|
דרווין אינו אלילי . הוא האדם הראשון | |||
|
|||
נסיונך לבטל את עמדתי נקרא ''כשל איש הקש'' . ההסבר האבולוציוני מדוייק . חידוד המוח אפשרי בתחומים רבים שבהם נדרשת הבנה חשיבה ומסקנות . זה בדיוק מה שקרה בתוך העם היהודי . לא הוכחת את ההיפך . אי אפשר להגיע להישגים בתחום שלא עוסקים בו . לכן לימוד תורה ומשנה אינה מניבה תוצאות מדעיות . אבל מתוך דבריך ניתן להבין שכניסת יהודים לאוניברסיטאות הניבה הישגים ליהודים בתחומים האוניברסיטאים וכמותם גדולה יותר מחלקם באוכלוסיה . | |||
_new_ |
הסבר חסר | |||
|
|||
א. כניסת היהודים לאוניברסיטאות הניבה הישגים לאותם יהודים. מה שחסר בהסבריך טענותיך הוא היחס בין מספר היהודים שנכנסו לאוניברסיטאות ומספרם של היהודים שהגיעו להישגים. (גם את ההישגים צריך להגדיר.) יתכן שאם תשווה עם אותו היחס בעמים אחרים לא תמצא הבדל ואולי תיווכח שההבדל הוא לרעת היהודים. אבל זה גם לא מספיק כדי להסיק שליהודים יש יותר הישגים. כי צריך לחשב את היחס הזה מול מספר היהודים שסיימו תוארים, ובעיקר את התוארים הגבוהים שבלעדיהם אין פרסי נובל למשל. ב. לא הוכחת שהטיעון האבולוציוני שלך תופס ברמה התיאורתית ולא ביחס ליהודים. | |||
_new_ |
הסבר חסר | |||
|
|||
גם השכלה אוניברסיטאית היא הישג . גם תוארים גבוהים . למרות שהיה Numerus Clausus במדינות רבות הרי מספרם של זוכי פרס נובל היהודים רב מחלקם באוכלוסיה . זה הישג שלא נחוץ להגדירו . | |||
_new_ |
הסבר חסר הוא למעשה שגוי! | |||
|
|||
הטענה שלך פשוט מתעלמת מנתון שהשפיע הרבה וגם ישפיע על מספר הזוכים בפרס נובל ולכן היא שגויה. | |||
_new_ |
הסבר חסר הוא למעשה שגוי! | |||
|
|||
איזה נתון ? | |||
_new_ |
כבר הזכרתי את הנתון הזה (תגובה 157395)! | |||
|
|||
_new_ |
כבר הזכרתי את הנתון הזה (תגובה 157395)! | |||
|
|||
הפנית אותי למסר שכבר קראתי . אני לא רואה שם שהצגת חוסר בנתון . במקום הפניה חזרה באפשרותך לכתוב מה הנתון החסר . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |