|
(וישב תשע) רצח או גרימת מוות, יש ההבדל? | |||||
טלית של תכלת / נסים ישעיהו (יום רביעי, 16/12/2009 שעה 23:14) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
שנאת אחים-שנאת חינם | |||
|
|||
סיפור בראשית רצוף בשנאת אחים.ושנאת קרובים. לכאורה האחים צריכים לאהוב מאוד אחד את השני .כי הם גדלו יחד.אותה השפה,אותה התרבות,אותם אינטרסים,ועוד. השאלה היא מה גורם לשנאת אחים ? בד'כ זה קנאה. אין אחים אפילו תאומים שזוכים ליחס זהה.והאח המקופח עלול לפתח קנאה ושנאה לאח המועדף.לכן הורים הזהרו !! חיבים,ממש חייבים-צדק לכל !.שיוויון לכל ! בלי הבדל גיל או מין | |||
_new_ |
מפתיע אותי שאתה עדיין | |||
|
|||
מקווה, מצפה וסומך על כך שהקב''ה יעשה לנו ניסים. ההיסטוריה מוכיחה שהוא לא במיוחד נוטה לנו טובה ובהחלט אין לו שום כוונות להיטיב עמנו או לעשות לנו ניסים מכל סוג שהוא. מכל מקום, משלל הדברים מצאתי למעניינת מאד את ההתיחסות להחלפת השם לישראל בפסוק שהבאת. חג שמח לך ניסים. | |||
_new_ |
חג שמח גם לך ולכל עם ישראל | |||
|
|||
בס''ד. הקב''ה עושה לנו נסים ונפלאות בזמן הזה יותר מאשר בימים ההם וזה גלוי לחלוטין. צריכים רק לפקוח את העינים. ואין צורך להאריך בדבר הפשוט. | |||
_new_ |
חג שמח גם לך ולכל עם ישראל | |||
|
|||
כאשר תלמד להתבונן ולראות את מה שאיננו גלוי אז אולי האורח יבוא לביקור. כמובן אם האטמוספרה מסביבך תהיה מענינת מספיק. | |||
_new_ |
מפתיע אותי שאתה עדיין | |||
|
|||
אותו ''קדוש ברוך הוא'' נימצא בקירבך והנס העיקרי שהוא עושה עבורך זה שהוא מנשים את הגוויה שלך בכדי שאותו ''קדוש ברוך הוא'' השוכן בקירבך יחולל את הנס ויתעורר. ''להיטיב עימך'' פירושו חיכוך וסבל הכרחי לגוויה שמסתובבת איתך ואתה סוחב אותה על הגב שלך כל היום ובכול מקום כולל בית השמוש. כמובן אם תדע כיצד לאפשר לאותו ''קדוש ברוך הוא'' להיתעורר בקירבך. | |||
_new_ |
מה רע בבית השמוש? | |||
|
|||
אין הרבה הנאות כמו (למשל) איזו השתנה בריאה. הדתיים אפילו מברכים על כך | |||
_new_ |
נו מה יהיה ניסים? שוב פעם אתה עם הספרה תשע הבלתי מזוהה? | |||
|
|||
לא הספיק לך שרה תשע שהוכחתה אתה לעיניי כול באופן הברור ביותר שאין אתה יודע כלל על מה אתה כותב? וגרוע יותר אין מי שמבין אותך בכלל. זה כמובן מתבטא במעוט התגובות אם בכלל, למאמרים שלך. זה חובתך היסודית להישתמש בחלקים האינטלקטואלים שלך באופן ובשפה שתהיה מובנת לרוב האנשים בכדי שיוכלו להישתתף בדיון שאתה עמל לכתוב אותו. והינה אתה חוזר על אותו תקליט שבור ''ויישב תשע'' ושוב ובאותו האופן ובאותו שפה הידועה רק לך ולא לשום יצור עלי אדמות היודע קרוא וכתוב ועוד יותר יודע דבר אחד או שניים על התנ'ך. סביר בהחלט שלא תתיחס לתצלום היסודי שאומר ''היצר הנמוך הנימצא בקירבך איננו יכול שלא למשוך תשומת לב'' כלומר:אין שליטה על התשוקות והיצר. ושתכונת היוהרה העטופה בעקשות ובאהבה ליצר הנמוך לא תאפשר כל תזוזה מהקיבעון הקפו המקיף את האטמוספרה מסביבך לצערי. | |||
_new_ |
לספרה 9 יש משמעות עמוקה וחשובה | |||
|
|||
בעולם הניסים. | |||
_new_ |
לספרה 9 יש משמעות עמוקה וחשובה | |||
|
|||
אתה יכול בבקשה לעבור מהעולם הפילוסופי שמדבר במונחים פיוטיים לעולם המעשי שאפשר להגדיר את אותו ''עולם הניסים'' ''התשע'' שאפשר להתיחס אליו? זה חייב להיות משהוא שאפשר להתבונן בו. להעריך אותו. לשקול אותו. למדוד אותו. זה חייב לצאת מהעולם הפילוסופי והתאורטי לעולם המעשי.כלומר: לעקור ולסרס כל אפשרות שהדמיון יתערב. | |||
_new_ |
נו מה יהיה ניסים? שוב פעם אתה עם הספרה תשע הבלתי מזוהה? | |||
|
|||
בס''ד. כבר הסברתי ש''תשע'' זו השנה, תש''ע. לדבריך הנוספים אין לי מה להעיר. | |||
_new_ |
נו מה יהיה ניסים? שוב פעם אתה עם הספרה תשע הבלתי מזוהה? | |||
|
|||
אם יש משהוא ודאי ב- ''תשע'' זה לא השנה ואין לזה כל קשר לשנה כל שהי! בזה אין כל ספק. בפרוש שלך שזה ''שנה'' כאן נפלתה. אין דבר כזה ''שנה'' בתנ'ך בכלל! למילה ''שנה'' בתנ'ך יש כוונה אחרת לחלוטין ממה שאתה סבור. לכן כל הפרושים שפרשתה עד היום הם חסרי תועלת המגבירים את הבילבול ויוצרים קרקע דשנה עבור הדמיון. וכפי שנימסר לך בפעם הקודמת כל התנ'ך הוא הוראה לעבודה פנימית ולא חיצונית כך היה תמיד וכך יהיה לעולם. וזה אחד הסיבות מדוע אתה לא רשאי לפרש מהסיבה שאתה לא מלומד במהות, ולא רק אתה. מהבחינה האיטלקטואלית אין אתה שונה ממרצה באוניברסיטה שהוא מלומד חדשני אינטלקטואלי שמריק מהאין לרק. בעל נטיה אובססבית להתפלסף וסופר התפלספות. | |||
_new_ |
ניסים, מדובר כנראה בבני כת כלשהי, אולי חלילה --- | |||
|
|||
שים לב לסגנונם, שנועד להעביר בך אימה סתומה ''ואז האורח יבוא לביקור אם תהיה מעניין מספיק''. משימתם היא יצירת מצב של חרדה, ועימום החרדה ובו זמנית הגברתה, ברגע הבא, כשאתה בחרדתך מנסה להידבר עימם, כאיש רציונאלי מן היישוב. קרא נא את מאמרי על כת השטן, ותמצא שם כל זאת. מדהים מכל מדהים לדאבוני, התנסיתי קצת אישית בסוג כזה של פריעה. יש כאן שטניזם בוטה, מדהים, מוזר. אבל זו אמת לאמיתה, לצערי. לרוב, הקורא, כשאתה חושב על ''השטן ואנשיו'', זאת מעין גישה רוחנית, המנותקת לחלוטין מדברי היום יום. הרי במציאות ''אין ממש דברים כאלה'' אנו אומרים לעצמנו לרוב, וצריך קצת ''למתוח את הדברים'' בשביל לראות כאן גילויים שטניסטים, זה עניין אמוני תאורטי, אך ''לא ממש במציאות'', אנו חשים ביום יום, שכן לכל דבר במציאות יש הסבר טיבעי. אלא שפגשתי שטניזם אמיתי ותעדתי אותו. הדבר הזה מאד מאד מוזר לי. וניפגעתי ממנו. לא, אין זה דיווח סהרורי, כשאנו אומרים לעצמנו ''נו טוב''... אבל לא. קיים בישראל שטניזם קונקרטי, מוחשי, כמו שהשולחן לפניו אתה יושב הוא מוחשי. ולא נידרשים לכך שליחים רוחניים ומטיפים לספר לנו על זה, ולא צריך גם כוח דימיון. . ניתן לנגוע בו. ולא, אלה לא דברים הזויים, אלא תעדתי אותם. זה לא יאומן, אבל צר לי לאכזב אתכם, זה אמיתי, ממשי. את המסקנות יסיק כל איש לעצמו. עדות: מדהים מכל מדהים. קראו בריכוז - זה שווה אולי יותר מ-100 דיווחים של ''מומחים מקצועיים'' לדבר הזה. וזאת - דווקא משום שאני אדם פשוט ולא עוסק בחומר זה. מדהים מכל מדהים | |||
_new_ |
[•] ניסים, מדובר כנראה בבני כת כלשהי, אולי חלילה --- | |||
|
|||
השטן היחיד שמוכר לי שמו ''דמיון''. [•]... ולא ניראה שאפשר להטיל אימה במר ישעיהו. ניראה שבריאותו הנפשית תקינה ואמונתו חזקה מתמיד. והמדהים מכול הוא שאתה משתמש במילה ''מדהים'' יותר מידי פעמים. יש לך איזו שהיא בעיה נפשית עם המילה הזו שאתה ממש מוכרח להשתמש בה ברוב חוכמתך בהצגה המפחידה שלך? | |||
_new_ |
[•] ניסים, מדובר כנראה בבני כת כלשהי, אולי חלילה --- | |||
|
|||
איזה תשובה לעניין הכנסת לשרון הזה.... חחחחחחחחהחהחהחהחהחהחהחהחהחה........ [•]... | |||
_new_ |
ניסים, אמונתך תגן עליך מאלה, השם ישמרנו | |||
|
|||
_new_ |
ניסים היקר, משמעות הדברים המעורפלים הללו היא | |||
|
|||
''כאשר תלמד להתבונן ולראות את מה שאיננו גלוי אז אולי האורח יבוא לביקור. כמובן אם האטמוספרה מסביבך תהיה מענינת מספיק''. אתה חש כמובן, כי הכוונה היא לשטן שיבקר אותך ''אם תהיה מעניין מספיק''. לגישתם, רק אנשים מיוחדים ומרדנים, זוכים לכבוד הזה מצד ''נסיך העולם הזה'', כפי שכינה אותו מרטין לותר. הם בכוונה מדברים בלשון היוצרת מצג של רז מיסתורי, וכבר כתבתי על התופעה הזאת, הקיימת גם אצל משוררים בעלי גישה שטניסטית או אצל סתם שרלטנים. ראה מאמרי בחדשות מחלקה ראשונה: ההונאה של האמירה המיסתורית זה למעשה סוג של לקיחת דבר במרמה, בלשון החוק היבשה, שכן אין הם יכולים להציע לך כלום, אך כוחם להתל בתודעתך ולגרום לבזבוז זמן יקר. הם גם מנסים ליצור תהיות. עיקר מלאכתו של השטן לפי הברית החדשה (הבשורה לפי יוחנן) היא הונאה ושקר. הם חותרים לשבש ולסבך. וכבר נאמר: ''הגאון מפשט דברים. איש השטן מסבך אותם''. הם מנסים לגרום לך לפעול מהר, בהיסטריה. וכבר נאמר על כך ''החיפזון מן השטן''. | |||
_new_ |
ניסים היקר, משמעות הדברים המעורפלים הללו היא | |||
|
|||
''לאורח'' יש משמעות עמוקה וגבוהה מאוד במיזרח. כמו גם בתקופת יוון הקדומה. המילה ''אורח'' היא ההמקבילה של המצב האלוהי ''נוכחות'' ''הווה''. השטן מטבעו איננו אורח היות שהוא שוכן באופן קבוע בתוך הגוויה. זה מקומו וזה חוק. ומטבעו הוא מתנגד לכול ניסיון של ''האורח'' להגיע לביקור. כלומר: ביקור האורח פירושו השמדה של מקומו(שני מצבים הפוכים אינם יכולים להיתגורר במקום אחד. אחד חייב לישון בזמן שהשני ער) וזה חוק. כוח מתנגד זה הוא חיוני ביותר לעבודה הפנימית. לולא אותו ''שטן'' השוכן בגוויה העבודה הוחנית היתה בלתי אפשרית. כלומר: לא היתה כל סיבה לעשות את המאמץ הדרוש בכדי ''להיות'' או בשפת התנ'ך ''הינני'' ובאנגלית:Behold כל התנ'ך היא שיטה של הוראות מסודרות מאוד לעבודה עם ונגד השטן ובמיוחד עבודה עם המצב האלוהי ''היה''. ולא קיים דבר שהוא יותר פשוט מהמצב הזה. ומצב פשוט זה מעורר אימה המרחיק ושוטף בדמיון את כל מי שאיננו מוכן לזה ולא רוצה בזה. וזה צודק לחלוטין.וזה חוק. | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |