|
זה לא מעשה נכון!! | |||
|
|||
צורת הדיבור הזו נפוצה ביותר , למרות שאינה נכונה . למרות אי הסכמתך , הרי רובם של השומעים מבינים שההכללה אינה נכונה בכל מאה האחוזים , אך המסר שיש בה מובן הייטב . | |||
_new_ |
זה לא מעשה נכון!! | |||
|
|||
אתה שוב משתמש בהכללה (לא מבוססת) כדי להסביר-להצדיק שימוש בהכללות. גם זה מעשה לא ראוי. | |||
_new_ |
זה לא מעשה נכון!! | |||
|
|||
לפעמים נכון להשתמש בהכללות, תלוי במסר שאתה רוצה להעביר. אני בהחלט יכול לטעון שהפלסטינים לא מוכנים היום לשלום עם ישראל. אין זה משנה אם יש בינהם 5%, 45% ואפילו 55% שמעוניינים באמת בשלום (ואין כמובן כל כך הרבה כאלה), כי מה שקובע באמירה הזאתי הוא שאין שום ארגון פוליטי או מנהיג פלסטיני שרוצה או יכול לעשות שלום עם ישראל, מהסיבות שלהם. הקביעה שאין סיכוי לשלום היא החשובה וההתפלגות בין הפלסטינים רק יכולה להסביר למה הקביעה הזאת הנכונה. ומאחר שלא יכול להיות שלום נכון להיום, אז הוא לא יכול להיות מבחינת כל פלסטיני (כי השלום אינו פרטי אלא של כלל החברה).אמירתי מתאמת כל יום במבחן המעשה. | |||
_new_ |
זה לא מעשה נכון!! | |||
|
|||
אתה יכול לטעון מה שתרצה גם אם לצורך תמיכה אתה משתמש בהכללות גורפות (שבעצם מופרכות). זה יהיה מעשה לא ראוי! אתה גם יכול, כפי שעשית, הסביר הכללה גורפת בהכללה גורפת אחרת. זה מעשה לא ראוי! אתה גם יכול, כפי שעשית, לטעון שאין צורך בהכללה הזאת וכך לסתור את טענותיך הקודמות. זה מעשה חסר היגיון! | |||
_new_ |
זה לא מעשה נכון!! | |||
|
|||
אני אטען בהכללה שאתה לא מצטט אותי ולא מצטט אותי נכון כשאתה מתיימר לצטט אותי, וזאת במטרה ליצור יכולת לכאורה לתקוף את טענותי. | |||
_new_ |
זה לא מעשה נכון!! | |||
|
|||
אתה יכול להמשיך לטעון דברים מופרכים כהרגלך. | |||
_new_ |
זה לא מעשה נכון!! | |||
|
|||
לפעמים אני תוהה , מה יש לך ? | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |