|
|
|||
המחבר מגיע למסקנה ש- ''אִם מוֹדִים אָנוּ שֶׁהַפִּחוּת בַּכִּבּוּשׁ מוֹבִיל לְפִחוּת בְּמַעֲמָדָהּ שֶׁל יִשְׂרָאֵל - הֲרֵי שֶׁהַמַּסְקָנָה הַהֶגְיוֹנִית הַיְּחִידָה הִיא לְהַדֵּק אֶת הַכִּבּוּשׁ;'' וממסקנה זו המופיעה בסופו של המאמר משתמע שבגופו של המאמר מתקיים דיון בגורמים לפיחות במעמדה של ישראל בעולם. אך הפלא ופלא, בכך אין המאמר עוסק כלל, והמחבר אף טורח להצהיר בגוף המאמר ש- ''תַּדְמִיתָהּ שֶׁל יִשְׂרָאֵל, כָּךְ אָנוּ יוֹדְעִים, מֵעוֹלָם לֹא הָיְתָה מֵהַמְּשֻׁפָּרוֹת, וְכָרֶגַע אֵין זֶה מְשַׁנֶּה מַדּוּעַ.'' ובכך מסתכמת עבודת החקירה של כותב המאמר: ''וכרגע אין זה משנה מדוע.'' ועלי לשאול: אם אין למחבר המאמר עניין בסיבות לדרדור במצבה של ישראל בעולם, ואף מצהיר הוא בגוף המאמר ש'אין זה משנה מדוע' חל דרדור זה, אז כיצד מגיע מחבר המאמר למסקנה, ש-''הַפִּחוּת בַּכִּבּוּשׁ מוֹבִיל לְפִחוּת בְּמַעֲמָדָהּ שֶׁל יִשְׂרָאֵל''? ועלי להוסיף, שמעיון בחומר העיתונאי והמחקרי האחר בנושא המזרח התיכון, הרבה יותר קל להגיע למסקנה שהדרדור במצבה של ישראל בעולם נבע עוד הרבה לפני הסכם אוסלו, ונובע גם כיום מהמשך שלטון הכיבוש הצבאי של ישראל בשטחים. אולי כדאי שיחזור מחבר המאמר למתכונות פשוטות יותר של חקירה עיתונאית. במהלך הנוכחי הוא מצליח רק להראות את אזלת ידו שלו, במקום להאיר את הנושא. | |||
_new_ |
יוסלה | |||
|
|||
כיהודי אתה צריך לדעת כשאנשים או עמים מזלזלים בקיומם גם אחרים עושים זאת בהתלהבות | |||
_new_ |
יוסלה | |||
|
|||
לק''י יוסלה הוא יוסוף והוא ערבי. וחלק גדול מאנשי השמאל בפרום הזה כבר ציינו זאת לא אחת. שנה טובה אליצור | |||
_new_ |
יוסלה | |||
|
|||
יתכן בהחלט שהוא התאסלם אבל במקורו היה יהודי הוא גם טוען שהוא מתבייש (או התבייש בעבר) להיות יהודי ואולי זו הסיבה שהתאסלם אבל אם הנימוקים שלו ראויים לעיון - למה לא? אפשר ללמוד גם מרשעים בעיקר מה לא לעשות אנחנו רואים תופעה מענינת שאנשי שמאל חילוניים ממש מתעבים סוג מסויים של אנשים במחנה שלהם שגם הם חילוניים גמורים בעוד הדתיים מנסים בכל נפשם לקרב חילונים באהבה | |||
_new_ |
[•] יוסלה | |||
|
|||
מה דעתך על רופא שכל מעשיו בחדק הניתוח זה להפריע למנתח בזמן הניתוח ? לקלקל מכשירים , לזהם את הסטריליות , לכבות את האור וכדומה ? זה דומה לתוכן של כותב הפואמות [•]... | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |