פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לע.צופיה, 02/10/08 9:03)

http://www.faz.co.il/thread?rep=122602
[•] איפה מצאת בדבריו
סתם אחד (יום חמישי, 02/10/2008 שעה 11:11)
בתשובה לע.צופיה

[• אליצור אינו נושא הדיון ולכן על פי כללי המערכת הודעות נוספות מהסוג הזה יוסרו.]

[•]... אך אשמח לחזור על העובדה המרכזית בדברי: הישוב עפרה בנוי בחלקו על אדמות בבעלות פלסטינית פרטית, אדמות שהופקעו כביכול לצרכי בטחון, ואיכשהו מצאו דרכן כמצע לדיור מוגן של הרב אליצור סגל וידידיו המתנחלים.

גם עובדה שהרב אליצור סגל אינו נפעל פסיבית בכל הנוגע לתנאי דיורו, אלא הוא ראש וראשון למטיפים לגירוש תושבי יהודה ושומרון הפלסטינים - אותם תושבים אשר את אדמותיהם השיגו תושבי עפרה במירמה.

גם עובדה היא שבחברות אשר בהן זכותו של כל תושב להגנה בפני עושק בידי פרטים או ממשלה היא זכות מוגנת, ההטפה לגירוש המוני, או גניבת אדמות כפי שנעשתה בעפרה, גורמים לנוגעים בדבר להיות מוקצים, וזכותם להשתתף בדיון הציבורי נשללת, לא על ידי חקיקה דווקא, אלא בשל ההכרה החברתית בשחיתות המוסרית שפעולות אלה מייצגות, וההפעלה הטבעית של מערכת החיסון החברתית.

בישראל מצב המחלה הפך להיות המצב ה'נורמלי', וגם כאשר האמת נאמרת באופן הפשוט והברור ביותר, בפומבי, עדיין הרפלקס המותנה של הכחשת המציאות הזאת מתגבר, וגם זה הטוען שהוא עין צופיה אינו רואה נכוחה. זה דומה לאפקט הפלסיבו הידוע ברפואה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=122605
[•] איפה מצאת בדבריו
ע.צופיה (יום חמישי, 02/10/2008 שעה 13:44)
בתשובה לסתם אחד

אתה אינך מבסס אפילו אמירה אחת מכל אמירותך ואיני רוצה למנות אותן כי הן רוב דבריך.
כאשר תתחיל לבסס את אמירותך כגון: שהישוב עופרה בנוי בניגוד לחוק,שהרב אליצור הוא ראש וראשון למטיפים לגירוש,היכן ההטפה לגרוש המוני? וכולי ,אולי ניתן יהיה להתייחס ברצינות כלשהי לדבריך.
בינתיים אלו אמירות בעלמא שאין להן כל כיסוי במציאות.
ואל תספר לי שזה ידוע לכול, כי את השטויות האלה כבר כתב מישהו אחר לפניך.

http://www.faz.co.il/thread?rep=122606
טענת חוסר הביסוס
עמיש (יום חמישי, 02/10/2008 שעה 13:54)
בתשובה לע.צופיה

אינה אלא שטות.
כשם שלא נדרש לבסס את ''הטענה'' שהשמש זורחת בכל בוקר.
הדברים שנכתבו ברובם ידועים, הן למי שרק קורא כאן את כל כתבי אליצור ולכל מי שקורא עתונים לגבי כל שאר הדברים שבמאמר. (כולל אי החוקיות והפשע שהקמת עפרה והתנחלויות אחרות).

http://www.faz.co.il/thread?rep=122607
טענת חוסר הביסוס
ע.צופיה (יום חמישי, 02/10/2008 שעה 14:58)
בתשובה לעמיש

שום דבר אינו בגדר ידוע,אלא אם כן מבססים אותו. הכללות, רבעי אמיתות, השמצות זולות אלו המאפיינים של תעמולנים קטנים ואפסיים מימין ומשמאל.
אדם הגון אינו כותב משהו שהוא אינו יכול לבסס אותו, לפחות חלקית.

http://www.faz.co.il/thread?rep=122608
טענת חוסר הביסוס
עמיש (יום חמישי, 02/10/2008 שעה 15:34)
בתשובה לע.צופיה

כאמור, קל מאד להוכיח וכדבריך ''לבסס'' את הדברים, בהחלט יתכן כי הכותב גם יכול לעשות זאת.
גם אתה לא ביססת את טענתך כי ''רבעי אמיתות, השמצות זולות אלו המאפיינים של תעמולנים קטנים ואפסיים מימין ומשמאל''

האם אתה יכול ''לבסס'' טענה זו?

http://www.faz.co.il/thread?rep=122610
טענת חוסר הביסוס
ע.צופיה (יום חמישי, 02/10/2008 שעה 17:00)
בתשובה לעמיש

אני צריך להוכיח כי האדם המתקרא ''סתם אחד'' כותב דברים לא מבוססים?
אם הוא היה מבסס טענה כלשהי והייתי חולק עליו,היית צודק. אך אם הוא כותב דברים בעלמא,שטויות בגרוש אזיי חובת ההוכחה עלי?
קצת הגיון.

http://www.faz.co.il/thread?rep=122613
אל תנסה לבלבל אותנו אדון עין
עמיש (יום חמישי, 02/10/2008 שעה 17:33)
בתשובה לע.צופיה

אתה כתבת כי ''רבעי אמיתות, השמצות זולות אלו המאפיינים של תעמולנים קטנים ואפסיים מימין ומשמאל''

האם יש ביכולתך או באפשרותך לבסס את הטענה הזו?
אין לכך שום קשר לדבריו של סתם אחד, הטענה שלך היא טענה כללית שחובה עליך לבסס אותה בטרם נטרח בכלל להשיב עליה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=122614
אל תנסה לבלבל אותנו אדון עין
ע.צופיה (יום חמישי, 02/10/2008 שעה 17:43)
בתשובה לעמיש

חובת ההוכחה חלה על טוען הטענות ולא על זה שאומר שללא ביסוס הטענות הן שטויות במיץ עגבניות.
אז אל תנסה לבלבל אותנו מר עמיש.זה לא קל.

http://www.faz.co.il/thread?rep=122617
אל תנסה לבלבל אותנו אדון עין
עמיש (יום חמישי, 02/10/2008 שעה 17:48)
בתשובה לע.צופיה

אתה כתבת כי ''רבעי אמיתות, השמצות זולות אלו המאפיינים של תעמולנים קטנים ואפסיים מימין ומשמאל''

האם יש ביכולתך או באפשרותך לבסס את הטענה הזו?
אין לכך שום קשר לדבריו של סתם אחד, הטענה שלך היא טענה כללית שחובה עליך לבסס אותה בטרם נטרח בכלל להשיב עליה.

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.