מקרה שליט: הכי גרוע שאין חוק | |||||
יענקלה (יום שני, 17/10/2011 שעה 10:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=164619 | |
כאשר החוק כושל בתפקודו | |
חזי, הרצליה (יום שני, 17/10/2011 שעה 10:28) | |
על האזרחים לאכוף את החוק. ג'ורג' פארסונס,אריזונה.1881 קבע את כללי המערב הפרוע. ''החוק הוא בדיחה,המשטרה היא קרקס,ובתי-המשפט הם קריקטורה'' אריה מליניאק,אוגוסט 2008 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164620 | |
אין שום קשר בין זאת לבין החוק | |
עמיש (יום שני, 17/10/2011 שעה 15:10) | |
אני מבטיח לך נאמנה כי הכל חוקי שריר וקיים. בדיוק כמו שחרור המחבלים של המחתרת היהודית או חנינה לרוצחי ערבים שנכנסים ויוצאים מהכלא בשיטת הדלת המסתובבת. הכל חוקי למהדרין מן המהדרין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164621 | |
אין שום קשר בין זאת לבין החוק | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 17/10/2011 שעה 16:10) בתשובה לעמיש | |
זו דעתך כי אתה בעד ההחלטה . בבתי המשפט יש כבר שנים רבות ופסיקות רבות הבדלים עצומים בין פסקי דין בחטאים דומים או זהים . בתי המשפט ובמיוחד העליון נוטה לצד עמדתך המדינית ופסק כבר כמה פעמים בניגוד לחוק הכתוב . המחבלים המשתחררים הם רוצחי אזרחים ולא לוחמי חופש . בזה הם ממשיכים התנהגות מימים קדומים . הערבים היו רוצחים ונשארו רוצחים . לאף אדם במערכות השלטון אין את העוז להגיד ''לא'' . כל אדם שיירצח בעתיד מידו של אחד המשוחררים יהיה דמו על ראשם של נועם ואביבה שליט . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164622 | |
קשקשן מבולבל | |
עמיש (יום שני, 17/10/2011 שעה 16:16) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
מאיפה למדת שאני בעד או נגד העיסקה הזו? כל מה שאמרתי שזה נעשה בהתאם לחוק בדיוק כמו שחרור מחבלים ורוצחים יהודיים שעשו דברים דומים | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164627 | |
עמיש קשקשן מבולבל | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 17/10/2011 שעה 17:00) בתשובה לעמיש | |
דעתך ידועה . אתה רואה פגם בתג-מחיר , אתה רואה באנשי מחתרת השטחים שווי ערך עם מחבלים פלסטינים , אתה רואה את ברוך גולדשטיין שווה עם רוצחי יהודים . וכל זה בהתעלמות משני דברים . הכמות והנסיבות . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164631 | |
הבעיה היא לא החוק, אלא המנהיגות | |
שמעון מנדס (יום שני, 17/10/2011 שעה 17:44) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
כאשר מדובר בשכנינו, חקיקת החוק היא בבחינת משחק דמקה (אפילו לא שח) עם עצמנו. הנה מנחם בגין מהר לחוקק חוק שמזרח ירושלים היא טריטוריה ישראלית. אז מה קורה עכשו? אפילו הלכוד מנהל מו''מ להחזיר את מזרח ירושלים לפלסטינים. פתאום מתברר גל ללכוד, שהחזרת הטריטוריה הזאת, מעבירה לערפאת 300,000 איש. שזה מיליארדים בבטוח לאומי והרבה קולות בקלפי, שיוסיפו כח לאחמד טיבי ומרעיו. אשר לנו, הבעיה שלנו שמנהיגינו מושחתים. אתה קורא היום את מה שכתב ישעיהו לפני 2500 שנים, ונדמה לך כי הוא מתייחס למה שוקרה לנו היום: ''כספך היה לסיגים... שריך סוררים כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים''. חייבים לציין שהלכוד הביא עלינו את המודרניזציה. כל עוד שהיה באופוזיציה, ההתמודדות בבחירות היתה פנימית בין המפלגות. ואילו נתניהו הזמין יועצים מארה''ב, שייעצו לו איך להנדס את הצבור בישראל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164636 | |
הבעיה היא לא החוק, אלא המנהיגות | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 17/10/2011 שעה 19:37) בתשובה לשמעון מנדס | |
לא הבעתי דיעה על איזה חוק . כללתי בחבילה אחת את לורד האו האו וגדעון ספירו . גם עמיש , דעתו מוכרת . הוא כתב ביקורת על ''תג-מחיר'' ועל עופרת יצוקה ועוד . הנביא ישעיהו או אחר אינם חלק מהפוליטיקה הישראלית . העמדות החברתיות שלהם אינן רלוונטיות . ובאופן כללי חלו שינויים רבים בתפישה החברתית , המדינית והמוסרית מאז . ובעיקר העם היהודי התכווץ בגלל עמדות אלו ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164638 | |
אתה שקרן מזוהם | |
עמיש (יום שני, 17/10/2011 שעה 19:49) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
לא תוכל להביא אף מילת בקורת אחת שלי על עופרת יצוקה. מאיפה אתה שולף את ההכפשות הנתעבות הללו? אני מתחיל לחשוב שאתה אדם חולה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164639 | |
הבעיה היא לא החוק, אלא המנהיגות | |
יענקלה (יום שני, 17/10/2011 שעה 20:13) בתשובה לשמעון מנדס | |
התנהגות ממשלתית שיפוטית שכזו מובילה לאנרכיה ולכאוס חברתי. כל אב משפחה שדואג לבני משפחתו רצוי שירכוש נשק כלשהו להגנה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164632 | |
קשקשן מבולבל | |
עמיש (יום שני, 17/10/2011 שעה 17:45) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
פשעים ופיגועים של פוגרומיסטים הם דבר שכל אדם בר דעת מבין את הרוע והסכנה הטמונים בהם. אני רואה במחבלים יהודים פושעים גדולים יותר ממחבלים ערביים ושרץ כמו גולדשטיין אינו שונה בעיני מאיש SS שרצח יהודים באירופה. מאידך מעולם לא אמרתי או כתבתי שאני בעד עיסקת שליט או בעד כל עיסקה של חילופי פגרים תמורת מחבלים בכלא. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164652 | |
קשקשן מבולבל | |
חכם ציון (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 8:05) בתשובה לעמיש | |
אני מתחזק בדעתי שאתה אדם חולה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164658 | |
התקרבת לגדעון ספירו . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 8:57) בתשובה לעמיש | |
חיזקת את דעתי עליך . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164640 | |
אין שום קשר בין זאת לבין החוק | |
יענקלה (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 4:19) בתשובה לעמיש | |
אם הכל חוקי שריר וקיים. את מי אתה ממליץ לחטוף ולכלוא כדי לשחרר את האסירים היהודים שרצחו ערבים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164642 | |
עניין שחרור האסירים היהודים | |
דוד סיון (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 6:26) בתשובה ליענקלה | |
א. לא נראה לי שתצטרך לארגן חטיפה (אם אתה בעד שחרור אסירים יהודים שרצחו ערבים) הפוליטיקאים כבר עוסקים בכך. ב. לפחות במקרה אחד בעבר הם סידרו חנינה עוד לפני שהוגש כתב אישום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164644 | |
עניין שחרור האסירים היהודים | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 6:53) בתשובה לדוד סיון | |
יש מי שזכו ויש מי שלא . עמי פופר ישב הרבה וגם יגאל עמיר . אהוד יתום ועוד אנשי שבכ זכו . לפי סטנדרטים המקובלים בישראל לא נהוג לרצוח שבויים ואסירים , אף כי היו חריגות . השחרור הנוכחי מגדיל את הטיעון בעד הריגתם בשדה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164648 | |
עניין שחרור האסירים היהודים | |
יענקלה (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 7:27) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
ואולי עונש מוות שלא לדבר על וויג'ילנטים שהרי החורבן בשלטון החוק יעודד נוקמים ותגי מחיר לבצע את זממם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164647 | |
עניין שחרור האסירים היהודים | |
יענקלה (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 7:23) בתשובה לדוד סיון | |
זאת נקודה שראוי להאיר אותה. אם המחבלים השפוטים היו משוחררים לאחר מאמץ פוליטי מפלגתי, או פיוס כולל, או הסכם מדיני, או תהליך מוסכם זה בסדר. לכן מקובל עלי שיהודים יצאו לחפשי בעקבות חנינה כוללת שנובעת ממאמץ פוליטי דמוקרטי. אבל כשהאויב , חוטף חייל, משתמש במניפולציות רגשיות, כדי לסחוט אומה שלמה זה לא תקין. ושוב עדיין לא ברור מאיפה הכסף (עשרות מיליונים להערכתי ) ששימשו את מקורבי שליט לקמפיין האדיר והמוצלח הזה. אולי מהחמאס? שהרי האינטרס היה משותף. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164649 | |
התמיכה הפרסומית | |
דוד סיון (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 7:51) בתשובה ליענקלה | |
במאמר (http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=100069...) מוצגות דעות של פרסומאים על הקמפיין להחזרת שליט. הראשון בהם הוא מהמשרד שמתחילת הדרך ליווה את הקמפיין. זה כמובן רמז לגבי עלות הקמפיין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164650 | |
התמיכה הפרסומית | |
יענקלה (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 8:00) בתשובה לדוד סיון | |
מאחר והחמאס כבר הודיע שימשיך בחטיפות ובכלל כולם הבינו שזו הדרך לשחרור הטרוריסטים, רצוי שהתשתית לא תתפרק אלא תשאר לחטיפה הבאה עלינו לרעה. צריך רק לשנות את השם של החטיף. גם את התמונה של גלעד להשאיר מקום לקלסתר אחר ולשם אחר. אפשר גם להתחיל מעכשיו בטוטו חטיפה איך יקראו לחטוף הבא? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164653 | |
הטענה על החטיפה הבאה | |
דוד סיון (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 8:08) בתשובה ליענקלה | |
א. חטיפות התחילו מזמן וכבר אז היה ברור שזו אסטרטגיה של אירגוני טרור (גם מבחינה בינלאומית). ב. המאחר ויש נסיון פרסומי בנדון הרי שהוא ודאי ישמש במקרה הבא. ג. יותר חשוב שהממשלה תתכונן למקרה הבא - תערוך דיון איך צריך לנהוג במקרה דומה. מאחר ויש ועדה שעוסקת בנושא, ראוי שהשרים ילמדו את ההמלצות ברצינות לפני המקרה הבא. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164659 | |
הטענה על החטיפה הבאה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 9:10) בתשובה לדוד סיון | |
יש לקמפין כזה חולשה אחת חשובה . המילה ''לא'' חזקה יותר בתודעה מהמילה ''כן'' . כמוכן יש לזכור כי לא האשימו את משפחת שליט באופן ישיר ובוטה ברצח העתידי של יהודים מידי המשוחררים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164662 | |
הטענה על החטיפה הבאה | |
חזי, הרצליה (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 9:41) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
בחטיפה הבאה ישחררו 1,500 מחבלים תמורת אחד. אח''כ כבר לא יחטפו יותר,כי פשוט לא תהיה עוד מדינת ישראל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164655 | |
התמיכה הפרסומית | |
חכם ציון (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 8:27) בתשובה ליענקלה | |
זה בסדר, יענקלה. הממשלה ואלה הבאות אחריה כבר יפעלו הלאה לפי 'תיק שליט'. הרי ברור שאנחנו לא חזקים מספיק כדי לאמץ את המשיניות ''אחד מול אחד''. מי שמתחיל עם ''אחד מול אחד'' תמיד גומר עם ''אחד מול אלף''. המדיניות צריכה להיות שיראל לא מתמקחת עם ארגוני טרור על חיילים חטופים ובלבד שתחייב את בצבא להתארגן להגנה ברצינות, ותקיים מדיניות של Zero Tolerance במידה ותהיינה חטיפות כאלה, שמשמעותה כניסת צבא מיידית לאזור החטיפה שבשליטת הפלסטינית והשמדת כל פעילי הטרור, ממנהיגיהם המדיניים ועד אחרון המחבלים שבהם (כמו הנייה, משעל, חאמד רנתיסי, מוחמד פראוונה, מחמוד א-זהאר, חליל אל-חיה, פאוזי ברהום וכמובן מראשי כל יתר 10 ארגוני הלווין שמסביב לחמאס, כמו 'ועדות ההתנגדות' שחטף את שליט), כל מי שצה''ל יצליח להעלות על הכוונת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164664 | |
לא צריך לחטוף | |
עמיש (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 10:45) בתשובה ליענקלה | |
הם ממילא משתחררים ואז מחבלים כמו חגי סגל הופכים לעתונאים שמתנגדים לשחרור מחבלים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164676 | |
לא צריך לחטוף | |
יענקלה (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 19:36) בתשובה לעמיש | |
חגי סגל הוא חבר כנסת בישראל ובצעירותו פעל כראוי לחיסול הטרור הערבי במסגרת המחתרת היהודית. לכנות אותו מחבל זה עברינות מרחיקת לכת במקרה הרע ובמקרה הטוב מחלת נפש. עמיש יש לאשפז אותך דחוף עם טלי פחימה באותו תא או עם חביב אבו-זמיל כשישתפר מצבך.. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164651 | |
יש חוק | |
חכם ציון (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 8:03) | |
השאלה הנשאלת היא - כיצד הוא נאכף? אכן הענישה בארץ למורשעים היא על סף הזלזול בחרבה האזרחית. רוצחים נענשים פחות מגנבים. מערכת המשפט ותרנית ונרתעת מלהחמיר בענישה, העיקר אם מדובר בעבריינים יהודים. כאן המקום לומר, שגם עבריינים פליליים ערבים לא מקבלים את עונשם הראוי. שאלת מיצוי דין הטרוריסטים אינו משפטי בכלל. דווקא הם מקבלים עונשים הראויים להם, אחלו התקיימו עד תומם. אבל ההחלטה לשחרר טרוריסטים בעבור חייל חטוף היא לא שאלה משפטית בכלל אלא פוליטית-מדינית-ביטחונית וכאן יש לממשלה יכולת משחק חופשית על כל המגרש. אז תגיד לחבר שלך יוסף שיחזור מיד ארצה, אם אכן הסיפור אמיתי והוא שב לארגנטינה בגלל פסיקות בביהמ''ש, כי בארגנטינה הוא צפוי עדיין למצוא חברה שאינה מרחמת על היהודית ושבית המשפט בה עושה עסקאות שיפוטיות שבינהן לבין ספר החוקים הקשר דימיוני בלבד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164656 | |
יש חוק? | |
דוד סיון (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 8:52) | |
ע''פ דיווח ב-Walla חסידי כהנא מעודדים רצח: ''לקראת שחרור האסירים הפלסטינים במסגרת עסקת גלעד שליט, הציעו אתמול (שני) תלמידיו של מקים תנועת כ''ך, מנהיג הימין הקיצוני - הרב מאיר כהנא, פרס בסך 100 אלף דולרים למי שיביא למותו של אסיר פלסטיני שהיה מעורב ברצח בנו של הרב, בנימין כהנא, וצפוי להשתחרר מחר במסגרת העסקה'' (http://news.walla.co.il/?w=/9/1869144). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164660 | |
נחוץ מוסר הוטנטוטי . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 9:13) בתשובה לדוד סיון | |
לרצוח יהודים זה רע . לרצוח ערבים זה טוב . כי עליך לזכור שהיום זה להיפך . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164665 | |
נחוץ מוסר הוטנטוטי . | |
דוד סיון (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 10:52) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
כתוב ''לֹא תִרְצָח,...'' (שמות כ', יב). לרצוח זה רע ועליך לזכור זאת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164669 | |
נחוץ מוסר הוטנטוטי . | |
יענקלה (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 16:58) בתשובה לדוד סיון | |
במקרה של המתת אויב חייבים להמיתו ולהרגו ואפילו את בני משפחתו , כפרו ועירו ואפילו תנוקות וילדים נשים זקנים וטף. בכלל למה את מתעסק בחוק שאינך בקי בו? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164673 | |
אתה טועה! | |
דוד סיון (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 18:40) בתשובה ליענקלה | |
במדינת ישראל הפרט איננו מוסמך להרוג אויב. במדינת ישראל רצח הוא הריגה בניגוד לחוק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164674 | |
אתה לא יכול להחזיק במקל משני קצותיו | |
עמיש (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 18:51) בתשובה לדוד סיון | |
באחת אתה מביא ראיות מן התורה ובשניה אתה מדבר על החוק הפלילי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164675 | |
אתה לא יכול להחזיק במקל משני קצותיו | |
יענקלה (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 19:23) בתשובה לעמיש | |
הוצית לי את המילים מהפה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164678 | |
אתה טועה! | |
חכם ציון (יום שלישי, 18/10/2011 שעה 20:00) בתשובה לדוד סיון | |
חיסול אוייב או פושע שתוקפים אותך אינו פשע אלא הגנה עצמית על פי חוק. גם לפי דיני התורה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164682 | |
אתה טועה! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 19/10/2011 שעה 4:37) בתשובה לדוד סיון | |
אמנם זה החוק , אבל 1 - החוק מנוסח במילים ובמכבסת מילים אפשר לשחק עם ההגדרות . 2 - קטילת אויב אינה רצח . זה מה שקורה בשדה הקרב . 3 - לאורך ההיסטוריה הציונית ערבים רצחו יהודים בכמויות גדולות . זה נעשה מתוך מניעים ידועים , תוך יוזמה וכוונה וכשיטה הנובעת מתרבותם ודתם . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164683 | |
אתה טועה! | |
יענקלה (יום רביעי, 19/10/2011 שעה 5:14) בתשובה לדוד סיון | |
תחת החוק הקיים כאן לא רק שאסור להרוג את האויב אלא יש לטפחו ולשחררו אפילו כשהוא הורג יהודים (ובמיוחד כשהוא הורג יהודים.) נקווה שבקרוב ישתנה משהו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164694 | |
אתה טועה! | |
חכם ציון (יום חמישי, 20/10/2011 שעה 10:38) בתשובה ליענקלה | |
החוק ברור ביותר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164681 | |
נחוץ מוסר הוטנטוטי . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 19/10/2011 שעה 4:31) בתשובה לדוד סיון | |
אינני מנהל את חיי לפי הכתוב בתנך . אני גם שולל קשת גדולה של אמירות , פתגמים והנחיות הן של התנך והן של פילוסופים למיניהם . יש שפע של אמירות מסוג עשה כך או אל תעשה כך , מעשה כזה חיובי ומעשה כזה שלילי . הם טובים ומתאימים בדרך כלל , אבל לא תמיד ! ובנושא הנוכחי רצח הוא רע או טוב לפי מיקומו במאזניים . זאת גדולת המוסר ההוטנטוטי . עליך לזכור זאת . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164685 | |
הבהרה | |
דוד סיון (יום רביעי, 19/10/2011 שעה 7:11) בתשובה לדוד סיון | |
הדברים שכתבתי כאן בעניין האיסור לרצוח מתייחסים לאמור בידיעה שקטע ממנה מצוטט בתגובה 164656. כתוב שם שמוצע פרס למי שיבצע רצח. כפי שכתבתי לדעתי זה אסור כי הרי כתוב ''לֹא תִרְצָח,...'' (שמות כ', יב). זה גם אסור לפי החוק הישראלי כפי שהוא כיום. נכון שמנסחי כתבי אישום נוטים להקל כאשר הרוצח הוא יהודי; נכון שבתי משפט לפעמים מקילים עם רוצחי פלשתינאים אבל לכאורה זה נעשה לפי החוק הישראלי. לכן: - במקרה הנדון אפשר למצוא מכנה משותף בין התורה והחוק הישראלי. - לפי הידיעה לא מדובר במקרה של הגנה עצמית או בהרג בשדה הקרב ולכן הערות בהקשר הזה לא רלוונטית. - ישנם כמה רבנים קיצוניים שמתירים מעשה כזה ומנגד יש רבנים, כמו פוירשטין, שמדגישים את האיסור (http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3844822,00.h...). - במושגים המקובלים עלי אין מקום ל''מוסר ההוטנטוטי''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164686 | |
הבהרה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 19/10/2011 שעה 8:20) בתשובה לדוד סיון | |
1 - כפי שכבר כתבתי - אינני מנהל את חיי לפי התנך . 2 - דברי רבנים אינם המצפן המוסרי שלי . 3 - יש צורות רבות של מינוח למעשה שבו אדם X מסיים את חיי אדם Y . כאשר הדבר נעשה ללא סמכות ובכוונה תחילה זה נקרא רצח. כאשר זה נעשה בשוגג , זה נקרא - שלא בכוונה . לפעמים זה נקרא תאונה לפעמים זה נקרא - מלחמה . כל אלה הם מינוחים שנועדו להכשיר את המעשה . כלומר מכבסת מילים . לגבי מוסר הוטנטוטי - אתה כמו כל היצורים החיים עלי האדמה מנהל אותם לפי מוסר הוטנטוטי . אתה רק לא מודע לזה , או לא נותן לעצמך דין וחשבון , או משקר . אני מדגיש כל היצורים החיים מתנהלים לפי מוסר הוטנטוטי - גם אתה ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164687 | |
ההכללות שלך חסרותבסיס! | |
דוד סיון (יום רביעי, 19/10/2011 שעה 8:36) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אתה שמעלה את חוסר המוסר שהוא גם מכונה מוסר ההוטנטוטי על ראש שמחתך, מתאר בכתיבתך מציאות שאופפת את עולמך הפרטי. לכן לא פלא שאתה: - מסלף תאוריות מדעיות, - טוען טענות שאין לך להן כל בסיס, - מפיץ שקרים במודע, - עוסק בדמגוגיה. עלה והצלח!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164688 | |
תודה לך יקירי . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 19/10/2011 שעה 15:53) בתשובה לדוד סיון | |
אני יודע שאני מנפץ הרבה תפישות עתיקות . אבל בדבר אחד אינני מסכים איתך . ==================== אינני מסלף תיאוריות מדעיות . ==================== הבעיה היא דווקא אצלך ואינך לבד בזה . ההסבר לאבולוציה שנקרא גם תורת דווין הוא שמקעקע כמה וכמה דיעות . אני רק הולך עם זה עד לשורש . מה שקוראים גישה רדיקאלית . ליד תפישה זו ממלא תפקיד חשוב ההסבר של תורת המישחקים . ובאשר לעולמות פרטיים זה שלך מכיל הרבה ג'אנק , סילופים ובריחה מהמציאות . הייתי מוסיף עוד אך הכפתור בידך . . . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164689 | |
טיעונים על בסיס מוסר הוטנטוטי! | |
דוד סיון (יום רביעי, 19/10/2011 שעה 17:54) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
העולם הפרטי שלך, זה שמוצג כאן, מלא ג'נק כי הוא מבוסס על מוסר הוטנטוטי, חוסר מוסר. העולם הפרטי הזה בנוי מ: - סילופי תאוריות מדעיות, במיוחד אבולוציה, - טענות שאין לך להן כל בסיס, - הפצת שקרים במודע, - עיסוק בדמגוגיה, - בלא מעט הודעות נוספים טענות מופרכות ושקרים. מכאן שמדובר במציאותת מדומיינת מלאת סתירות, וזה נאמר בלשון המעטה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164691 | |
טיעונים על בסיס מוסר הוטנטוטי! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 20/10/2011 שעה 7:05) בתשובה לדוד סיון | |
אתה מביט בראי ונדמה לך שאתה רואה אותי . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164692 | |
טיעונים שלך, מפלגה, חסרי מוסר = מוסר הוטנטוטי! | |
דוד סיון (יום חמישי, 20/10/2011 שעה 8:02) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
עוד טענה מופרכת המתבוססת בחוסר מוסר הוטנטוטי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164696 | |
טיעונים שלך, מפלגה, חסרי מוסר = מוסר הוטנטוטי! | |
חכם ציון (יום חמישי, 20/10/2011 שעה 10:48) בתשובה לדוד סיון | |
''טענה מופרכת המתבוססת בחוסר מוסר הוטנטוטי'' ??? * בחוסר * ??? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164706 | |
טיעונים שלך, מפלגה, חסרי מוסר = מוסר הוטנטוטי! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 20/10/2011 שעה 16:29) בתשובה לדוד סיון | |
עוד תגובה אופיינית לך . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164707 | |
טיעונים שלך, מפלגה, חסרי מוסר = מוסר הוטנטוטי! | |
דוד סיון (יום חמישי, 20/10/2011 שעה 16:55) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164695 | |
הבהרה | |
חכם ציון (יום חמישי, 20/10/2011 שעה 10:46) בתשובה לדוד סיון | |
אתה צריך קודם כל להבהיר את דבריך. אתה מתייחס להגנה עצמית ולרצח באותה דרך ומתבסס על ''(שני) תלמידיו של מקים תנועת כ''ך''. זה לא מראה על התמודדות רצינית עם הנושא. יש חוק אחד בישראל והוא החוק הישראלי. יש כאלה שעוברים עליו או קוראים לעבור עליו, אבל גם אלה וגם אלה הם המיעוט היוצא מהכלל שמעיד על הכלל (כמו פויירשטיין שמקובל על הכלל). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164698 | |
הבהרתי את דברי | |
דוד סיון (יום חמישי, 20/10/2011 שעה 11:52) בתשובה לחכם ציון | |
1. כבר הבהרתי: ''הדברים שכתבתי כאן בעניין האיסור לרצוח מתייחסים לאמור בידיעה שקטע ממנה מצוטט בתגובה 164656. כתוב שם שמוצע פרס למי שיבצע רצח''. 2. טענתך שאני, ''... מתייחס להגנה עצמית...'', מופרכת מיסודה. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |