|
לא הכל דה-לגיטימציה | |||
|
|||
ראשית, אני לא מקבל את עמדתך כי התופעה שייכת רק לאישים ''שהגדירו את השקפת עולמם כשמאלית''. שנית, אינני מקבל את דעתך שהקריאה ''לשבור את מפרקות אנשי הימין'' קשורה ישירות לעניין הדה-לגיטימציה. למיטב הבנתי הקריאה לשבור את המפרקות, שהיא מעשה לא ראוי, היתה בתגובה לקריאות מוות לערבים בארוע ''רקוד הדגלים''. שתיהן תופעות מבישות של הסתה שעשויות להוות ''נשק תעמולתי'' לפעילי הדה-לגיטימציה. אבל הן עצמן לא מהוות כוונה לשרת את מסע הדה-לגיטימציה. תופעת ביטול הנוהג לנגן את ההמנון ללא שיתוף הנהלת האוניברסיטה היא פסולה. מצד שני לא בדיוק ברור לי מדוע ולפי איזה קריטריונים טקסים של מוסד ציוני מחייבים השמעת ההמנון. לפי המשתמע ממה שכתבת חובה להשמיע את ההמנון בכל הטקסים של מוסדות ציוניים. כאן עולות שאלות: א. האם באמת צריך כל מוסד ציוני להשמיע את ההמנון בטקסיו? ב. מאחר ולכאורה כולנו ציונים הרי משפחותינו הן מוסדות ציוניים. האם גם בטקסים משפחתיים צריך להשמיע את ההמנון? | |||
_new_ |
לא הכל דה-לגיטימציה | |||
|
|||
א.רוב האישים שאינם מוסלמים (אלא יהודים או נוצרים) ותומכים במסע ''הדה-לגיטימציה'' מזוהים בהשקפת עולמם כשמאל. ב.המרצה אייל ניר מאוניברסיטת באר שבע פירסם בדף הפייסבוק שלו מגוון רחב של אמירות בגנות התנהלות המדינה ומזה זמן לא קצר. האמירה שהזכרתי הייתה שיא אלים באמירותיו.זו לא הייתה תגובה על אמירות מגונות של פעילי הימין זו הייתה ''אמירה שגרתית'' לפי פעילותו החוץ אקדמאית. אגב, הוא התנצל על כך. ג.בכל טקסי הסיום באוניברסיטת חיפה משמיעים את ההמנון.זה נהוג בדרך כלל בכל סיום אסיפה של גוף ציבורי או ממלכתי. אי השמעת ההמנון באירוע זה הייתה יוצאת דופן וגרמה להתמרמרות רבה של קהל הנוכחים. ד. המרצה מאוניברסיטת חיפה נימק את אי השמעת ההמנון בכך שהאניברסיטה אינה מוסד ציוני.איני מבין מה זה ''מוסד ציוני''. וכנימוק זה נשמע לי דחוק מאוד. לכן לגבי שאלתך האחרונה הייתי מציע שתשאל אותו. | |||
_new_ |
לא הכל דה-לגיטימציה | |||
|
|||
א. הזיהוי הפוליטי (לפי שמאל-ימין) איננו העיקר השאלה החשובה באמת היא מה תורם למסע הדה-לגיטימציה. בעיני הפרסומים בהבלטה על התוכנית לפעולות תג-מחיר והפעלתן בשטח בכל ''הזדמנות'' תורמים הרבה למסע הזה. השמחה וההילולה סביב המעצר של הרב ליאור בה נאמרו דברים מפורשים נגד סמכות המדינה למשול תורמות למסע הזה. מי שחושב אחרת טועה מאד. מי שחושב שהמציאות בשטח לא משפיעה על עמדות של משתתפי מסע הדה-לגיטימציה טועה מאד. אני עצמי חושב שמצבנו בעניין הזה היה יותר קל אם לא היו לנו ארועים כמו ''תג מחיר'' שנתמכים על ידי אישי ציבור; אם לא היו לנו פרשות הקשורות בעמדת רבנים נגד סמכות המדינה. ב. למיטב הבנתי מדובר בתגובה לריקוד הדגלים ולקריאות ''מוות לערבים'' שהן לא פחות מגונות ולא פחות תורמות למסע הדה-לגיטימציה. היותן מגונות, ואולי פליליות, אינה סיבה מספקת לכלול קריאות אלה כחלק ממסע הדה-לגיטימציה. ג. שאלתי אם באמת צריך לקיים את הנוהג לא אם קיים קיים הנוהג. ברור מכך שהשאלה בהקשר הזה מחפשת הסבר או נימוק האם הנוהג ראוי או רצוי. | |||
_new_ |
זרקור . | |||
|
|||
תג-מחיר הוא פעולה בלתי מועילה נגד הערבים . טרנספר מועיל הרבה יותר . אבל בוא נניח שדבריך על פעולות כאלה נכונים . רק לצורך הדיון ולא בגלל הסכמה . הבחירה מה להציג לקהל העולמי קובעת מה הם ישמעו או יקראו או יראו . העצמת מקרה קטן והצגתו כמייצג של המצב הכללי היא מצג שיקרי העושה שימוש באירוע אמתי . שרפו שטיחים במסגד וזה ללא פגיעה באדם אחרי רצח שני מבוגרים ושלושה מילדים . זו הפרופורציה הנכונה . ככה זה כשמדליקים פנס בשעת האפלה עם התקרב המפציצים . עלק דמוקרטיה ! ''זכותי להדליק פנס'' | |||
_new_ |
לא הכל דה-לגיטימציה | |||
|
|||
האויבים, האנטישמיים, היהודים הערמומיים, היהודים הפתאים והיהודים הטיפשים, שמשתתפים במסע הדה לגיטימציה בסופו של דבר חותרים תחת אשיות קיומה של מדינת ישראל. היהודים החרדים, הדתיים עם כיפות עגולות ואלה עם כיפות סרוגות ואחרים עם כל מיני כיפות שמתעסקים ב''תג-מחיר'', או סוגדים לרב שכונתי זה או אחר בסך הכול משתפים במאבק פנימי בתוך העם היהודי ובתוך מדינת ישראל להשגת מטרות פוליטיות פנימיות. יתכן שמאבקם מחליש את המדינה אך אינו חותר תחת אשיות קיומה. וזה הבדל יסודי מאוד. לגבי נוהגים ונוהלים של לאומיות כגון: המנון, דגל, סמל המדינה וכו. אלמלא היינו במערכת כה ארוכה ומרה על קיומנו הייתי חושב שאולי ניתן לתת לציבור זכות בחירה האם להשתמש בסמלים או לותר עליהם, אך בגלל המערכה שאנו נמצאים בה, חובה עלינו להדגיש את סממני לאומיותנו ועצמאותנו שמא מישהו יטעה ויחשוד בנו ברפיון ידים. | |||
_new_ |
לא הכל דה-לגיטימציה | |||
|
|||
אני חושב שאתה טועה כי כל מי שפעולתו הפנימית מחלישה את המדינה בעצם חותר תחת אושיות קיומה. מצד שני בדמוקרטיה מתירים פעולות כאלה ולדעתי לא ראוי להגביל אותן לפי גוונים פוליטיים מדיניים. הכוונה שלי היתה לברר מהו לדעתך הגבול להדגשת אחד מסממני הלאומיות, ההמנון!!! | |||
_new_ |
לא הכל דה-לגיטימציה | |||
|
|||
כפי שכתבתי. בכל טקס ציבורי יחליט הגוף האחראי האם ינוגן ההמנון בסיום הטקס. בכל טקס ממלכתי חובה לנגן אותו בסיום הטקס. | |||
_new_ |
לא הכל דה-לגיטימציה | |||
|
|||
שוב אתה משתמש בטכניקת ההצפה . ================================ כאשר יש נוהג רב-שנתי לנגן את ההימנון בסיום טכ רב-משתתפים באוניברסיטה , הרי שביטולו הוא מסר . מצד שני אם אתה רוצה תוכל להנהיג במוסד המשפחתי שלך נגינת ההימנון בטכסים המשפחתיים ואפילו בשעת פריסת הלחם לפני הארוחה תבורך . | |||
_new_ |
לא הכל דה-לגיטימציה | |||
|
|||
שוב אתה מבקש להגביל דיונים להשקפת עולמך הצרה. שוב אתה ממשתמש בטכניקה חסרת תועלת של הצגת טענות מופרכות בעליל. | |||
_new_ |
לא הכל דה-לגיטימציה | |||
|
|||
תפסיק לכתוב הבלים . אם נגינת ההימנון היא נוהג רב-שנתי , הרי הפסקתו היא מסר ! ==== ==== אתה הוא שהצגת את נגינת ההמנון באירועים משפחתיים . ולכם הפירכה היא שלך . | |||
_new_ |
לא הכל דה-לגיטימציה | |||
|
|||
נזכרתי שאתה מתנגד לכך שאתן לך הוראות . אז סליחה . אם אתה רוצה וללא התנגדותי , תוכל להמשיך לכתוב הבלים . | |||
_new_ |
אוסף ההבלים והסתירות שלך גדל והולך | |||
|
|||
1. אחד הדברים הנהוגים בפורום הוא הנסיון של משתתפים להוביל דיון לכיוונים שונים בקצת (כמו הנסיון שלך בדבר שנאתו של בן גוריון) או שונים בהרבה. 2. במקרה הנדון (הדיון הנוכחי) אתה, כהרגלך במקרים אחרים, מפיק הבלים וסתירות: א. מצד אחד אתה מעלה טענה שטותית ומופרכת ''הצפה'' ואחר כך עוסק ב''הצפה'' בעצמך. ב. טענת ה''הצפה'' שלך במקרה הנדון היא דבר הבל וקישקוש והיא מופרכת מן היסוד. 3. אם יש בסיס כלשהו לטענת ה''הצפה'' שלך אז עדיף שתזכור שהפורום הזה מלא במעשי ''הצפה'' שהופקו על ידי המקלדת שלך. | |||
_new_ |
אוסף ההבלים והסתירות שלך גדל והולך | |||
|
|||
אני נוהג בשיטה פשוטה . כשאתה מציף ==> גם אני מציף . כשאתה רציונלי ==> גם אני רציונלי . אתה נוהג בשיטה אחרת . כשאינך מוכן להודות , אתה משתתק . לאורך השנים לא ראיתי אותך מודה בצידקת הזולת אפילו פעם אחת . וזה הגיוני , הרי אתה מושלם . | |||
_new_ |
אוסף ההבלים והסתירות שלך גדל והולך | |||
|
|||
זו בדיוק השיטה שלך: - כאשר נתפסת בשקר - השתתקת. - אם לא ראית אתה כנראה עיוור או שאינך מוכן להודות. - הצפה של אריה: ''שׂינאה פשוטה מעמקי נשמתו של בן-גוריון'' (תגובה 161443). אתה בעצמך יכול לראות שאין לה קשר לדברים שכתבתי. אבל כמו שכתבתי מקודם טענת ההצפה שלך היא שטות והבל במיוחד בהקשר הנוכחי. | |||
_new_ |
אוסף ההבלים והסתירות שלך גדל והולך | |||
|
|||
אתה סתם מעליל. לא תפסת אותו בשום שקר. זה שאתה מעליל עליו עדיין אינה עדות שהוא משקר. | |||
_new_ |
אוסף ההבלים והסתירות שלך גדל והולך!!! | |||
|
|||
הצורך שלך לכתוב הודעות בלי לקרוא את ההקשר, מכשיל אותך שוב. העובדה היא שהוא נתפס בשקר (ולא הכחיש). לכן מי שמעליל ומשקר כאן, ולא בפעם הראשונה, זה אתה. | |||
_new_ |
אוסף ההבלים והסתירות שלך גדל והולך!!! | |||
|
|||
לדעתי הוא לא רואה כל ערך להשיב לך כי אתה לא מנהל ויכוח אלא רק הכפשות.... אתה מצפה מהיתר להסכים איתך ואם לא אז שישתקו. כשעונים לך לעניין אתה כותב שזה לא לעניין, כי אתה מצפה כנראה שינגנו לפי התווים שלך..... בעניין הזה מסתמן שדווקא אתה הוא המכשיל את עצמך, נתפס לשקרים ולהכפשות, מעליל עלילות וכולה וכולה וכולה..... | |||
_new_ |
אוסף ההבלים והסתירות שלך, צרחן, גדל והולך!!! | |||
|
|||
אתה עדין לא קראת את ההקשר ומפטפט כהרגלך כאילו הבנת על מה מדובר. עדין אינך יודע מהו השקר המדובר... העובדה שאתה יודע לכתוב אינה אסמכתא שאתה מבין... | |||
_new_ |
תשובה יפה | |||
|
|||
איך יש לך סבלנות לטרדנים הללו? | |||
_new_ |
לא בדיוק ברור לי! | |||
|
|||
_new_ |
בקיצור, ברור לך שאין לך תשובות לעניין! | |||
|
|||
אתה נאלץ להשיב אש בלתי מכוונת כדי לחלץ את עצמך בחיפוי אקדח שמאלני יורק אש דלה ומקרטעת (-; | |||
_new_ |
בקיצור, ברור לך שאין לך, הצרחן, הודעות לעניין!!! | |||
|
|||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |