|
עוד על הרעיון של אגאסי | |||
|
|||
אגב, לפני למעלה משנתיים, היה מיזם כזה בפריס. גם בנושא מכוניות אשר נטענות, וגם ''מאגר מכוניות'' אשר יהיה אפשר להשתמש ללא בעלות על מכונית מסויימת. ראיתי אפילו כתבה בטלויזיה אשר מראה ''לקוחות'' אשר נגשים לתחנות ''תדלוק'' דהיינו מילוי המצבר בחשמל. מאז לא שמעתי על הפרוייקט. | |||
_new_ |
עוד על הרעיון של אגאסי | |||
|
|||
בכתבה זו( בהמשך לכתבה קודמת) העלתי את בעיה הסוללה שהיא כנראה הבעיה הקריטית ב''מכונית החשמלית''. יש גם בעיות עם ענין תחנות התדלוק, בעיקר בעיות של תקן אחיד. | |||
_new_ |
עוד על הרעיון של אגאסי | |||
|
|||
ברור שהרעיון היה לתת דחיפה לנושא הרכב החשמלי. הסולל היא הבעיה הטכנית העכשוית. אחרי שתפתר בעיה זו, יהיה צורך בייצור המוני הן של הסוללה והן של מכוניות חשמלית, כדי להגיע למחיר זול, שווה לכל נפש. במצב זה, עניין התדלוק יהיה עניין פעוט. לא תהיה בעיה להקים נקודות טעינה חשמלית בכל פינה בעיר, ולייד חניות של מכוניות. רק צריך לא לשכוח, שהדבר לא יאפשר נסיעה ''בזול'' כמו שהיינו רוצים... | |||
_new_ |
עוד על הרעיון של אגאסי | |||
|
|||
נושא נוסף שעלה הוא התקינה של הסוללה. כיום אין תקינה מחייבת וללא תקינה מחייבת תהיה בעיה בנקודות הטעינה. מי שיקבע את התקינה המחייבת ירויח הרבה כסף כי הוא יהיה היצרן המועדף. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |