|
לאריה עירן יש אובססיה עם אבנרי | |||
|
|||
אתה מנסה לטעון טיעון מסודר, כל הכבוד. ''כל קיומנו בארץ ישראל - לתפיסתך הפלסטינית - הוא פועל יוצא מהסכמה ערבית.'' אך זה לא תואם את מה שטענתי: אני כתבתי: הקטע שלך עם פתח תקווה לא ממש עובד כי בכל ההסכמים שהיו עד היום עם הפלסטינים (אתה מוזמן לבדוק בעצמך במקום לחזור עם גידופים) היתה הכרה מלאה מהצד הפלסטיני בגבולות '67 (הקו הירוק). וכתבתי את זה בתגובה לטענתך שהפלסטינים מעולם לא הסכימו לחלוקת הארץ ושפתח תקווה היא המטרה האמיתית שלהם. ובכן בכל ההסכמים עליהם חתומים הפלסטינים הסכם אוסלו, הסכמות ג'נבה (הסכם שלא נחתם עם ממשלת ישראל דאז, אך על ידי הנציגים הרשמיים של הרשות הפלסטינית) ואפילו הטיוטות כפי שפורסמו של ההסכמות אליהן הגיעו בטאבה בימים האחרונים של שלטון ברק בזמנו. וכמובן ההצהרות של נציגי הרשות בעת המשא ומתן עם אולמרט וליבני - הכרה מלאה בגבולות '67. העניין עם פתח תקווה הוא כולו שלך. ונראה לי שלא רק שהינך קצת בודד במערכה הזאת, אלא שמהתירוץ הזה - ה'ערבים' רוצים להשתלט על כל ארץ ישראל - כבר יצא האוויר מזמן. אך זה תירוץ מספיק עבור מי שעניינו בהשתלטות יהודית אלימה על חברון ובית לחם, תוך מעשי טרור נגד האוכלוסיה המקומית. ונחמד שהזכרת את עניין מחלת הנפש. איך אומר דוד סיון, הפוסל במומו פוסל. | |||
_new_ |
לאריה עירן יש אובססיה עם אבנרי | |||
|
|||
אז מה יש לנו פה ,יוסלה? כיוון שכמה ערבים לטענתך (גם החמס,האירני והחיזבללה?) מוכנים לקבל את החלוקה - אז ההתנחלות שלנו בארץ ישראל מוסרית כעיניך? או שהיא חלקית מוסרית? ובכלל,דברת כל הימים על המוסר היהודי,המוסר של הנביאים... זה לדעתך מוסר נביאי? לדעתי זה מוסר פלסתיני-ערבי טהור. האמת לא יכולה להיות חצי-חצי או בחלוקה כלשהיא (אנחנו מדברים על האמת - לא פוליטיקה) אם אנחנו מתנחלים - כדעתך - אז אנחנו מתנחבלים בכל הארץ זה שכמה ערבים מבוהלים - בגלל כוחנו המופרז ושריריך המרובים שאומרים להם במפגיע: לא אצלי בבית בפתח תיקווה - מסכימים בלית-ברירה לוותר על ההתנחלות בפתח-תיקווה זה הופך אותך למוסרי? יוסלה - נידפקת! | |||
_new_ |
לאריה עירן יש אובססיה עם אבנרי | |||
|
|||
החזרה על טיעון שכבר הוכח כשגוי אינה מוסיפה דבר. | |||
_new_ |
לאריה עירן יש אובססיה עם אבנרי | |||
|
|||
יוסלה ממש נידפקת ותפסיק לכבות סיגריות כל כפות ידיך | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |