פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה ליענקלה, 10/03/08 4:16)

http://www.faz.co.il/thread?rep=113794
מכתב גלוי ליענקלה
יוסלה  (יום שני, 10/03/2008 שעה 5:03)
בתשובה ליענקלה

ראה, מכותבי הלא-מכובד,
מתגובותיך ניתן לראות שחוש הומור אין לך.
ודי ברור שהכתיבה אינה מקור להנאה עבורך.

מה נותר אם כך?
אג'נדה פוליטית צרה, אופק תרבותי
תואם אג'נדה, והחמימות של חבורת הרחוב
הלאומנית הששה לחבוט בכל איש רוח כדוגמת
עמוס עוז או אורי אבנרי.

אך היות והמדיום כאן הוא הכתיבה, זה די עצוב
(ורלוונטי) שדווקא ברנדשטטר ששליטתו בעברית
בינונית טוען לכתר סופרים וטורח לבקר במאמר מלא
השמצות את עמוס עוז.

עוד יותר מצער, שאחד ששמו 'יעקב' - שם אהוב עלי מאז ילדותי
משום שהוא מסמל את היהדות כרוחניות -
מוכיח בכל תגובה שלו שכל כולו עשיו, איש הגוף.

צמצומה של היהדות לגוף מביא לכך שיש לנו כיום
יהודים בריונים שמוחם הצטמק לחדוות הטרנספר
כאמצעי לגאולת ישראל.

את היהודים האלה הייתי מגרש מארץ ישראל היות ואין
גאולה לנבלים, - וחוץ מזה השיחות עם היהדות הביולוגית
מוגבלות למחוות גוף ונהמות עמומות, וזה משעמם.

הביב היחידי שיוסלה רואה, הוא הכיבוש המתמשך,
- ובביב הזה משתכשכים יענקלה וברנדשטטר
ושאר היהודים שרק הרישום במשרד הפנים מצילם
מהתבוללות מוחלטת.

http://www.faz.co.il/thread?rep=113808
יוסלה נכנס כעת לדמות המטיף בשער.
יענקלה (יום שני, 10/03/2008 שעה 10:27)
בתשובה ליוסלה 

יוסלה יוסלה.
יענקלה לא מתרגש מאנשים קלי ערך, שתאמצים להידמות למחנכי הדור
יוסלה לא בדיוק כוס התה של יענקלה לכן הטפותיו הריקות מתוכן, ממשי והגדושות בפאשיזם מוסווה . נדחות עוד בהיותן על המחצלת במעונו של יענקלה.

מוסריותו של יוסלה היא בדיוק כמו מוסריותו של אבנרי או עמוס עוז - מוסר של צדקנים.
וזו בעצם מחמאה ליוסלה מפני ששיטת החשיבה של היוסאלך והעמוס עוזים היא שיטה מוכנית מובנית מבית מדרש חום ומוכר במבטא גרמני של שנות העשרים והשלושים.

ובדיוק כמו שאין אנו רוצים לשמוע מוסר מגזען דוגמת לא פן אין אנו פתוחים לשמוע מוסר מטיפוסים גדוגמת יוסלה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=114219
[•] לחמניה חמה לא מתרגש
לחמניה חמה (יום שלישי, 18/03/2008 שעה 19:04)
בתשובה ליענקלה

היתרון שלו שהוא גם לחמניה וגם חמה. היתרון של הלחמניה שהוא לעולם לא הופך לפיתה כמו כמה יוסלאים.

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.