|
דמוקרטיה לא מתחילה ומסתיימת ביום הבחירות | |||
|
|||
א.לטעמי גם בחופש הביטוי צריכות להיות מגבלות מסוימות, אך זו אינה הבמה לכך. ב.פנייה להטיל חרם או לנקוט פעולה מסוימת אינה נופלת בקטגוריית חופש הביטוי זו נופלת במטרת האמירה. הגדרת כל דבר שנאמר במסגרת חופש הביטוי אינה עומדת בשום מבחן מעשי ודמוקרטי. ג.איני חושש לשרידות מדינת ישראל, אך אין פרושו של דבר שמותר לכל דיכפין ודיכפינה לעשות כרצונו. ד.כל אחד מאיתנו חופשי לת לכל חוק פרשנות כרצונו. | |||
_new_ |
דמוקרטיה לא מתחילה ומסתיימת ביום הבחירות | |||
|
|||
ראשית אין בעיה כאשר חופש הביטוי מוגבל אלא אם הוא מוגבל לפי השקפת העולם ולא לפי העניין. בחוקים שלנו יוצא שמה שמותר לעמותות הימין אסור לעמותות שמאל. שנית אם אינך חושש לשרידות איך יוצא שאתה מודאג מאפשרות ''לנפילת הדמוקרטיה הישראלית''? | |||
_new_ |
דמוקרטיה לא מתחילה ומסתיימת ביום הבחירות | |||
|
|||
אתה בהחלט צודק ''הקמפיין'' של ''הקואליציה'' אינו עניין של השקפת עולם אלא של פעולה עויינת כלפי מדינת ישראל. כפי שציינתי קודם: זכותך לפרש כל חוק כרצונך. ביחס לסייפא: חבל שאתה מתייחס לחלק של משפט שכתבתי ולא למשפט בשלמותו. | |||
_new_ |
דמוקרטיה לא מתחילה ומסתיימת ביום הבחירות | |||
|
|||
אני חושב שגם את הטענה שמדובר בקמפיין עויין למדינת ישראל צריך לבדוק טוב, טוב. אם מגדירים עויינות למדינת ישראל לפי השקפת עולם, לפי פרמטרים פוליטיים, של ''העויין'' הטענה היא מאד בעייתית מבחינת ערכי הדמוקרטיה. ההקשר המלא של התייחסותי מתחיל לפני כמה הודעות בתגובה 160162... לכן לדעתי טענתך בקשר לסייפא איננה במקום. | |||
_new_ |
דמוקרטיה לא מתחילה ומסתיימת ביום הבחירות | |||
|
|||
א. תבדוק טוב, טוב. ב.פנייה לגופים עסקיים לא לעשות עסקים עם גופים ישראלים אינה עניין של השקפת עולם או משהו פוליטי. זו עויינות לשמה! למי שמאמין בערכי הדמוקרטיה אין בעיה להגדיר פעילות זו כעויינת . לגבי הסיפא, כדאי שתבדוק את עצמך, אתה מצטט פחות מחצי משפט. | |||
_new_ |
דמוקרטיה לא מתחילה ומסתיימת ביום הבחירות | |||
|
|||
אינני לא מקבל את קביעותיך. ציטטתי פחות מחצי משפט אבל ניסחתי שאלה בהקשרה המלא (תגובה 160162). | |||
_new_ |
דמוקרטיה לא מתחילה ומסתיימת ביום הבחירות | |||
|
|||
אם היית מצטט את המשפט השלם שאלתך הייתה מיותרת. | |||
_new_ |
דמוקרטיה לא מתחילה ומסתיימת ביום הבחירות | |||
|
|||
חופש הביטוי מוגבל אבל לא בענייננו. לא איכפת לי שגורמי שמאל קוראים לחרם על ישראל ועל עצמם. כשיחרימו את ישראל, אם זה בכלל אפשרי, אז ישראל תדאג שהנזק יחול קודם כל הארגונים האלה באופן לא שיוויוני וכמובן גם ובעיקר על הפלסטינים. הבעיה היא שאותם ארגונים לא רק קוראים לחרם, אלאל שנותלים חלק במעשה החרם במדינות חו''ל. הם באים לארוני-אחות שלהם, מנסחים החלטות, מלשינים על חברות לעיתים בדיווחים בלתי מוסמכים או בדיווחי שקר (ראינו את ''בצלם'' והמידע השיקרי שהוא מפיץ על ההרוגים הפלסטינים). אני מקווה שארגונים כמו ''יש דין'' יעלות על עילות טובות לתביעת הפעילים האלה כדי שבתי המשפט ישיתו עליהם קנסות אישיים וארגוניים. אני גם בעד להוביל חרם בתוך ישראל ובארגונים פרו-ישראלים בחו''ל נגד הפעילים בארגונים האלה. טוב למשל שאילן פפה נזרק מאונ' חיפה וירד לבריטניה. אני מקווה שלא יחזור משם. לפחות האקדמיה שלנו הרוויחה מאי דרדור בהזנייה, ואוני' אחרת בבריטניה אוכלת אותה בגידול מוטציות נושאות וירוס הרסני. בקיצור, מובילי ה-NGO השמאלניים בישראל צריכים לסבול חרמות בעצמם עד שישימו קץ לעצמם בעיקר במובן החברתי פוליטי. | |||
_new_ |
כל הכבוד לך על תמיכתך בחרמות!!! | |||
|
|||
מצד שני אתה צריך להתבייש על כך. | |||
_new_ |
כל הכבוד לך על חוסר הבנתך!!! | |||
|
|||
כתבתי רק שלא איכפת לי שהשמאלנים יחרימו את היהודים. אז אני גם אחראי ותומך במעשיהם? | |||
_new_ |
להלן ציטוט מדוייק מדבריך: | |||
|
|||
''אני גם בעד להוביל חרם בתוך ישראל ובארגונים פרו-ישראלים בחו''ל נגד הפעילים בארגונים האלה'' (תגובה 160185). אם לא הבנת המשמעות של הדברים היא שאתה תומך בחרמות. לכן אתה צריך להתבייש לך! | |||
_new_ |
להלן ציטוט מדוייק מדבריך: | |||
|
|||
החרם שלי הוא כתגובה הכרחית לחרם שהשמאלנים מייצרים... אם טרם הבנת. אני לא בעד חיסול ערבים. אבל אם ערבים הופכים לטרוריסטים אז אני בעד חיסול הטרוריסטים. בעקרון אני איש שלום מוכר וידוע, אבל לא חסיד תיאוריית הלחי השניה. אז תתבייש לך ! | |||
_new_ |
לא משנה כמה תירוצים תציג זו עדין תמיכה בחרם!!! | |||
|
|||
_new_ |
להלן ציטוט מדוייק מדבריך: | |||
|
|||
מתי אתה כתבת ''המשמעות של הדברים היא שאתה תומך בחרמות. לכן אתה צריך להתבייש לך!'' בהפניה לארגוני שמאל שפועלים ממש למען החרמת ישראל . או אולי קל לך לכתוב זאת כלפי משתתף בפורום שאינו עושה דבר בענין ורק מתבטא כאן ? | |||
_new_ |
שאלה דמגוגית | |||
|
|||
א. השימוש בציטוט מחוץ להקשרו הוא מעשה דמגוגי. ב. השאלה ביחס לציטוט מבוססת על הנחה מופרכת, וזה עוד כשל לוגי שכל כך נפוץ אצלך לאחרונה. ג. מדוע מרבה זדון כלפי משתתפים בפורום באמצעות דמגוגיה וכשלים לוגיים? | |||
_new_ |
שאלה דמגוגית | |||
|
|||
השימוש בציטוט ההוא מהווה חיסכון בכתיבה שלי . הצגתי אותו כדי להראות שאינך משתמש באותו אוסף מילים כלפי השמאלנים הבוגדניים . דבר שאינו הפרכה , אלא אמת נפוצה . | |||
_new_ |
עוד דמגוגיה בגרוש! | |||
|
|||
דרישות איזון שנובעות מטיעונים דמגוגיים: א. השימוש שלך בציטוט בצורה מטעה ומחוץ להקשר, הוא מעשה דמגוגי. זו האמת עד לרגע זה לגבי טענותיך. ב. המשפט השני מהציטוט איננו טיעון כלפי ימני אלא כלפי מי שקודם הכחיש טענה שמוזכרת במשפט הראשון. ג. אם אתה, אריה עירן, היית משתמש באותו אוסף מילים שאתה משתמש כלפי שמאלנים, גם כלפי ימנים בוגדניים היה ערך כלשהו לדרישות האיזון שלך, אם היתה בהן אמת כלשהי. התיאור לעיל הוא גם תיאור של הודעות לא מעטות שאתה, עירן, כותב - הוא תיאור לשיטה נפוצה אצלך. זו אמת נפוצה. | |||
_new_ |
דמוקרטיה לא מתחילה ומסתיימת ביום הבחירות | |||
|
|||
חרטא בארטא . אחרי שכתבת כל כך הרבה פעמים ''שמה שמותר לעמותות הימין אסור לעמותות שמאל'' וניסוחים דומים הגיע הזמן . יש לי בקשה . אולי אתה יכול להביא ראיות למה שאתה טוען נגד עמותות הימין ? זו לא הוראה . זו בקשה . | |||
_new_ |
שוב כשל לוגי | |||
|
|||
א. שוב אתה עושה שימוש בכשל לוגי (משתמש בהנחות מופרכות). ב. הצגתי כבר הסברים במקומות המתאימים וכמו שמצאת את הציטוט הנ''ל אתה יכול למצוא ציטוט למה שאתה מחפש. ג. הבקשה שלך היא חרטא בארטא! | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |