|
הסברתי לך איך אני נוהג . | |||
|
|||
עם גסים תגסס . עם מנומסים תתנמס . כאשר יעשו לך - כך תעשה להם . | |||
_new_ |
אתה מלא סתירות - קשקשנות | |||
|
|||
דבריך מלאים סתירות: 1. פעם אחת אתה מתלונן (''תגובתך עלובה מאד'') ופעם שניה אתה ממליץ לנהוג בניגוד למשתמע מתלונתך. 2. אתה מטיף לפאשיזם אבל מטיף מוסר... דבריך מזכירים את הרוצח שמטיף ''לא תרצח'' ואת הגנב שצועק ''לא תגנוב''... | |||
_new_ |
אתה מלא סתירות - איגנוראטיו אלנכי . | |||
|
|||
כנראה קשה לך להבין את מקור ההבדלים . אני אסביר לך לאט - ראוי להגיב לזולת על פי התנהגותו . לאדם מנומס רצוי להגיב בנימוס . לאדם חצוף ראוי להגיב בחוצפה . לאדם גס רצוי להגיב בגסות . מי שנוהג כך יימצאו אצלו תגובות מסוגים שונים . תגובות מנומסות וגם גסות . הכל לפי האדם מולו הוא מגיב . המלצה נוספת לתת הזדמנות לזולת לתקן את דרכיו בהנחה שתגובה גסה היא מעידה חד פעמית . עוד המלצה כאשר ידוע שההיתקלות היא חד-פעמית ולא ייהיה לה המשך אפשר ''להכניס'' מטען מלא . שיטה זו מבוססת על הניסוי של אקסלרוד . | |||
_new_ |
אתה מלא סתירות - קשקשנות מיותרת | |||
|
|||
דבריך מזכירים את הרוצח שמטיף ''לא תרצח'' ואת הגנב שצועק ''לא תגנוב''... עצותיך השחצניות חסרות ערך... | |||
_new_ |
אתה מלא קשקשנות מיותרת | |||
|
|||
השחצנות היא עיסוקך המרכזי . לכן אתה רואה בהסבר מסודר של זולתך שחצנות . | |||
_new_ |
אתה מלא סתירות - קשקשנות מיותרת | |||
|
|||
א. ציינתי שעצותיך חסרות ערך וגם הבהרתי מדוע. ב. אחר כך הראיתי את הסתירות שממלאות את דבריך. ג. התגובה שלך היא הסבר ''מסודר'' שחצני שכוונתו הסחת הדעת. הפוסל, אריה, במומו פוסל! | |||
_new_ |
אתה מלא סתירות - קשקשנות מיותרת | |||
|
|||
א - טעות שלך . ב - אין סתירות . ג - פגם שלך . אכן דוד - הפוסל,במומו פוסל! | |||
_new_ |
דבריך, אריה, מלאי סתירות - קשקשנות מיותרת | |||
|
|||
_new_ |
דבריך, דוד , לא הגיוניים - קשקשנות מיותרת . | |||
|
|||
_new_ |
דבריך, אריה, מלאי סתירות ולכן לא הגיוניים - קשקשנות מיותרת! | |||
|
|||
דבריך מלאים סתירות וחוסר הגיון: 1. פעם אחת אתה מתלונן (''תגובתך עלובה מאד'') ופעם שניה אתה ממליץ לנהוג בניגוד למשתמע מתלונתך. 2. אתה מטיף לפאשיזם אבל מטיף מוסר... דבריך מזכירים את הרוצח שמטיף ''לא תרצח'' ואת הגנב שצועק ''לא תגנוב''... | |||
_new_ |
דבריך, אריה, מלאי סתירות ולכן לא הגיוניים - קשקשנות מיותרת! | |||
|
|||
אין תלונות . ''תגובתך עלובה מאד'' זו לא תלונה . זו קביעה ! אתה אחראי לזכרונות שלך ולאסוציאציות שלך . רבריך מזכירים לי ענינים אחרים . ובענין המוסר - עדין לא בררת את דעתי המלאה בנושא . פשוט אינך יודע . | |||
_new_ |
דבריך, אריה, מלאי סתירות ולכן לא הגיוניים - קשקשנות מיותרת! | |||
|
|||
אתה אחראי לסתירות ולחוסר ההיגיון שמהוות הקביעות שאתה כותב בהרבה הודעות. | |||
_new_ |
אינך מסוגל להבין שלמצבים שונים יש תגובות שונות . | |||
|
|||
ככה זה בחיים . אבל לך אין מושג מהחיים . | |||
_new_ |
אתה מאד מצליח | |||
|
|||
דבריך, אריה, מלאי סתירות ולכן לא הגיוניים - קשקשנות מיותרת! על הרקע הזה ברור שהמושג שלך על החיים הוא אוצר חסר ערך. | |||
_new_ |
אינך מסוגל להבין שלמצבים שונים יש תגובות שונות . | |||
|
|||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
יתכן שאתה צודק באמירה זו וייתכן שאינך צודק . ברור לקורא בפורום הזה , שאני קורא את המציאות בצורה שונה ממך למשל . מכאן ועד הקביעה שלך עדין יש מרחק מה . עדין לא הוכחת כי 1 -אוכלוסיה אינה גדלה למרות שמספר הנולדיםבה גדול ממספר הנפטרים . 2 - הרעב אינו ממית . 3 - לאורך זמן האוכלוסיה היהודית גדלה . 4 - יש מדינה או מדינות שאוכלוסייתן גדולה מזו של ישראל אך שטחן קטן מישראל (בהסתמך על האטלס של נאור) . 5 - שנבואתו של מאלתוס בענין אוכלוסיית אירלנד שגויה . 6 - שתהליכי הכחדה רחבי היקף אינם מתרחשים בדורנו . לכן בינתיים אני רגוע . | |||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
אם אתה צודק ויש סיכוי שרוב הצדק איתך זו בדיוק הסיבה לא להיות רגוע | |||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
א. ההוכחות שחסרות לך הן הבעיה שלך ובודאי לא שלי. אני גם זוכר שחלק מהטענות שלך בהקשרים האלה הופרכו כבר. ב. את ההטענה שלי בדבר הסתירות שממלאות את דבריך לא הצלחת להפריך (תגובה 147861). מכאן שקריאת המציאות שלך לר...! | |||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
קישור על גבי קישור , זה מה שאתה עושה . כל מסר שלך טוען ''שם טעית'' או ''פה טעית'' ובדיקה מראה שדבריך אינם נכונים . אתה ממעט כלכך לסתור דברים בצורה נכונה או עם הוכחות עד כי דבריך נעשים חסרי ערך ומשמעות . אתה מרבה לבצע ''סתירת טענת קש'' ואחר כך כותב פעמים רבות שדברי הזולת מוטעים בעוד שאינם כאלה . גם כעת כשכתבתי כמה נקודות , לא סתרת אותם אלה הבאת קישור ששם ''כאילו'' קיימת סתירת דברי . זה כמובן לא נכון . | |||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
פעם נסית להתמודד עם טענות ישירות באופן ישיר וענייני. אבל מאז הבעיה שלך מחריפה והולכת. פחות ופחות רואים אצלך התמודדות עם טענות באופן ישיר. יותר ויותר אינך מתמודד עם דברים שעוסקים בהפרכת טענותיך או שמראים את טעויותיך באופן ישיר במועד שהן עולות. במקום זה לאחר זמן אתה מופיע עם טענות כלליות, בלי כתובת או ציטוט ישיר ובמועד לא קשור, כמו ''... בדיקה מראה שדבריך אינם נכונים''. מה שחסר זו כמובן הבדיקה ומה נבדק. זה תרגיל ''המחט בערימת השחת'' הלא מתוחכם. בהודעה קודמת ''דרשת'' שאוכיח הצהרות שניסחת. עניתי לך כי ''ההוכחות שחסרות לך הן הבעיה שלך ובודאי לא שלי''. לכן הדברים שלך בשני המשפטים האחרונים כעת גובלים בשקר: לא הצגתי בהקשר הזה קישור, לא טענתי שסתרתי את דבריך. | |||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
כתבת ''ב. את ההטענה שלי בדבר הסתירות שממלאות את דבריך לא הצלחת להפריך (תגובה 147861).'' מה זה (תגובה 147861) אם לא קישור ? מלפפון ? ומה זה ''הסתירות שממלאות את דבריך'' אם לא כתיבה כוללנית הנשענת על עבר מעורפל ושנוי במחלוקת ? והיכן יש לך ''טענות באופן ישיר'' כאשר ''לא טענתי שסתרתי את דבריך.'' ולכל זה אתה כותב ''הדברים שלך בשני המשפטים האחרונים כעת גובלים בשקר'' . אל זה אני מתייחס כעת וגם בעתיד כמו אל משהו שלא סתרת ולא הראית שהוא שגוי . אל העובדה שאתה קורא לזה ''שקר'' אני מתייחס כשגיאה שלך . | |||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
אתה הופך אותו לפסיכולוג האם זה קשור גם כן לתיאוריה של האבולוציה? | |||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
עזוב , מספיק קשה לי איתו . הוא כותב לך בהתמדה את אותו משפט מכוער ורואה את התערבותי למענך לא ראויה . אז עזוב אותו . | |||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
המשפט הזה הוא תגובה ראויה ומתאימה לנוסח ההודעות של ספינר. העובדה שאינך מבין זאת מצד שני מילל ומתלונן על הרבה פחות מכך אומרת דרשני. | |||
_new_ |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''! | |||
|
|||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
א. הסתירות המוזכרות בקישור (תגובה 147861) הן סתירות מאתמול ולכן ''הדברים שלך בשני המשפטים האחרונים כעת גובלים בשקר''. אלו המשפטים בתגובה 147929 משעה 17:05. ב. הבהרתי מספיק פעמים מהן הסתירות שממלאות את דבריך (למשל בתגובה 147861. אם באמת מעניין אותך קרא את הדברים במקומות שהם מופיעים. ג. כאשר הצגת טענות-תיאוריות הצגתי הפרכות וטענות שכנגד שמתמודדות באופן ישיר עם דבריך. אם תציג אותן שוב אוכל להתמודד איתן שוב. כאשר אתה עובר לטענות כלליות, לא ממוקדות ולא נכונות על עימותי-ויכוחי עבר כפי שעשית בחלק הראשון של תגובה 147929 אין דרך אחרת מאשר לתאר זאת מזו שנקטתי. | |||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
ישנה הודה שלי ובה כתוב - ''עדין לא הוכחת כי 1 -אוכלוסיה אינה גדלה למרות שמספר הנולדיםבה גדול ממספר הנפטרים . 2 - הרעב אינו ממית . 3 - לאורך זמן האוכלוסיה היהודית גדלה . 4 - יש מדינה או מדינות שאוכלוסייתן גדולה מזו של ישראל אך שטחן קטן מישראל (בהסתמך על האטלס של נאור) . 5 - שנבואתו של מאלתוס בענין אוכלוסיית אירלנד שגויה . 6 - שתהליכי הכחדה רחבי היקף אינם מתרחשים בדורנו . לכן בינתיים אני רגוע .'' קצת אחרי זה כתבת ''בהודעה קודמת ''דרשת'' שאוכיח הצהרות שניסחת. עניתי לך כי ''ההוכחות שחסרות לך הן הבעיה שלך ובודאי לא שלי''. לכן הדברים שלך בשני המשפטים האחרונים כעת גובלים בשקר: לא הצגתי בהקשר הזה קישור, לא טענתי שסתרתי את דבריך.'' כעת אתה כותב ''אם תציג אותן שוב אוכל להתמודד איתן שוב. כאשר אתה עובר לטענות כלליות, לא ממוקדות ולא נכונות על עימותי-ויכוחי עבר כפי שעשית בחלק הראשון של תגובה 147929 אין דרך אחרת מאשר לתאר זאת מזו שנקטתי.'' אני מפרש את דבריך כאישור לששת הסעיפים שלי '' אם תציג אותן שוב'' והיעדר '' להתמודד איתן שוב'' . אם לדעתך הפרשנות שלי שגויה עדין יש שתי אפשרויות 1 – שדבריך ברורים אך ההבנה שלי לוקה . 2 – שדבריך אינם ברורים ואין מילקה בהבנתי . בשני המקרים , אם אתה רוצה להיות ברור או מובן כדאי שתזכור את הפתגם ''אין הבישן למד ואין הקפדן מלמד'' . כי אני אינני ביישן בשאלות אך אתה קפדן בתשובות . | |||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
הכוונה לאותן טענות שהפרכתי או אחרים הפריכו בעבר. אני חושב שטעותך, אם זו טעות, נובעת מכך שאינך לוקח בחשבון את ההקשר המלא. שני המשפטים הבאים שכתבתי לאחרונה התייחסו לששת הטענות שהעתקת שוב: ''ההוכחות שחסרות לך הן הבעיה שלך ובודאי לא שלי. אני גם זוכר שחלק מהטענות שלך בהקשרים האלה הופרכו כבר''. לכן גם אם תעתיק אותן שוב ושוב עדין אטען שבעיית ההוכחה היא בעייתך. המשפט השני בציטוט לא מתייחס לאותן ששת ההצהרות. אבל כדי למנוע ספק אנסה להיות יותר ברור: טענתי היתה ונשארה כי אם תציג שוב את אותן טענות (לא 6 הטענות שהועתקו) שהופרכו בעבר אוכל להתמודד איתן. אני כמובן מקווה שאצליח. | |||
_new_ |
אינך קורא את המציאות נכון | |||
|
|||
אם זה כפי שאתה כותב , אז אני לא יודע לאיזה טענות שלי אתה מתכוון . אולי , אם תרצה , תכתוב טענה אחת שלי אשר לדעתך אני שוגה בה . אני אנסה להצדיקה ואתה לסתור אותה . מודגש - טענה אחת ! לכשנסיים אפשר עוד אחת . וכן הלאה . | |||
_new_ |
אין לי כוונה לעשות בשבילך את העבודה הזאת | |||
|
|||
אם זה באמת מעניין אותך אתה מאחר ואתה מכיר אותן תוכל להעלותן (כפי שעשית בעבר יותר מפעם אחת) בעצמך. צריך גם לציין שצורת ההצגת באמצעות כותרות אינה מספקת. | |||
_new_ |
אין לי כוונה לעשות בשבילך את העבודה הזאת | |||
|
|||
היות והיה נדמה לי שהנקודות הן השש שכתבתי ואתה כותב שלא אלו , אני נשאר בידים ריקות . אם במקרה נקודה תעלה שוב נראה מה הלאה עד אז אני מפסיק את הדו-שיח בנושא . | |||
_new_ |
אין לי כוונה לעשות בשבילך את העבודה הזאת | |||
|
|||
השש שכתבת מנוסחות ככותרות ולכן גם אם יש שם תזכורת לטענותיך מן העבר זה אינו מספק. | |||
_new_ |
אין לי כוונה לעשות בשבילך את העבודה הזאת | |||
|
|||
ששת הנקודות הן כעין הצהרות . מה מהן נדמית לך כשגויה ? | |||
_new_ |
אין לי כוונה לעשות בשבילך את העבודה הזאת | |||
|
|||
אתה זורק מחט לערימת שחת ומבקש ממני שאוציא אותה עבורך. אציין שוב: אל תחפש אצלי קיצורי דרך. אם וכאשר תוצג טענה בצורה מסודרת (לא רק הכותרות שהוצגו בצורה קנטרנית) תוכל לבקש התמודדות. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |