|
היילכו שניים יחדו? | |||||
אורי אבנרי (יום ראשון, 26/04/2009 שעה 9:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
יחי ההבדל הקטן... | |||
|
|||
'' בקיצור, אחמדינג'ד האיראני וליברמן הישראלי הם תאומים סיאמיים. האחד זקוק לשני. ליברמן רוכב על הפצצה האיראנית, אחמדינג'ד רוכב על האיומים של ישראל. '' ההבדל הקטן: אחמדינג'ד שואף להשמיד את ישראל, ליברמן שואף שישראל לא תושמד... | |||
_new_ |
אבנרי כתב מאמר . מה אמר ? כלום ! | |||
|
|||
ניתוח חסר ערך לחלוטין של הסכנה האיראנית . יש סכנה איראנית לישראל . לאבנרי אין מה לומר בנושא .יש רק מילים באותיות מודגשות . ליברמן , מובארק , ליברמן , אובמה , ליברמן ,סכר אסואן , ליברמן , נתניהו , ליברמן , איפ''ק , ליברמן , דרבן , ליברמן , ז'נבה , ליברמן , רומל , ליברמן , ורשה , ליברמן , נאסר , ליברמן , חמאס , ליברמן , כורש , ליברמן , הורמוז , ליברמן , עמוס , ליברמן , ליברמן , ליברמן , ליברמן , ליברמן , ליברמן , ליברמן , ליברמן , ליברמן , ליברמן , ליברמן , ליברמן , אדם שהיה שם . . . כמו בסיפרו של יז'י קושינסקי . אדם שהיה שם כשהוכרזה המדינה ונולדה בדם ובחרא של מלחמת הקוממיות . אדם שלחם במימסד של מפאי , בשחיתות של אז , בכפיה הדתית של אז . אדם ששאף להתחבר למרחב הערבי מתוך געגוע רומנטי ובורות היסטורית . אדם שלמד את הטכניקה העיתונאית של גבלס והשתמש בה כל ימיו נגד עמו . קשה למצוא מעשה בישראל שאבנרי מתח עליו ביקורת ולא התגלה שהמעשה נכון ואבנרי טועה . ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ובהזדמנות חגיגית זו הפלסטינים צריכים להתפשר על שורה ארוכה של דברים 1 - הם צריכים להכיר ד'פקטו וגם ד'יורה בישראל כביתו הלאומי של העם היהודי . 2 - הם צריכים להודות שרץ ישראל היא ביתנו הקדום . 3 - שהקוראן מכיר כי ארץ ישראל היא של היהודים . 4 - שהתגליות הארכיאולוגיות הן הוכחה נוספת לאמור למעלה . 5 - שליהודים יש זכויות לעבודת האל בשטח הר המוריה . 6 - שהפלסטינים וכל שאר הערבים מסכימים להחלטה 181 של האום . 7 - שההגדרה של הפליטים הפלסטינים תימחק ואונרא יחדל להתקיים . 8 - שפלסטינים הם אלה המתגוררים בארץ ישראל המנדטורית . האחרים הם מצרים , ירדנים , סורים , לבנונים על פי מקום הולדתם או מגורי הקבע שלהם . 9 - שתתקיים סימטריה בין מספר הפלסטינים במדינת ישראל ובין מספר היהודים בפלסטין - אם תקום . 10 - שהפלסטינים יאמצו את צ'רטר האום , ובמיוחד את פיתרון הסכסוך ללא לוחמה . | |||
_new_ |
שכחתי לחתום . אריה עירן . | |||
|
|||
_new_ |
|
|||
אריה, זה מעניין שאתה מציג את עצמך כמי שקורא כתבים הסטוריים ומדעיים, אך עדיין לא הצלחת לעמוד על המייחד את אורי אבנרי - יש לאיש שאר רוח. ולא לביתו הוא עושה, אלא למען טובת הכלל. מדבריך שלך אינני מקבל רושם דומה. אתה נשמע ממורמר ומתוסכל: הורג ומגרש ומחסל את כל מי שאיננו יהודי בהבל פה ובמשפטים מגושמים. אתה טוען שברצונך וביכולתך להציל את עם ישראל, - אם רק יקשיבו לך ויפסיקו התווכח עמך. שמענו בסיבוב הראשון לפני כשנה ומחצה, שמענו בסיבוב השני שהחל אם אינני טועה לפני מספר חודשים. אך לא חידשת דבר, ולא הפנמת דבר. ומדבריך על אורי אבנרי ניתן לשמוע בעיקר קנאה, ובטון יש משהו בוגדני בשל הקירבה שהיתה פעם ביניכם, הכרות אשר אותה אתה מוכר עכשיו בעבור נזיד עדשים. אנשי שם הם אנשים ששמם הולך לפניהם, - אין הם רודפים אחר הכבוד. אם אתה רוצה לעשות לעצמך שם, פנה ללימודים בתחום שמעניין אותך באמת, ועסוק בלימודים אלה במשך לפחות חמש שנים. ואז נדבר. | |||
_new_ |
סתם אחד אתה טועה בגדול | |||
|
|||
''...המייחד את אורי אבנרי - יש לאיש שאר רוח. ולא לביתו הוא עושה, אלא למען טובת הכלל''. סתם אחד- אתה באמת לא יודע במה עסק אורי אבנרי כל חייו?. איפה היית? איפה חיית? ''למען טובת הכלל'' הקדיש אבנרי את מפעל חייו? תתעורר בנאדם... נסה למצוא עוד משמיצן מדופלם אחד כזה עם רקורד ארוך ומתמיד כמו שיש לאבנרי. מתערב שלא תמצא! | |||
_new_ |
כשתחתום על דבריך באופן שמזהה אותך תקבל תשובות . | |||
|
|||
_new_ |
כשתחתום על דבריך באופן שמזהה אותך תקבל תשובות . | |||
|
|||
אתה ''סתם אחד'' מתווכח עם דיעות או עם שמות? אותך לא ביקשתי להזדהות בשמך- לא מעניין אותי בכלל השם שלך. מצידי- השאר תמיד ''סתם אחד'' | |||
_new_ |
כשתחתום על דבריך באופן שמזהה אותך תקבל תשובות . | |||
|
|||
אריה, נראה לי שפסו אצלך כל הקיצין. כבר אין לך מה לטעון עניינית, אז אתה תוקף את הזהות הווירטואלית של הכותב. אין צורך להיות 'בשר ודם' באינטרנט, וגם אי אפשר. כל משתתף, גם הנוקט בשמו ה'אמיתי' הוא בסך הכל עוד דמות ספרותית הנבדלת מה'סופר' שכותב אותה. דווקא הוויתור מראש על זהות בשר ודם מאפשר לכותב לדבר דברי טעם ואמת ללא סייג וללא דיעה קדומה. נסה את זה, אריה, זה עושה רק טוב. | |||
_new_ |
כשתחתום על דבריך באופן שמזהה אותך תקבל תשובות . | |||
|
|||
בית משפט צבאי ברשות הפלסטינית גזר עונש מוות בתלייה על ערבי שהורשע במכירת קרקעות ליהודים. איזה ברברים | |||
_new_ |
וכבר ניסינו לפייס את הערבים בדרכים רבות | |||
|
|||
- יצירתיות ונדיבות - ובניגוד לאשליות הורודות שנרקמו קיבלו עוינות כלפי מדינת ישראל וסמליה, למשל: השפה הערבית כיום במעמד שווה ערך לשפה העברית.. קיצבאות ביטוח הלאומי כיום זהות ליהודים ולערבים.. לערבים ייצוג בולט ומשמעותי ברוב המוסדות והרשויות במדינה.. וכל אלו היו חלום הזוי מבחינת הערבים לפני 40 שנה ויותר. ומה קיבלו? הזדהות עם המדינה ? סמליה ? עקרונותיה ? או זעקות ''קיפוח'' רמות יותר ? חג עצמאות שמח, | |||
_new_ |
וכבר ניסינו לפייס את הערבים בדרכים רבות | |||
|
|||
התיאבון גדל עם האוכל. | |||
_new_ |
וכבר ניסינו לפייס את הערבים בדרכים רבות | |||
|
|||
אכן 'פיוס כהלכתו', אשר בגירסה היהודית פירושו בריונות לשמה. להדגמת מגמת ה'פיוס' בגירסת המתנחלים היהודים ביהודה ושומרון, הנה קטע מכתבה שהתפרסמה היום ב'הארץ': ''ארבעה מתנחלים, בהם שני חיילי צה''ל שהיו בחופשה, נעצרו אמש (שבת) בעקבות התפרעות בכפר הפלסטיני חירבת-צפא, ליד ההתנחלות בת עין בגוש עציון. כ-30 מתנחלים התפרעו בכפר, שאחד מתושביו עצור בידי השב''כ בחשד לרצח הנער שלמה נתיב מבת עין, במלאת 30 יום להירצחו. מקורות צבאיים גינו את התנהגות המתנחלים ואמרו כי מדובר ב''פרובוקציה מיותרת ומסוכנת''.'' הכתבה מתארת אירוע שני מסוגו מאז נרצח הנער היהודי. מתברר ששני חיילים בחופשה היוו חלק מהאספסוף היהודי שפרץ לכפר, ואף ירו מנשקם האישי. נפתחה חקירת מצ''ח בעניין. מה שמעניין בנוגע לשני החיילים זו העובדה שחקירת המשטרה בעניינם עונה לחוק הישראלי, בעוד שאם מי מהתושבים הפלסטינים של הכפר אליו פרץ האספסוף היהודי (ובתוכו שני החיילים) היה מפעיל נשק חם או אפילו מחזיק בו, גורלו היה מאסר מיידי, חקירות ועינויים מידי השב''כ, ו'חסל סדר חיים רגילים'. את הפלסטיני האלמוני היו שופטים לפי החוקים להגנה לשעת חרום, והוא היה מוצא עצמו בכלא יחד עם עשרת אלפים האסירים הפלסטינים האחרים, כאשר הוא מסומן כ'אוייב' ו'טרוריסט' או בלשון האורווליאנית הישראלית - 'מחבל'. אך שני החיילים הישראלים מבת עין, שניצלו חופשה בבית כדי להצטרף לאספסוף של ידידיהם ובני משפחותיהם מבת עין בפוגרום בכפר הפלסטיני השכן, שני החיילים ימצאו עצמם בפני שופט צבאי ישראלי, ובמקרה הגרוע יקבלו עונש מאסר של ימים ספורים - או מה שיותר סביר: התראה ונזיפה ללא עונש מאסר. ''המקורות הצבאיים אמרו ל''הארץ'' כי הם רואים בחומרה את התנהגות המתנחלים... בשב''כ ובצה''ל מוטרדים מהאפשרות של הסלמה משמשכת באזור בת עין, בשל העובדה שבהתנחלות ובמאחזים סביבה מתגוררים כמה פעילי ימין קיצוני. לפני כחמש שנים חשף השב''כ את ''מחתרת בת עין'', שחבריה הורשעו בהנחת מטעני חבלה בבתי ספר ערביים במזרח ירושלים.'' אכן שיטת הפיוס כנראה עובדת. ובמקום משפט, משפח. | |||
_new_ |
גועל נפש . אספסוף . 30 מתנחלים . . . פיחס | |||
|
|||
אני לא מבין מדוע לא שוכבים במיסתור עם רובה ויורים רק כדור אחד ? בסבלנות ובמדוייק . נקמה היא מזון שאוכלים קר . | |||
_new_ |
|
|||
1. צה''ל עוסק כבר עשרות שנים בענישה קולקטיבית של האוכלוסיה הפלסטינית - צורת ענישה האסורה לפי החוק הישראלי והבינלאומי. 2. מדינת ישראל והמנהל האזרחי, הביאו לכלל מושלמות כמעט מנגנונים ותהליכים המאפשרים לשדוד לאור יום קרקעות ורכוש של תושבים פלסטיניים מתחת לרדאר של בתי המשפט - הפקעת קרקעות 'לצורכי בטחון' ולאחר תקופה העברת הקרקע לידיים פרטיות של יהודים ישראליים. 3. המודל המשולב של הענישה הקולקטיבית והפקעת הקרקעות והעברתן ליהודים יצרו מצב בלתי אפשרי בו הפרט הפלסטיני מוצא עצמו לא רק חסר הגנה משפטית מינימלית, או אדמיניסטרטיבית, אלא נלקחה ממנו הזכות הבסיסית של הפגנה נגד העוול הברור כל כך - כי כל מעשה הפגנה או הסתודדות לצורך הפגנה מביא להכרזה על האיזור כ'שטח צבאי סגור' ומעצר המפגינים. במקרה של הפגנות פחות מתוקשרות, מופעלת כלפי המפגינים ענישה קולקטיבית בצורת מעצרים והריסת רכוש ובתים. 4. כך נוצרה במהלך שנות הכיבוש הישראלי ביהודה ושומרון, לכאורה רגיעה בסימנים של התנגדות פלסטינית פעילה לכיבוש. לא עוזר כמובן שהרשות הפלסטינית נקטה ועדיין נוקטת בדרך של פיוס וריצוי השלטונות הישראליים על מנת לשמור על האופציה המדינית. ישראל מצידה פיתחה בשנים האחרונות - ביחוד בהשראתו של אריק שרון - את הטקטיקה של יצירת מראית עין של קיום מגעים מדיניים התחלתיים אשר אין בהם מהות כלל, כאמצעי להחזיק את הרשות הפלסטינית על רמה נמוכה ככל האפשר של התנגדות אקטיבית לכיבוש הישראלי. אפילו ההתנתקות בעזה שימשה בעיקר לגיוס תמיכה בארה''ב להמשך השליטה הישראלית ביהודה ושומרון. על כך כתב בהרחבה בזמנו אורי דן איש סודו של אריק שרון. 5. האופציה של ההתנגדות הצבאית הפלסטינית לכיבוש הישראלי (וגם למצור על עזה) נסוגה בממדיה, אך לא נעלמה לגמרי מהמפה. לכן גם המאמץ הגדול של הממשלות הקודמת והנוכחית לבודד את החמאס. החמאס מייצג כיום את ההתנגדות הפלסטינית בארץ ישראל ומכאן גם הפופולריות שלו בקרב הפלסטינים ובעולם הערבי. 6. בעוד בישראל ממשיכים תהליכי ההתבהמות והנסיגה מנאורות פוליטית-חברתית כלשהי, מנצלים דווקא אלה המכונים 'אירגוני הטרור' את הזמן כדי לבסס את מעמדם הפוליטי פרלמנטרי במדינותיהם: החמאס זכו בבחירות לרשות הפלסטינית באופן דמוקרטי בעבר, והחיזבאללה פועלים כבר שנים לרכישת מעמד לגיטימי בפלרמנט הלבנוני. זה קצת עצוב ואולי פרדוקסלי שדווקא אצל 'אירגוני הטרור' התפתחה בשנים האחרונות השאיפה להתנהלות מדינית ולא צבאית בעוד שבישראל גם המרכז והשמאל הפוליטי מדברים בשנים האחרונות בטון יותר ויותר מיליטנטי ואנטי דמוקרטי. 7. לכל מי שבילה יותר ממספר שנים במזרח התיכון ברור כיום שבתוך חבית של אבק שריפה לא עושים סדר באמצעות גפרורים (הפתרון הצבאי) אלא שיש לבסס כל פתרון על השאיפות המדיניות של העמים והקבוצות שיש להן קיום לגיטימי באיזור. אך ישראל במקום לנצל את השאיפות האמיתיות של האירגונים המיליטנטיים לליגיטימציה מדינית-פרלמנטרית, מזינה את המולך המיליטנטי שוב ושוב על ידי יזימת מלחמות (מלחמת לבנון השניה, ומלחמת עזה האחרונה) שהנפגעים העקריים בהן היא האוכלוסיה האזרחית (הלבנונית, הישראלית והפלסטינית). 8. במצב הזה האופציה הצבאית עלולה להיראות לאירגונים המיליטנטיים (ולאוכלוסיה שהם מייצגים) כאופציה האפשרית היחידה. והיות והבטן הרכה של ישראל אינה בתחום הלוחמה האווירית או הקרקעית אלא בתחום העורף, צפויה לנו התעוררות מסוימת בפיגועים בתוך ישראל. יחד עם זאת, ולמרבה ההפתעה, החמאס עדיין עושה כל מאמץ כדי לשאת ולתת עם ישראל על חילופי שבויים, הקלת המצור על עזה, והסכמה על הפסקת אש לטווח הבינוני. זה מפתיע מצד אחד, אך מצד שני, נראה שבישראל חושבים בתמימות של אידיוטים שישראל היא היוזמת במגעים עם החמאס, ושהסחבת בעניין חילופי השבויים ובעניין הסרת המצור מעל עזה תוכל להמשך עוד מספר שנים. זו אשליה מסוכנת אשר את המחיר שלה ישלמו כרגיל יושבי בתי הקפה בתל-אביב, עקרות הבית בשוק מחנה יהודה בירושלים, ולאחר מלחמת הענישה והנקם הבאה של צה''ל, המשפחות הפלסטיניות בעזה. 9. אפשרות נוספת כמובן הוא היווצרותה של תנועת התנגדות חדשה פלסטינית, יותר מתוחכמת, אשר תפעל באופן ממוקד נגד מטרות ישראליות צבאיות בשטחים ללא חשיפת יתר לכוחות צה''ל. ממש מחתרת. אני יכול רק לקוות שלא תקום תנועה כזו בקרב העלית הפלסטינית הצעירה שהיא בגדר דור שלישי שנולד בשטחים הכבושים. כאשר אין הצדק נראה לעין, יהיה תמיד מי שיקח על עצמו לאזן את המאזניים. את זה לימדה אותנו ההסטוריה. התקיפה של מגדלי התאומים בניו יורק לימדה אותנו שהכוח הצבאי, אם אינו פועל במסגרת מדיניות צודקת חושף עצמו לפגיעה בעורף הרך. כך עם ארה''ב וכך עם ישראל. 10. לכן יש להפסיק את הענישה הקולקטיבית, ואף לקחת אחריות על טבח האוכלוסיה הפלסטינית בעזה במלחמה האחרונה, כדי להראות קבל עולם שישראל אינה רוצה להחמיץ את ההזדמנות ליצירת פתרון מדיני במזרח התיכון. פתרון כזה יביא גם לגיוס התמיכה שאין לישראל כיום במגעיה עם סוריה ואיראן בנושא לבנון ומאזן האימה הגרעיני. יכול בקלות להיווצר מצב בו הזנב (אחמניג'אד) יפסיק לכשכש בכלב (ישראל וארה''ב) וסוריה, לבנון והמדינה הפלסטינית החדשה יעמידוהו במקומו. | |||
_new_ |
מניפסט פלשתינאי | |||
|
|||
לפתרון בעיית ארץ ישראל מנקודת מבט של החמאס. על החתום: יוסוף (מוכר לתמימים שבינינו כיוסלה). זהו תם שלב המסכות, התעמולן חשף את התורה שלימדו אותו ברמאללה. | |||
_new_ |
|
|||
יוסלה מקליד בעיקר את מחשבותיו שלו ובצורה הברורה ביותר לה הוא מסוגל. צופיה לעומת זאת, עוסק בעיקר בנסיון למצוא בכל נושא ונושא לאן בדיוק נושבת הרוח, כדי לקבוע לפי הריח את עמדתו שלו. בתהליך הזה, המתמשך כבר על פני חדשים אחדים, נחשפות אמנם עמדותיו של יוסלה והעדפותיו בנושאים השונים, אך אצל הצופיה נחשפת מערכת שלמה של הדחקות והסטות, והכחשות הנוגעות למצב הפוליטי באיזורנו: נחשפת ההתאמצות הרבה של חד-העין בנסותו לטהר את השרץ של הטבח הישראלי באוכלוסית עזה בדצמבר 2008, התאמצות שמביאה רק ליותר הסתרות והדחקות עד כדי הכחשה טוטלית של כל מידע הקשור לנושא. ואז גולש הצופיה ל'חלק ב' של הדיון בנושא ומצדיק את הטבח בהתבסס על המידע שזה עתה סיים להכחיש, ובכך חושף את הכשל ההגיוני של כל משתתף מסוגו עד היום באתר: הטענה הכפולה המכילה סתירה פנימית ברורה: אין פלסטינים, אך בכל זאת יש לחסלם. והוא עוד קורא ליוסלה 'תועמלן'. יוסלה לפחות אפקטיבי. | |||
_new_ |
אפקטיבי? במה? | |||
|
|||
_new_ |
That is for me to know and for you to find out | |||
|
|||
_new_ |
תגובה מתחמקת צפויה! | |||
|
|||
כמו לאחרים גם מצאתי מזמן. | |||
_new_ |
נכון יוסוף, אתה תעמולן פלשתינאי אפקטיבי. | |||
|
|||
טוב שהרגו את המרצחים,עוזריהם,מסייעהם ובני משפחתם. עובדה-אין קסמים. חבל שלא עשו זאת קודם. גם טוב שמחקו את דחייה,חסן השפן עמוק עמוק במחילה ואין איומים בצפון. כל הכבוד לצה''ל! | |||
_new_ |
מזל גדול יש לפלסטינים . | |||
|
|||
במדינת ישראל עדין לא הפנימו את הבעיות האמיתיות . במדינת ישראל עדין משתדלים להיות ''בסדר'' עם הסכמים בין לאומיים ואמנות . במדינת ישראל עדין רבים מגלים הבנה לגישה המוסרנית שמציג אבנרי או ספירו או ג'אד . במדינת ישראל לא הפנימו את הסכנה האמיתית . זו שלא מופיעה במסר מעלינו . במדינת ישראל מדמים לעצמם תמימים יישרי דרך שהכל שאלה צבאית . זו לא הבנת המצב . מדינת ישראל אף על פי שהוכרזה כמדינה יהודית ודמוקרטית עם המשתמע מכך , היא משהו אחר . מדינת ישראל היא ניסיון להציל את העם היהודי מכיליון . אי אפשר לפרש מצב של הצלה מכיליון כאילו הוא מצב רגיל מצוי ונפוץ . המאבק בין הפלסטינים לבין הישראלים הוא לא בין בודדים אינדיבידואליים . זה מאבק בין העם היהודי ובין מי שהגדירו עצמם כעם הפלסטיני . זה היה אינדיבידואלי כאשר ערבים תקפו את השכנים היהודים ונעשה כללי בהדרגה . היום זה כבר כללי . עם נגד עם . בבילעין יש את התמונה החדשה . זה נראה כמו מאבק הירואי של כפריים נגד גזילת אדמותיהם מול חיילים מאומנים ומצוידים . זה לא ! זה מאבק של עם ערבי שרוצה ששטח יהיה אצלו מול חיילים של עם שרוצה ששטח יהיה אצלו . אבנרי והמיליונרית ועוד כמה עיוורים קוראים לישראל (למעשה ליהודים) לנהוג באמות מידה של מהוגנות בדיון על בעלות הקרקע . זו טעות שקל להוכיח .#1 כאשר ברור כי המאבק הוא בין היהודים והפלסטינים חל שינוי בראית פירטי הסיכסוך . הדבר הראשון הוא שעמדתם של אזרחי ישראל הערבים אינה רלוונטית . אמנם הם אזרחי ישראל אך הם פלסטינים . בישראל הדמוקרטית זו מכשלה שניתן לעבור . במקום שיש רצון יש יכולת . שנית כאשר התקיפה הפלסטינית היא נגד אזרחים יהודים בעורף נעשים אזרחים פלסטינים מטרה לגיטימית . היות ולא כל אחד מבין את זה , זה ניתן לעשות בדרכים פלסטיניות . שלישית במלחמה כמו במלחמה . אנשים המטילים מורך בחיילים במלחמה נענשים . היות והעורף האזרחי נעשה חזית יש להעניש את מטילי המורך באזרחי בעורף . החשוב ביותר הוא לזכור , זה מאבק להצלת העם היהודי ולמניעת הכחדתו וכיליונו . ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ #1 - אם תושבי בילעין כל דאגתם היא לגורל הקרקע שהוא רכושם לכאורה ולא מאבק לאומי נגד היהודים הם מוזמנים לנסות את המהלך הבא - יתארגנו ויפנו אל הגורמים הרשמיים של מדינת ישראל ויבקשו לספח אותם ואת הקרקע שלהם למדינת ישראל . יבקשו הם לכלול את כל השטח של כפרם בשטח מדינת ישראל יחד איתם כאזרחים של ישראל וכבעלי אותה קרקע . אריה עירן . | |||
_new_ |
עריה ועירן | |||
|
|||
מה שעירן מציע כאן זה משטר פשיסטי מובהק, ו'פתרון סופי' עבור הפלסטינים. וזה חוץ מההתנשאות, ההערות הגזעניות, וההסתה. אולי זה טוב שיש אתרים כמו ארץ הצבי אשר מאפשרים להפרשות פוליטיות מהסוג הזה להתנקז. | |||
_new_ |
יוסלה , | |||
|
|||
נציגם של תושבי בילעין דוחה את הפיתרון הפשוט לבעייתם . למה ? הוא מסביר כי זה '''פתרון סופי' עבור הפלסטינים.'' יוסלה אינו רוצה פיתרון . יוסלה רוצה מדינה פלסטינית במקום מדינת ישראל . | |||
_new_ |
אריה מלך החיות | |||
|
|||
הדברים שאמרת בנוגע לתושבי בילעין מתנשאים ודומים לרטוריקה הגזענית המוכרת לכולנו. כפי שנסית להציע את גירוש תושבי עזה באמצעות 'ניקנוק' עזה - מין גירוש שהאחריות עליו נופלת באורח אבסורדי כמובן על המגורשים, כך כאן אתה מציע שכדי לא לאבד את אדמתם תושבי בילעין יבקשו להפוך את בילעין לכפר ישראלי. אתה קורא לזה,''הפתרון הפשוט לבעייתם'', ומוכיח בזה שיחסך לפלסטינים הוא גזעני מובהק. אך שכחתי הרי שאינך מתבייש להודות שדיעותיך גזעניות, כי גם החיות גזעניות, ועולם החי הוא פשיסטי. שטויות כאלה לא שמענו מזמן. ישמרנו אלוהים מטיפשים תמימים, אך מטיפשים המאמינים שהם חכמים גם השטן לא יצילנו. | |||
_new_ |
יוסלה מלך השטויות . | |||
|
|||
שערו בנפשכם אם תושבי בילעין יהפכו לאזרחי מדינת ישראל ואדמת הכפר תסופח למדינת ישראל הרי זה ''גזענות ופשיזם'' לדעת יוסלהשטותניק . רגע , זה מזכיר לי משהו אום-אל-פחם צורפה למדינת ישראל בשנת 1949 בהסכמי רודוס . אביגדור ליברמן הציע לצרפם למדינה הפלסטינית כאשר כזו תקום . ויוסלהשטותניק קרא לו גזען ופשיסט . צרוף לישראל זו גזענות וניתוק מישראל זו גזענות . מי מבין את נפשו של יוסלהשטותניק ? | |||
_new_ |
אתה בעד פתרון מדיני - יוסלה? | |||
|
|||
הרי אתם רוצים את כל ארץ ישראל וגם להחזיר את הפליטים לפתח-תיקווה. מדיני יש פה - אבל איפה הפתרון? | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |