|
מאחזים לא חוקיים. נקודה! | |||
|
|||
הטיעון 'פגם סטטוטורי כלשהו' הוא מופרך. מדובר במעשה בלתי חוקי מ-א' ועד ת'. לגבי ביוב אינני מכיר את החוק אבל הזרמת הביוב של אלון מורה, למשל, למטעים של השכנים, היא מעשה לא תקין. הוא גם מסוכן למאגרי מי התהום. לטעון שבעיות הביוב של יצהר יצהר הן רק פגמים סטטוטורים כמו גם המאחזים על הגבעות מסביב זו הוצאת דברים מהקשרם הנכון. | |||
_new_ |
מאחזים לא חוקיים. נקודה! | |||
|
|||
גולדרייך משתמש בהזדמנות זאת כדי לשוות למספר שטויות שכבר נסתרו בעבר בוויכוחים קודמים מראה של אמת: 1. ''ארץ היהודים נשדדה על ידי בני המדבר הערביים''. 2. ''אין אף שם ערבי מקורי, כל שמות היישובים הם שמות יהודים''. הרי היה זה גולדרייך שהביא בהתלהבות גדולה את הספר של רילנד ש'גילה' רק כדי שיתברר יותר מאוחר שהמחבר לא היה כלל בפלסטינה. ועל הספר הזה מבסס גולדרייך את טענתו ש''אין אף שם ערבי מקורי''. לא היה ולא נברא. תקציר מדברי גולדרייך מראה בדיוק את האופי המניפולטיבי והמטעה של השימוש שהוא עושה בספר. גולדרייך כותב: ''בשנת 1695 הוא נשלח לסיור בארץ ישראל או בשמה דאז פלסטינה. במסעו הוא סקר כ-2500 מקומות יישוב המוזכרים בתנ''ך או במשנה. ...הוא אף ערך סקר ומפקד אוכלוסין לכל מקום יישוב. ...המסקנות הבולטות הן: 1. אף ישוב בארץ ישראל אינו בעל מקור שם ערבי... 2. הארץ היתה ריקה ברובה, שוממה, ותושביה היו מועטים...'' כאמור רילנד כלל לא ביקר בארץ ישראל, אך לגולדרייך זה לא מפריע להמשיך לטעון ש''אף ישוב בארץ ישראל אינו בעל מקור שם ערבי''. 3. ''אין כל קשר בין פרנסתי לבין דו''ח ששון, דווקא הסכמי אוסלו שלדעתי שגוים לחלוטין ייצרו לי הרבה עבודה בבנית הכבישים העוקפים'' דבר והיפוכו: הרי ללא כבישים עוקפים אין יישובים, וללא ישובים אין כבישים עוקפים ביהודה ושומרון (לפחות לא עבור המתנחלים היהודיים). המשפט המצוטט מראה בדיוק את הקשר בין פרנסתו של גולדרייך לבין ההתנחלויות בשטחים שהן הנושא של דו''ח ששון. היש גבול לעזות המצח? | |||
_new_ |
לא סתרת כלום ולא חידשת כלום | |||
|
|||
יענקלה- בודנשטיין לא הבאת שום סתירה לטענה מטענותיו של גולדרייך. חוץ מהשתלחות עלומת שם ופחדנית טענותיך המסודרות בספרות 1, 2, 3, קשקוש מקושקש. הוכחת כי משענת הקנה הרצוץ של ההשמצה האישית הינה נשקה וטיעונו היחיד של השמאלניזם\ רדיקאליזם פרו חמאסי.. היש גבול לעזות המצח? | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
א. אין צורך ואפילו לא רצוי להשמיץ אף אחד ובעיקר לא את משתתפי הפורום כמו אבי ואחרים. לצערי בפורום שלנו ישנם לא מעט משתתפים שנוקטים בדרך ההשמצה. יש בין אלו לא מעט ימניים שזה המאפיין הכמעט יחידי שלהם. ההודעה שלך לא מתנזרת מהשמצות ולמרות זאת אתה מלין על עזות מצח. על זה נאמר 'הפוסל במומו פוסל'. ב. אני הצגתי סתירות לטיעוניו של אבי. זה אמור גם לגבי הספר של רילאנדי וגם בנושאי הדיון כאן. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
נא להסתכל בהודעתו של סתם אחד אף הוא מלין על עזות מצח. בצור כולם מלינים על עזות המצח של סתם אחד גם אתה. | |||
_new_ |
[•] טענותיו של גולדרייך | |||
|
|||
[•]... | |||
_new_ |
גם אתה | |||
|
|||
_new_ |
אדרבא- מה הם הערים שנוסדו על ידי ערבים? | |||
|
|||
חיפה? עקא? יפא? אלקודס? ביר שבע? נבלוס? | |||
_new_ |
שמות ערים כקריטריון | |||
|
|||
ברוב תקופת ישיבת עם ישראל בארצו בימי בית ראשון, אינני יודע אם חדשו ערים רבות. נראה שרוב השמות המוכרים לנו היו יישובים עוד בתקופה הכנענית. כך בודאי לגבי הערים החשובות: עכו, יפו, ירושלם, באר שבע, שכם, חברון, מגידו, שילה, ועוד רבות. דוקא בימי שיבת ציון האחרונה, ושוב בימים שאחרי מלחמת ששת הימים, חל גידול במספר היישובים החדשים שהיהודים בונים, וזה במקרים רבים בגלל המנעותם מישיבה בכפרי האוכלוסיה הילידית (הערבים, ככל כובש נורמלי, סלקו או חסלו את היישוב הקודם, או ישבו לצדו או הטמיעו אותו בתוכם). | |||
_new_ |
אדרבא- מה הם הערים שנוסדו על ידי ערבים? | |||
|
|||
אני חושב שהערבים בנו את - רמלה - מיד עם תחילת כיבושם את ארץ ישראל. האם זה נחשב? | |||
_new_ |
אדרבא- מה הם הערים שנוסדו על ידי ערבים? | |||
|
|||
כן , זו עיר ערבית מן היסוד והיא יוצא מהכלל המוכיח את הכלל . | |||
_new_ |
אדרבא- מה הם הערים שנוסדו על ידי ערבים? | |||
|
|||
רמלה היתה עיר שישב בה רבי עקיבא | |||
_new_ |
אדרבא- מה הם הערים שנוסדו על ידי ערבים? | |||
|
|||
הה? עד כמה שזכור לי, עירו של ר' עקיבא היא בני ברק. מה המקור שלך? | |||
_new_ |
מאחזים לא חוקיים. נקודה! | |||
|
|||
בעיות ביוב ניתן לפתור באלף ואחת דרכים ואנחנו טובים בזה. כמות החרא בישראל היא מועטה ביותר - אבל כולו צף על השטח | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |