|
נוהל ג'וני | |||||
אורי אבנרי (יום ראשון, 19/07/2009 שעה 8:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
חייבים לומר את האמת | |||
|
|||
למרות שאיני אוהב אותו במיוחד ע. צופיה צדק בקביעתו שאין קאסמים מעזה וזה מה שקובע גם את המלחמה הבאה אולי בעולמם של אבנרי ויוסלה האם הם אחד? יש כאב גדול שהקאסמים הופסקו והפריכו את כל דבריהם כל הכבוד לצה''ל ולחייליו | |||
_new_ |
אבנרי הוא המצפן של התבונה האנושית | |||
|
|||
ראה מה הוא אומר ועושה ולך בכוון האמת - שהיא הדרך ההפוכה אני מקווה מאוד שנלמד מההצלחה הקולוסאלית של עופרת יצוקה - כי אין קאסמים מעזה - שימו לב שכל העולם הנאור מתחיל איתנו שוב בחקירות וועדות רק משום שהחמאס חסרי אונים לחלוטין להגיב בכוחות עצמם כרגע ונצא לדרך להשיב את גלעד שליט באותות ומופתים לא בבכיות ותחנונים לסגור את הרצועה הרמטית לעולמים לכיוון מצרים אבנרי ויוסלה חסידי הפלסתינים ייסעו מיד למובראק להסביר לו כמה הוא לא אנושי ולא ומוסרי אם לא יפתח להם פתח מקווה מאוד שמובראק לא יאסור אותם... כי אז יהיו לנו שלושה לשחרר | |||
_new_ |
מה יש ליהודי הזה אבנרי ? | |||
|
|||
מה הוא רוצה אבנרי ? מה כואב לו ? למה הוא חותר ? מלמד | |||
_new_ |
אבנרי הוא פשוט שונא ישראל מובהק ועקבי | |||
|
|||
ובעקבות שנאתו היוקדת הזו, שהשטלתה עליו כ''אידיאה פיקס'', את רוב חייו ואת כל כוחותיו הוא הקדיש וממשיך להקדיש לעת זיקנה: להכפיש, להשפיל, לבזות, ולהאשים בפשעים את הישראלים ואת מדינתם. אבנרי, לא תמצא עוד צבא הלוחם באמצאים זהירים, מתחשבים, ואנושיים כאלה מול חשוכים מבקשי נפשם. | |||
_new_ |
כמה עצוב,כמה נורא | |||
|
|||
כמה נורא לעם ישראל שיש בתוכנו אנשים כאלה כמו אבנרי מלמד | |||
_new_ |
הוצאת דברים מהקשרם = מעשה דמגוגי! | |||
|
|||
הנה הקטע המלא מדבריו של אסא כשר: ''לפיכך, בדילמה שעל הפרק, צריכה המדינה להעדיף את חיי חייליה על פני חיי שכניו של הטרוריסט כאשר היא פועלת בשטח שאינו נתון בשליטתה האפקטיבית, שטח שבו אין היא נושאת באחריות להפריד כראוי בין אלה שנשקפת מהם סכנה ובין אלה שלא נשקפת מהם סכנה. לאחר שהיא ממצה את הניסיונות להפריד בין הטרוריסטים ובין אזרחי אויב המצויים בקרבתם ואינה מצליחה לעשות זאת באופן מלא, לא זו בלבד שאין היא מחויבת לסכן את חיי חייליה בניסיון נוסף להפרדה כזו, אלא שאסור לה לעשות זאת רק כדי להקטין את הסכנה לפגיעה בשכניו של הטרוריסט''. אצל אסא כשר בהחלט יש מגבלות ולכן הטענה של אבנרי כי כשר אומר ש''... מותר להרוג את אזרחי האויב בלי כל הגבלה'', היא דבר שקר. הציטוט שהוצג הוצא מהקשרו כדי להציג פרשנות שקרית בשרות הדמגוגיה. | |||
_new_ |
אבנרי צועד עם גוש איוולת אל התהום | |||
|
|||
הנה סוף כל אמצע הביאו חיילי צה''ל שקט באזור הרצועה הטובחת. שקט ממש שקט לא רק בשדרות ובאר שבע שקט של ממש גם ברצועת הטירור לא מתים שם שהידים על קידוש דמם ובתולותיהם כן שקט של ממש אצלם אצל הערבים זה לא טוב לאבנרי ולפרובוקאטור שלו יוסלה זה גם לא טוב לכל גוש האיוולת מ- 4 אימהות חורגות עד בצלם של הצלם ששוברים שתיקה של שקט בכל רגע מכונן כי לוקחים להם את הפרנסה. הם רוצים שלום עכשיו עם הרבה דם כדי להזעיק, להרעיש להגעיש בגוש את האו''ם ושאר שונאי ישראל בעולם לאותת להם הנה החמס על הפנים אינו מגיב אולי אתם או''ם שמום תעוררו אותו תפיחו בו חיים של תיקווה ואחריות לגורל המלחמה. כדי שיוסלה אבנרי יוכל לזעוק בחמת קדושה נוראה כי צה''ל אינו מוסרי וכל המדינה מה יש לך עם המלחמה יוסלה? תשתה אוראנג'דה! | |||
_new_ |
שוברים שתיקה- בע''מ | |||
|
|||
מסתבר כי הגוף הנקרא שוברים שתיקה הינו חברה בע''מ מאמר מעניין , וחשוב ביותר אודות שוברים שתיקה: | |||
_new_ |
לא משנה מי המדווח | |||
|
|||
חשובות אם יש אמת בעובדות המדווחות. גם הטענה ממנה משתמע שכל מדווח ''חייב'' לדווח על כל ההקשר היא לא רצינית. הרי את ההקשר אפשר לקחת מהדיווחים האחרים. השאלה מי אחראי, ואם הוא עמותה או חברה, על הדיווח היא חשובה אבל הרבה פחות חשובה מעניין העובדות המדווחות. | |||
_new_ |
המוסריות של צה''ל'' ? או המוסריות של החמס ? | |||
|
|||
בשאלה , בתשובה באחריות, בעובדה בשוברים שתיקה או קשר של שתיקה ,כולם בעיני דומים לאותה זונה שיורקים עליה והיא חושבת שיורד גשם .....soria | |||
_new_ |
לא משנה מי המדווח | |||
|
|||
אחת הדרכים העיקריות בניסיון לאבחן עדות-אמת , היא ריבוי ההקשרים לעובדות מישנה שאינן מאד רלוונטיות . חזרה רוטינית בסיגנון של מנטרה ללא הקשרים היא סימן לגירסה מתואמת . דרך נוספת היא איבחון בין אמירה ברורה של עובדות במקום אוסף רמיזות . נוסף לאלה עדות שמיעה אינה עדות קבילה . היות והוצגו בטלוויזיה והייתה אפשרות לציבור ואני בהם , ראיתי כמה דוברים שדיברו בצורה כוללנית ''ידוע שמפקד החטיבה ידע על נוהל ג'וני'' או ''מישהו הלך מאחורי ערבי כשקנה הרובה נשעל על כתפו'' ועוד פנינים חסרי אמירה ברורה . הרבה '' שמעתי'' ומעט ''ראיתי'' . כל זה מתייחס להערכתי למהיימנות . חוץ מזה - אני בעד נוהל שכן . אריה עירן . תמיד אפשר להשתמש בשופטי בג''ץ במקום השכן אחמד . | |||
_new_ |
לא משנה מי המדווח | |||
|
|||
הצגת דברים ללא שמות ללא הקשר מדוייק מעידה על רצון לא לחשוף חיילים אחרים. היא מעידה על החשש שהבעיה היא מערכתית ולכן המעיד צפוי להיפגע וכבר היו דברים מעולם - גם בצבא וגם במערכת האזרחית. הוצגו רק חלקים קטנים מהעניין בטלוויזיה. ראית מה שבחר העורך להראות לך. בעצם הרבה ''שמעת'' ומעט ''ראית'' אבל אין לזה שום קשר למהיימנות. | |||
_new_ |
מעניין שאבנרי לא דורש שום דבר מהערבים | |||
|
|||
הוא כבר שכח את פשעי המלחמה המובהקים ביותר שהערבים בצעו בעזה: ירי ללא אבחנה על אוכלוסיה יהודית, במטרה להרוג ככל שיותר אזרחים.. | |||
_new_ |
הרכילות הרגילה | |||
|
|||
אין שום עדות על מעשים שמהווים פשעי מלחמה ע''י צה''ל. יש קובץ רכילויות. אבנרי וחבר מרעיו מיללים השכם והערב מדוע משפטים נגד מחבלים רוצחים נערכים תחת חסיון. ההסבר שחשיפת המעידים יגרום למותם לא מענין אותם והם תובעים עדות גלויה גם במחיר חיי העדים. והנה הפלא ופלא, כשיש עדות סמויה נגד צה''ל אבנרי מאמץ אותה מיד למרות שלמעידים לא נשקפת כל סכנה אם יחשפו. צביעות קוראים לזה. אולי טפשות. גם מה שאבנרי מונה כפשעי מלחמה מחרידים אינם פשעי מלחמה כלל, למעט אחד. אם אכן בוצע נוהל שכן זהו פשע מלחמה. כל היתר - ירי זרחן ופלאשט, ירי על בתים והריגת כל מה שזז בשטח כדי למנוע אבידות לצה''ל אינם פשעי מלחמה והם מותרים על פי כל האמנות הבינלאומיות. חלק מהם במגבלות מסוימות וחלק ללא כל הגבלה. אבל אם אפשר ''ללכלך'' למה לא. לשאלה אם אפשר לנהל מלחמה כזו בלי פשעי מלחמה עונה אבנרי שלא. כדי להוכיח שפשעי מלחמה הם הכרח הוא קובע שנהרגו למעלה מאלף גברים נשים וילדים. שום רמז כמובן לכך שגם לפי הודעות החמאס רובם המכריע היה מחבלים כלומר לוחמים בזמן קרב. למעשה למעלה משני שליש היו טרוריסטים כלומר מספר האזרחים שנהרג היה נמוך משמעותית מאשר בכל מלחמה אחרת שנוהלה אי פעם. במקום להלל ולשבח את צה''ל על יעילותו וזהירותו שהביאו להישג ההומניטרי הזה מתגולל עליו אבנרי בשקרים וחצאי אמיתות. כחלק מאותן חצאי אמיתות כותב אבנרי על המנעות ישראל מניהול מו''מ עם החמאס. העובדה שהחמאס היה מוכן לנהל עם ישראל מו''מ רק על חיסולה כתמורה להפסקת רצח אזרחיה כלל לא מוזכרת ע''י אבנרי. הרי אסור להזכיר עובדות שמפריעות לתזה. נשאלת גם השאלה מדוע על ישראל לנהל מו''מ על הפסקת רצח אזרחיה כאילו רצח ישראלים הוא זכות מוקנה לפלשתינים ולכן צריך לתת להם משהו כדי שימנעו מלממש את זכותם. צריך גם לשאול האם מלחמה היא לדעתו של אבנרי איננה סוג של מו''מ - אתה תפסיק לרצוח את אזרחי ישראל ובתמורה אני אפסיק להרוג את הרוצחים שלך. לפי ההגיון של אבנרי לא ברור מדוע הוא שירת במלחמת השחרור ב''שועלי שמשון'' (יחידת הקומנדו הראשונה של צה''ל) הרי אפשר היה לנהל מו''מ עם המצרים על חסול ישראל ולא להרוג אלפי אזרחים ערבים ולא מאות כמו במבצע האחרון. אם בוחנים את הענין באמות המידה של אבנרי אפשר להניח שעל פי הקריטריונים שלו עצמו אבנרי בצע יותר פשעי מלחמה מכל חיל צה''ל במבצע עופרת יצוקה.האם המאמר הוא מעין כפרה על מעשיו ''הרעים'' במלחמת השחרור? (אישית אני חושב שאבנרי וחבריו ראויים לכל שבח על ''פשעי המלחמה'' המדומים שכביכול בצעו אז.) | |||
_new_ |
ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח | |||
|
|||
_new_ |
נוהל שיפי/ ''צא מזה אורי'' | |||
|
|||
והנה אתמול ככה סתם נורה מעזה קאסם ! ברגע שיורים במטרה לרצוח טילים לעבר אוכלוסיה אזרחית זה פשע מלחמה !!!! והראשון שהיה צריך לתת את הדעת ולצאת בצעקה היה כותב המאמר אורי כן אתה ! וראינו איזה נוהל יוצא מעזה, שליט מי יודע באיזה תנאים מוחזק ואיש אינו יכול לבקרו ואיזו תרמית נעשתה עי החיבאללה אזי טוהר מידות או פשעי מלחמה קודם כל יש לפשפש אצל האויב ואחר כך לפשפש בצהל soria | |||
_new_ |
השקר על הפסקת הקסאמים | |||
|
|||
אין מה לשמוח על הפסקת שילוח הקסאמים, ואין ההפסקה מעידה על ''גבורתו'' או ''עצמתו'' של צה''ל. לעניות דעתי, ההפסקה היא מהלך טאקטי של החמאס, ומי שמשלה את עצמו שצה''ל מצא נוסחת פלאים להפסקת ההתקפות משלה את עצמו. הדרך היחידה להביא להפסקה אמיתית היא משא ומתן עם חמאס, בין אם יכירו בזכות המדינה להתקיים או לא (ואבנרי צודק: את מי זה מעניין?). | |||
_new_ |
השקר על הפסקת הקסאמים | |||
|
|||
אין מה לשמוח! יש קאסמים,אין קאסמים לתושבי שדרות זה לא משנה. ובכלל מה זה צה''ל לעומת החמאס? אפס אפסים. כך חושב הגאון מל.א. אולי טוב שהגאון חי בל.א. פחות אוילות פה ויותר שם. | |||
_new_ |
השקר על הפסקת הקסאמים | |||
|
|||
מר צופיה, יתכן שהמהלך הטאקטי של החמאס בא כתגובה למבצע עזה (כפי שאתה טוען) ויתכן שהוא חלק מאיסטרטגיה שאינה קשורה למבצע. כך או כך, מבצע עזה הוכיח את עצמו כתהליך בחירות שכל קשר בינו לעניין שכביכול יש לממשלת ישראל במה שקורה בשדרות הוא מקרי בהחלט. | |||
_new_ |
השקר על הפסקת הקסאמים | |||
|
|||
כתבתי ''תהליך בחירות'' והתכוונתי ל''גימיק בחירות''. | |||
_new_ |
השקר על הפסקת הקסאמים | |||
|
|||
נו, טוב,נרשום את זה כבדיחת היום ונמשיך הלאה. | |||
_new_ |
השקר על הפסקת הקסאמים | |||
|
|||
שמתי לב באמת שעבורך טבח אזרחים נחשב לבדיחה. אני בטוח שהוריך מאד גאים בך. | |||
_new_ |
טבח הפלסטינים היה | |||
|
|||
כדי לגבות מהם מחיר על 8 שנות קסאמים ומתאבדים וכדי להרתיע אותם להבא. צה''ל לא כיוון לפגוע באזרחים אלא רק בטרוריסטים. אם נפגעו אזרחים זו אשמת הפלסטינים שלא יזמו פינוי אזרחים מאזורי קרבות ולחילופין משכו את אזורי הקרבות לתוך אוכלוסיה אזרחית, מתוך כוונה לעצור את התקפות צה''ל על עצמם, ובמידה שבכל זאת תהיה תקיפה, אז לפחות שימותו איתם עוד כמה אזרחים. מכאן שהאשמה על פגיעה באזרחים היא של החמאס בלבד. צה''ל מבחינת מדיניות כיוון לפגוע רק במחבלים ועשה את כל הבדיקות הנדרשות בתנאי קרב שטרם הגדיר יעד מסויים כמטרה לתקיפה. אם היה ידוע על אזרחים בתוך עמדת או מחנה מחבלים, אז צה''ל לא תקף. לחילופין, אם צה''ל אישר מטרה ותקף אותה ומזמן השיגור ועד זמן הפגיע פתאום הופיעו אזרחים על המסך, או לחילופין המחבלים ברחו לכיוון ריכוז אזרחים, אז צה''ל הסיט את התקיפה - הטיל - לפני הפגיע. יש לנו עדויות מצולמות לאירועים מסוג זה. יום שני הטוב | |||
_new_ |
השקר על הפסקת הקסאמים | |||
|
|||
איך ידעת! לא מזמן קיבלתי מסר מהם (דרך שרי אריסון)''תמשיך! פה למעלה גאים בך, אומרים שבזכותך פסקו הקאסמים!'' אריק,תגיד,גם לך קשרים ,שם, למעלה? | |||
_new_ |
השקר על הפסקת הקסאמים | |||
|
|||
להוותי, לא. פשוט יצאתי מההנחה שהיות ולפלפוליך אין שום קשר למציאות כאן, יתכן שההשראה להם באה מלמעלה. אריק פ. | |||
_new_ |
השקר על הפסקת הקסאמים | |||
|
|||
מסתבר שצדקת. בל.א. עדיין הקאסמים נופלים, אך שם למעלה יודעים מזמן שאין קאסמים. מעניין אם אובמה שמע שאין קאסמים? | |||
_new_ |
השקר על הפסקת הקסאמים | |||
|
|||
נו טוב, נפסיק לשמוח על הפסקת השילוחים של הקאסמים. אם זה יגרום לך להרגיש קצת יותר טוב. אבל תסביר אולי ברצינות אם ניתן על מה יהיה המו''מ עם החמס? בין אם יכירו ואת מי זה מענין שלא יכירו על מה? | |||
_new_ |
השקר על הפסקת הקסאמים | |||
|
|||
''הדרך היחידה להביא להפסקה אמיתית היא'' . . . כיבוש קטעים מצפון הרצועה והזזה הדרגתית של הגבול דרומה . כפי שהסברתי את התהליך בעבר . יוסלה אוהב לקרוא לזה ''ניקנוק עזה'' אריה עירן . | |||
_new_ |
[•] השקר על הפסקת הקסאמים | |||
|
|||
ביערות העד של טוטאל לוס אנג'לס לא שמחים על הפסקת ירי הקאסמים. [•]... גם יוסלה וגם אריק משוועים לקצת שמחה באיזור כדי שיוכלו לתקוף את צה''ל חסר המוסר שגורם לקץ שפיכות הדמים גם אצל החמס אם השקט יתמשך לדעתם הם יזעיקו את האו''ם בעזרת שוברי שתיקה מסורתיים וגם 4 אימהות חורגות כדי לבצע חדירות שטח על מנת להדליק שוב את העולם כי כולם לדעתם רוצים לראות דם שם הפרנסה מובטחת יש מי שמשלם בעד רשעות ונוולות | |||
_new_ |
'' ביערות העד של טוטאל לוס אנג'לס'' | |||
|
|||
לא הבנתי. שו האדה ''טוטאל''? אריק פ. | |||
_new_ |
'' ביערות העד של טוטאל לוס אנג'לס'' | |||
|
|||
את כל השאר כבר הבנת והפנמת? | |||
_new_ |
'' ביערות העד של טוטאל לוס אנג'לס'' | |||
|
|||
טוטאל, יעני ל.א. ושכונותיה ופרבריה וכלל תושבים. כמעט כמו גוש דן אצלנו. | |||
_new_ |
השיעור היומי באנגלית | |||
|
|||
באמריקאית אומרים ''מטרופוליטן לוס אנג'לס''. ''טוטאל'' זה כל כך סלמה ובנותיה. | |||
_new_ |
|
|||
הבדיחות האינפנטיליות והנימה הזחוחה כביכול הן דרכו של אופורטיוניסט פוליטי - יושב על הגדר נצחי - כדוגמת זה המכנה עצמו 'צופיה', להרחיק את הצורך לתת דין וחשבון על מעשיו, או לקחת אחריות פוליטית כחלק מהקולקטיב הישראלי-יהודי לטבח האזרחים המחריד בעזה בדצמבר 2008. אילו ממשלה זרה היתה עושה כמעשי ישראל בעזה, היה משרד החוץ הישראלי תומך מיד בגינוי חריף במועצת הבטחון, וממשלת ישראל היתה שולחת את משלחות הפקל של איזורי אסון לשטח. אך הפעם התוקף המצויד היטב, צה''ל, - שליחו של המשטר האפרטהייד היהודי הבדלני - הוא אנחנו, והתמונות של הגופות המרוסקות של תושבי עזה שהופגזו בבתיהם ובמקומות מחסה של אירגוני ההצלה השונים, לא הגיעו לעיתוני ישראל כלל, בשל האיפול התקשורתי שהטילה הממשלה. מהקצה של האיפול התקשורתי ועד לקצה של הצחוק הנבוך והמביך של 'ע. צופיה' אל מול הידיעות על הטבח בזמן אמת, לא נותר שמץ של הגינות בישראל וביהודים החיים בישראל. במקום שקול רם ישמע באיזורנו - הקול היהודי - לשלילה המוחלטת של ממשלה ישראלית ופשעיה הברורים כל-כך, במקום זה אנו צופים בשאט נפש, מאז הטבח בדצמבר של 2008, בגילויי השמחה העילגים של ישראלים למוות המרחף על עזה, ובסימנים ההולכים ומתרבים של מעבר מושלם כמעט של החברה הישראלית, מחברה המושתתת על עקרונות היהדות החילונית הנאורה ששאפה ליישם את לקחי השואה היהודית, לחברה גזענית מובהקת, בדלנית, בורה, מבודדת, ומבוהלת כמו כל גטו יהודי מאז ומעולם. ובעוד שהקונפורמיסט היהודי והגזען ידידו הטוב מרגישים בבית האחד אצל רעהו, יורדת המדינה לטמיון בקול ענות חלוש'ס. בזקנתם הורישו לנו את השוביניזם הדוחה הזה. | |||
_new_ |
אתה חפ]יפ]ניק | |||
|
|||
איפה ישראל גייסה משהו באו''ם נגד מדינה שניה? רוסיה רצחה אפרניסטאן וצ'צ'ניה כמיליון איש, ארה''ב בעיראק ובאפגניסטאן כ- 400 אלף איש, צרפת בגבון ובליבריה כ-5000 איש בעשר השנים האחרונות, סין כמה אלפים בנפאל ובין המוסלמים בסין, הודים לפקיסטאנים ופקיסטאנים להודים, באפריקה מתים עשרות אלפים כל שנה מאלימות שיבטית-עדתית (נוסף לכמה מאות אלפים ממחלות שונות)... דרום אמריקה.... באירופה נרצחים על רקע גזעי לאומי............ מה ישראל עושה? ישראל לא מתערבת אצלם, אז שהם לא יתערבו אצל ישראל! שיתנו לנו להרוג כמה פלסטינים שנצטרך ושלא יתחשבנו איתנו, כי אם יתחשבנו לנו יהיה קרדיט גדול טאישור להרוג מאות אלפים כדי להגיע לרמתם המוסרית.... למטה. אז תירגע, אל תבקש שישראל תהיה כמו הגויים כי תהיה שותף לרצח אזרחים. אנחנו חברה גזענית מובהקת, בדלנית, בורה, מבודדת, ומבוהלת כמו כל גטו יהודי מאז ומעולם..... בסדר, אז מה זה איכפת לך! הרי אתה לא אנטי ציוני ואם היית יכול היית חובר לערבים בהפעלת טרור נגד היהודים. אז למה שאנחנו נמות תחתך? עדיפים 10 פלסטינים מתים מפצוע יהודי אחד, כי אני אוהב האדם ולוחם חופש לבני אדם. יום שני הטוב | |||
_new_ |
|
|||
מ. ש. ל. | |||
_new_ |
עוסוף- אין קאסמים!!!!!!!!! | |||
|
|||
אתה יודע למה? כי הרוצחים שמתחבאים בין ילדים ונשים הבינו שאין יותר מחסה כזה.נאדה! צריך להיות רבע גבר ולחשוף את עצמך. אז הם עכשיו במחילות כמו שפנפנים. תגיד, חסן השפן כבר יצא מהמחילה? מסתבר שזו התשובה לרוצחים השפלים, גם בעזה, גם בלבנון, גם בעירק, גם באפגניסטן,גם בפקיסטן וגם בצצניה. כאשר מורידים מהם את מחסה הנשים והילדים הם נמוגים. | |||
_new_ |
צ''ל,כמובן, יוסוף | |||
|
|||
_new_ |
צ''ל,כמובן, יוסוף | |||
|
|||
אם זה נאמר בנפיחה אז זה באמת עוסוף | |||
_new_ |
צ''ל,כמובן, יוסוף | |||
|
|||
זה מפתיע בכל פעם מחדש לראות כיצד צופיה מאופק ואנושי כשמדובר בענייני השעה, אך כאשר מדברים על הפלסטינים נדלק בעיניו הניצוץ השטני, ידו מתרוממת באופן לא רצוני למועל יד, ומגרונו פורצות קללות גזעניות. זה קורה להרבה יהודים אשר לא למדו להתמודד עם משבר חברתי-פוליטי אמיתי. האתוס של הקורבן הנצחי הפך בעקבות השואה אצל היהודים למציאות היחידה של החיים, ובכך יצר עיוות שאינו מאפשר להם להגיב באופן רציונלי או עקרוני לבעיות פוליטיות מסוג אלה שאנו חווים כיום מול הפלסטינים. באתוס הקורבני היהודי הזה אין מקום לאחר הפלסטיני ולכן היהודי המסכן נסוג לנהמות גרוניות טבטוניות בכל פעם שמזכירים את הנושא. ההתקעות ללא חזור בתפקיד הקורבן הפכה את היהודי הישראלי ליצור פגום מבחינה אישית, חברתית ופוליטית. עבורו ערכי האדם, שפעם היו הבסיס ליהדות, מתקיימים רק בתוך המשפחה היהודית, רק בתחומי הגזע. וכל מי שאינו יהודי, אפשר לחסלו בהבל פה כי אין לו מקום במציאות של הקורבן הנצחי. אצל אריה עירן המעמד המוזר הזה נושא מאפיינים של דור שני לשואה, בצורה של היפוך מוחלט של תפקידי קורבן ותוקפן, כאשר עירן מאמץ לעצמו באופן כמעט מושלם את התפישה החברתית-פוליטית של התוקפן הפאשיסטי או הנאצי. ושני אלה, צופיה ועירן נותנים למעשה את הטון הממוצע של ישראל היום, זה משמאל כביכול וזה מימין כביכול, ויוצרים בכך ישראל גזענית ובדלנית מובהקת שהתנהלותה כמדינה, בין ביחס לאחר כאוייב חיצוני או ביחס לאחר הפוליטי בתוך הקהילה הוא יחס אלים ומחסל. נראה גם שהמחשבה שהכותב יוסלה הוא פלסטיני מעסיקה את הכותב צופיה הרבה מעבר לנחוץ: זה מסגיר את הקושי שיש לכותב צופיה עם התיאור המציאותי של הפלסטיני בכלל, - עבורו, כמו עבור ישראלים רבים כיום, הפלסטיני כדימוי הוא עמום ומטושטש, והמאפיינים היחידים הברורים שלו הם הקרניים והזנב. וזה כמובן מאפשר ביתר שאת את מעשי החיסול והטבח שישראל מבצעת שוב ושוב באוכלוסיה הפלסטינית, בין אם זה בעזה או ביהודה ושומרון. חסרי פנים, ועם צללית שטנית, ראויים הפלסטינים להשמדה מהירה. את פניהם של הילדים והנשים וסתם פלסטינים שנהרגו וממשיכים ליהרג על אדמתם בידי כוחות צה''ל החמודים שלנו עושה הכותב צופיה כל מאמץ להדחיק. ולכן הוא מקלל. זה עוזר? | |||
_new_ |
צ''ל,כמובן, יוסוף | |||
|
|||
יוסלה לא מצליח להפנים עובדת יסוד שגוזלת את פרנסתו הוא חושב שזה צופיה. לא - זה צה''ל צה''ל חיסל את הפרנסה שלך כי הוא חיסל את שפיכות הדמים בעזה. אין קסמים שקט ש-ק-ט ממש ש--ק--ט אפשר לנשום גם בשדרות אסון, מה? | |||
_new_ |
יש!!! אני ועירן נותנים את הטון! יש!!!!! | |||
|
|||
חזי התנפח בגאווה, מחמאות כאלה ועוד מפלשתינאי , מאז הבר מצוה לא קיבלתי. יש! אני נותן את הטון! | |||
_new_ |
צ''ל,כמובן, יוסוף | |||
|
|||
מ. א. נ.ב. מרצ קבלה 3 מנדטים אהההה אכלתם את הכובע? | |||
_new_ |
צ''ל,כמובן, יוסוף | |||
|
|||
אני ליוסוף רוחש כבוד. זה פלשתינאי מכובד, יעני משכיל כזה. מתי אני כותב לו תגובה אני שם משקפיים, חובש כובע, מנקה את המקלדת שלא יצאו אותיות עם אבק ומבקש שקט בכל הבית שהמילים יביעו רצינות. נפיחות זה מתי אני קורא תגובה של יוסוף. יעני רפלקס מותנה. | |||
_new_ |
יהיו קסאמים ויהיה אטום איראני | |||
|
|||
השתגעות ישראל מהדקת את החבל סביב צוארה, אבל עושים זאת בזהירות. אזרחי ישראל התמימימים, ישראל הופכת לגטו, שוטרי ופקחי הגטו מתעמרים בכם כמו אז, שודדים את כספכם, מעלים את מוצרי הבסיס למחירי ספסרות. מי שיכול - שיברח מסוף לא טוב עם יסורים בדרך. | |||
_new_ |
שטויות, אבנרי מפיץ שקרים | |||
|
|||
עד כה כל הטענות שהושמעו ונבדקו הוכרו כשקר או כשמועות שעברו מפה לאוזן. החייל שצוטט בשבוע שעבר בעילום שם מוכר למפקדיו, וכנמו שני החיילים בדיברו ב''אורנים'' בפברואר, מסתבר שלא היו עדי ראיה לתיאורים שהם מספרים. הם שמעו מחבריהם ששמעו מאחרים על איזשהו אירוע. אותם אירועים כבר תוחקרו ע''י הצבא מיד לאחר המלחמה ויש הסבר לוגי וטוב לכל אירוע ושעיקרו שלא ירו אישה וילד לפי העלילה בפברואר אלא להיפך, הפנו את האישה וילדה לרחוב בטוח מצליפת החמאס בליווי מגן של קצין. כך היה גם באירוע שעכשיו אותו חייל מעליל על חבריו. מפקדיו של החייל וחבריו החיילים יודעים במי מדובר, ואני מקווה שכל הפרטים ייצאו החוצה, כדי שנוכל להחרים את אותם פטפטנים בשכר הפוליטיקה. יום שני הטוב | |||
_new_ |
מדינת שוד ביזה ושקר. מדינה ארורה. הארורים מלכים כאן | |||
|
|||
מי שיכול לברוח שיברח. לא הגנבים שכספם בבנקים שויצרים. האנשים הפשוטים. לא יתכן שכשמדינת הארורים תושמד, רק הארורים יברחו מכאן בכסף ששדדו לא רק היהודים הרומנים גנבים | |||
_new_ |
מדינת שוד ביזה ושקר. מדינה ארורה. הארורים מלכים כאן | |||
|
|||
הו הא..... מכאן אני מבין שכבר ברחת מהארץ ואתה רק מחכה שישמידו אותנו...... | |||
_new_ |
מדינת שוד ביזה ושקר. מדינה ארורה. הארורים מלכים כאן | |||
|
|||
בישראל מקריבים קורבנות אדם. צמאי דם אדם, מקריבים יוצרים. מקריבים למולך ולבעל ולעשתורת כל אדם הגון. | |||
_new_ |
מדינת שוד ביזה ושקר. מדינה ארורה. הארורים מלכים כאן | |||
|
|||
אז למה אתה בישראל? הוזה, לך ברח ודי! אחלה סתם אחד | |||
_new_ |
''הוזה לך ברח''. לאיזה אליל או שד זבחת הבוקר? | |||
|
|||
עדיין בתקופת בית שני רווחו קרבנות אדם על רקע של פולחן סינקרטיסטי - ראה למשל מאמר של יאירה אמית, 2003 ''הפולמוס העקיף בנושא העלאת קרבנות אדם: פרשת העקדה'': ''ובתקופה הבתר-גלותית מגנה פולחן זה ישעיהו המאוחר: ''שוחטי הילדים בנחלים תחת סעיפי הסלעים'' (ישעיהו נז 5).ואף בתהילים הוא נזכר לגנאי: ''ויזבחו את בניהם ואת בנותיהם לשדים. וישפכו דם נקי דם בניהם ובנותיהם אשר זבחו לעצבי כנען ותֶחֱנף הארץ בדמים'' (תהילים קו 37-38). ''ובנו במות התופת אשר בגיא בן הנם לשרוף את בניהם ואת בנותיהם באש'' (ירמיהו ז 31). מיכה מוכיח את העם ומגנה את יחסו לקורבן אדם כאילו הוא קורבן יקר ביותר, שמקומו לאחר סוגי קורבנות אחרים: ''במה אקדם ה' [...] האֶתֵן בכורי פִּשעי פרי בטני חטאת נפשי'' (מיכה ו 6-7).המולך המקראי נמנה עם אלי השאול ובמסגרת פולחנו הוקרבו ילדים וילדות, אך ייתכן שמדובר בפולחן המשלב עבודת ה' עם סממנים של עבודה זרה (פולחן סינקרטיסטי), שבו העלאת בנים לעולה היא חלק מעבודת ה'. מחאות חוזרות ונשנות אלה מלמדות על פולחן שרווח במציאות ועל ניסיון נמשך ומפורש לעקור אותו, משמע על קיומו של פולמוס גלוי. בחלקם של כתבים אלה אף ניכר חותמן של העריכה המשנה-תורתית דבר המלמד על איחורם היחסי''. גם בספר המכבים מסופר על עבודת אלילים רווחת מאד אצל רבים מלוחמי יהודה המכבי. כמעט בכל כליהם של הנופלים בקרב מול הסילקים נימצאו אלילים קטנים להם סגדו, ומסופר בספר המכבים שיהודה המכבי ראה במותם עונש למטרת היטהרות. הדבר מסביר היטב את הפאנטיות האלילית של לוחמים אלה בקרב מול היונים, כמו גם את מעשה הקורבן הפגני של חנה, השוחטת את שיבעת בניה. הטקסט בו מסופר סיפור הקרבן של חנה ''אם הבנים'' הוא טקסט פגני מובהק, כפי שעמדו על כך חוקרים רבים: ''בניי, הקרב הוא נעלה. כשתידרשו אליו להעיד בעד עמכם, הילחמו בלב מרומם על תורת האבות, יען לחרפה יהיה אם הישיש ישא את היסורים על יראת אלהים, ואתם הצעירים ממנו, תחתו מפני העינויים... גם אברהם אבינו מיהר לשחוט את בנו, את יצחק, אבי לאומים, וזה לא נבהל בראותו את יד אביו עם המאכלת יורדת עליו''... ואת מעשה חנה ובניה מסכם מחבר הסיפור כך: ''... הירח ברקיע יחד עם הכוכבים לא יעמוד כה נשגב, כאשר את עומדת בכבוד אצל אלוהים, כי הולכת שבעת בנייך הדומים לכוכבים בשביל המזהיר אל יראת אלוהים ותעמדו בשמיים איתם יחד: הלא חינוך בנייך היה כחינוך בן אברהם''13. יתכן אכן שיש שורשים דתיים קדומים לטרופים כאלו ואחרים, שהישפיעו על חלקים אפלים בעם. כשהתפרסם לפני מספר שנים במקומון מידע על רב ישראלי גדול ומצליח שנמנה על אירגון חשאי בו קיימו פולחנים משונים וסודיים עם נרות שחורים ושאר אביזרים משונים; כשעל מזוזות כתוב ''שדי'' (מלשון שדים), אין לדעת איפוא דברים אלה נעצרים. | |||
_new_ |
''הו הא'' - כך מדבר כהן גדול של דם | |||
|
|||
_new_ |
|
|||
נוהל ג'וני? נוהל השקר! רואים עליך שבצבא לוחם לא שרתת זה חדש לי שלוחמים בצהל מסמנים איקס על כל ערבי הרוג שנאתך ליהודים מעידה עליך שאתה לא משתיך לישראל | |||
_new_ |
רואים עליך שאינך יודע | |||
|
|||
למיטב זכרוני ספירו היה בין המעטים שצנחו במיתלה בעת מלחמה - מבצע סיני, 1956 (דיון 3909). | |||
_new_ |
רואים עליך שאינך יודע | |||
|
|||
איזו שייכות יש לעובדה שספירו צנח במיתלה או שאבנרי לחם בשועלי שימשון ? זכור לי שרפול קרא לערבים ג'וקים מסוממים . ועמדותיו היו הפוכות . השתתפות במילחמה נחוצה אך אין היא מעניקה פרספקטיבה מדינית , רק טראומה אישית . אריה עירן . | |||
_new_ |
תקרא את ההקשר ואולי תבין לבד! | |||
|
|||
_new_ |
|
|||
אריה עירן מאשים את אנשי השמאל בבגידה במדינה. אך אז מתברר שרבים מאנשי השמאל מילאו תפקידים חשובים בצבא. ואז משנה עירן את הטון ומנסה לטעון שאין חשיבות לשרות הצבאי ושאין קשר בינו לבין העמדות הפוליטיות. אך מלכתחילה עירן הוא זה שיצר את הקשר בין הנאמנות למדינה לבין העמדות הפוליטיות. הוא זה שבעצם ניסה לטעון שהלוחמים לזכויות האדם בישראל הם בוגדים. וכאשר מתברר שדווקא אנשים אלה, במקרה הזה אבנרי וספירו, תרמו והוכיחו למעלה מכל ספק את נאמנותם למדינה באמצעות שרות קרבי מעל ומעבר, טוען עירן שאין קשר. אז תחליט, אריה, או ש... או ש... או שיש קשר בין השרות הצבאי לעמדות הפוליטיות ואז לאורי אבנרי ולגדעון ספירו יש גיבוי מעולה לעמדותיהם הפוליטיות כמי שהוכיחו נאמנותם למדינה, או שאין קשר בין השרות הצבאי לעמדות הפוליטיות, ואז גם אי אפשר לטעון שאבנרי או ספירו בוגדים בשל העמדות הפוליטיות שלהם. אתה נוטה לעשות זאת מדי פעם: לטעון דבר והיפוכו בעת ובעונה אחת. ואתה מצפה שהבלבול הזה ישכנע מישהו? | |||
_new_ |
[•] אריה עירן אומר | |||
|
|||
יוסיניו , אתה מייצר את הבילבול שלך לבד . 1 - לא טענתי ששרות צבאי כן מעניק ראיה מדינית ולכן אין ניגוד עם טענתי שהשרות הצבאי לא מעניק ראיה מדינית . 2 - יכול אדם להיות בנעוריו בעל עשיה אחת ובזקנתו בעל עשיה הפוכה . 3 - נאמנות למדינת ישראל אינה הכרך של נאמנות לקיום היהודי המתמשך . אבנרי מחוץ למעגל הזה . את ספירו אינני מכיר . [•]... אריה עירן . את הערב-רבים יש לטרנספר . את פלסטין יש לחסל . | |||
_new_ |
אריה עירן ונערי הגבעות | |||
|
|||
לדעתי כל הקשר ההדוק כביכול בין היהודים הדתיים בארץ לאדמה הוא קשר מזויף. האם הם באמת עובדים את האדמה. האם אי פעם הם הרימו מעדר או טורייה חוץ מאשר בשביל להרביץ לפלשתינאים או בשביל לעקור מה שאחרים נטעו? לא. אלה מאחזים של בטלנים בעצם, מין עיירות מזרח אירופיות שנשתלו על אדמת ארץ הקודש, שחיות מאוויר ומתרומות ומכסף שבא מההורים. אילו באמת הייתי רואה שהבטלנים האלה שותלים עגבניות או מלפפונים או עוסקים בעבודת כפיים, הייתי אומר: או קיי, הם משתדלים באמת להתחבר לאדמה. אבל הרי לא זה מה שקורה. ההתחברות שלהם לאדמה היא דרך יחסי ציבור. שנית, אני חושב שבכלל, הישראלים היהודים, הם עם שלא ממש קשור לאדמה. להגיד שהיהודים נאחזו באדמה הזאת עוד לפני 4000 שנה הוא עוד אחד מאותם מיתוסים שאפשר להפריך בנשיפה. כי עובדה היא שהיהודים (יש שאלה גדולה מתי בכלל אפשר לקרוא לעם הזה ''יהודים'' והאם יש בכלל המשכיות בין הנוודים המסריחים מקקי של עיזים שאולי הרכיבו בימי התנ''ך את מה שקוראים עם ישראל, לבינינו) היו הראשונים שוויתרו על ההיאחזות באדמה הזאת ונפוצו לכל עבר, ואז חזרו כשהתנאים היו נוחים יותר, ואז שוב נפוצו. וכך לפי דעתי יהיה גם בעתיד. הארץ הזאת ענייה מכדי להכיל כל כך הרבה אנשים, ועובדה היא שהמון צעירים עוזבים לארצות אחרות ומצליחים שם, ולא נמשכים במיוחד לאדמה של הארץ. ועובדה גם שהחקלאות, שמסמלת את הקשר הפיסי לאדמה, כל כך הידלדלה בארץ. כי יהודים הולכים למקום ששם הם יכולים להתפתח, וטוב שכך. וברגע שהם לא יכולים להתפתח בדבר אחד, הם עוברים לדבר אחר, וזה סוד ההישרדות של העם הזה לפי דעתי. בני צ. | |||
_new_ |
אם כבר, אז תביא את המאמר המלא של ציפר מהיום ב-1700 | |||
|
|||
_new_ |
אז מה בכלל אתה עושה פה? | |||
|
|||
לך,ברח, לפני שיהיה מאוחר מדי. אגב, אנשים עם קו מחשבה כמו שלך(בהנחה שמה שכתוב משקף את השקפת עולמך)מזיקים יותר למדינה מאותם מטורללים שרוקדים על הגבעות. | |||
_new_ |
צופייה, ברח גם אתה. | |||
|
|||
מה רע? זונות בתחנה המרכזית זה דבר לא טוב. | |||
_new_ |
אז מה בכלל אתה עושה פה? | |||
|
|||
''השקפת עולמך''. צופייה היקר, לאף אחד כאן אין השקפת עולם. רוצים כסף, כוח, ובזה להשיג זיונים. אני לפחות אומר לך כך: בלוטו לא תזכה. מה יש כאן להפסיד? קנה דירה בבוקרסט או בקייב, או בבודפסט, פחות מ-40 אלף דולר, בשאר תוכל לזיין כמו חמור. למה לחיות בארץ החרא הזאת? להעשיר את טפילי השילטון, הפקידות ורשתות השיווק? אם תשיג כאן פילגש, היא רק תחלוב אותך, ותספר בדיחות על חשבונך לגבר שבאמת קורע אותה, תוך הסתרה ממך. מה אתה צריך בגילך עניינים כאלה? לא חבל על הבריאות? | |||
_new_ |
צריך להרוג את האויב כמו שכל עם נורמלי עושה | |||
|
|||
סתם אחד (יום חמישי, 23/07/2009 שעה 20:28) בתשובה לסתם אחד הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו האויב המוסלמי ערבי לא בוחל בשקר, בזיוף, במרמה, רמאות ואחיזת עיניים במלחמתו ביהודים. הצגת מסמכים מזוייפים מבית היוצר של משרדי המדידות של יצור הנקרא הרשות הפלסטינית היא חלק מהמאבק נגד היהודים. מבחינה רישומית ולפי החוק התורכי\ירדני אין אפשרות ששטחי בור יהיו בבעלות פרטית. המשתפ''ים ה''ישראלים כאבנרי ספירו, ועוד ''הינם נדבך חשוב בשרשרת ההשתלטות הערבית על ארץ היהודים. ישראל אינה פלסטין כך אומר גם המנוול עזמי בישארה, וכל עניין פלסטין אינו אלא תירוץ ליצירת דעת קהל אנטי ישראלי בעולם. לסלק את הכובשים הערבים, להשמיד את הכבוש האיסלמי. להרוג את האויבים. להתחיל להתנהג כמו אנשים נורמלים חפצי חיים. | |||
_new_ |
|
|||
למקרא הדברים, אני חושב שאכן הצעתך לעשיית חוקן (''על מה בדיוק אתה מדבר כשאתה חולם על חוק ו/חוקן?'') עדיפה על הרעל הממוחזר שאתה מפיץ בעותקים רבים באתר. חוקן הרי מוציא את כל הרעלים דרך פי הטבעת בבת אחת, וזה יאפשר לך לכתוב שוב דברים שיש בהם קצת הגיון. אחרת זה נשמע כמו מישהו שמדבר מהתחת. | |||
_new_ |
מוחמד איש החוקן | |||
|
|||
כשטיעוני היוסופים נגמרים, הם מתחילים להזכיר את הזוועות שמוסלמים עושים באחרים, ומשם נגרר לקשקושי תחת קקי פיפי. יוסוף איש עם הרמאים והגנבים, יורד ללקק מתחת לחגורה כאשר עונים לו ישר בפרצופו . טעוניו הלאים של יוסוף משתנים חדשות לבקרים, לשקרים או לאירועים. וכמו מוחמד הנביא השקרן, שציווה את השקר כטקטיקה נגד היהודים כך עזמי בישארה, שכדרך השקרנים שכח לשקר לרגע ויצאה לו פתאום אמת אין עם פלסטינאי - והשוד היחיד הוא שוד אדמתה של ארץ ישראל מבעליה החוקיים- ה י ה ו ד י ם ושוב פעם נזכיר ליוסוף -אפשא לגנוב לפעמים אבל לא לעד- הגניבה מתגלית ונחשפת- סוף גנב לתליה. | |||
_new_ |
|
|||
ראה, ידידי המתוסכל, - הרי ברור שאני נהנה לכתוב בדרך כלל, וביחוד כאשר נקרית לי ההזדמנות לכתוב פואמה קצרה על חוקן, ועוד חוקן מתנחלים בשטחים - אך אתה,ידידי הסובל מדחיסות יתר אינך נהנה כלל מהכתיבה, ויום אחר יום אתה גורר עצמך למקלדת עם מטען החרה הרעיל שכולו חיסולים והוצאות להורג ומלחמה ושקרנים ובוגדים, בתקווה שמשהו ריחני יצא מערימת הזבל הדשנה שאתה מביא לאתר. אך זבל מריח כמו זבל, ואמנם היכרתי בימי חיי רפתנים מאושרים, אך לפי כל הסימנים אתה אינך אחד מהם. הרי גם פרות אינך אוהב. וכל שכן בני אדם. כל שנותר לך לעשות זה לעבוד כמו עבד על המקלדת ויוצא לך 'פתח תקוה' ו'עזמי בישארה', ו'מוחמד הנביא השקרן'. וזה לא כתוב מעניין מספיק. לכן חשבתי שחוקן קטן אולי יעזור לשפר את מצב רוחך. הרי גם גזענים יהודים הם בני אדם. | |||
_new_ |
''ראה ידידי המתוסכל'' - יצירת מופת. אהבתי. | |||
|
|||
_new_ |
אריה עירן אומר | |||
|
|||
דבר לענין . מוצג סירטון שבו עזמי בשארה אומר שאין עם פלסטיני . מה יש לך לענות ? אריה עירן . את פלסטין יש לחסל . | |||
_new_ |
אי אפשר לחסל את פלסטין | |||
|
|||
כי פלסטין חוסלה כבר על ידי דוד המלך, והפלישתים פוזרו לכל רוח. אפילו עזמי בישארה אומר שפלסטין זה פיקציה. אבל את הערבים יש להעביר לערב. | |||
_new_ |
אי אפשר לחסל את פלסטין | |||
|
|||
אני מציע העביר את הערבים לבקרים יוסלה מומחה חמס לצורך הענין הזה | |||
_new_ |
|
|||
אתה רציני? הרי עבורך ושאר מכחישי הכיבוש עזמי בשארה הוא בוגד ו'ערבי רוצח'. אז מה פתאום הוא כשר לעדות בעניין העם הפלסטיני? תחליטו, או שעזמי בשארה כשר לעדות ואז אל תקללו אותו ואל תקראו לו עבריין, או שתמשיכו לגדף אותו, אך אז יהא עליכם לוותר על עדותו בנושא הפלסטיני. זה פרדוקס השקרן בשלמותו. אך לאריה עירן יש בעיה עם פרדוקסים מסוג זה: הרי בעצמו עשה קריירה מהוכחת דבר והיפוכו - הוא עצמו התגלמות הפרדוקס. וגישה שונה קצת, בחיקוי מבנה הטיעון החביב על עירן וספינר: אני חושב שיש עם פלסטיני, כי כך אני חושב, ומי שחושב אחרת הוא אנטישמי. הייתי מציע לעירן לבחור בדרך הקלה ולשאול את חברי הפרלמנט הפלסטיני את השאלות שיש לו בנושא הלאומיות הפלסטינית. הם הכתובת. אך אם כך אכן יעשה, אני חושב שיהיה לו הכבוד להיות האזרח הישראלי הראשון שעשו לו חוקן ברמאללה. שאלות מסוג זה צריך לשאול את האנשים המתאימים במקום הנכון, ולא סתם לקשקש על המקלדת מוקדם בבוקר. | |||
_new_ |
מכחישי כיבוש? | |||
|
|||
צרוף המילים ''מכחישי כיבוש'', נגנב מצרוף המילים מכחישי שואה. כדי לקדם את האג'נדה שלו , משתמש התועמלן בשואה היהודית ומשחיל אותה כמטבע לשון לקידום האינטרסים שלו. זה מעשה נבלה פשוט, בדיוק כמו גניבתה של ארץ ישראל מהיהודים, כשם שגניבת מכוניות ותוצרת חקלאית לילה לילה הפכה להיות דרך חיים של הערבים , גם גניבת זהויות, גניבת אדמות, גניבת דימויים וכניבת דעת הקהל. תקדים דרומי, בו קם איש יהודי להרוג את הגנב, צריך לשמש לכולם ציון דרך- במל, איך להפסיק את הגניבות איך לחסל את ההתעמרות הערבית בנו העם היהודי. אצל דרומי צצו מכל החורים משתפ''ים שמאלניים, יבבנים מקצועים שקוננו מרה על העוול שנגרם לגנבים הערבים שלא מאפשרים להם לעבוד בנחת. דרומי ייכנס (בעל כרחו ) לפנתיאון האנשים ששינו את התפיסה ההיסטוריוסופית של היהודים בארץ ישראל- סוף גנב לתליה. אפילו הכנסת לא יכלה לעמוד בלחץ הציבורי והחוק שונה באופן שיאפשר לכל קרבן להגן על רכושו. אבל הענין לא מסתיים בדרומי- יש עו הרבה עבודה לעשות. ללמד את עם הגנבים הערביים ועוזריהם מהשמאל הקיצוני שגניבת זהות, גניבת אדמות של עם אחר, זיוף מסמכי בעלות, גניבת שעות שידור וגניבת בית המשפט העליון לא עוברים בשתיקה. סוף הגנב לתליה, גם אם הוא גונב מטבעות לשון. | |||
_new_ |
מכחישי כיבוש? | |||
|
|||
מה היית כותב לו דרומי היה הורג גנב יהודי? | |||
_new_ |
מה היית כותב לו | |||
|
|||
היו לסבתא גלגלים | |||
_new_ |
מכחישי כיבוש? | |||
|
|||
דרומי יהודי . הגנב ערבי . | |||
_new_ |
מכחישי כיבוש? | |||
|
|||
אותי מעניין מה היה שמה של משפחת דרומי לפני שהשלפן או אביו עיברתו אותו. למה הוא, אגב לובש כובע כזה? הוא נראה בדיוק כמו הערפד ''שגל'' בסרטו של רומן פולנסקי ''אתה נושך את צוורארי'' | |||
_new_ |
|
|||
נאמר לך לקחת את צינור החוקן לפיך ולמצוץ . עזמי בשארה הוא אזרח ישראלי שברח מכאן והצטרף לערב-רב שמחוץ לישראל . כמו עבריינים אחרים הוא טוב לעדות לעניני חבריו לחטאים . לא ידוע לי שהוא עצמו רוצח , אך שותפיו רוצחים . בענין הפרלמנט ברמאללה - אם אוזמן אבוא . אריה עירן . עדיף טראנספר היום מנכבא נוספת מחר . | |||
_new_ |
הרבה אנשים מדברים מהתחת - זאת בעיה | |||
|
|||
ואתה נישאר עם דיסאוריינטציה. הדבר היחיד שחשוב זה קצת אמצעים חומריים. אחרת משגעים אותך בכל כיוון. | |||
_new_ |
מאז הימציאו את הויאגרה הפכה הכתיבה זקופת הקומה | |||
|
|||
לעניין יום יומי בארץ הצבי. אנשים טובים - דעו דבר פשוט: רק שמאלנות זו דרך לדבר דברים של טעם, לחשוב בצלילות, ולהיות מנוכר לאלה שעושקים אותך ועושים קופה על חשבון אומללותך. לא להיות שמאלן - זה לתת את התחת לאלה שדופקים אותך יום יום, ואלה לא הערבים... | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |