|
רפומות | |||
|
|||
לפני כל רפורמה יש להגדיר מה המטרות והיעדים של החינוך . מה רוצים שיקרה . נראה לי שאין הסכמה על כך . צעד שני הוא ניסוח אמות מידה (קריטריונים) ברי מדידה להערכת מידת ההצלחה (או הכישלון) של המהלך . בכל הברברת שנתקלתי בה לא יכולתי להבחין בהתייחסות משמעותית לשתי נקודות אלו . הצעד הבא הוא איתור כלים וזיהוי משאבים לביצוע . הצעד הבא הוא הביצוע שמן הסתם יהיה עבודה קשה ומייגעת . להערכתי פרזונות אשר התמחו בהוצאת כספים בטענות שווא מן המדינה אינם בדיוק האנשים המוצלחים ביותר להתנעת וביצוע המהלך . נראה שהפרטה והתייחסות עיסקית לנושא תקבור את החינוך עוד כמה אמות בתוך האדמה . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |