http://www.faz.co.il/thread?rep=154745 | |
היתכן | |
ע.צופיה (יום שני, 01/11/2010 שעה 7:44) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
לטעמי אתה רואה את הדברים לא נכון. ידע במתמטיקה זו גם צורת חשיבה ודרך לניתוח ארועים. ידע במחשבים זה הרבה יותר מה שאני לפחות יודע. רוב החרדים אין להם מושג בכלכלה ומי שמכיר אותם ומבין בכלכלה יודע זאת מיד. אני לפחות יכול להגיד לך שבמקצוע הנוכחי שלי, תיווך, הידע במתמתיקה חשוב למרות שאין צורך לחשב שורש ריבועי.אני רואה חברים שאין להם את הרקע הזה כיצד הם מתקשים בחישוב דברים מסוימים במקצוע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=154746 | |
היתכן | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 01/11/2010 שעה 8:47) בתשובה לע.צופיה | |
בעבודה שלי עסקתי הרבה גם בתיכנון חלקים , גם בביקורת וגם בפיקוח על הייצור . אולי עשיתי 50 חישובי סינוס-קוסינוס בכל עבודתי . מעט אחוזים והרוב חשבון פשוט . אני מכיר המון מהנדסים שמעולם לא השתמשו במתמטיקה שלמדו . בוגרי ישיבה שלמדו חשבון שולטים בזה כמו כל אחד אחר . נסה לחשוב על מקום כמו עירית תלאביב או עירית ירושלים . מבין האלפים שם לכמה לדעתך נחוץ לדעת חשבון אלמנטארי , שלא לדבר על מתמטיקה ? לדעתי אפילו לא 2% . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=154748 | |
היתכן | |
ימני גאה (יום שני, 01/11/2010 שעה 9:02) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
צודק במאה אחוז. מערכת החינוך אינה מלמדת דברים בסיסיים שחייבים ללמד בבתי-הספר כולם. למשל : יחסים בין בני-האדם, פסיכולוגיה בסיסית, תפקוד גוף האדם, וכיוצא בזה, שנדרשים בחיי היום-יום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=154752 | |
היתכן | |
ע.צופיה (יום שני, 01/11/2010 שעה 15:34) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
2% הוא,כנראה, מספר האקדמאים במוסדןת הנ''ל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=154753 | |
היתכן | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 01/11/2010 שעה 15:44) בתשובה לע.צופיה | |
לא . | |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |