק להתחבא במחילות כמו כמה ממנהיגיך.''

נראה לי שמרוב כעס ותסכול על האפקטיביות של הניתוחים המשעשעים לעתים
של היוסלה את דברי בבת עינו משבט צופי רמת-גן וחברו לדיעה הקדומה עירן,
החלו השניים לייצר תגובות החסרות לחלוטין כל מרכיב ענייני, ובכך שמטו ללא
משים את הקרקע מתחת להודעות אלה ורבות אחרות כמותן.

ובזה לא נגמרו הצרות של השניים.
יש הרי סוג נוסף של תגובות שבהן יש לגיטימיות להתיחסות לכותב זה או אחר
ישירות (לגופו) כאשר הביטוי בו משתמשים הוא אמנם שם תואר אישי (יחידי)
אך בא לתאר או להגדיר את עמדתו הפוליטית או החברתית של הכותב אשר
אל עמדותיו מתייחסים.

לדוגמא: אסור להתייחס אל אריה עירן באופן הבא: 'אריה עירן גזען',
אך מותר להראות (ולכתוב) שעמדותיו של אריה עירן ביחס לפלסטינים (או איך
שהוא קורא להם - הערבים) מבוססות על דעה קדומה ולכן הן גזעניות - מה
שהופך את עירן, כבעל העמדה הנדונה - לגזען.

וכך גם ניתן להראות שהעמדות הפוליטיות-חברתיות של עירן הן 'פשיסטיות'
היות והן מכילות את כל המרכיבים של המשטרים הפשיסטיים הקלסיים.

גם הכינוי שיוסלה נתן לבבת עינו הצופיה - הקונפורמיסט - מבוסס עניינית
על הערכה די מדויקת של עמדותיו הפוליטיות-חברתיות של הנ''ל.

לעומת זאת, וכפי שהקטעים שציטטתי מראים,
איבדו השניים לצים כליל את השליטה העצמית
והם עוסקים בעיקר בכתיבת כתבי פלסתר שאין
בהם גרעין של ענייניות - כמעט הכל נועד לניגוח,
ורוב הביטויים הכלולים בהם הם בגדר גידופים.

אך ככל שהשניים כותבים יותר, הם מספקים
יותר חומר לניתוח ספרותי, כמו למשל האופן בו
צופיה משתמש במונח 'פלשתינאי' כדי לגדף את
יוסלה:

''עוד פטפטת פלשתינאית אוילית וזדונית.''

וזה חושף כמובן את הדעה הקדומה אצל הכותב,
היות ועבורו כנראה 'היות פלשתינאי' זה דבר שלילי
מעצם מהותו - שוב הדעה הקדומה.

ואז מזדרז צופיה להצהיר:
''אני לא משתמש במילה פלשתינאי כמילת גנאי. אין לי שום דבר אישי כנגד הפלשתינאים כבודדים.''

וזה באמת משמח את כל ה'פלשתינאים' הבודדים.
אך איך אמורים ה'פלשתינאים' שמבלים בקבוצות
להרגיש, - האם צופיה מרשה להם להיעלב, או שגם
זה אסור?

והגדיל צופיה לעשות - כי הרי כלל אינו מבין שהאופן בו הוא
מנסה לטעון שיוסלה הוא 'פלשתינאי', כאילו שזה דבר נורא,
רק מחזק את הרושם שעמדתו עלפי ה'פלשתינאים' גזענית -
כאשר הצהיר לאחרונה שיש בידיו מידע ה'מוכיח' ללא ספק
שיוסלה הוא אכן 'פלשתינאי'.

ושוב אין צופיה מבין את המשמעות של דבריו: הרי ככל שהוא יותר
מתחפר בפרויקט ה'פלשתינאי' הזה, וככל שהתלהבותו גדלה
כאשר נדמה לו שהוא עומד לסתום ליוסלה את הפה, כך גם למדים
אנו הקוראים באופן ברור יותר וחד משמעי, שיש לצופיה דעה קדומה
שמשחירה את האופק הפוליטי-חברתי של כל דבר שהוא חושב או כותב.
קשה להפטר מדיעות קדומות, והעצה היחידה שאני יכול לתת לצופיה
בעניין זה היא לבלות פחות זמן בסאונה עם אריה עירן, כי הדיעות הקדומות
וחוסר הסובלנות, מדבקים.

ואני רק רוצה לסיום להצהיר שתוכנה של תגובתי זו מכיל רק הערות
המתיחסות באופו ענייני לעמדותיהם ותגובותיהם של שני הכותבים.
_new_ הוספת תגובה



הפחד משתק אותך, יוסוף!
ע.צופיה (יום ראשון, 30/08/2009 שעה 8:39)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אל חשש. לא אחשוף את זהותך בפומבי ולא משנה כמה תתגרה. זה ענין של נימוס ויושר כלפי הזולת.
לעומת זאת לא הפסיק מלהביא לידיעת משתתפי הפורום על ההונאה שאתה מפעיל כלפיהם כאשר אתה מציג את עצמך כיהודי בעל שם אוטנטי כ''יוסלה''.
אתה בהחלט עוסק בדברים אישיים של הממשתתפים,ובעיקר במשתתף אריה עירן. ואני מקווה שמי שאמור להשגיח על כך יפעל בהתאם.
_new_ הוספת תגובה



הפחד משתק אותך, יוסוף!
סתם אחד (יום ראשון, 30/08/2009 שעה 10:26)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מודה לבבת עיני על ההתחשבות שהיא
מגלה כלפי יוסלה.

אך לפני החיבוקים והנישוקים
(וגם חוקן לא יזיק), הנה מספר
מלים על מה שבאמת מתרחש כאן:

כתבתי על ההרג של האזרחים בעזה בהקשר של פעולות התגמול הישראליות
ויחידות היסול של צה''ל, והצעתי שהאוכלוסיה הפלסטינית של עזה
אינה ראויה לענישה הקולקטיבית הרצחנית הזאת, ושעל ישראל והישראלים לקחת אחריות על הטבח הנקמני שעשתה בתושבי עזה.

התגובה של הצופיה:
''חברה לסתום את האף
עוד פלט דבקי וריחני של יוסוף פלשתינאנו
אוף! אישה סרחון!

בהמשך הדיון הצעתי שעיוות המציאות שקיבל בישראל את הצורה של
רעיונות פשיסטיים וגזעניים הוא לא התוצאה של של חשיבה פוליטית-חברתית רציונאלית, אלא התוצאה של מצב קליני נפשי של בני הדור השני לשואה שמחוסר יכולת להתמודד עם הטרואמה של השואה, אימצו לעצמם את המאפיינים הפוליטיים של התוקפן הנאצי, מה שמביא למסקנה שהשיחה העניינית עם אנשים אלה אינה מועילה לאיש, היות והבעיה היא נפשית ודורשת טיפול.

לכך הגיב הצופיה שוב בסגנון
הענייני האופייני לו:

''עוד פטפטת פלשתינאית אוילית וזדונית''.

בתגובה לגידוף זה כתבתי:
''כבר הערתי לך בעבר שהשימוש בביטוי 'פלשתינאי' בתור
מילת גנאי מקביל לשימוש שעשו שונאי ישראל בביטוי
'יהודון'.''

ועל כך ענה צופיה, כדרכו
לעניין ורק לעניין:

''אני לא משתמש במילה פלשתינאי כמילת גנאי. אין לי שום דבר אישי כנגד הפלשתינאים כבודדים. אני משתמש במקרה הזה במילה פלשתינאי כדי להצביע על זהותך האתנית,דבר שמציב את מהות הודעותך בצורה אמיתית ולא בהסוואה שאתה עוטה על עצמך בכך שאתה מתיימר להציג את עצמך כיהודי אוטנטי בשם ''יוסלה'' שהוא כמובן שקר מוחלט והונאת הקוראים בפורום.''

ועל כך עניתי לו שההתממות שלו אינה משכנעת, היות
והצרוף בו הוא משתמש במונח 'פלשתינאי'
נועד למטרת גידוף.

על כך ענה צופיה
''ראשית-יש לי הוכחות לזהותך האתנית.וכבר אומר לך שאין לי כל מחויבות להציגם בפניך. הם מספקים אותי וזה מספיק עבורי.''

ועל כך עניתי לו שהמידע שיש לו לא יכול
להיות נכון היות ואני לא 'פלשתינאי',
ושהסיבוב הזה של מה שכבר מזמן הפסיק להיות דיון ענייני
ייגמר בכך שהבדיחה תהיה
על חשבונו של צופיה.

צופיה ראה דווקא בכך איום על שלמותו הפיזית
ומיד בא לעזרתו ההומניסט והמדען אריה עירן
שהכביר גידופים והערות לא מחמיאות
שאין טעם לחזור עליהן.

לא אלעה אתכם בשארית השתלשלות העניין (או אי-העניין),
אסתפק בכך שלא לקח הרבה זמן כדי לגרום לצופיה ועירן
לקלל את הבישוף דזמונד טוטו
ולקרוא לו שקרן.

וגם הצעתי לצופיה שיביא לידיעת כולנו את המידע שמצא בנוגע לזהותי האתנית.
אך צופיה כנראה חשש מלהביא בפנינו את המידע, או בגלל שאין לו מידע כזה, או פשוט בגלל שידע שאין לו מושג על מה הוא מדבר.
המשכנו לדון באפשרויות השונות של צופיה אוכל את כובעו,
וגם הגשתי ניתוח די מקיף המראה שכל הודעותיהם
האחרונות של צופיה ועירן כלל אינן עונות לקריטריון של דיון ענייני
היות והן נוגעות רק לגופו של הכותב
עבדכם הנאמן.

לאור כל השתלשלות הכתיבה הגדפנית הלא עניינית של צופיה ועירן
התפלאתי לקרוא בתגובה האחרונה של צופיה:

''אל חשש. לא אחשוף את זהותך בפומבי ולא משנה כמה תתגרה. זה ענין של נימוס ויושר כלפי הזולת.''

כנראה שזה נכתב או בהיסח דעת
או מתוך רצון לייצר אתנחתא קומית
בשטף הקללות.

למרות שכבר הוכח קבל עם מהתגובות שלמעלה
שצופיה פחדן, היות ותחילה ניסה לסתום פיות
באמצעות ההצהרה שיש לו מידע חושפני וכו'.,
אך בהמשך נבהל ונמנע מלספר לנו מה גילה,

הנה כאן הוא מעמיד פנים של אדם אציל נפש
המונע מעצמו לחשוף את זהותי הפומבי
כי זה ''ענין של נימוס ויושר כלפי הזולת''.

על מי אתה מנסה לעבוד?
הרי כבר איימת לחשוף, ופחדת לעשות כך,
וכתחליף לאקט הישיר והאמיץ
השתמשת בכל גידוף אפשרי (עם קצת עזרה מאריה עירן),
ועכשיו הפכת פתאום למנומס וישר.

אני חושב שאילו היית גם קורא את מה שאתה
כותב ומעלה לאתר, היית נמנע מכתיבה נוספת
במשך תקופה ארוכה.
_new_ הוספת תגובה



הפחד משתק אותך, יוסוף!
ע.צופיה (יום ראשון, 30/08/2009 שעה 13:28)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעולם לא איימתי לחשוף את זהותך האישית.
אך אני טורח כל הזמן לחשוף את זהותך האתנית,ואף אמשיך בכך, בכדי שאף משתתף בפורום לא יפול בפח שאתה טומן לו בהציגך את עצמך כיהודי עם שם אוטנטי כמו ''יוסלה''.
_new_ הוספת תגובה



אכן יודע הפחדן מהו הפחד
סתם אחד (יום ראשון, 30/08/2009 שעה 21:48)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המהלך האומלל של צופיה:

1. הצהיר שיוסלה 'פלשתינאי'.

2. הסגיר בכך את הדעה הקדומה
שיש לו ביחס לפלסטינים.

3. השתמש במונח 'פלשתינאי'
כמילת גנאי.

4. טען שיש לו הוכחות לכך שיוסלה
'פלשתינאי'.

5. חשב שבכך יסתום ליוסלה את הפה.

6. יוסלה השיב שישמח אם צופיה יפרסם
את ה'הוכחות' באתר, כדי שיתברר שאין
בסיס לטענתו.

7. צופיה נבהל, וסירב להביא את ה'הוכחות'
לזהותו האתנית של יוסלה לפורום.

8. המסקנה המתבקשת מנסיון הסחטנות
של צופיה בעניין זה היא, שצופיה או פחדן
או שקרן או שניהם.

9. צופיה עדיין מתעקש להמשיך ולטעון שהוא
'טורח לחשוף את זהותו האתנית של יוסלה'
כאשר הרגע המכריע לחשיפה זו כבר עבר מזמן,
ופחדנותו של הטוען יצאה לאור היום כאשר
צופיה סיפק לכולנו את ההוכחה לכך ש:

א. יש לו דעה קדומה הבאה ליד ביטוי בשימוש
שהוא עושה במונח 'פלשתינאי'.

ב. שניסה להפעיל סחטנות אלימה על משתתף
בפורום בכך שאיים לחשוף עליו פרטים אשר צופיה
חשב עלולים להביכו.

ג.שהוא פחדן אשר גם את העבריינות הקטנה
שלו כאן בעניין הזה השולי אינו מסוגל להביא
לידי מימוש.
_new_ הוספת תגובה



הזעה הקרה,כמה היא קרה, יוסוף!
ע.צופיה (יום ראשון, 30/08/2009 שעה 22:10)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעולם לא אמרתי כי אחשוף את זהותך האישית.
כל המלל שלך הוא חרדה אחת גדולה.
התעמולה שלך מתפוגגת כאשר המשתתפים יודעים שאתה פלשתינאי.
אני לא אמרתי שזו מילת גנאי. אתה אמרת.כנראה שאתה מתבייש במוצאך האתני.
יוסוף, איני מפריע לך לכתוב ככל שליבך חפץ.אך, אנא, אל תרמה את המשתתפים בשימוש בכינוי ''יוסלה''. זו הונאה.
_new_ הוספת תגובה



הזעה הקרה,כמה היא קרה, יוסוף!
סתם אחד (יום ראשון, 30/08/2009 שעה 22:27)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עם כל הודעה שלך, הציפוי של הוופלה שלך מתקלף עוד יותר.

השתמשת במונח 'פלשתינאי' כמילת גנאי.
על כך אין כלל ויכוח.

הצהרת שיש לך הוכחה לכך שאני 'פלשתינאי'
בכוונה לסתום לי את הפה.

כאשר נדרשת להביא את ה'הוכחה' לפורום
נבהלת והתקפלת.

לא רק שהוכחת בכך שאתה מוג-לב,
אלא שעדיין לא עמדת בדרישה המינימלית
שכל משתתף חייב בה, והיא, להוכיח את טענותיך.

היות ואתה טוען שוב ושוב שאני 'מרמה את המשתתפים
בשימוש בכינוי 'יוסלה'', - חייב אתה בהצגת הוכחות
לטענה זו, ביחוד היות וטענתך נוגעת לשמי.

אתה טוען שאיני זכאי להשתמש בשם בו אני מוכר לכל.
ובכך אתה פוגע בשמי ובזכויות שיש לי לשימוש בשם זה.
הפגיעה היא גם פגיעה ב'שם הטוב'.

הטענה בדבר 'רמאות' שהינך מעלה שוב ושוב
מחייבת סימוכין. אך עד עכשיו הוכחת רק שהינך מפחד
מגילוי המידע שבידיך, ובכך חשפת עצמך לא רק לבוז
שהוא מנת חלקם של מוגי-הלב, אלא גם חשפת
עצמך לתביעה על לשון הרע בשל הפגיעה החוזרת בשמו
של המשתתף 'יוסלה'. הפגיעה בשמו של כותב, ללא כל
פרובוקציה, ובאופן לא ענייני, מחייבת ברוב המקרים תביעה
משפטית על פגיעה בשם.
_new_ הוספת תגובה



הזעה הקרה,כמה היא קרה, יוסוף!
ע.צופיה (יום ראשון, 30/08/2009 שעה 22:39)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה רועד יוסוף. מרגישים זאת.
תביעה משפטית? סחתיין.
ביפו או בשכם?
_new_ הוספת תגובה



[•] ובפינוי ההתנחלויות ננוחם
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 4:32)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בכל חזרה שלך על הטענה שיוסלה הוא 'פלשתינאי'
אתה רק מזכיר לנו שכבר הוכחת לנו שהינך מוג-לב
שמצהיר הצהרות ומנסה להתנהג כמפיוזו,
אך אין לו את האומץ לקיים את איומיו.

מה שאיני מבין זה
מה הקטע שלך עם הזיעה הקרה,
והרעידות. [•]...

אצל עירן משתרבבים מוטיבים הומו-ארוטיים
להודעות הגדפניות. אצלך זה הרעידות והזעה
הקרה.

כבר הצעתי לך להמנע מתגובה,
כאשר אין לך מה לומר לעניין.

וכמו בכל מקרה בו אנו עדים למישהו שיש לו אובססיה
בנושא מסוים, אני מתחיל לחשוב שיש לעניין הזהות הפלסטינית
ערך עבור צופיה החורג מהנושא המצומצם של זהות אתנית.

זה נראה כאילו שעבור צופיה העובדה שמישהו הוא פלסטיני
מסמנת מין מעבר דמיוני לעולם דמוני ומאיים. גם עירן מגיב ככה
לכל איזכור של הפלסטינים, ואצלו זה תקוע בפחדים הילדותיים
של ילד חיפאי בן שנה ששומע על הערבים המתנכלים ליישובי הגבול
הישראליים בנגב או משהו כזה - הערבי עם השבריה.

זה חבל שדווקא הכינוי האתני או הלאומי מוכיח בשימושו כאן
שהפער בין התפיסה הרואה בכל תושבי האיזור שותפים להסכם עתידי
לבין אנשי הגטו היהודי החדש המתבצרים מאחורי חומת הדעה הקדומה,
שהפער הזה לא רק שאינו קטן, אלא שבשל הטראומות השונות שסבלו
היהודים במאה השנים האחרונות, פער זה הולך וגדל.

דווקא הנוכחות של השואה בעולם הנפשי של היהודי הישראלי, פועלת
כ'שלטר' או מתג הפעלה למצב הנפש ההישרדותי שהיה אופייני לשואה ולמלחמת
השחרור. במקום להבין את שעברנו מאז ולהפנים את הלקחים, כפי שחלק
מהאומה אכן עשה בארבעים ושתיים השנים מאז מלחמת ששת הימים,
- במקום זה, אנו מוצאים את הליברל שכבר אינו ליברל ואת ה'מדען' לעת מצוא
משתוללים במין חינגא גדושה במוטיבים גזעניים, שצידוק לה הם מוצאים
בסכנה הקיומית שבה ישראל נמצאת כביכול. ואם הפלסטינים אינם
מהווים איום קיומי איסרטראטגי על ישראל, ויש שלום עם מצרים וירדן, וגם
סוריה רוצה להכנס להסכם שלום, - אז מה עושים כדי להצדיק את הגזענות
ההסטרית משהו של השניים (ושאר בית ישראל)?

ממציאים עדויות גזעניות מופרכות בנוגע לציבור הפלסטיני בארץ ישראל
(''הערבים רוצחים'') ומחפשים את האוייב הדמוני המאיים לא רק במטעי הזתים
של בילעין בדמות הנער הפלסטיני מיידה האבנים, או שוחר השלום הישראלי
שבא לשם להפגין, אלא הולכים להרחיק את עדות שונאי ישראל עד לטהרן.

הפרסים רוצים להשמידנו, והם גם תומכים בחמאס ובחיזבאללה.
שוב כל העולם נגדנו, ואם לא נחריב את פרס, ונגרש את כל הפלסטינים
(או 'נפתור' אותם 'סופית' במלחמת ה'מגן' הבאה) אז צפוי לנו הגורל האכזר
של שואה יהודית נוספת.

מה שבאמת מפחיד, זה שאלה שמעלים הרהורים אלה על הכתב אכן מאמינים
שזו המציאות וכך הם הדברים. ואם קיומנו בסכנה, אז הרי יש להשהות את
זכויות האדם והזכויות הפוליטיות של יהודים ופלסטינים כאחד, עד שכל אוייבי
ישראל (ולפי תפיסה זו, הפלסטינים וגם יהודים אנשי שמאל הם אוייבי ישראל)
יושמדו סופית.

לא נותר אלא לומר ללא שפויים זמנית שאין כיום סכנה לקיומה של מדינת
ישראל, לבד מהצמיחה הלא מבוקרת של השיח הגזעני, וההפרות של הזכויות
הפוליטיות של פלסטינים ויהודים כאחד. על כך המדינה יכולה ליפול. זה האיום
האיסטראטגי האחרון.
_new_ הוספת תגובה



[•] את הערבים יש לטרנספר
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 5:12)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שני המסרים האחרונים של ''יוסלה'' מעבר למה שהם עוסקים בע.צופיה אני מוזכר בהם .
בהתחשב בעובדה שלא נכתב על ידי דבר בהקדמה לכתבי הפלסתר הלו ובנוגע אלי הם אך ורק השמצות עלי , מציג את הכותב הנלוז כמטיח בוץ סידרתי .
הכותב הזה חסר תבונה וחסר הבנה בעובדות . [•]...

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 6:05)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה עירן טוען,

''שני המסרים האחרונים של ''יוסלה'' מעבר למה שהם עוסקים בע.צופיה אני מוזכר בהם . בהתחשב בעובדה שלא נכתב על ידי דבר בהקדמה לכתבי הפלסתר הלו ובנוגע אלי הם אך ורק השמצות עלי...''

אך שמו הוכנס לענין כאשר שרבב עצמו
לחילופי הדברים ביני לבין בבת עיני, וכתב:

''לקרוא לך ''פלסטיני'' הוא שבח . לו היית פלסטינוש הייתה עמדתך המזוהמת והשקרית מובנת אך אם אתה יהודון הרי שאינך שונה מכל קאפו או קויזלינג
בעשרות תגובותיך אין בכלל מוטיב של צידוק או תמיכה בעמדה הישראלית
אתה עוסק רק בדבר אחד השמצה ללא סוף של צהל , ישראל והאינטרס היהודי .
אחרי שאתה נמנע כל כך בהקפדה מחשיפת זהותך מה שנשאר הוא מהותך ===> רעל-אנטי-יהודי .''

לבוא ולטעון אחר כך ''בהתחשב בעובדה שלא נכתב על ידי דבר בהקדמה לכתבי
הפלסתר הללו...'' זה מגוחך.

גם מצחיק לראות את אריה עירן,
שהעז לגרור את עמוס קינן שזה עתה
נפטר לוויכוח לא לו בנושא הילודה
ולהשמיצו בשל כך שיש לו רק שתי בנות,

לראות את עירן מתלונן על כך
שהזכירו את שמו בדיון בו הוא
כביכול אינו משתתף.

ובאשר לתוכן הדברים:
אריה עירן הוכיח שהוא פחדן,
כאשר סירב להראות שהוא מחיל
על עצמו את אותם קני המידה לבדיקת
דוגמא אישית אשר הפעיל בביקורתו על
אבנרי וקינן.

בכך גם יש משום הוכחה עקיפה לכך
שאריה עירן אינו יכול לשמש דוגמא לתכניות
להם הוא מטיף באתר:
אינו יכול לשמש דוגמא אישית בנושא הילודה,
כי כנראה שאין לו ילדים,
ואינו יכול לשמש דוגמא אישית בנושא התרומה
לבטחון המדינה, כי לא שירת בצבא.
וכל זה כמובן על רקע טענתו שאבנרי וקינן
נתנו דוגמא שלילית בנושא הילודה,
ובגדו באינטרס הבטחוני של מדינת ישראל.

אנחנו עדיין מחכים לתשובה, מר עירן.
וטענתך בדבר היות שתי הודעותי האחרונות
בגדר השמצות, מופרכת, היות ותוכן הודעותי
אלה מבוסס על הודעות קודמות שלך בעניין
אבנרי וקינן, והן הרבה יותר ענייניות מאשר
הסגנון הגדפני שלך בהודעתך האחרונה:
 
''הכותב הזה חסר תבונה וחסר הבנה בעובדות . [•]...''

על זה יאמר לך דוד סיון:
הפוסל במומו פוסל.

אני הוכחתי שעמדותיך הפוליטיות הן פשיסטיות.
ושיחסך לפלסטינים גזעני.
אתה בעצמך הוכחת שהינך פחדן כאשר סירבת
להפעיל את קריטריון הדוגמא האישית על עצמך
בעניין אבנרי וקינן.
עכשיו הוספת גם הוכחה לצביעותך כאשר אתה מנסה
לטעון שתגובותי משמיצות, כאשר בהודעה בה הינך
כותב זאת אתה משמיץ אותי.

תמשיך לכתוב, כדי שלא נשתעמם
אני וכל חברי ה'פלשתינאים' כאן
בג'אקוזי.
_new_ הוספת תגובה



[•] סימנים מעוררי מחשבה
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 6:14)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1 - יותר מפעם אחת בעבר ראינו תגובות של דוד סיון בשעות שלפני 6.00 בבוקר .
2 - לדוד סיון יש סיגנון תגובה פוגעני כלפי רבים , איתם אינו מסכים .
3 - [•] .
4 - אני הגבתי ל''יוסלה'' בשעה 5.12 בשעה 6.05 הופיעה תגובה של ''יוסלה'' [•]...
5 - אצל דוד סיון נפוץ מבנה שורות קצר , כמו אצל ''יוסלה'' .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



קרב איתנים על גורל היהדות
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 6:25)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ובכן,
לפי צופיה,
'יוסלה'
הוא
'פלשתינאי'.

ולפי
אריה עירן,
'יוסלה'
הוא
דוד סיון.

ואם עירן
צודק,
זה אומר
שצופיה
סיים זה
עתה
שלושה ימים
בהם
גידף
את דוד סיון.

הלצים,
מתקשים
אפילו ללמוד
האחד מהנסיון
של השני
_new_ הוספת תגובה



קרב איתנים על גורל היהדות
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 6:33)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האתר משרת את מטרתי . זו בעיה שלך אם אתה מסתתר . עבורי אתה גלוי .
_new_ הוספת תגובה



קרב איתנים על גורל היהדות
ע.צופיה (יום שני, 31/08/2009 שעה 7:23)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה יכול להרגע,
דויד סוין אינו ''יוסלה''.
_new_ הוספת תגובה



קרב איתנים על גורל היהדות
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 7:47)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שתי נקודות!
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל!
דוד סיון (יום שני, 31/08/2009 שעה 7:40)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מעדיף לשקר ביודעין. זה כבר ידוע וברור
שכל מה שמשרת את הדמגוגיה של עירן הוא לדעתו
כשר!

ריבוי הטענות המופרכות של עירן מזכירות
בדיחות עצובות. 
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל!
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 9:56)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני הסברתי מה שנראה לי בקשר ל''יוסלה'' .
לתוקפנות שלך כלפי יש שורשים עמוקים .
ג'ובאני ברונו ושריפת הספרים היו קליעה בול !

לא נחוץ לחתום .
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל!
דוד סיון (יום שני, 31/08/2009 שעה 11:30)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השקר בשרות והדמגוגיה הם הכלים שלך.

כל זה ידוע היטב גם מבלי שתחתום!
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל!
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 11:36)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה שקוף יוסלה .
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל!
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 11:43)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יוסלה מודה ומתוודה שלא ציפה שעירן ישרוף את כל הפיוזים בבת אחת.
אך מההודעות האחרונות ניתן להסיק שמשהו שם התקלקל.
לטעון שדוד סיון הוא יוסלה זה הרי מטורף לגמרי. פרנויה אמיתית.

אפשר להאשים אולי את צופיה שהחל עם כל הענין כאשר
חזר וטען שיוסלה הוא 'פלשתינאי'. גם בכך לא היה כל הגיון,
אך זה אולי גרם לעירן לאבד קצת את הריכוז. ביחוד כאשר
בשלב כלשהו נחלץ לעזרת צופיה, והחל גם הוא ל'פלשתן'
את יוסלה.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל!
דוד סיון (יום שני, 31/08/2009 שעה 11:46)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השקר והדמגוגיה הם הכלים של אריה עירן.
_new_ הוספת תגובה



יבנה המקדש. הפוסל במומו פוסל!
סתם אחד (יום שני, 31/08/2009 שעה 23:27)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שקרים, דמגוגיה, פלשתינאים, יוסל'ה, ועוד דיבורים כאלה. אני כבר עייף מזה. בעצם עסקי הפילים עייפו אותי, כל הזמן עובדים בטורים גבוהים, ובסוף מקבלים חוקן בשוק האפור. די, למי יש כוח? נישארתי בסוף עם 2 פילים שצמודים אלי כמו עלוקות, אי אפשר לברוח מגורל אכזר.

אז אני קורא כאן, ורואה שנדברים דברים של טעם, דבר דבור על אופניו, רק שלפעמים קצת מקללים וקוראים בשמות אחד לשני וזה לא טוב. תאמינו לי, החיים זה לפעמים כמו סרט טורקי, כשתתקעו עם פילים, אז תדברו. תראו חברים יהיה בסידר.

אז צ'או בינתיים,
האיש שלכם -
יבנה המקדש
_new_ הוספת תגובה



[•] הפחד משתק אותך, יוסוף!
סתם אחד (יום ראשון, 30/08/2009 שעה 17:01)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[•]...
טענתך המגוחכת כאילו אתה כותב על נושאי הדיון היא בדיחה כה גרועה שאפילו בדר שטירמר צוחקים .
אינך עוסק בדבר אחר מלבד ע.צופיה ואני .
[•]...
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום ראשון, 30/08/2009 שעה 21:50)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מסכת הגידופים האחרונה
שלך (ראה המחיקות)
מהווה את ההוכחה
לכתיבה הלא-עניינית
שלך ושל בבת-עיני.
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי