פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לדוד סיון, 29/05/08 13:01)

http://www.faz.co.il/thread?rep=116641
רעיון מעניין
ספינר (יום חמישי, 29/05/2008 שעה 21:46)
בתשובה לדוד סיון

נכון שהזכרתי את איינשטיין וחברו חדשנים מן המעלה הראשונה.אבל מה אני? שאני אחדש?
להסתכל בהיסטוריה - זה כמובן רעיון ישן,אבל עדין טוב.
עם ישראל,בכל תולדותיו לא יצא מתוך המעגל הזה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=116648
רעיון מעניין אבל... לא טוב!
דוד סיון (יום חמישי, 29/05/2008 שעה 23:32)
בתשובה לספינר

צר לי מאד אבל את ההסתיגויות העיקריות אינך לוקח בחשבון.
ההסתייגיות שציינתי מאירות את משמעות מאד בעייתית: הוצאת
דברים מהקשרם הרחב.

http://www.faz.co.il/thread?rep=116761
רעיון מעניין אבל... לא טוב!
שובר שתיקה (שבת, 31/05/2008 שעה 11:15)
בתשובה לדוד סיון

מה רע בלקחת מדגם של שניים - חמישה עצים ולהקיש על הכלל?

כל זאת נכון ואמין במידה והוא מתייחס, מסביר ומאמת את נכונות הקונספציה לכל מרחב ה'יער'.

בכל מקרה, היום מבינים כולם שללא ישראל העם היהודי היה הולך ונעלם בקצב הרבה יותר גבוה מאשר קורה בכל זאת בגלות. הפתיחות, המודרנזיציה, ירידת הגבולות התרבותיים והדתיים גורמים לנטישת יהודים את היהדות בגולה. ישראל מהווה כוח נגדי שנלחם במאסף של הפרושים, בהצלחה קטנה. אבל ללא ישראל התהליך היה סופי לכיוון היטמעות מלאה.

לכן האנשטישמים בעולם עברו למוד של אנטי ציונות. הם חברו מבחינת אינטרסים עם הלאומניפ הפשיסטית האסלאמית ובלבד של לפגוע ביהודים. היום מרבית ה''אנטי ציונים'' בעולם המערבי ובעולם הערבי הם אנטישמים מובהקים שנוח להם לפעול מעמה וירטואלית של ''אנטי ציונות'', בגלל החסמים החוקיים שהוטלו על מוליכי האנטישמיות.

http://www.faz.co.il/thread?rep=116775
שוב אתה מפספס
דוד סיון (שבת, 31/05/2008 שעה 12:33)
בתשובה לשובר שתיקה

יש כללים לבחור מדגם כדי שאפשר ללמוד ממנו משהו. זה לא מה שעשה ספינר במאמר וגם לא תיקן בהודעות ההמשך. העובדה שאתה מתערב כאן בנימוק ש'אפשר לקחת מדגם' מעידה על הפיספוס שלך.

http://www.faz.co.il/thread?rep=117175
שוב אתה מפספס
חכם ציון (יום שישי, 06/06/2008 שעה 8:25)
בתשובה לדוד סיון

אתה רואה את כל היער ולא רואה את העצים שבו.

http://www.faz.co.il/thread?rep=117196
שוב אתה מפספס
דוד סיון (יום שישי, 06/06/2008 שעה 10:57)
בתשובה לחכם ציון


מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.