|
לא נכון! | |||
|
|||
אני מבין כעת את התגובה שלך בענין המקל . השימוש במילה אתה גרמה לך לחשוב שמדובר בך ==> דוד סיון ולא היא ! המילה אתה במשפט הזה היא במובן של ''כל אדם'' . זהוא ניסוח נפוץ . יהשע פרק ה' פסוק יג וַיְהִי, בִּהְיוֹת יְהוֹשֻׁעַ בִּירִיחוֹ, וַיִּשָּׂא עֵינָיו וַיַּרְא, וְהִנֵּה-אִישׁ עֹמֵד לְנֶגְדּוֹ וְחַרְבּוֹ שְׁלוּפָה בְּיָדוֹ; וַיֵּלֶךְ יְהוֹשֻׁעַ אֵלָיו וַיֹּאמֶר לוֹ, הֲלָנוּ אַתָּה אִם-לְצָרֵינוּ . לפי הסברים רבים שנתתי כאן ברור הוא כי עמדת שלום עכשיו ומעשיו הם לפי עמדתי המנומקת נגד צרכי העם היהודי בישראל . כשדיווח כזה נמסר לזרים הוא נופל לתוך הגדרת ''מלשינות'' . כך גם בצלם . מעשי השר כפי שכתבת הם דבר פסול . ייתכן שדבריו הם בגדר הבעת דיעה אישית . ללא המכתבים אינני יכול לשפוט . לא חשוב לי שאין חוק נגד הלשנות לזרים . יחסי אליהם נובע ממעשיהם ודבריהם ולא מפסיקת החוק בנושא . התיישבות בשטחים היא עמדה ישראלית . היא מבוצעת שנים רבות למרות המחאה שאתה מזכיר כעמדת מיעוט . | |||
_new_ |
לא נכון! | |||
|
|||
1. ניסוח נפוץ או לא ההקשר גם הוא חשוב. 2. כל הכבוד לך על הגדרות נפרדות, של מלשינות לפי המסקנה המבוקשת. כך אתה נוהג בענין ''דיווח לזרים'': -- דיווחיו לזרים של השר בני אלון נגד מדיניות הממשלה רק פסולים, -- דיווחי שלום עכשיו ובצלם מלשינות, שרות לאוייב. אתה עוד מצפה שיקחו את צורת הטיעון הזאת ברצינות? 3. לגבי התיישבות בשטחים: א. התיישבות בשטחי יהודה ושומרון היא לא העמדה הישראלית ולראיה מספר המתיישבים (בערך כ-1% מתושבי ישראל). אבל יש כמובן עוד עובדות שאינן כלולות בבסיס הטענה שלך. ב. כדי להדגים את ההיגיון של הכינוי התיישבות לא חוקית כעמדה ישראלית, נסה לחשוב על התיישבות הבדואים בנגב באותה הגישה. הרי היא מבוצעת מאז קום המדינה ללא מחאה ציבורית כלל. על פי אותו היגיון אפשר לטעון שגניבה ורצח הם עמדה ישראלית כי הם מבוצעים לאורך שנים. | |||
_new_ |
לא נכון! | |||
|
|||
ככה זה . ההתיישבות בשטחים היא של 6% מהיהודים בישראל . בהתחשב בהיתנגדות העזה ובנוחיות של ''גדרה עד חדרה'' זה הרבה . ככה זה . כשבדואים תופסים אדמות מדינה זה רע . כשיהודים תופסים אדמות בשטחים זה טוב . ככה זה . כששלום עכשיו או בצלם מדווח זה מלשינות . לגבי בני אלון כבר כתבתי שאינני יודע מה תוכן מכתביו . יש לך חומר ? ככה זה . צורת הטיעון הזו היא הרצינית היחידה . מוסר הוטנטוטי . ''כשאני גונב את הפרה של אחר זה טוב . כשאחר גונב את הפרה שלי זה רע'' . זה כלל זהב אגואיסטי . אבל אבל אבל אם תקבע לצורך התדיינות בינינו ועם אחרים כאן בפורום כלל של יחס אחיד לכולם או הצו הקטיגורי של קאנט וכדומה אני מוכן לנהוג לפיו בתנאי שאתה גם כן תנהג לפיו . | |||
_new_ |
לא נכון! | |||
|
|||
-- לא כל מה שטוב לדעתך הוא עמדת ישראל -- ההתיישבות בשטחים (נכון לדצמבר 2006) לפי השנתון הסטטיסטי של יהודה ושומרון 85 אלף. זה כ-1.1% מתושבי ישראל. -- מספר הבדואים, כ-160 באותה השנה. זה כ-2.2% מתושבי ישראל. -- צורת הטיעון שלך לא הגיונית ובודאי לא היחידה. -- אין לי עניין בצורת הדיון הזאת. -- אני מעדיף צורת דיון הגיונית יותר עם מושגים שמקובלים עלי. | |||
_new_ |
לא נכון! | |||
|
|||
גם עוטף ירושליים נחשב על ידי זרים לאיזור כבוש . לכן חיים שם 300.000 בערך ולא כפי שכתבת . | |||
_new_ |
לא נכון! | |||
|
|||
אני מבין שאתה אינך רוצה דיון עם קריטריונים שווים לכל כפי שהצגתי . קאנט למשל . | |||
_new_ |
לא. אתה לא מבין! | |||
|
|||
איני רוצה דיון על פי קירטריונים שאינם קבועים המשתנים לפי צרכי הרגע שלך ואינם הגיוניים. | |||
_new_ |
לא. אתה לא מבין! | |||
|
|||
נראה לי שדווקא אתה לא מבין . אני מציע לך דיון עם עקרון קבוע . למשל הצו הקטגורי של קאנט . עוד הצעתי שנשתמש שנינו בעקרון שמה שתקף ליחיד תקף גם לזולתו . וגם אפשר שהעקרון יהיה אגואיסטי . אתה יכול לקבל אחד מאלה ואם זה לא הגיוני אז להציע עקרון משלך . | |||
_new_ |
לא. אתה לא מבין! | |||
|
|||
העקרונות שלך לא מקובלים עלי כי: 1. הם מתחלפים ומשתנים במהלך הדיון בהתאם לאינטרסים שלך, 2. ההגדרות משתנות (פעולות זהות מקבלות הגדרות שונות) לפי האינטרס שלך במהלך הדיון, 3. ועוד. | |||
_new_ |
לא. אתה לא מבין! | |||
|
|||
כבר קראתי שזו דעתך - איתה אינני מסכים . אבל פתחתי לך דלת - תציע אתה עקרון שאתה דבק בו ואני אצתרף . | |||
_new_ |
הצגתי את מסקנותי בתגובה 155508 ובתגובה 155530!!! | |||
|
|||
_new_ |
הצגתי את מסקנותי בתגובה 155508 ובתגובה 155530!!! | |||
|
|||
במסר שלי מהיום בשעה 7:29 בקשתי ממך הצעה לעיקרון אחיד . אם תרצה תציע . אבל אם לא תציע אזי תלונתך כלפי שאינני משתמש בעקרונות קבועים היא קנטרנית . | |||
_new_ |
מסקנותי על עקרונותיך הוצגו בתגובה 155508 ובתגובה 155530! | |||
|
|||
ההודעה הנוכחית מזכירה את עקרונותיך אלה. | |||
_new_ |
מסקנותי על עקרונותיך הוצגו בתגובה 155508 ובתגובה 155530! | |||
|
|||
ההודעה הנוכחית מזכירה את ''האין-עקרונות'' שתוארו שם אתמול והבוקר. | |||
_new_ |
מסקנותי על עקרונותיך הוצגו בתגובה 155508 ובתגובה 155530! | |||
|
|||
ההפניות שלך הן למקום שאינו מתמודד עם הצעתי . כלומר הפניות סרק . | |||
_new_ |
מסקנותי על עקרונותיך הוצגו בתגובה 155508 ובתגובה 155530! | |||
|
|||
ההפניות מאירות את העקרונות על פיהם אתה מתנהל. הנסיון עם עקרונות ההתנהלות שלך הוא המקור למסקנותי. למעשה ההצעה שלך איחרה את המועד ולכן אני מטיל ספק גדול בכנותה. בזה סיימתי את הסברי. | |||
_new_ |
מסקנותי על עקרונותיך הוצגו בתגובה 155508 ובתגובה 155530! | |||
|
|||
אתה יכול להטיל ספק בכל גודל שתרצה . אילו הצעת משהו יכולת להראות כי דבר זה או אחר אינו לפי אותו עיקרון . מה שנשאר זה שאני ביקשתי שתציע עקרונות אחידים ואתה לא הצעת . זה בדיוק היה מקור הכשל אצל יוסלה . | |||
_new_ |
על ה''אין-עקרונות'' שלך: תגובה 155508, תגובה 155538! | |||
|
|||
_new_ |
על ה''אין-עקרונות'' שלך: תגובה 155508, תגובה 155538! | |||
|
|||
אתה כתבת ''העקרונות שלך לא מקובלים עלי'' ואני עניתי ''תציע אתה עקרון שאתה דבק בו ואני אצתרף'' ומאז אינך מציע . זה פשוט וברור . | |||
_new_ |
על ה''אין-עקרונות'' שלך: תגובה 155508, תגובה 155538! | |||
|
|||
אתמול (בשעה 18:11) כתבתי כי ''למעשה ההצעה שלך איחרה את המועד ולכן אני מטיל ספק גדול בכנותה. בזה סיימתי את הסברי'' (תגובה 155557). | |||
_new_ |
על ה''אין-עקרונות'' שלך: תגובה 155508, תגובה 155538! | |||
|
|||
אתה מתחמק . | |||
_new_ |
על ה''אין-עקרונות'' של אריה: תגובה 155508, תגובה 155538! | |||
|
|||
נכון! | |||
_new_ |
על ה''אין-עקרונות'' של אריה: תגובה 155508, תגובה 155538! | |||
|
|||
במקרה כזה שאתה מאשר שאתה מתחמק , אזי בעתיד בבקשה אל תתלונן על ''חוסר עקרונות'' אצלי . יחד עם זה אני מרשה לעצמי לנהוג לפי עיקרון ההוטנטוטי , האומר שהכל נבחן לפי תועלתו לי כמרכז ולכל הייתר על פי קרבתם לאינטרסים שלי . | |||
_new_ |
על ה''אין-עקרונות'' של אריה: תגובה 155508, תגובה 155538! | |||
|
|||
אתה מאשר שאין לך עקרונות. מ. ש. ל. | |||
_new_ |
על ה''אין-עקרונות'' של אריה: תגובה 155508, תגובה 155538! | |||
|
|||
אם העיקרון שלי אינו ''עיקרון'' בעינך הרי שאינך יודע מה זה ''עיקרון'' . לפי אבן-שושן 1 - יסוד ושורש , מקור וראשית , שעליו מתבסס דבר מה (שיטה מדעית , תאוריה , מדיניות וכדומה) . פרינציפ : עקרונות הפילוסופיה היוונית , עקרון הסיבתיות בטבע , עקרונות המוסר . 2 - חק ,כלל , הנחה יסודית ובלתי מעורערת : עקרונות המכניקה , עקרון שימור האנרגיה בטבע , עקרון העזרה ההדדית בקואופרציה . 3 - הנחה שאדם מחזיק בה ללא שינוי. כלל מוסרי או חברתי . דיעה מוצקה . | |||
_new_ |
על ה''אין-עקרונות'' של אריה: תגובה 155508, תגובה 155538! | |||
|
|||
תודה! | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |