|
|
|||
הנסיון לנמק את גניבת הקרקעות בבעלות פלסטינית פרטית על ידי יהודים מתנחלים בשטחים, בהחלה, כביכול של ריבונות ישראלית, הוא עוד נסיון מצוץ מהאצבע שאין לו כל תוקף. השטות הזאת היא יציר מוחו הקודח של אריה עירן והיא נובעת מבילבול קודם (או מקדים) של הגאון המדיני: חוסר יכולתו להבחין בין מצב מלחמה, שהוא מצב קיומי-הישרדותי - לבין המצב הקיים כיום בשטחים שנכבשו ב-1967 על ידי ישראל ובהם שליטתה הצבאית מוחלטת. הפלסטינים כיום אינם בגדר 'מדינת אויב' שמלחמה לה עם ישראל. הפלסטינים ביהודה ושומרון חיים מזה ארבעים ושתיים שנים תחת שלטון צבאי ישראלי, ואינם מהווים סכנה להמשך קיומה של מדינת ישראל. ולכן, בשל אופיו של הכיבוש הצבאי המתמשך, וסכסוך בין שני העמים - שפתרון צבאי אין לו, עיקר הבעיות העולות שוב ושוב לדיון נוגע למצב האזרחי - להפרה המתמדת של הזכויות הפוליטיות (זכויות האדם) של האוכלוסיה הפלסטינית החיה התחת הכיבוש הישראלי, ולדרדור המורגש מאד במצב החוק במדינת ישראל פרופר, בשל קיבועה של מערכת המשפט הישראלית לא כמערכת אחת הומוגנית והגיונית, שיש בה הגנה על הזכויות הפוליטיות של כל אזרח - ראה בעית הקנין הפרטי - אלא כפבסדו-מערכת כפולה שאי אפשר כלל ליישמה ביום-יום בישראל ובשטחים באופן הגיוני ועקבי. נושא הקנין הפרטי - וזה כולל את זכותם של התושבים הפלסטינים בעלי האדמות באיזור עפרה למשל אשר אדמותיהם פשוט נגנבו מהם בתירוצים בטחוניים שונים והועברו למתנחלים - נושא הקניין הפרטי הוא בראש ובראשונה נושא 'אזרחי' מובהק הנוגע לזכויות הפוליטיות הבסיסיות של כל תושב, ישראלי או פלסטיני. אם איני טועה, גם לפי חוקי ההגנה לשעת חרום המופעלים בשטחים אין להעביר שטחי קרקע בבעלות פרטית לידי אזרחים של המדינה הכובשת, ובוודאי שלא כדי להקים שם ישוב של אזרחי המדינה הכובשת. כל זה לא חוקי בעליל, אך קורה בכל יום ויום בשטחים כדרך שגרה. נושא הריבונות הוא שונה, וגם בו ישראל שוגה שוב ושוב, בנסיונה הכושל לקבוע עובדות בשטח על מנת ליצור סיפוח זוחל של טריטוריה, כדי למנוע החזרת טריטוריות אלה במסגרת הסכם שלום, הסכם הקבע עם הפלסטינים. עבור עירן לנושא זכויות האדם כלל אין מקום בכל הקשור לאוכלוסיה הפלסטינית. לפתרון שלו יש מלכתחילה המאפיינים של תכנית 'מרחב המחייה' הנאצי, תכנית אשר מימושה חייב לא רק את הפתרון הסופי עבור היהודים, אלא ככלל את המשטר הפשיסטי הצנטרליסטי הנאצי. וזה מה שעירן מציע שוב ושוב. אם הוא לא מתעייף מלהשמיע את דברי הנאצה האלה שוב שוב בציבור , אפשר רק להסיק מכך שאינו מבין כנראה את משמעות הדברים שהוא עצמו כותב, אחרת קשה להסביר שאינו חש בושה. | |||
_new_ |
ביש מזלנו כיהודים שהקמנו מדינה אחרי הנצחון על הנאצים . | |||
|
|||
רצח עם הוא פשע אחרי שעמנו הושמד בחלקו . החרמת שטחי אויב שנכבשו הם איסור אחרי שאין בכלל מקום פנוי מתושבים בעולם . הגלית תושבים משטח כבוש אסור אחרי שעמנו הוגלה מארצו ונוכרים לקחו את הארץ לעצמם . כאמור ביש מזלנו . כפי שכתב ביאליק '' אם אחרי מותי הצדק יופיע - יידום לעד !'' המיקרה של תקומת ישראל הוא יחיד בהיסטוריה או לפחות נדיר ביותר . ככזה יש לדון בו ולטפל בו באופן ייחודי . אחרי שעשו לעם שלי מה שעשו במשך עשרות דורות אין לי שום בושת . גם לא רחמים או אמפטיה . וביחס לנאציזם - הוא בנוי על הבנה שגויה של עקרונות האבולוציה ואינו מהווה הוככה משום סוג לאי-נכונותה . מאידך - האבולוציה מראה עד כמה שגויה הגישה המוסרית הטוטאלית והאבסולוטית . אך בזה אינך מבין . אתה אפילו לא מבחין בין מצב שבו מדינה X כובשת שטח של מדינה Y לבין מצב שבו אוכלוסיה X כובשת את מלוא השטח של ארצה . זה כמובן לא מפליא אותי כי אינך מוכן לקבל את המשמעות של הבדל זה . מה שקוראים כשלון הצייד . | |||
_new_ |
|
|||
אינך מגיב כלל לעניין, אלא ממשיך למחזר את אותן השטויות המבולבלות. הנושא עליו דיברתי ובאופן תמציתי ביותר היה ההבדל בין השיח ההישרדותי שהוא למרבה הצער כל שיש באמתחתך הרעיונית, לבין השיח האזרחי שהוא המרכיב העיקרי במערכת יחסינו עם הפלסטינים כיום, בהיותם 'אסירינו' בשטחים (ולמעשה גם בעזה בשל המצור המתמשך). הנושא הוא הזכויות הפוליטיות של כל תושב באשר הוא, וזה כולל גם את זכויות הקניין הפרטי. אתה מתעקש משום מה לנסות ולהגדיר את נושא הקניין לפי פרמטרים של מלחמה, סיפוח, וריבונות. זה אולי מתאים לתיאוריית מרחב המחייה היהודי שלך, בה אתה דוגל באופן המבזה את היהודים ואת היהדות, אך אין לזה כל קשר למצב בשטח, המהווה בכל פרטיו המבישים הפרה ברורה של האמנות הבינלאומיות הנוגעות לקניין הפרטי בשטחים כבושים. וזה נוגד גם את החוקים הבריטיים לשעת חרום שישראל הפעילה בשטחים, ולמעשה גם את החוק הישראלי החל על המתנחלים. והכי מביש השימוש שהינך עושה בשואה בשל ה'ייחודיות' או ה'מיוחדות' שלה בתולדות האנושות כדי להצדיק את הפשעים שישראל מבצעת באופן מאורגן וממוסד לא רק בשטחים אלא גם לאחרונה במלחמה בעזה - מלחמת נקם וענישה נגד אוכלוסיה אזרחית. השימוש שהינך עושה בשואה ובזכר קורבנותיה כדי להצדיק פשעים נגד האנושות של יהודים, מבייש רק אותך כבן למשפחה שנפגעה בשואה. | |||
_new_ |
אין לי שום בושה בענין בכלל . | |||
|
|||
כל מעשה נגד אויבי ישראל והיהודים כשר אחרי השואה . השואה מלבינה הכל ! זה נוסף לעובדה שאינך מקבל , כי היהודים כקבוצה נמצאים בסכנת הכחדה . העובדה שאינך רואה כך את המציאות אינה משנה אותה . המציאות היא שהיהודים נמצאים על סף הכחדה . לצערי איננו עושים את מה שצריך כדי למנוע את זה . ההצקה לפלסטינים היא משחק בקקי . מה שנחוץ זה מהלכים גדולים ולא המשחק בקקי . | |||
_new_ |
אתה ממשיך לשאת את שם האבולוציה לשווא! | |||
|
|||
_new_ |
אתה ממשיך לשאת את שם האבולוציה לשווא! | |||
|
|||
אז זרקת משפט . הנאצים סברו שהחזק שורד את הברירה הטבעית אך לפי דווין השורדים הם המתאימים ואלה אינם תמיד החזקים . יש עוד תכונות המסיעות להישרדות ובעיקר ילודה רבה מהתמותה . | |||
_new_ |
אתה ממשיך לשאת את שם האבולוציה לשווא! | |||
|
|||
הנאצים כמוך ניסו לגייס את תורת האבולוציה ואת דארווין לצרכיהם הפוליטיים. הצורה שאתה עושה זאת מעידה שאינך מכיר מספיק טוב את תורת האבולוציה. | |||
_new_ |
אתה ממשיך לשאת את שם האבולוציה לשווא! | |||
|
|||
איננני מתיימר לדעת כמה אתה יודע בנושא האבולוציה אבל אני יודע לא מעט . | |||
_new_ |
אתה ממשיך לשאת את שם האבולוציה לשווא! | |||
|
|||
אתה כל הזמן מתיימר זו המשמעות של הכותרת! | |||
_new_ |
אתה ממשיך לשאת את שם האבולוציה לשווא! | |||
|
|||
אז כתבת . | |||
_new_ |
אתה ממשיך לשאת את שם האבולוציה לשווא! | |||
|
|||
אז התיימרת! | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |