|
תציע בבקשה פיתרונות . | |||
|
|||
_new_ |
כבר הצעתי | |||
|
|||
1. למנוע הפרות חוק, במיוחד כאשר יש מידע מקדים. 2. להביא את העבריינים לדין בהתאם לרוחו וללשונו של החוק. | |||
_new_ |
כבר הצעתי | |||
|
|||
הצעותך נכונות , רק שאין כוחות לביצוע . לפי קריטריונים המקובלים באירופה וארה''ב כח השיטור בישראל צריך להיות כפול 3 מעכשיו . המשטרה אינה מתמודדת עם נוער הגבעות הקטן ואינה מתמודדת עם האוכלוסיה הערבית הישראלית הגדולה . המשטרה נמנעת מקיום תחנות משטרה בישובים ערבים . באום אל פחם 50.000 תושבים ואין נוכחות משטרה . בטירת כרמל 20.000 תושבים ויש תחנת משטרה . זו תמונה אופיינית בין ישובים ערבים ויהודיים בתוך מדינת ישראל . אין תחנת משטרה בסכנין , בערבה , בדיר אל אסד , בנחף , בטירה ועוד . | |||
_new_ |
אתה מסתבך | |||
|
|||
1. נניח לרגע שאתה צודק וכל העבריינים בצד היהודי הם ''נוער הגבעות הקטן''. במקרה כזה הטענה שאין כוחות לביצוע מופרכת. אבל ההנחה מופרכת כי הבעיה הרבה יותר רחבה. 2. הטענה אין כוח גם היא מופרכת אפילו בקונטקסט של ההודעה הבודדת שכתבת. זה בולט במיוחד כאשר אתה מתלונן ש''המשטרה נמנעת מקיון תחנות משטרה...''. אם המשטרה ''נמנעת'' הרי שהיא יכולה. לא? ----- לפני מספר ימים שמעתי את שר המשטרה מדבר ברדיו על הגדלת כוח האדם במשטרה (ועל ירידה משמעותית בפשיעה). גם זה אומר שיש כוח ורק סדרי העדיפויות משתנים וצריכים להשתנות. | |||
_new_ |
אתה מסתבך | |||
|
|||
1- היקף ביצוע העבירות במגזר הערבי גדול כמה מונים מהעבירות שמבצעים ''נוער הגבעות'' וגם ''ביריוני חברון'' זו פשוט כמות הרבה יותר גדולה . לזה אין מספיק כוחות משטרה . התיחסותך כאילו הבעיה היא 2 הקבוצות ההן ולזה יש כוחות נמנעת מהבעיה הגדולה באמת . 2- הפרוש שלך ל''נמנעת מהקמת נקודות משטרה'' הוא מצחיק . אכן כח המשטרה הכללי קטן . אבל הבחירה לא להקים תחנות משטרה בישובים ערבים היא בגלל סיבות של אי רצון להתעמת עם האוכלוסיה הערבית . 3- נחוצה הכפלה פי 3 של כח המשטרה . הגדלת הכח באחוזים בודדים אינם תשובה לצרכים . | |||
_new_ |
אתה ממשיך לטעות | |||
|
|||
א. התייחסותך מראה שאינך מבין את דברי. לכן אחדד: - היקף העבריינות במגזר היהודי ביהודה ושומרון אינו קטן בשום קנה מידה. זו לא הפעם הראשונה שאתה מנסה להמעיט במשמעותו. - ההשוואה שאתה עורך בין המגזרים לא ממש מבוססת. - ''אין מספיק כוח'' או ''נמנע להפעיל כוח'' הם ביטויים בעלי משמעות שונה. העובדה שהטענה הזאת מצחיקה אותך מעידה עליך בלבד. ב. לכל הבעיות הללו יש פתרון, לא מוחלט, שבאמצעותו ניתן לצמצמן באופן משמעותי באמצעות פעולות מניעה ואכיפה. ''אין מספיק כוח'' בהקשר הזה הוא תירוץ במקרה הטוב. על פי דבריו של שר המשטרה חלק ניכר מהפתרון נעוץ בשינוי סדרי העדיפות של הממשלה-ממשלות - זו לא גזירה משמים. ג. כאשר אין רצון להתעמת עם עבריינות במגזר היהודי, קשה לרצות להתעמת עם עבריינות במגזר הערבי או בכל מגזר אחר (תגובה 114693). | |||
_new_ |
אתה מסתבך | |||
|
|||
הדרג המדיני מנחה את השוטרים להמנע מעימות עם הפורעים הערבים . פקיעין נשארה יודן ריין מאז הפוגרום . הדרוזי-שוטר בדמוס אשר הגן על השוטרת שנחטפה מכוניתו נסרפה . רוצחי החייל היהודי , עורכי הלינץ' שוחררו ונפתרו מעונש ומחקירה . דודוש ממשיך לגלגל את העלילה של עקירת עצי זית ערביים לפי העקרון של גבלס של חזרה מתמשכת על שקרים . לא לחינם סר המאשטרה וסר הבידחון אסרו על שוטרים וחיילים להעיד בפני ועדת עמונה . כי השוטרים והחיילים היו מספרים שהפקודה שקיבלו הייתה לפצח גוגלות של יהודים . הרועץ המשפטי לממשלה לא יצא בפסק דין אשר ימנע מן הסרים החוליגנים לחפות על מעשי הנבלה שלהם . | |||
_new_ |
כבר הצעתי | |||
|
|||
החוק זה לא תורה מסיני במקומותינו ואפשר וצריך לשנותו כדי שיהווה כלי יעיל לתקינות החברה ולניהול חיים ללא חשש ופחד מפני אלימות, כדי שהאלימות לא תשתלם בגלל הפחד והרתיעה מהחוק. אם החוק לא גורם לזה אז צריך לשנותו. בשביל זה יש כנסת. | |||
_new_ |
נכון, החוק הוא לא תורה מסיני | |||
|
|||
הבעיה הראשונה שלנו היא אכיפה סלקטיבית לפי העניין הפוליטי. מכאן שבשלב ראשון צריך לפרק את הגורם לבעיה הזאת לפני שמחוקקים חוקים נוספים שלא יאכפו. בעיה נוספת היא זכרון קצר של המבקרים (תגובה 114693). | |||
_new_ |
נכון, החוק הוא לא תורה מסיני | |||
|
|||
לשם אינפורמציה . משכונת חליסה בחיפה המאוכלסת ע''י ערבים נורו יריות לעבר שכונת ויזניץ הסמוכה . קליעים פגעו בדירת מגורים בקירות , בחלונות , ובתריסים . התקשורת הישראלית האנטישמית לא התיחסה כלל לארוע . | |||
_new_ |
אתה משקר | |||
|
|||
ולא היו דברים מעולם. | |||
_new_ |
אתה משקר | |||
|
|||
הוגשה תלונה למשטרה . הגיע חוקר ואמת את דברי . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |