http://www.faz.co.il/thread?rep=111473 | |
הפרשנות שלך לסעיף 49 היא שגויה | |
דוד סיון (יום רביעי, 06/02/2008 שעה 4:54) בתשובה ללחמניה חמה | |
האמנה היא מכלול ונסיון להפריד ממנה סעיפים שנוחים לא יעזור לך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111680 | |
הפרשנות שלך לסעיף 49 היא שגויה | |
לחמניה חמה (יום שישי, 08/02/2008 שעה 12:11) בתשובה לדוד סיון | |
או שלא קראת או שלא הבנת או שניהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111689 | |
לא שאלו לקישקושיך | |
דוד סיון (יום שישי, 08/02/2008 שעה 13:49) בתשובה ללחמניה חמה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111752 | |
לא שאלו לקישקושיך | |
לחמניה חמה (שבת, 09/02/2008 שעה 14:51) בתשובה לדוד סיון | |
אז מה? אתה בכל זאת מקשקש שטויות. ואני בסך הכל עומד מהצד ורואה את הסדקים בטענתך ומבינהם מגיח השקר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111774 | |
אתה לא רואה ולא מבין מהו שקר | |
דוד סיון (שבת, 09/02/2008 שעה 19:24) בתשובה ללחמניה חמה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111840 | |
אתה לא רואה ולא מבין מהו שקר | |
לחמניה חמה (יום ראשון, 10/02/2008 שעה 14:38) בתשובה לדוד סיון | |
מבין גם מבין. אומנם אתה המצאת את השקר ויש לך זכויות והבנה מיוחדת לאופיו ועליו, אבל אני למדתי להבחין בו ולהזהר ממנו. כשאני רואה שקר אני אומר את זה מיד ואתה שוב מתחמק ללא הצלחה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=111842 | |
אתה, לחמניה, לא רואה ולא מבין מהו שקר | |
דוד סיון (יום ראשון, 10/02/2008 שעה 14:57) בתשובה ללחמניה חמה | |
כבר הבהרתי זאת מקודם (http://www.faz.co.il/thread?rep=111774). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=112030 | |
אתה, לחמניה, לא רואה ולא מבין מהו שקר | |
לחמניה חמה (יום שלישי, 12/02/2008 שעה 17:52) בתשובה לדוד סיון | |
רק רציתי להבהיר לך כאן ( http://www.faz.co.il/thread?rep=111840 ) שכמה שאתה בהיר אתה כהה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=112037 | |
אתה, לחמניה, לא רואה ולא מבין מהו שקר! | |
דוד סיון (יום שלישי, 12/02/2008 שעה 18:40) בתשובה ללחמניה חמה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=112039 | |
אתה, לחמניה, לא רואה ולא מבין מהו שקר! | |
אריה עירן (יום שלישי, 12/02/2008 שעה 18:54) בתשובה לדוד סיון | |
הקיום קודם לתודעה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=112045 | |
אז מה? | |
דוד סיון (יום שלישי, 12/02/2008 שעה 20:42) בתשובה לאריה עירן | |
ססמאות קצרות הן אמצעי טוב לתעמולה אלא שלפעמים המציאות יותר מורכבת. אצל האדם הקיום תלוי בתודעה ולכן אי-אפשר או לא ראוי לרמוז שהתודעה לא חשובה. אם התודעה לא היתה חשובה הרי לא היה כל טעם לסיסמא שלך כי בלי תודעה אין משמעות למילים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=112052 | |
הקיום קודם לתודעה - זה של סארטר . | |
אריה עירן (יום שלישי, 12/02/2008 שעה 21:40) בתשובה לדוד סיון | |
היו כאן בפורום שטענו שהמהות של קיום היהדות מבחינה רוחנית עושה אותנו ליהודים . ואני טוען שקודם צריך לדאוג לזה שיהיה קיום יהודים . אחר כך אפשר להעניק בחינוך - תודעה יהודית . זה ניתן לעשות רק למי שקיים . מי שלא קיים אי אפשר ליצור אצל ''לא קיים'' תודעה . להפתעתי אמרו לי שלסארטר הייתה אמירה כזו . ואני נעשיתי לא מקורי . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=112061 | |
קיום אנושי לא נפרד מתודעה | |
דוד סיון (יום רביעי, 13/02/2008 שעה 0:19) בתשובה לאריה עירן | |
בלי תודעה אין משמעות למילים שלך על קדימות הקיום. זה גם נכון שבלי קיום אין תודעה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=112070 | |
הקיום קודם לתודעה - זה של סארטר . | |
ע. זועמת (יום רביעי, 13/02/2008 שעה 2:13) בתשובה לאריה עירן | |
סארטר היה אקזיסטנציאליסט שאמר שכל אדם משתמש בתודעה שלו כדי ליצור מציאות משלו שאינה דומה בהכרח למציאות של אחרים. אתה משתמש בתרגיל הפוך: אתה סופר את מספר היהודים בעולם ונכנס לדיכאון כי בעיניך המספר אינו גדול. עבור יורשיו של היטלר המספר גדול מדי, ועבור סארטר שני הצדדים צודקים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=112077 | |
הקיום קודם לתודעה - זה של סארטר . | |
אריה עירן (יום רביעי, 13/02/2008 שעה 5:28) בתשובה לע. זועמת | |
אני יודע על סארטר מעט מאד ולא קראתי את כתביו . המישפט הזה ממצה בעיני את דעתי בדיון על היהודים והיהדות . קיום היהודים תחילה ותרבות היהודים אחרי קיום היהודים . נדמה לי שהדברים שלך מתיחסים לאמירות אחרות . אינני רואה שמשפט זה מדבר על תודעות שונות , רק על היחס בין הקיום והתודעה . אישית , אני לא בדיכאון . אני במסע לשיפור המצב ואני מצפה לעזרה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=112179 | |
אתה גם קהה | |
לחמניה חמה (יום שישי, 15/02/2008 שעה 23:12) בתשובה לדוד סיון | |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |