|
שלוש הערות לנושא | |||
|
|||
פורסם באיזה שהוא מקום שבסין נוספו לפחות מאה מיליון מכוניות. אתה משער כמה נפט נוסף צריך בשביל להניע את המכוניות? במקביל יש ירידה לא גדולה בצריכה בארצות מערב אירופה-צפון אמריקה והפסיפיק. חוזים ארוכי טווח אינם פותרים את הצריכה שגדלה עם רמת החיים. לכן המחיר החדש הוא לחוזים מתחדשים או לביקושים קצרי טווח אספקה. דוד הסביר את כל ההבטים הידועים המרכיבים את המחיר. | |||
_new_ |
נכון דיברת | |||
|
|||
יש גם לא מעט אנשים מכובדים שחותמים את שמם על מאמרים מלאי טעויות בהקשר שלנו. הם כותבים מאמרים בנושאים שהם לא ממש מבינים בהם. לכן מבין כל הפירסומים בנושא עלינו לברר את בעלי התועלת - שאפשר לזהות בהם רמה מקצועית. שני מאמרים על סין שמוזכרים למעלה עוסקים גם בנושא התרבות כלי הרכב בסין: 1. Fueling the dragon (http://www.iags.org/china.htm), צריך גם לחשוב בהקשר הזה על הודו ושאר הארצות האסייתיות שצומחות כבר הרבה זמן.2. the Future of Oil (http://www.iags.org/futureofoil.html). | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |