| צינתה בכתבתך שישנם ''חוקים ברורים ונוקשים מעבר לזמן ולמקום'' כיצד אתה רוחש חוקים אלו? והאם יש באפשרותך לציין בכתב לפחות חוק אחד?
לא ידוע לי על מקובלים מיוחדים ושאינם רגילים ופשוטים כל שהם הקימים על פני כדור הארץ. על איזה גילויים אתה מדבר? היש משהוא כאן שיש לגלות שאין אתה מוכן לזה? בסעיף ב' אתה מדבר בשפה מאוד לא ברורה כאילו שידוע באופן מאוד ברור לכולם על חמשת התפקודים היסודיים שאתה קורא לזה ''חושים'' בו בזמן שמילה זו שיכת למערכת המיטבולית אינסטקטיבית וזה פרט מאוד קטן הקשור לתחושה מקומית בלבד. יתכן שהידע העומד לרשותי מוטעה, אולי יש באפשרותך להרחיב ואו להיות יותר מדויק בנוגע לתפקודים? והחוש השישי, מה כוונתך? בסעיף ג' על איזה מחקר אתה מדבר? ועל איזה שפה אתה מדבר? והאם אתה יודע לקרוא שפה זו? ואם כן אנה ספק דוגמה ליכולת הקריאה שלך שהיא בבדאי קשורה לרמת ההויה שלך. בסעיף ד' אתה מציין ''זמן'' כמצב מישתנה, אולי יש באפשרותך להגדיר שנוי מה הוא? על מנת להסיר ספק בנוגע להגדרת שנוי ולהיות ברור, חילוף עונות או מוות פיזי איננו שינוי. כעיקרון כל המצבים החיצוניים המיתחלפים אינם שנוי כלל אלה חזרה מתמדת. כעת הגדר שנוי מה הוא.
בכל כתבתך צינתה דבר אחד אמיתי: ''המציאות היא חפה מכל דמיון'' כיצד אתה עובד נגד הדמיון? ומה דוחף באופן קבוע ללא מאמץ את הדמוין להיתישב בתוך המחשבה ולהיות מול העינים במקום המצאות? |