|
|
|||
ואתה מצפה כהרגלך שבתגובה לבליל הוויקיפדי שהגשת כאן ירעיף עליך מישהו מחמאות ותשומת לב. אנחנו כבר לא בגנון. ואם למדת להפיק מהזלזול שהוא מנת חלקם של פבסדו-אינטלקטואלים מסוגך קצת דלק עבור האגו שלך הרי שמצבך חמור משחשבתי. | |||
_new_ |
עם זה אתה לא מתמודד ! | |||
|
|||
במקום להתמודד עם דברי אתה תוקף טענת קש , כאילו ציטוט דברי אינשטיין היא עיקר התגובה . הרמיזה על אינשטיין או ברנר שהבאת היא רק כשל האדם המפורסם . אתה אינך מתמודד עם הטיעונים שלי . 1 - שבני אדם הם תוצר של האבולוציה וכפופים לה . 2 - שהתנהגות אחידה בכל המצבים היא משגה . בתנאים שונים מתאימה התנהגות שונה . 3 - שהערבים היו התוקפן והפסידו ומכאן מצבם כעת . 4 - שבלי שיקום כמותי של העם היהודי הוא יעלם . אינך מתמודד ולכן אתה שוגה ומפסיד . | |||
_new_ |
|
|||
הרי ברור לכל מי שקורא את תגובתך (ולא רק תגובה זו) שאינך בקיא באף תחום, ושגם, אם לשפוט לפי דברים שאמרת, אין לך כבוד מינימלי ליצירות המופת של התרבות האנושית. כל הטיעונים שלך, בין אם הם נוגעים לנושא הדיון או לא, מבוססים על קריאה שטוחה ומהירה של דפי אנציקלופדיה ווירטואלית. והבליל שאתה מצליח לעשות מזה במין רוח עיוועים כפייתית משהו, ממש לא מזמין. האם חשבת אי פעם מי קורא את הדברים שאתה כותב? מה שמייחד את גדולי הסופרים והפילוסופים הוא היכולת שלהם לדמיין את הקורא האידיאלי ולפנות ישירות אליו. יוצרים אלה שהם האחראים לכל מה שטוב בתרבותנו כיום לא רק פונים אל הטוב שבנו אלא יוצרים את הקורא הטוב, המוסרי. השד המניע אותך, כך נראה לי הוא קטנוני, וחסר שאר רוח, וזה שנתת לו להשתלט על כל מה שאתה עושה, הופך את הדברים שאתה כותב למנותקים ומקוטעים, ובמידה רבה לחסרי פשר. | |||
_new_ |
השד המניע אותך, כך נראה לי הוא קטנוני, וחסר שאר רוח | |||
|
|||
שוב אתה פונה לביקורת עלי . אתה אינך מתמודד עם הטיעונים שלי . 1 - שבני אדם הם תוצר של האבולוציה וכפופים לה . 2 - שהתנהגות אחידה בכל המצבים היא משגה . בתנאים שונים מתאימה התנהגות שונה . 3 - שהערבים היו התוקפן והפסידו ומכאן מצבם כעת . 4 - שבלי שיקום כמותי של העם היהודי הוא יעלם . אינך מתמודד ולכן אתה שוגה ומפסיד . | |||
_new_ |
|
|||
מה הקשר בין ארבעת ה'טיעונים'? אין מכנה משותף. וזו בדיוק הבעיה: אתה מעלה כמה הצהרות הזכורות לך כמעניינות (מסיבות השמורות עמך) ומצפה שהקורא יחבר לך אותן לנושא. הכותב מניח שיש קשר בין הטענות, כאשר הקשר היחיד הוא הכותב עצמו. ובכך הופך הכותב את עצמו לנושא הדיון, ולמעשה כופה את אישיותו על המשתתפים האחרים למרות שאיש מהם לא הביע עניין לדון באישיותו של הכותב. | |||
_new_ |
|
|||
הקשר לא נראה לך ? הוא מסביר את ההתנהגות המתאימה . טענתך כי יהודים שהיו קורבנות מתנהגים כמו רודפיהם , נהרסת בעזרת הטיעונים 1 - שבני אדם הם תוצר של האבולוציה וכפופים לה . 2 - שהתנהגות אחידה בכל המצבים היא משגה . בתנאים שונים מתאימה התנהגות שונה . 3 - שהערבים היו התוקפן והפסידו ומכאן מצבם כעת . 4 - שבלי שיקום כמותי של העם היהודי הוא יעלם . בלי שיקום כמותי העם היהודי יעלם ERGO נחוץ לפעול להגדלתו . הערבים המוצגים על ידיך כקורבן הגיעו למצבם הנוכחי בגלל תוקפנותם ולא בגלל התנהגות ישראל . דעתך כי לא ראוי שיהודים שסבלו מהנאצים יתנהגו כמו הנאצים מנוגדת לטענה כי במצב אחר צריך להתנהג אחרת . היהודים הם בני אדם והמשך קיומם כפוף לתהליך הברירה הטבעית שהוא חלק מהאבולוציה . זה קשור חזק לשיקום הכמותי . | |||
_new_ |
[•] | |||
|
|||
הקשר היחידי בין ארבעת הטיעונים המוזרים שלך הוא העובדה שהם טיעונים של אריה עירן. ועובדה זו מצביעה על בעיה של הכותב. כותב שמניח שהצבת סתם טיעונים ללא קשר ברור ביניהם היא בגדר דיון ענייני, [•]... אך הייתי מציע לעירן לבדוק את העניין. ואם התכוון עירן להראות שאכן ניתן להציב את העקרון האבולוציוני כהצדקה לביצוע פשעים נגד האנושות, הרי [•]... הטיעון הזה מבזה כל תיאוריה מדעית בכלל. | |||
_new_ |
מבזה או לא מבזה זו בעיה של התיאוריות השגויות . | |||
|
|||
כל התיאוריות הללו הן ממחשבת האדם . אם אחת או יותר שגויות , דינן ניפוץ . לביזיון אין מקום בברור האמת . היהודים לצערי במצב של פיחות לכוון העלמות . התמודדות עם זה לצורך בלימת המגמה ואף היפוכה ==> ילודה . שלושה או ארבעה ילדים בממוצע לכל אשה יהודיה היא הדרך המוצלחת ביותר . האבולוציה אינה עוסקת בהצדקות . זה תהליך שמחשבת האדם אינה משפיעה עליו . האדם יכול לעשות בידע האבולוציוני שימוש , או לא . אפילו פשעים נגד האנושות הם חלק מהתהליך של הברירה הטבעית שהיא חלק מהאבולוציה . את זה המוח שלך מסרב לקבל . | |||
_new_ |
השד המניע אותך, כך נראה לי הוא קטנוני, וחסר שאר רוח | |||
|
|||
עדיין לא הבנת שהטיעונים שלך אינם מענינים אותו, הוא רק שופך נאצה ותעמולה. מתי תבין? | |||
_new_ |
השד המניע אותך, כך נראה לי הוא קטנוני, וחסר שאר רוח | |||
|
|||
הדבר ברור לי . אך לפי דעתי יש לנפץ כל שקר שלו . | |||
_new_ |
|
|||
אל תתבלבלו בדרך לג'בליה - החוף תמיד בצד שמאל. | |||
_new_ |
בעזה היית, שפן? | |||
|
|||
ומתי, פעם אחרונה, דרכת בשכם? תלמד מחסן,השפן הלבנוני, אל תצא מהשכונה שאתה נמצא בה עכשיו. אל תצא, מי יודע מי מחכה לך. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |