פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה לסתם אחד, 05/03/09 15:16)
אתה לא חושב?
סתם אחד (שבת, 07/03/2009 שעה 8:16)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שאם ''היינו מאחרים את הרכבת'' אז לא היתה שואה בכלל?
הצלחת הנאצים לבצע את השואה היתה בגלל תשתיות רכבת יעילות לכל אורך אירופה שתפקדה יעיל ויצאה בזמן!
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. ועכשו תקעו 5 מיליון יהודים בגטו ענק במזרח התיכון
סתם אחד (שבת, 07/03/2009 שעה 8:34)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במזרח התיכון הרכבות לא מדייקות, אבל לעומת זאת גידרו את היהודים מצד אחד בחומה ומצד שני בים, בריכוזי אוכלוסייה צפופים - מחנה ריכוז גוש דן, מחנה ריכוז מפרץ חיפה, מחנה ריכוז ירושלים-מעלה האדומים-גילוה.

היהודים בנו פצצות אטום, מימן ונייטרונים, התחמשו עד צווארם, מנסים מדי פעם את שפע הנשק האמריקני הנשק על אזרחים ערבים בעזה, בלבנון.

בארה''ב עלה אובמה, שהוא ערביסט, והוא רואה שהיהודים בגטו במזרח התיכון מעצבנים את מאות מליוני הערבים המקיפים אותם, ואלה צועקים ''מוות לדוד סם''.

בינתיים יש לדוד סם משבר כלכלי, צריך שם נפט, אובמה מעוניין ברשת בריתות במזרח התיכון, הגטו היהודי הפך לקוץ בתחת.

בגטו היהודי פורחת בינתיים הספסרות, ניגנבים כספי עתק, היהודים מרמים זה את זה כמו מטורפים, האדמיניסטרציה מועלת, ראש הגטו אולמרט והממונה על הגזברות הירשזון עומדים למשפט על גניבות ומעילות ושוחד, נשיא הגטו מועמד למשפט על ניצול מעמדו לשגל עובדותיו, בסרט המופץ בגטו של עיתונאי חרוץ ''שיטת השקשוקה'' -מתוארת פשיעה כלכלית וכיצד היגיעו המתעשרים החדשים למעמדם הרם (כמו המתעשרים החדשים בגטו וורשה), והעסק נראה הזוי משהו, לא אמיתי.

מיכאל שרון
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. ועכשו תקעו 5 מיליון יהודים בגטו ענק במזרח התיכון
סתם אחד (שבת, 07/03/2009 שעה 8:50)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה לא חושב שזכותם של היהודים לחיות היא למעלה מכל ספק?

במזרח התיכון הרכבות לא מדייקות לכן אנשים כמו ספירו גדעון נשארים עם מלוא תאוותם בידם ולא מצליחים להחריב את ישראל.

ישראל לא הורגת אף ערבי. הערבים הורגים את עצמם לדעת כמצוות קוראנם הקדוש. האם תיארת לעצמך ולו פעם שאם החמאס משעלה לשלטון לא היה משגר קסאמים אז גם ישראל לא היתה תוקפת בעזה? תחשוב טוב ובהגינות!

מרגע שהערבים תוקפים אותנו כל תוצאה שתהיה, גם מתגובתנו, היא באשמת הערבים. צה''ל הוא צבא מוסרי, עד כמה שזה מוסרי להילחם ולהגן על חייך. קולונל בריטי מוכר אפילו אמר שצה''ל הוא הצבא המוסרי ביותר ושהמתחשב ביותר בחיי האוייב שלו! איזה צבא נורמלי חס על חיי אוייביו, לפעמים במחיר כבד של פגיעה בחייליו????
רק צבא יהודי!
אז צריכים לומר ''קיבינימאט ג'נין'' ו''קיבינימאט עזה'', מי שיורה כדי להחריב את שדרות דמו בראשו ועזתו תוחרב כליל !!!! זה המוסר של אומות אעולם ועלינו לזנוח לרגע את המוסר היהודי ולנהוג במקרה שלפנינו כמו שכל מדינה היתה נוהגת.

אם לכוחות הברית והבריטי היה מותר להביא לחיסול כמיון וחצי איש בעיראק ובאפגניסטאן רק בגלל שאל קאידה הרג להם 3000 איש בניו יורק, אז גם לנו מותר להרוג (ולגרש) 3 מיליון ערבים מהשטחים המשוחררים!

ויפה שעה אחת קודם !!!
_new_ הוספת תגובה



מ.שרון, אני מקווה שאתה שומע אנגלית
סתם אחד (שבת, 07/03/2009 שעה 8:53)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ו ג ם מבין !

_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: סקופ היסטורי - השואה התאפשרה בגלל הפינקסנות בקהילות
סתם אחד (שבת, 07/03/2009 שעה 9:23)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מיכאל שרון: הצלחת הנאצים לבצע את השואה היתה בגלל הפנקסנות המקיפה במשרדי הקהילות היהודיות באירופה.

להלן ממצאי חקירתי בנושא החשוב הזה:

1) אף יהודי, גם לא חצי יהודי, גם לא נכד לסבא יהודי, גם לא יהודי ממשפחה מומרת לנצרות ששינו את שמם מאברהם רבינוביץ' או שרה כהן, להלמוט וקלרה פרנקפורטר וצאצאיהם היינץ וגרטרוד, אף יהודי לא ''התחמק'' מהרישומים של הס.ס. של האוכלוסיה שהוגדרה כיהודית.

2) כפי שהעליתי, ואתה רואה לנגד עיניך ברגע זה סקופ ענק היסטורי, הדבר התאפשר בגלל הרישומים המדוייקים והמקיפים במשרדי הקהילות היהודיות, שהנהלתם עברה בזמן השילטון הנאצי ליודנראט ששיתפו פעולה עם ה-ס.ס.

3) בשום רשות עירונית ומחוזית וקהילתית באירופה לא ניתן היה להתחקות אחר היהודים באוכלוסיה. היו אלה תיקים ורישומים בארכיונים, בהם לעיתים צויין ליד השם ''יהודי'' ולעיתים לא, ובעיקר, נידרשת לעבור באופן ידני על מליוני דפים, ולהתחקות אחר השמות שלידם הופיעה הדת או המוצא ''יהודי'', ''ייבריי'' כשתכופות, הדבר לא צויין כלל, ופחות במדינות ליברליות כמו צרפת, הולנד וגרמנייה, ואף בולגריה ואחרות.

4) אלא שפעילי הקהילות היהודיות טרחו במשך מאות שנים לאסוף רישום מדוייק וכולל על היהודים, כולל אלה שהתנצרו, כולל יהודים לרבעין וחצאין, כולל אלה שלא היה להם קשר לקהילה היהודית, וברחו מזיהויים כיהודים כמו מאש.

הדבר שימש למטרות מגוונות, הן להפעלת לחץ להטבות על יהודים בעמדות רמות, הן לסחיטה של אישים רמים שטרחו להסתיר את יהדותם (באמירה שאם לא יעשו כך וכך - ייחשף בציבור מוצאם היהודי), הן להפעלת השפעות תוך איזכורי ''סולידריות יהודית'', הן ניסיונות להחזיר למרות הקהילה, וכיוצא בזה. לפי ידיעות שלא יכולתי לבדוק את אמיתותן, במאות ה-‏12 וה-‏13 נוצרה בספרד, בסיביליה, אינקויזיציה יהודית, ששימשה מאוחר יותר דוגמה לאינקויזיציה הדומיניקנית שהוקמה 150 שנה מאוחר יותר, תוך שימוש במודל האינקויזיציה היהודית. תפקידה של האינקויזיציה היהודית היה ליצור חרמות ולפעמים בחסות השילטונות היו להם סמכויות לחקירה ואילוץ בעינויים של יהודים לחזור ליהדותם, ולפעמים יכלו לבצע גם עונשי מוות. היה זה כלי חשוב להלחם המומרות, והם קיבלו את סמכותם מהרשות החילונית במדינה. אף במאה ה-‏17 אנו רואים את מנגנון החרם מופעל על אוריאל ד'אקוסטה ובנדיקטוס (ברוך) שפינוזה, כמקרים מפורסמים, אך היו אין ספור מקרים אחרים כאלה, פחות ידועים.

5) פקידי הס.ס. אספו את הרישומים המדוייקים הללו ממשרדי הקהילות, וקידדו אותם לכרטיסי IBM במכונות IBM, על ידי IBM DEUTSCHLAND . גם המספרים שהוטבעו על הזרוע במחנות ההשמדה והעבודה היו מספרים שקודדו בכרטיסי IBM.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: סקופ היסטורי - השואה התאפשרה בגלל הפינקסנות בקהילות
סתם אחד (שבת, 07/03/2009 שעה 10:25)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

IBM והשואה
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: מכת המלשינים והמתעשרים החדשים בגטאות
סתם אחד (שבת, 07/03/2009 שעה 13:47)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מיכאל שרון: מגילת יסורין. יומן גטו וורשה - עדויות קפלן ורינגלבלום מגטו וורשה.
תגובה 30403

אהרון קפלן, מורה במקצועו, הותיר אחריו יומן מפורט שבו תיעד בקפדנות רבה את קורות הציבור היהודי ואת הקורות אותו עד לגירוש הגדול. ההיסטוריון עמנואל רינגלבלום, רשם בדפי יומנו פרטים על המידע שאסף באשר לגורל היהודים בווארשה ובמקומות אחרים וכן כתב על מעשיו שלו. שניים אלה, שעל פי הגדרתי (מתוך מאמר דליה עופר - חקר חיי יומיום תחת הכיבוש הנאצי - בעיות מתודולוגיות, יוני, 1991 , מבוסס על הרצאה בכנס מדעי בבית לוחמי הגטאות ובאוניברסיטת חיפה) היו שייכים ל''מרכז'', ישמשו דגם מייצג לקבוצה חברתית שלמה. שניהם היו מעורבים נפשית ואינטלקטואלית בחיי הציבור, אף כי לא נשאו בתפקידים רישמיים. הם התבוננו במציאות החדשה וניתחו אותה מתוך מאמץ מתמיד להבינה ולהתמצא בה.
________

ונמשיך, הפעם ב''הנחייתי'' ועם הערותי, בהתבסס על הציטוטים מהיומנים שמביאה דליה עופר:

כרקע כללי לאווירה ששררה בגטו בשנתיים או השלוש הראשונות (הגרמנים היסתירו מהיהודים את כוונת הג'נוסייד, ולכן חלק ממגמתו של קפלן היא לנסות להבין מה פשר כל זה) כותב קפלן:
''ראשית: הנאצים רוצים בראש וראשונה להבליט את אדנותם ושילטונם, ולפיכך הם מפעילים אלימות ושרירות. העקרון המנחה הוא - לחמוס ככל האפשר את הציבור הנתון לשלטונם. גורל היהודים קשה עוד יותר מזה של הפולנים, שכן אין הנאצים מתייחסים אליהם כאל בני אדם''.

ובכן, התחושה בגטו היא זו של חמס ודיכוי (כולל מיסוי כבד, ותקנות דרגוניות).

עדותם של קפלן ורינגלבלום אודות הלבוש בגטו:
************
מצד אחד בלט הרצון לא להתבלט - בגדים מהודרים אינם ניראים עוד גם אצל בעלי היכולת. נעלמו הכובעים המהודרים של הגברות ואת מקומם תפסו המטפחות.

מצד אחר ביטא סגנון הלבוש גם רצון לחקות את אופנת הגרמנים.
הדוגמא הבולטת היא המגפיים ומעילי העור, שאותם אימצו בעיקר בני השכבה האמידה וקודם כל מתעשרים חדשים, וכן שוטרי הגטו. למרות המחסור בעור לייצור נעליים, התפתחה אצל בעלי יכולת ושוטרים יהודים בגטו ''אופנת הנעלה'', וכל מי שידו משגת נועל מגפי קצינים גבוהות. אופנה זו משמשת את הנשים והגברים כאחד.

(חיים אהרון קפלן, מגילת יסורין. יומן גטו וורשה, 1.9.1939-4.8.1942 . ירושלים, תשכ''ז ; עמנואל רינגנלבלום, כתבים א' - 1940).

עדות אודות ''מכת המלשינים'':
*******

תופעת ההלשנה ניכרת ברמות שונות. עניים מסרו לגרמנים מקומות מגורים של עשירים כדי שאלה יגוייסו לעבודות כפייה, ולאחר מכן היציעו עצמם כמחליפיהם תמורת תשלום.
אחרים מסרו כתובות של יהודים אמידים שכדאי להחרים את חפציהם וזכו לתשלום תמורת המידע.
יש שמסרו על התארגנויות אסורות, על הברחה, הפקעת מחירים ועוד.
קפלן מתבונן בתופעה מתוך שאט נפש ומחפש הסבר באמצעות הכללה והניסיון ההיסטורי:

''בכל זמן ובכל תקופה היו מהרסים ומחריבים שיצאו ממנו''.

ונמשיך.

הרצון לחיים וכבוד אנושי היה חזק כל כך, שהאופטימיות גברה (מעירה דליה עופר, והייתי מוסיף גם - הדחף להמשיך לחיות בצלם ולהיות מקדם תרבות ונושא ציויליזיציה). אך לא לזמן רב, כפי שכתב קפלן (אומרת עופר) :

''יש שאתה שוכח לרגע שהינך מסומן ומקופח ומחולל, תאוות החיים מתגברת. נימים אסטתיים, סיפרותיים, אמנותיים משמיעים צליל. איזו מסכה קטנה יורדת, ואתה שוכח שמשכן כבודך על הר געש, הנכון להציף אותך בלבתו''.

ולבסוף, אמירה הומוריסטית/אירונית בגטו שמאזכר קפלן:

''לאחר המלחמה יערך טיול לברלין בססמא 'בואו נבקר אצל הרהיטים שלנו''.

מבוסס על ''חיי יומיום בתקופת השואה -דפים לחקר תקופת השואה'', מאסף י', המכון לחקר תקופת השואה - המשותף לאוניברסיטת חיפה ולבית לוחמי הגטאות, תשנ''ג.
_new_ הוספת תגובה



מיכאל שרון: מדוע ראשי היודנראט לא הישמידו את הארכיונים?
סתם אחד (יום ראשון, 08/03/2009 שעה 10:52)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מדוע ראשי היודנראט לא הישמידו את הארכיונים? לא קל לשפוט אותם במצבם אז

השואה בוצעה על ידי הנאציזם.

אבל אני מבהיר איך לס.ס. היה רישום מדוייק כל כך שאף יהודי לא התחמק ממנו. והצבעתי על כך שהס.ס. הישתלטו על כמות הנתונים הענקית ביעילות בעזרת מכונות חישוב IBM וכרטיסים מנוקבים.

IBM והשואה
הצבעתי על כך שהמספרים רבי הספרות על הזרוע במחנות ההשמדה היו לצורך ניקוב בכרטיסי IBM. אפשר לקרוא לזה הג'נוסייד הממוחשב הראשון בהיסטוריה.

הדבר מסביר איך התאפשר ג'נוסייד ענק כזה תוך הבאת אוכלוסיה ספציפית, לא קלה לזיהוי, למחנות ההשמדה במזרח מכל רחבי אירופה תוך 3 שנים.

ראשית, זה מה שעשוי לקרות כשנוברים בציציות אחרי מוצא אתני ודת מלפני דורות..

שנית, ניתן לסבור כי ג'נוסייד יעיל וממוחשב זה, התאפשר ביעילות, במשך הקצר וההיקפים בו בוצע, לא במעט בגלל ש''פ של ראשי היודנראט, ברשותם היו הרשומות הללו. מדוע לא הישמידו את הרשומות הללו והיקשו על מנגנון הג'נוסייד?

לא קל לשפוט את האנשים הללו כיום, במצב בו נימצאו אז.

ראשית, כנראה הס.ס. הונה אותם. לא מסרו להם על כוונות הג'נוסייד. אך האמנם? וכי לא ידעו באמת? וכי ד''ר קסטנר לא ידע? שנית, ניתנה להם אשלייה של שליטה מסויימת על צאן מרעיתם (מוכר המקרה של ד''ר משה חיים רומקובסקי, ''מלך היהודים'' מגטו לודג', שהנאצים איפשרו לאדמיניסטרצייה שלו אפילו להדפיס שטרות כסף לשימוש בגטו).

שלישית, ניתן להם יחס מפלה לטובה, הם יכלו לזמן מה להנות מיחס מועדף מהצורר הנאצי, תוך תחושת חסינות ממוות והתעמרות, הם ובני משפחותיהם ומקורביהם.

לא קל לשפוט את האנשים הללו כיום, במצב הביטחה בו אנו נימצא המעריך כרגע. וכי לא היו צפויים להם עינויים להם ומשפחותיהם, אילו הישמידו את הארכיונים הללו? חנה ארדנט בספרה ''הבנליות של הרוע'' מדברת בדיוק על כך, בבואה להסביר מדוע מספר כה קטן של אנשי ס.ס. ביצעו את השמדת המיליונים, ומדוע היהודים לא התקוממו.

וכן, יש תעוד כי היה אמנם שיתוף פעולה בהיקפים לא קטנים מצד יהודים עם מנגנון ההשמדה:

מכת משתפי הפעולה, המלשינים, והמתעשרים החדשים בגטאות:

מגילת יסורין. יומן גטו וורשה - עדויות קפלן ורינגלבלום מגטו וורשה.
תגובה 30403

כאמור, לא קל לשפוט את האנשים הללו במצבנו כיום.
_new_ הוספת תגובה



תיקון: חנה ארנדט
סתם אחד (יום ראשון, 08/03/2009 שעה 11:16)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



מה בדיוק הבעיה שלך? זה ידוע ש-IBM שיתפה פעולה עם הנאצים
סתם אחד (יום שני, 09/03/2009 שעה 6:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וככה הם יכלו לשמר יותר אינפורמציה על סרט, במונחים של שנות ה-‏40.
לאחר שבדקתי היטב מסתבר שאי אפשר להאשים את היהודים בשיתוף IBM עם הנאצים, לצערי, מר מיכאל שרון.
אז להיכן לפנות מכאן?
כיצד נאשים בכל זאת את היהודים בשואה?
יש לך דיעה טובה בעניין?

אבריימלה
_new_ הוספת תגובה



מלחמה פסיכולוגית
סתם אחד (שבת, 07/03/2009 שעה 20:59)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הטקסט של מיכאל שרון נועד למטרות של לוחמה פסיכולוגית ולבטא שנאה אנטישמית מדבירה. זאת ברוח לגלוג הצורר - הפרוכת שתלו אנשי הס.ס. הנאצים בטרבלינקה בזו הלשון: זה השער לה', צדיקים יבואו בו''.

הטקסט הזה יכול היה להכתב באקט של שנאת צורר לגלגנית על ידי אדם מטורף והזוי. זהו טקסט קודר, מטיף ומדביר חיוניות ואטום שאין בו כל שמחה, בנוסח ''המוות יבוא עליכם בשימלתו השחורה'' בשידורי התעמולה שטירמרית. ע''מ להחדיר את המסר הפוגעני באופן אפקטיבי ולעבור התנגדויות טבעיות של מושא הפגיעה, מדבר הדובר בשם היהדות והדת היהודית, מצטייר כיותר צדיק מגדולי הצדיקים שבאפשר.

זהו טקסט המבטא אולי צוררות טהורה (מלשון הצרה) ככל שקיים דבר כזה.
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. מדובר בידיעה חדשותית מעניינת
סתם אחד (יום ראשון, 08/03/2009 שעה 8:55)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יותר נכון, מדובר בסקופ היסטורי חשוב. זאת, ללא קשר לנאצה כלפי (המטליאה בליצנות קטעים שכתבתי כאן בעבר). הנאצה קיימת מאז 2002 מצד אדם או שניים, בלי קשר לתוכן דברי.

מיכאל שרון
_new_ הוספת תגובה



עדיין לא הבנתי מ. שרון היקר מה בדיוק ''חדשותי ומעניין'' בדבריך?
סתם אחד (יום שני, 09/03/2009 שעה 12:20)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האין זאת?

פרנק הזקן
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. הערות נוספות והבהרת דברים כהוויתם
סתם אחד (יום שני, 09/03/2009 שעה 13:31)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הערות נוספות:

גם היום יש רישומים כאלה
חזי, הרצליה (יום שני, 09/03/2009 שעה 12:15)
הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו

1. ראשית גם היום, הרבנות הראשית עורכת רשימות מדוקדקות כאלה.רשימות יוחסין.

חשוב לדעת - מי התגייר כהלכה?מי כהן? מי לוי?
למי יש אבא רב ?
ולהבדיל מי ממזר ? מי נשוי לגויה ? וכן הלאה.

אחרת עלול להיות מצב שאח מאומץ יתחתן עם אחותו הביולוגית וכו'.

2.להשמיד רשימות יוחסין של מאות שנים.זו החלטה כמעט בילתי אפשרית.
האם היית מוכן למחוק היסטוריה של 300 שנה ברגע אחד ?

3.יהודי צריך לסמן עצמו כיהודי. זו מיצווה להתבדל מהגויים.

לשים כיפה.שטריימל וקפוטה,זקן וכו'

4. אף אחד לא יכול היה להעלות בדעתו את הקנאות המטורפת של הנאצים ימ'ש.

--------------------------------------------------------------------------------

מ.ש. יש בזה משהו. זה נורא לקבל החלטה כזאת
(יום שני, 09/03/2009 שעה 12:58)
בתשובה לחזי, הרצליה הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו

ארכיון רב ערך שהושקע רבות ביצירתו, בן מאות שנים. החלטה איומה: מה חשוב יותר, זה או אולי חייהם של מאות אלפי אנשים. כנראה גם שהנאצים היניחו מייד את ידיהם על הארכיון, כשהם מסתירים מאנשי היודנראט את כוונות ההשמדה. מטיבם של אנשים שהם נוטים להשלות עצמם במצבי אי וודאות קיצוניים, כשכה רב המונח בכף.

מיכאל שרון

______________

סיבת ההכפשה והנאצה השיטתית כלפי:

סיבה אפשרית:

ניפגעתי וקשה מגניבת קניין רוחני, שנעשתה ועדיין נעשית בהרחבה כלפי עבודתי, כולל העתקה מילה במלה. וגניבת קונספטים ומערכות קונספטים שלמות, וכן גניבת הרוח הכללית של העבודה והמסרים המרכזיים.

ברצוני להסב את שימת ליבכם כי אסטרטגיה כללית כאן היא לעיתים הכפשת היוצר, למטרת טישטוש מקור החומר ועצם הפלגיאט, לעיתים בתגובות מיידיות בשולי מאמר אינטרנטי חדש, כאמור - כדרך לטישטוש מקור החומר, והסחת הדעת כלפי דברים שונים לחלוטין, המרחיקים את תודעת הקורא מעצם חשיבות העבודה. הכותב ויצירתו הופכים למושמצים ברגע הפירסום, מוצמד להם מטען כבד ובעל בולטות גבוהה בקשב של נאצה קשה - בעוד היצירה, המופיעה זמן קצר לאחר מכן במקום אחר ותחת שם וכותב אחר, נעשית לקנונית, ומזכה את גונבה בכיבודים.

קיימת גם פרקטיקה של הדרה מבמות פירסום כלפי כותבים אפקטיביים, רבי רעיונות ומקור רעיונות חדשים, שאחרים סגלו מנהג וותיק להפוך את עבודתם לקרדום לחפור בו לקידומם הם וקידום עמיתיהם.

עיקר הגניבה היתה מכל מקום מקום כלפי עבודתי בתחום מחקר ופיתוח, בשנים 1973-2000 ולא בתחום הפובליציסטי-עיתונאי-פרשני, בו אני עוסק מאז אפריל 2001.

סביר שעקב דברים קשים שנעשו כלפי בעבר, אני כיום לאחר 2 התקפי לב, סובל מנכות אורטופדית, לוקה בהיפותירואידיזם, ואף עברתי לאחרונה ניתוח הסרת מלאנומה ממאירה בכתפי הימנית. נשמע מעט כמו סרט טורקי, אך לעיתים החיים זה באמת סרט טורקי מבחינות מסויימות..

נטייה אפשרית היא לומר, שמדובר כאן בחילוקי דעות פוליטיים נניח. אלא שזאת אינה אלא ניראות הדברים שהפלגיאט תכופות עוטה, שכן:

1) ההכפשות הכבדות הן מאז 2002, באותו סגנון ממש, אף שכתיבתי היתה בעלת מגמה פוליטית שונה אז.

2) ההכפשות הן נאצה אישית, ולא לגופם של הדברים, תוך ניסיון לנבור בדמותי ולבצע רצח אופי.

3) ההכפשות מאז 2002 חותרות להציגני כדמות שולית, ''שרוייה במחלוקת'', אישיות מפוקפקת. זאת בשונה מפולמוסים אמיתיים על רקע פוליטי. וזאת בהתמדה במאות נאצות מאז מאי 2002. דיסקרדיטציה אישית כזאת תואמת את הטענה: ''אמירותיו על ניכוס קניין רוחני הן אמירות בעלמא של אדם שולי, שעקב שוליותו, ברור שלא היה לו יד ורגל בעבודות שהוא מייחס לעצמו''...

סיבה אפשרית נוספת: כאדם שלחם בשחיתות באתרו של יואב יצחק ולאחר מכן, וסבל בעצמו כתוצאה מ''טיפול'' כחושף שחיתויות, שמסר מידע למשטרה, אני מבין שיש בעלי עניין שמתכסים באמתלות שונות, איני משלה את עצמי.
_new_ הוספת תגובה



עבודה בעיניים
סתם אחד (יום שלישי, 10/03/2009 שעה 17:10)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האיש מתכתב עם עצמו ויוצר מצג שווא של ''הכפשות ונאצות'' תוך בלבול תאריכים ולוחות זמנים.

חיפוש קליל בארכיב הפורום ובאתרי אינטרנט נוספים יגלה כי הוא טוען שמציקים לו עוד משנות ה- 70 (טרום עידן האינטרנט), עובר לשנות ה- 80 וכו' וכו'...

בקיצור איש עם בעיות. אישרתא בלגינא קיש קוש קישתא.
_new_ הוספת תגובה



התכוונת ל- אִסְתְּרָא בְּלָגֵינָא קִישׁ קִישׁ קָרְיָא
סתם אחד (יום שלישי, 10/03/2009 שעה 17:31)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בתרגום מארמית - אדם טיפש עושה רעש גדול
_new_ הוספת תגובה



מ.ש. שקרנות פתולוגית.
סתם אחד (יום שלישי, 10/03/2009 שעה 19:36)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי