|
אספסוף בפרלמנט | |||||
אורי אבנרי (יום ראשון, 18/07/2010 שעה 8:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
אבנרי עוד לא השתחרר מתחושת הקוזאק הנגזל | |||
|
|||
הוא תוקף כל הזמן ימינה ממנו ובאותה שעה מגן על כל דבר ששמאלה ממנו. חייל נאמן ובלתי נלאה של אמא-ליברליזם-שמאלנית. מחוגי הבקרה העצמית לא שנשחקו ונכחדו לו, אלא לא הוציאו את ראשם מעולם מלכתחילה. הוא תוקף את ה''פאשיזם'' הציוני ודוגל בהחרת מוצרי ה''פאשיסטים'' תוך הטלת חרם בינ''ל על מוצרי ה''פאשיסטים'', שבמובן המעשי הוא הטלת חרם על מוצרים ישראלים בכלל (א. כי רוב מוצרי ה''פאשיסטים'' מיוצרים חלקם או רובם גם ממערב לקו הפסקת האש של 1949 ב. מי שמחרים אז כבר מחרים את כל המוצרים הישראלים. שמאלנים קיצונים וליברלים מטעם עצמם לא עושים הבחנה בין ישראל לבין ה''פאשיסטים'', אלא רואים בישראל עצמה כ'פאשיזם' שאין לו זכות קיום בכלל). לכן יש לומר שאבנרי דוגל ברדיפת יהודים ומסתייע בדמגוגיה שמציירת אותם כ''פאשיסטים''. באותה מידה הוא מגן ותומך בערבים מתונים שכל רצונם הכן הוא לחיות לבד בלי יהודים מסביבם וכשיתאפשר אז לזרוק את היהודים לים. כי הרי בעיניהם כל היהודים ''פאשיסטים'' שבאו בוקר אחד וכבשו את אדמת הואקף הקדושה למוסלמים כבר 10,000 שנים. כמובן שהחרם הזה לא מצליח, גם לא בחו''ל. מי קונה מוצרים ישראלים קונה הכל בלי ניסיון להבחין בין מוצרים ישראלים למוצרים של ''פאשיסטים'', ומי שמחרים מוצרים ישראלים מחרים כל מוצר שנוצר בישראל. לשמחתי הקבוצה השניה היא זניחה ובלתי משמעותית, כי הרי ברור שמוסלמי בצרפת או בנורבגיה, ויהודי אנטי ציוני בבריטניה או באמריקה לא מחכים להחרמה חוקית - הם מחרימים כבר מזה זמן רב כאידיאולוגיה פאשיסטית בה הם נגועים. ואילו תומכי ישראל ואפילו הצרכן הפשוט והממוצע לא איכפת לו כלל היכן יוצר המוצר ובלבד שיהיה איכותי. לכן המשמעות המעשית היא רק אם מדינה תגדיר מוצרים ישראלים כאלה ואחרים כמוצרים ''פאשיסטיים''. אני חייב לומר שבפועל אין אף מדינה באירופה שמחרימה ממש מוצרים ישראלים ''פאשיסטיים'', מלבד כמה הצהרות נדירות של שר הזוי הממשלה הזויה זו או אחרת. זה בד''כ מתנקז לנורבגיה ושבדיה, ואני חייב לומר כאן שפינלנד, דנמרק והולנד חזרו בהם מנטייתם האובדנית לתמוך המוסלמים שונאי-ישראל ומציגים מזה שנתיים-שלוש עמדות הגיוניות ומוסריות ביחס לישראל, תוך שהן מבקשות לחזק את הקשרים הכלכליים והאקדמאיים איתה!. בצרפת זה כמעט בלתי אפשרי ולא רק בגלל ממשלה ימנית יחסית אלא בגלל כוח הקניה של היהודים בה. איטליה מתעלמת מאנשים כאבנרי ויודעת שהם משחקים את המוקיון המוזר שטרם נחשף למציאות מסביבו. ספרד ויוון הן שתי המדינות הפרו-פלסטיניות ביותר באירופה ובשתיהן ממשלות שמאל, שלא מעיזות לגעת בפאשיזם האבנרי ולהיות שותפים לו. ורק בריטניה עושה קולות... כלומר, הממשלה והפרלמנט בהחלט נמנעים מלהתעסק בזה, אבל שם בניגוד למדינות אירופה האחרות יש לובי יהודי אנטישמי ואנטי ציוני שמשתמש הקוד היהודי כדי לחסל את היהודים ואליהם מצטרפים כמה אנשי שמאל-קיצון וועדות עבודה אסלאמיות, וההלו מנהלים תעמולה אנטישמית ארסית נגד היהודים. אני מעריך שאבנרי הוזמן לנאום שם כמה פעמים בעשור האחרון והדינמי, והוא בודאי נהנה לשחק את המשחק של הצדיק ששונא את מדינתו תמורת טיול חינם של שבועיים לבריטניה או לכל מדינה אחרת. כנראה שהשנאה משתלמת להם. עוד הגזמה אבנרית שמעידה על בריחה מהמצאיות או חובה קדושה להפריז בזוטות ולהתעקש בקטנות היא אמירה כאילו ''שחנין זועבי שייכת למשפחה ששורשיה באזור נצרת חוזרים מאות שנים אחורה, אולי לתקופת ישו הנוצרי... '' יעני רוצה לרמוז ה:מלומד'' שלא למד אף פעם שיש מקום לסברה שחנין זועבי היא בכלל נצר ליהודים ואולי אפילו למשפחתו של ישו שחיו בנצרת לפני 2000 שנים.... ככה הוא מנסה להכניס מהצד נתון כאילו הערבים היו תמיד בארץ, והם בעלי הארץ, ואולי להתקרב לעמדתו של הגוזמן שלמה זנד שטוען בכלל שהפלסטינים הם צאצאי היהודים שנותרו בארץ, בעוד שיהודאי (מונח זנדי שמגדיר את יהודי הגלות) הגלות הם בעיקרם עמים שונים שהתגיירו בעיקר באלף הראשון לספירה. כאילו, לא מספיק שזועבי גנבו למיכאלי את הארץ, הוא בא לומר לנו שמיכאלי בכלל היא 'מלכת יופי' גיורת שעלתה ארצה, כאילו מקרה פרטי מיקרי, משליך על מהות הסכסוך בין שני העמים. גם אם ''קשים גרים כספחת'' הרי שכל מתגייר יהודי הוא ככל יהודי אחר, גם אם נולד בגרמניה. אבל, מה לעשות שגם זועבי היא לא מאבני היסוד של ארץ ישראל ואין לה קשר לארץ ישראל יותר מ-120 שנים?!!!! משפחת זועבי לפרודותיה שחיה היום בארץ מוצאה מסעודיה, מהמרחב ההאשמי שהוא מרחב החוף הצפוני של חוף הים האדום הסעודי. בשל מריבות בתוך החמולה ההאשמית נטשו חלקים מהחמולה את חצי האי ערב ועד ראשית המאה ה-19 חיו בעיראק ובעבר הירדן צאצאי אותה חמולה. במסגרת מעבר של שבטים בדואים וערביים ממזרח ארץ ישראל למערבה בסוף המאה ה-19 עברו גם כמה זועבים מערבה והתיישבו בנצרת. לזכותם של הזועבים יש לציין שהם היו חמולה שהתנגדה לטרור החוסייני מאז המרד הגדול של 1939 וראשיה חברו לציונים ול'הגנה' מתוך ראיה ארוכת טווח שרק התפשרות והסכמה תוביל לחיים משותפים כאן. צאצאי המשפחה שירתו גם בכנסות ובממשלות ישראל וגם בממשלות ובפרלמנטים של ירדן, לרמוז, שהעם הערבי הפלסטיני בירדן ובישראל חד הוא. היחס לחנין זועבי הוא לא בגלל מוצאה, אסלאמיותה או רווקותה אלא בשל המעשה הבלתי חוקי הנלעז והנלעג שהיא היתה מעורבת בו. היא הפרה את חוקי המדינה וחברה לאוייבי ישראל. השאלה אם חסינות כנסת נותנת חסינות גם לפשוע? האם אבנרי רוצה לגדל פושעים ומחבלים תחת כנפי הכנסת שהוא כה לועס אותה? תושבי מזרח ירושלים רובם אינם כאלה ש''אבות אבותיהם נולדו בעיר'' אלא מהגרים שנדדו לעיר לאחר כיבושה בידי ישראל. כמובן שהרחבת גבולות העיר 'סיפחה' אליה שכונות שגם בהן רוב האוכלוסיה היא אוכלוסיה מהרגת מה-40 השנים האחרונות. לדעתי לקראת הסכם סופי, שאולי יגיע סוף סוף בעוד 40 שנה, ישראל תצטרך לגרש כמה שיותר פלסטינים ממזרח ירושלים - בכל מיני טוענות וסיבות - שתוגדר כישראל, כדי לנטרל ככל הניתן את משקלם האזרחי של הערבים בתוך ישראל. אז שאבנרי יפסיק לצעוק כל הזמן ''שתו לי, גנבו לי!'' די!!!! (-; | |||
_new_ |
רשימה מרשימה על חמולת זועבי | |||
|
|||
הסיפור של החמולה הזאת היא סיפור הממצה את מהות ה''פלסטיניות''. http://www.e-mago.co.il/Editor/actual-3201.htm . רוב הפלסטינים הם 'זועבים' שהגיעו בין שנות ה-20 ל-40 של המאה ה-20. | |||
_new_ |
רשימה מרשימה על חמולת זועבי | |||
|
|||
פרופסור גד גילבר כתב (''מגמות בהתפתחות הדמוגרפית של הפלסטינים - 1870 - 1948''): ''מקורו של גידול זה באוכלוסייה [הפלשתינאית] בשנים 1947-1870 היה בעיקרו של דבר ריבוי טבעי''. לעומת זאת ההיסטוריה שכולנו מכירים מלמד שרוב היהודים הגיעו לכאן רק לאחר קום המדינה. | |||
_new_ |
מעניין | |||
|
|||
אבל כל ''פלסטיני'' או ''פלסטיני'' שאנחנו נוגעים בהם כאן מתברר שהם או הוריהם היו 'עולים חדשים''. ההבדל הוא שה''זועבים'' לא באו לכאן כ''פלסטינים'' אלא כערבים...... אם אתה מבין...... | |||
_new_ |
מעניין | |||
|
|||
לפי גילבר המשפט הראשון שלך מופרך. גם המשפט השני הוא בעייתי כי הוא מתעלם ממה שאומרים גילבר, גרוסמן ואחרים: הגרעין של העם הפלשתינאי קיים כאן כבר מאות שנים והגידול שלו רובו מריבוי טבעי. | |||
_new_ |
מעניין | |||
|
|||
קראתי שוב את גלבר וטענתי נמצאה נכונה. אני מציע שתקרא אתה קודם לפני שאתה מפיל את התיק על אחרים. | |||
_new_ |
לך מותר! | |||
|
|||
_new_ |
לך מותר! | |||
|
|||
דוד, איתן צודק. אתה מסלף גםאת גילבר ואפילו את פורת. | |||
_new_ |
אתה משקר בזדון! | |||
|
|||
פרופסור גד גילבר כתב (''מגמות בהתפתחות הדמוגרפית של הפלסטינים - 1870 - 1948''): ''מקורו של גידול זה באוכלוסייה [הפלשתינאית] בשנים 1947-1870 היה בעיקרו של דבר ריבוי טבעי''. | |||
_new_ |
רשימה מרשימה על חמולת זועבי | |||
|
|||
מה יש לך להגיד על מוצאה של חברת הכנסת זועבי ? | |||
_new_ |
למיטבה זכרוני מוצא חמולת זועבי הוא מהחיג'אז | |||
|
|||
אזור החוף המערבי של ערב הסעודית. שבטים ערבים באזור הזה תמיד נלחמו בתוך עצמם והיו הגירות מתמשכות של ערבים צפונה - עד ללוב ומצרים במערב ועד מסופוטמיה ואיראן במזרח וצפונה עד תורכיה. גם כשהגיו למקום מסויים חלקם שוב נדדו והתיישבו במקום אחר. ככה הגיעו גם חלק מהזועבים לפלסטינה בסוף המאה ה-19 והתיישבו באירביד, במען (מזרח פלשתינה) ובנצרת (מערב פלשתינה). אינני מקבל את התיאוריה של סיוון שעם ערבים פלסטיני נבר כאן מאות שנים. אין לזה כל עדות היסטורית, ומהעדויות שיש מסתבר שלא היה ולא נברא עד סוף המחצית הראשונה של המאה ה-20. אני מכיר את הטעויות שעושים אנשים גשהם מכנים ערבים בארץ ישראל בסוף המאה ה-19 או תחילת המאה ה-20 כ''פלסטינים'' ובכך מכופפים את המינוחים של היום אל תוך ההיסטוריה של אותה תקופה. לצערי גם היסטוריונים מכובדים נופלים לטעויות האלה ובסופו של דבר הם יוצרים מצגת היסטורית מעוותת (ואינני מתכוון לגלבר שמספר נפילותיו יחסית מועט). הדבר דומה אם נטען שאברהם אבינו הגיע מחורן לפלשתינה ורכש את אל-חליל (חברון ומערת המכפלה) ואת אדמות ביאר סבעא (באר שבע). על פניו נין לטעון שיש כאן כוונה לגנוב היסטוריה. | |||
_new_ |
למיטבה זכרוני הטענות שלך מופרכות!!! | |||
|
|||
_new_ |
כבר כתבתי בתגובה 152131! | |||
|
|||
_new_ |
כבר כתבתי בתגובה 152131! | |||
|
|||
בתגובה זו אין איזכור של מוצאה של משפחת זועבי . מה מוצאה של משפחת זועבי ? | |||
_new_ |
כבר כתבתי בתגובה 152131! | |||
|
|||
הקנטרנות והחטטנות שלך לא תשנה זאת! | |||
_new_ |
בכל זאת האמת חשובה! | |||
|
|||
יותר מנטיית ליבך. אסור לך להתעלם מהאמת! | |||
_new_ |
התעלמות מהאמת היא בדיוק הבעיה של איתן אדיר! | |||
|
|||
_new_ |
כבר כתבתי בתגובה 152131! | |||
|
|||
דבריך הם שקר . בתגובה זו אין איזכור משפחת זועבי . | |||
_new_ |
כבר כתבתי בתגובה 152131! | |||
|
|||
שוב אתה עוסק בקנטרנות והפעם מהסוג הנבזי. מי שיתייחס להקשר הנכון ידע שאתה משקר במצח נחושה. | |||
_new_ |
כבר כתבתי בתגובה 152131! | |||
|
|||
אתה משקר בלי בושה . הנה תגובה מס' 152131 ''פרופסור גד גילבר כתב (''מגמות בהתפתחות הדמוגרפית של הפלסטינים - 1870 - 1948''): ''מקורו של גידול זה באוכלוסייה [הפלשתינאית] בשנים 1947-1870 היה בעיקרו של דבר ריבוי טבעי''. לעומת זאת ההיסטוריה שכולנו מכירים מלמד שרוב היהודים הגיעו לכאן רק לאחר קום המדינה'' ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- היכן מוזכרת משפחת זועבי ? | |||
_new_ |
כבר כתבתי בתגובה 152131! | |||
|
|||
הדברים שכתבת מזכירים את הדמגוגיה הנבזית ביותר שמבוססת על שקר. מדוע? א. כי אינך לוקח בחשבון את ההקשר המלא. ב. אתה יודע טוב מאד שאין צורך להזכיר שמות כדי שהתשובה תהיה נכונה. ג. אתה מזכיר את נסיונותיו של חזי להכתיב לאקדמיה ללשון נוסח מדוייק של תשובה. קיבלת תשובה ולפי התנהלותך הדמגוגית אינך זכאי ליותר. | |||
_new_ |
כבר כתבתי בתגובה 152131! | |||
|
|||
אתה לא מתנהל באופן דמגוגי . אתה משקר . מה שאני מזכיר לך מענין את סבתי המנוחה . אני לא יודע מה ההקשר המלא . וכשאלתי המהיכן זועבי ולא ענית ועוד כתוספת שלחת אותי להקשר בו משפחת זועבי לא מוזכרת הרי שאתה משקר וכעת ברור שזה בכוונה . ומבחינת הניבזות הרי שאתה בליגה העליונה . | |||
_new_ |
כבר כתבתי בתגובה 152131! | |||
|
|||
אתה משקר במצח נחושה בשרות הדמגוגיה הנבזית. בזדון אינך מתייחס להקשר המלא של הדברים. אתה בזדון לא לוקח בחשבון את ההקשר המלא. ההקשר המלא כולל את ה<תגובה > אליה התייחסתי בתגובה 152131. אם תכלול את ההקשר המלא יש בתגובה 152131 כל מה שאתה מבקש כדי לדעת את עמדתי. העקשנות שלך מזכירה הגישה שלך מזכירה מאד את השיטה הנבזית של יוסלה כאשר לא פעם התייחס לפרשנות המופרכת שלו כאילו מדובר בדברים שכתבתי. אם זה מזכיר לך את הסבתא שלך אז הצגת בעיה נוספת שאיתה עליך להתמודד לבדך. | |||
_new_ |
הנה שוב תגובה 152131! | |||
|
|||
''פרופסור גד גילבר כתב (''מגמות בהתפתחות הדמוגרפית של הפלסטינים - 1870 - 1948''): ''מקורו של גידול זה באוכלוסייה [הפלשתינאית] בשנים 1947-1870 היה בעיקרו של דבר ריבוי טבעי''. לעומת זאת ההיסטוריה שכולנו מכירים מלמד שרוב היהודים הגיעו לכאן רק לאחר קום המדינה.'' 1 - היכן משפחת זועבי ? 2 - היכן בתגובה זו תגובה פנימית ? 3 - התייחסות כללית אינה תשובה לשאלה ממוקדת על משפחת זועבי . | |||
_new_ |
הנה שוב תגובה 152131! | |||
|
|||
זו בהחלט תשובה לטענות מהסוג שעלו בהודעה אליה הגבתי. זו גם תשובה לשאלתך שעוסקת בפרטים. זה שאינך מסופק והתשובה היא כללית מידי בעיניך היא בעייתך שלך: א. אינך מבין את משמעות התגובה 152131 שלי, או שזה הרושם שרצית ליצור במודע. ב. אי ההבנה שלך בודאי שלא הופכת את טענתי שזו תשובה לשקר. ג. גם אם הבנת אבל בחרת להציג את עצמך כאילו אינך מבין, אין מדובר בשקר. מאחר וחזרת על טענת השקר יותר מפעם אחת דבריך הם דמגוגיה נבזית. עם בעיה מהסוג הזה ברור לגמרי שלא כדאי לעסוק בפרטים. | |||
_new_ |
אני לא אטען שאתה משקר, אבל אתה בהחלט מנסה לטייח | |||
|
|||
אבנרי מטפטף שקרים כלאחר יד בטענותיו, כמו למשל: ''בעוד שחנין זועבי שייכת למשפחה ששורשיה באזור נצרת חוזרים מאות שנים אחורה, אולי לתקופת ישו הנוצרי.... '' ואתה סופג את השקר הזה בהטייה קלה לשמאל ובאיגוף זוחל ומפיץ דברים מופרכים כמו: ''פרופסור גד גילבר כתב (''מגמות בהתפתחות הדמוגרפית של הפלסטינים - 1870 - 1948''): ''מקורו של גידול זה באוכלוסייה [הפלשתינאית] בשנים 1947-1870 היה בעיקרו של דבר ריבוי טבעי''. אז גד היגיד לך, אז מה? נעשו עבודות רבות בעניין מספר ומוצא ערביי ארץ ישראל ב-150 השנים האחרונות והספקטרום נמתח מהטענה הזנדית (שאיננו מומחה בעניין הזה) שמוצאם הוא מהיהודים ה'אמיתיים' דרך העיקרון הפיטרסי שכמעט כולם מהגרים חדשים ועד הטענה העזמי בשארית שאין בכלל עם פלסטיני אלא רק עם ערבי ולכן אין זה מעניין את האחרים אם ערביי ארץ ישראל הם (ברובם) מהגרים או לא. אין זה מספיק להביא ציטוט כוללני של מן דהוא ולצאת ידי הרגשה של צודק, ראוי שתביא נתונים ותייחס אליהם. יש נתון שקשה להסבירו רק בריבוי טיבעי שמופיע ברישומי הבריטים לפיהם מתברר שמספר הערבים גדל מ- 752,048 (ו-600,000 לפי גילברט!) ב- 1914 ל- 1,294,000 ב- 1944 (ולפי דיעה אחרת ב-1947, אם כי אז לא נערך בכלל מרשם אוכלוסין). שום ריבוי טיבעי לא יכול היה להביא לתוצאה הזאת, גם אם נטען שהמספרים האלה מייצגים את המציאות בשטח, מה גם שבמהלך מלחמת העולם הראשונה היתה דווקא הגירה קלה החוצה של ערבים (וגם של יהודים, אבל לא זה העניין) בשל הקשיים הכלכליים בארץ והיחס הנוקשה של התורכים. צריך לקחת עוד נתון בחשבון והוא, שמאמצע שנות ה-30 ערביי ארץ ישראל המזרחית בעבר הירדן לא נדרשו לסרטיפיקטים כדי לעבור מערבה. הדבר נוצל ע''י מהגרים ערבים בכלל ולא רק תושבי עבר הירדן, שנכנסו בהליך מפוברק לתחומי ארץ ישראל המערבית, בלי רישום מסודר ובלי להיכלל במרשם האוכלוסין של המנדט. לכל הדינמיקה הזאת אין ביטוי הולם בארכיונים הבריטיים של זמן המנדט. במקביל ישנן תיעודים ספורדיים למקורם של משפחות וחמולות ערביות שארץ ישראל המערבית וככל שהחמולה מכובדת ודומיננטים יותר ככה התיעוד לגבי מוצאה שלם יותר. אחת המשפחות היא משפחת זועבי שידוע שהיא חמולה מהגרת מסעודיה של אמצע המאה ה-19 ושראשוניה בנצרת הגיעו מעבר הירדן המזרחי כנראה בסוף המאה ה-19, ויש מקורות שמראים שהם הגיעו בשנות ה-20 של המאה ה-20. יש משמעות סימלית למציאות הזאת, שאבנרי מנסה להשכיח ולהעלים קודם כל מעצמו ואח''כ מקוראיו. זה מעיד על חולשת הטיעון ועוצמת השקר שלו. כדי להסיט סופית את נושא הויכוח אתה מכניס אמירה סתמית ובלתי רלוונטית לענייננו וכותב ש''לעומת זאת ההיסטוריה שכולנו מכירים מלמד שרוב היהודים הגיעו לכאן רק לאחר קום המדינה.'' | |||
_new_ |
טיוח, טענות מופרכות וסתירות הם מנהג אצלך, אדיר! | |||
|
|||
התחלת בטענה כמו 'כל הזועבים הם עולים חדשים' בלי הצגת כל ביסוס. לעומת זאת הצגתי ציטוט ממאמר של חוקר בעל נסיון בנושא. זה בהחלט הרבה יותר ממה שאתה טורח לעשות. איך אתה מתמודד עם הטיעון הזה: א. טיעון סתמי :''אין זה מספיק להביא ציטוט כוללני...'' ב. עוד טיעון סתמי: ''שום ריבוי טיבעי לא יכול היה להביא לתוצאה הזאת...'' אם היית בודק את שיעור הריבוי המשתמע היתת מגלה שמדובר בריבוי טבעי שנתי ממוצע של מתחת ל-1.7% אם מקבלים שבשנת 1914 היו כאן 752 אלף פלשתינאים ו-2.3% אם מניחים שבשנת 1914 היו כאן 600 אלף פלשתינאים. מאחר וכל המידע הזה קיים במאמר של גילבר הרי שבהחלט אפשר להסתפק בציטוט שהצגתי. זה ממשיך להיות כך גם אם אתה דוחה עובדה זו. הטענה שלך שיש משמעות סמלית לכל מיני טענות שלא מפריכות את הציטוט הראשי איננה רצינית במקרה הטוב ונסיון מריחה במקרה היותר רע. הטענה האחרונה שלך היא סתירה של טענת המריחה בדבר הסמליות. ישנה קבוצה של אנשים שעוסקת בהצגת טענות כאילו הפלשתינאים אינם קשורים לארץ הזאת. במקרה הנוכחי מציגים כמה נתונים דמוגרפיים ומצרפים טענה 'זה לא יכול להיות...'. מסתבר שזה כן יכול להיות שהאנשים האלה קשורים לארץ הזאת מאות שנים(גילבר, גרוסמן, ז'בוטינסקי והרבה אחרים). מסתבר שזה כן נכון כי יש חוקרים כמו גילבר שטוענים שרוב גידול האוכלוסיה הפלשתינאית בשנים 1878 - 1948 מקורו מריבוי טבעי. ----- לי די ברור מהמידע שנאסף במחקרים שאני מכיר, כי הפלשתינאים הם 'עם ילידי' (מושג של ז'בוטינסקי). כאשר שמתי לב שישנם נסיונות לדחות עובדה היסטורית זאת, באמצעות נתונים דמוגרפיים החלטתי ללמוד את הנתונים ומשמעותם. מתברר שגם הטיעונים הללו לא מפריכים את טענת העם הילידי. ----- הפרט הפיקנטי: טענתך במשפט האחרון סותרת את המעט שנשאר מטענת הסמליות עליה עמלת. | |||
_new_ |
טיוח, טענות מופרכות וסתירות הם מנהג אצלך, אדיר! | |||
|
|||
אכן מבחינה היסטורית ומבחינת הויכוח הפוליטי הזועבים הם עולים חדשים. 100-150 שנה מתוך 3500 שנים זה די חדש. אתה ממשיך לדבר על \\''עם פלסטיני\\'' בזמן שלא היה קיים עם כזה. ראיתי שגם מלומד כמו גילבר טועה לפעמי ומדבר על אוכלוסיה פלסטינית בתחילת המאה ה-20 ושם הוא מתכוון לערבים, כאשר במקומות אחרים הוא מדבר על ערבים. הבלבול קיים גם באקדמיה. מי שמכונים כיום פלסטינים היו \\'עם ילידי\\' במובן שערבייה נולדו בארץ. אין הביטוי מעיד על קיומו של עם ערבי פלסטיני, כמו שאנחנו למדים מההיסטוריה של המקום. אתה מבלבל את המונחים ומכפיף מונח לטיעוניך שלא משורת הדין. הערת הסיום שלי באה לומר לך שאתה מנסה להתחמק מויכוח וללכת למחוזות אחרים, קרוב לודאי בשל תחושת אי ביטחון באמינות דבריך. | |||
_new_ |
טיוח, טענות מופרכות וסתירות הם מנהג אצלך, איתן אדיר! | |||
|
|||
_new_ |
ומה עם קוסובו? | |||
|
|||
לפני כשבועיים הגדיר האו''ם את תושבי קוסובו כעם ששאיפותיו הטריטוריאליות מוצדקות. אני מניח שלדעתך הם בכלל אלבנים ושבעיית האלבנים בקוסובו יכולה להיפתר באמצעות טרנספר לאלבניה. | |||
_new_ |
ומה עם קוסובו? | |||
|
|||
רעיון טוב, או שלחילופין הם יהיו אזרחי אלבניה בסרביה. אפשרות שלישית שלא מבטלת את השניה שתהיה קונפדרציה של סרביה ואלבניה. בבלגיה זה עובד עשרות שנים, אם כי בשנים האחרונות יש מתיחות בין שני העמים הבלגים ויש השואפים מתוכם להיפרדות. | |||
_new_ |
[•] הנה שוב תגובה 152131! | |||
|
|||
כשנשאלת על משפחת זועבי וענית באופן גורף בפעם הראשונה - מילא . כשנשאל שוב ועניתי לך שתשובתך אינה תשובה למקרה הנבדק ואתה חזרת על תשובתך נעשית חמקמק . [•]... סירובך לענות נובע לדעתי מחולשת הטיעון שלך . נסיונך לזרוק זאת עלי הוא ניבזות . | |||
_new_ |
הנה שוב תגובה 152131! | |||
|
|||
התירוצים לסירובך להסתפק בתשובה שישנה הם דמגוגיה נבזית. מאחר שאתה ממשיך להמציא תירוצים אתה נשאר בתחום הנבזות. | |||
_new_ |
אבנרי הרס אותי | |||
|
|||
תראו בעצמכם ... : ''שחנין זועבי היא אישיות מרשימה''. חהחהחהחהחהחה...... | |||
_new_ |
עצוב | |||
|
|||
גם שעון מקולקל מראה פעמיים ביום את השעה הנכונה. אורי אבנרי הוא מצפן שהתקלקל לפני שנים רבות. בכתיבתו ניתן למצוא לעתים נימות אנטישמיות, שלא לדבר על האנטי-ציוניות הברורה שלו. האידיאולוגיה שלו מסכנת באופן קבוע אותי ואת המדינה שלי. אבל מה לעשות, הפעם הוא צודק לחלוטין. מיכאל בן-ארי הוא לטעמי הנציג המאוס ביותר של הימין הקיצוני בכנסת ישראל. אדם שלא התבייש לקרוא לחיילי צה''ל ''נאצים''. הוא רוצה לשלול זכויות מחברת הכנסת זועבי? טובל ושרץ בידו. אז בלי קשר לשאלה אם הגברת זועבי היא אישיות מרשימה ואם עומדת לה זכות אבות, היא נציגת ציבור שלא עברה על החוק. היא עשתה מעשה שבו התריסה נגד מדיניות הממשלה. מדיניות הממשלה להטיל סגר על רצועת עזה היתה מוצדקת, אבל גם המחאה נגדה היא לגיטימית. המחאה האלימה היתה לא לגיטימית והביאה לתגובה צבאית טבעית, בה נהרגו 8 מחבלים. לחברת הכנסת זועבי מותרת כל התבטאות ביחס לאירועים הללו. ודאי שזכותה ליהנות מכל הכלים המשרתים חברי כנסת גדולה מזו של חבר הכנסת הצרחן הגזען בן-ארי, שגידף את חיילי צה''ל. חבר הכנסת דן מרידור עמד כקרן האור היחידה של המחנה הלאומי להבין את גודל הצרה שחברי הכנסת בן ארי ומיכאלי ממיטים על בית המחוקקים. הימנעותם של מספר חברי כנסת מהימין, כמו בנימין בגין ורובי ריבלין אינה מספקת. תמוהה בעיני העובדה שריבלין הביע התנגדות מילולית למהלך, אך נמנע בהצבעה. הפעם כשל המחנה שלי ביום פקודה להגן על הדמוקרטיה. נקווה שזוהי מעידה חד פעמית. | |||
_new_ |
עצוב | |||
|
|||
חברת הכנסת זועבי קראה תגר על הדמוקרטיה. המשט התורכי אם ''נלך'' איתו עד הסוף מטרתו חיסול מדינת ישראל. השתתפות פעילה, פומבית, מופגנת ומתגרה של חברת כנסת במדינת ישראל בפעולה שמאורגנת על ידי גורמים זרים היא בפירוש קריאת תגר על קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אם אין מדינה אין גם דמוקרטיה,לכן חשוב קודם כל להגן על המדינה ולאחר מכן על הדמוקרטיה. אני בהחלט מוכן לקבל כל ביקורת שתשמיע הגברת זועבי, וגם אחרים, במסגרות הלגיטמיות של המדינה,אך התחברות לגורמים זרים שקיום המדינה הוא החלום הרע שלהם לא נחשב בעיני למעשה דמוקרטי לכן אני בהחלט תומך בעונשים שהוטלו על חברת הכנסת וממש לא מעניין אותי מי יזם אותם. | |||
_new_ |
עצוב | |||
|
|||
אם היא עברה עבירה, זהו עניין ליועץ המשפטי לממשלה. אם לא - לא. זה כל הסיפור. | |||
_new_ |
עצוב | |||
|
|||
לכנסת יש מערכת עונשין כלפי חבריה. הגברת נענשה במסגרת המערכת הזו ולא במסגרות אחרות (פלילי וכו') | |||
_new_ |
עצוב, אתה טועה הפעם | |||
|
|||
הכנסת ניצבה חסרת אונים מול פשע ברור של אחד מחבריה - הצטרפות במעשה למפירי חוק בינ''ל וחוק ישראלי תוך כדי סיוע לאוייב במלחמה. זה הרבה מעבר למחאה, זה לקיחת חלק בהפרת חוק. ישראל מרגישה היום חלשה בהצדקת דרכה ואינה מסוגלת אפילו להתמודד בזירה המדינית עם הבעיה הזו (בינתיים ככל שהזמן חולש יותר ויותר גורמים מערביים, גם מהצד השמאלי, מצדיקים את ישראל), ומכאן המרחב קצר להצדקת קיומה, מול התרבות השוללים את זכותה של ישראל להתקיים (ויש גם קבוצות של יהודים וישראל אנטי ציונים שמשמשים אורות דרך לשונאים). זועבי מסמלת את ניצול הגבולות המטושטשים של הדמוקרטיה הישראלית הרופפת כדי להרוס את הדמוקרטיה והמדינה. השאלה היא עד היכן תגן הכנסת על ח''כים שנפלו בפישעם? עד היכן הכנסת תיתן לח''כים להפר חוקים ולפעול בשירות האוייב? דמוקרטיות אחרות ומוכרות ידעו לטפל במשתפי פעולה עם האוייב בזמני מלחמה. המגן הפרלמנטרי לא עמד מול מעשיהם הקשים. ישראל אינה מרגישה בטוחה בעצמה ובדרכה ולכן שוב כושלת בהעדר תנופה ודרך המתאימים מול האיומים של החמאס. דן מרידור עמד תמיד היה ''קרן האור היחידה של המחנה הלאומי'' שבזמן המתאים ידע לחבור לשמאל ולשים רגל לשלטון הימין. אם ''קרן אור'' כזאתי מה הפלא שהוא לא רואה את המציאות? | |||
_new_ |
עצוב | |||
|
|||
עמדתך שגויה . זועבי היא ''גייס חמישי'' אפילו אם אין בחוק הישראלי הגדרה לזה . | |||
_new_ |
עצוב | |||
|
|||
חברת הכנסת זועבי מתאימה באופן מדוייק למינוח ''גייס חמישי'' . הדוקטור בן-ארי גם אם הוא צרחן וגזען הוא יהודי . אורי אבנרי למרות שהוא דברן שקט ו''יקה'' מנומס הוא יהודי שבוגד בצרכים האמיתיים של העם היהודי ובמיוחד בחלקו שחי בארץ ישראל . | |||
_new_ |
עד מתי רשעים יעלוזו ? | |||
|
|||
אורי אבנרי אינו מתמודד עם ביקורת על דבריו . ''כשנבחרתי לכנסת בפעם הראשונה, נדהמתי. גיליתי שהרמה האינטלקטואלית של הדיונים שואפת לאפס, להוציא חריגים נדירים. הם היו מורכבים בעיקר מקלישאות חבוטות, שניתן היה לשמוע אותן גם בשפת-הים. ברוב זמן הדיונים הייתה המליאה כמעט ריקה. שפת רוב המשתתפים הייתה עילגת. ח''כים רבים השתתפו בהצבעות מבלי שהיה להם מושג על מה הם מצביעים, פשוט על פי הוראות סיעותיהם.'' הרמה האינטלקטואלית של עמדתו הפוליטית של אבנרי שואפת לאפס, להוציא חריגים נדירים. מאמריו מורכבים בעיקר מקלישאות חבוטות, שניתן לשמוע אותן בהפגנות של השמאל . | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |