|
לדעתי אתה טועה . | |||
|
|||
1 - הכשרה אקדמית אינה מבטיחה גמישות תעסוקתית . 2 - הרבה מקצועות אקדמיים הם לימודי תעודה בלי תוספת שולית לפרנסה בעתיד . 3 - אחרי גיל 50 בערך יכולת הלימוד נופלת מאד והפיטורין הם בהיקף גדול . 4 - מארקס היה היסטוריון ויהודי(מסריח) בתקופה של ייצור תעשייתי עם שעות רבות בתנאים גרועים ושכר נמוך . ממה יכול היסטוריון להתפרנס ? 5 - העליה מברה''מ כללה 50% בערך של אקדמאים . רק מעטים מצאו עבודה במקצועם . עוד פחות התקבלו למוסדות מחקר . רבים מהם פרשו בניהם מחצית הרופאים למשל . 6 - את החכה צריך להתאים לדג ולא לדייג ! ואיננו יודעים איזה דגים יהיו בים בעוד 20 או 30 שנה . זה כאשר צפוי שאדם צעיר יעבוד במשך 50 השנה הקרובות . אין לנו שום מושג על מקצועות העתיד . | |||
_new_ |
לדעתי אתה טועה . | |||
|
|||
1- מסכים. לכן יש לצמצם הכשרות אקדמאיות, שרובן מיועדות רק לתוספת שכר, בלי הצדקה ממשית. 2- גם לימודי תעודה מיועדים בעיקר ךתוספות שכר. 3- אין הצדקה אוטומטית לאי העסקת מבוגרים. ראיה: רוב חברי הכנסת מבוגרים... 4- אין להתייחס למצב הכלכלי שהיה בימיו של מרקס לימינו . 5- אני לא בטוח בטיב בבשכלה ''האקדמאית'' של כל עולי ברה''מ. 6- לזה אני לא מסכים בהחלט. יש להתאים את החכה לדייג, ולהראות לו איפה הוא יכול לדוג בה.. | |||
_new_ |
לדעתי אתה טועה . | |||
|
|||
1- מסכים. לכן יש לצמצם הכשרות אקדמאיות, שרובן מיועדות רק לתוספת שכר, בלי הצדקה ממשית. 2- גם לימודי תעודה מיועדים בעיקר ךתוספות שכר. 3- אין הצדקה אוטומטית לאי העסקת מבוגרים. ראיה: רוב חברי הכנסת מבוגרים... 4- אין להתייחס למצב הכלכלי שהיה בימיו של מרקס לימינו . 5- אני לא בטוח בטיב בבשכלה ''האקדמאית'' של כל עולי ברה''מ. 6- לזה אני לא מסכים בהחלט. יש להתאים את החכה לדייג, ולהראות לו איפה הוא יכול לדוג בה.. | |||
_new_ |
לדעתי אתה טועה . | |||
|
|||
מארקס לא היה צריך לעבוד היות והיה סמוך על שולחנו של שותפו-בכתיבה אנגלס, שהיה תעשיין עתיר הון. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |