|
מכתב לח''כ לשעבר אריה אלדד וחברו מיכאל בן ארי! | |||||
סלאח עודטללה (יום שני, 28/01/2013 שעה 11:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
מכתב גלוי לערבים הומניים ולערבים שלא . . . | |||
|
|||
קבוצות אדם גדולות מכילות מגוון של אנשים עם ערכים , דיעות והתנהגות . יש ערבים הומניים ויש כאלה שלא . הייחס שלנו נקבע על פי מה שמזיק יותר או מסוכן יותר לכל אחד מאיתנו . כשערבים גונבים , שודדים , אונסים או רוצחים הרי שזו התמונה שלהם , אף אם זו הכללה . מאז התחלת ההתיישבות היהודית החדשה בארץ ישראל היו התנכלויות למעשה זה . התנכלויות של ערבים . תלאה העט או המקלדת מלספר שוב על 1922 , 1929 , 1936 , 1945 , תש''ח , 1956 , 1967 , 1973 וכמובן טיפטוף בלתי פוסק בתקופות הביניים . גם הפיגועים הרצחניים באזרחים כולל של מתאבדים ערבים לא נשכח . גם לא נסלח , כמו שאומרים כמה וכמה שמאלנים , בהקשר אחר . זה לא חדש ולא מקורי . אפליה לרעה , רדיפות , הגבלות ופוגרומים היו מנת חלקם של אבותינו בגלות . מצב שהצריך פיתרון . פתרון שהרצל הציע ויהודים רבים חיבקו ברצון . יהודים רבים , אך בכל זאת מעטים . כשעזבו האנגלים את פלסטינה היו כאן רק 650.000 יהודים יחד עם 1.300.000 ערבים . והמציאות הוכיחה שהרצל שגה . במקום שנהייה רדופים בגלות על ידי ''מקומיים'' אנו נרדפים בישראל על ידי ''מקומיים'' . ערבים – שיהייה ברור . לצערי זו עובדה חברתית והיסטורית היהודים הם קורבן , כשאנחנו חלשים וגם כשאנחנו חזקים . ארץ ישראל כמקום מקלט ובית טובה יותר מארצות גלותנו , אבל לא הרבה יותר טובה . גם כאן אנחנו מותקפים , בהבדל גדול אחד – יכולתנו להתגונן ואף לנצח . האוכלוסיה הערבית כמו ריבית , נושכת ברוב היהודי . זה בילודה , זה בשהייה בלתי חוקית וזה בנישואין . אין ולא תהייה שום אפשרות לקיים חיים בייחד יהודים וערבים . זו כבר מסקנה נפוצה במדינת ישראל . מסקנה זו היא שדחפה להקמת אותה חומה ידועה . באופן לא מפתיע אין בה די . רק הפרדה מלאה שבה במדינת ישראל אין ערבים , נותנת סיכוי לקיומנו כאן לאורך זמן . לכן טרנספר הוא הפתרון הלוגי היחיד . אריה עירן . | |||
_new_ |
מכתב גלוי לערבים הומניים ולערבים שלא . . . | |||
|
|||
אני בעד טרנספר אבל הפוך..הצחקת אותי..אנו נולדנו כאן וכאן נמות!! | |||
_new_ |
מכתב גלוי לערבים הומניים ולערבים שלא . . . | |||
|
|||
פרושו של דבר שאין כל הבדל בינך לבין אלדד ובן-ארי. טוב ששניכם אינכם מיוצגים בכנסת. מפליא שאתה תוקף בעל דעה דומה לשלך. | |||
_new_ |
מכתב גלוי לערבים הומניים ולערבים שלא . . . | |||
|
|||
דוקטור נכבד , אתה מעלה טיעונים יפים מלאי רגש . לדעתי הם אפילו נכונים . אבל בלתי חשובים . אתה , כמו רבים אחרים מערבב שני דיסציפלינות . הסיכסוך בארץ ישראל אינו בגלל ריב בין שני בני אדם . כי הטיעון ''נולדתי כאן'' נכון גם לגבי ולגבי צאצאי . אנחנו נולדנו כאן . כמונו רבים ותוך כמה שנים כל האוכלוסיה היהודית תהיה ילידת הארץ . אם אתה תטען שגם אבותיך נולדו כאן אתה פותח שני ערוצים שמחלישים את עמדתך . האחד - אבותיך באו לכאן ממש לא מזמן . השני - אם יש לכם לזכות דורות , אז המשמעות היא מדובר לא בכל אחד מכם אישית אלא בהיותכם ''עם'' . דבר שטוענים לו גם יהודים . זהוא סיכסוך בין שני עמים . בסכסוך כזה לרגש יש תפקיד משני בלבד . בעיקר קובע האינטרס של הקבוצה . והרגש שממלא תפקיד קטן הוא רגש כלפי העם יחד . אנחנו ברחנו מהתופת אל ''סירת ההצלה'' ואתם רוצים לזרוק אותנו לים . בגלל כוחנו אתם לא מצליחים . אז נשאר לכם לבכות . WAE VICTIS .י אני לא רוצה להרוג אתכם . אני מסתפק בטרנספר . אבל אם אתם רוצים למות , אני לא אמנע זאת . | |||
_new_ |
דר'' עטאללה | |||
|
|||
הנכבד בבקשה תרגם את המאמר לערבית , במקום מדינת ישראל רשום את המדינות הערביות ובמקום ח''כ כנסת ערבים יכתוב את חברי הכנסת היהודים שלא נכנסו למשכן הדמוקרטיה הערבית כמו כן תמנה בבקשה את מספר חברי בתי הנבחרים הערבים שלא עברו את הבחירות בגלל דעתם הגזענית על העם היהודי כל עוד אינך עושה זאת אין לתת אימון ואף לקרא ולו מלה אחת | |||
_new_ |
דר'' עטאללה | |||
|
|||
תגובתך אינה ראויה להתייחסות שלי..תגובה מוזרה או שאתה מחייחס או שאתה לא מתייחס בכלל! | |||
_new_ |
דר'' עטאללה | |||
|
|||
1. בלבנון אחיך רצחו וסילקו את הנוצרים שהיו התושבים המקוריים, וכן בכל המקומות האחריםהסובבים אותנו גם בזה אנו אשמים? 2.ראה את כל האביב הערבי ולאן הוא מוביל , דעתך לא משנה ולא תשנה כלום ממה שנעשה ויעשה ע''י אותו אביב 3.כמה יהודים נמצאים במדינות ערב ומדינות מוסלמיות אחרות ומה מצבם? 4.מדוע פיתרון חילופי שטחים(לא טרנספר) שטחים המיושבים בצפיפות על ידי ערבים יהיו תחת שלטון הרשות ושטחים מיושבים ע''י יהודים יהיו תחת שלטון ישראלי? מה רע בכך כל אחד מקבל מה שהוא רוצה, אז מדוע אתה לא רוצה? 5. תבנה לך את המדינה שאתה רוצה ותן לנו לבנות את שלנו 6. בתור אחד שטוען שהוא עם ילידי, אם לא היה ישוב יהודי ומדינת ישראל לא הייתה קמה , כנראה היית ממשיך לרכב על גמל בין סעודיה למצריים יום נפלא | |||
_new_ |
קישקוש שחצני! | |||
|
|||
כהרגלך אתה מצפה-דורש מאחרים מה שאינך עושה בעצמך. לדוגמה: אתה מתלונן על גזענות (תגובה 169995) ובעצמך משרבט ביטוי גזעני במשולב עם עובדות היסטוריות מופרכות (ראה מס' 6). | |||
_new_ |
קישקוש שחצני! | |||
|
|||
אדון סיוון הנכבד כבר הראתי לך מספר פעמים שאתה מקשקש בדברים שאינך מבין או יודע להגיד שחצן ולא לענות עניינית ידוע אצלך מכבר עובדתית תבדוק היכן גמר הד''ר הנכבד את לימודיו כמה אוניברסיטאות היו בארץ לפני 120 שנה וכמה זמן הוא ילידי ומהכן ומה הסיכוי שהיה הופך לדוקטור אם היה נולד בסודן או בארץ ערבית נחשלת כפי שהייתה ישראל לפני העליות הראשונות. מדינת ישראל לא הוקמה כדי להיות מדינת כל אזרחיה לשם כך לא היה נחוץ וכן לא ראוי להקים מדינה חוק השבות הוא חוק מפלה אולם בלעדיו לא היינו קיימים כיישות ריבונית היום ברגע שהמדינה מוגדרת כמדינה יהודית עם המנון התקוה ו ''חוקי שימור'' ליהודים, אזי ניתן ליתן מקסימום שיוויון אזרחי ושויון הזדמנויות אך לא שיויון ערכי ולא זהות לאומית כוללת. לכן הפתרון האופטימלי הערכי וההומני הוא הינתקות בין העמים הלאומים השונים וכן הפרדה טריטוריאלית כך שגושי התיישבות ערביים יהיו תחת ריבונות ערבית או פלסטינית או אחרת שיבחרו, וגושי התישבות יהודיים יהיו תחת ריבונות יהודית , וזה לא טרנספר ולא גזענות , זה הפתרון היחידי וההומני למאויים לאומיים שונים. כל השאר זה משחק מילים וקישקושים של אנשים ללא דעת או אחריות | |||
_new_ |
קישקוש שחצני! | |||
|
|||
צורת ההתבטאות שלך היתה שחצנית, לכן כתבתי זאת. א. עד לרגע זה הטענות שלי נכונות עובדתית: - התלוננת על גזענות (תגובה 169995), אבל לאחר מכן השתמשת בביטוי גזעני (מס' 6: תגובה 170000). מכאן שאתה מתלונן על גזענות ובמקביל משתמש ביטוי גזעני. - מס' 6 איננו רק גזעני הוא גם טוען למעשה שמדינת ישראל היא הסיבה שכותב המאמר נמצא בארץ. זה כמובן לא נכון על פי העובדות ההיסטוריות. - הודעה מסתיימת במשפט אחד שמכיל נסיון לסלף את ההיסטוריה וביטוי גזעני מסתיימת בביטוי ''יום נפלא'', היא קשקוש שחצני במקרה הטוב. ב. לכן למרות טענתך, התגובה שלי (תגובה 170002) היתה מאד עניינית. ג. העובדה שבעבר הראית שטעיתי איננה אסמכתא שאני טועה כעת ולכן המשפט הפותח שלך הוא מיותר, במקרה הטוב. ----- גם המשפט האחרון שלך הוא ביטוי שחצני. | |||
_new_ |
גזעני | |||
|
|||
1.כותב המאמר נמצא בארץ ישראל בזכות מדינת ישראל , אם לאו הוא היה נתין של פרובינציה ממלוקית, או תושב של אליה קפיטולינה 2.מה שכתבתי אינו גיזעני אך אולי פוגע וזו הייתה מטרתו. יום טוב | |||
_new_ |
בהחלט שכתבת אמירה גזענית! | |||
|
|||
בימים שיו''ר הכנסת כותב מכתב על ביטוי גזעני נגד נתניהו בתקשורת הבריטית, ולא מעט דיווחים על אנטישמיות מרחבי העולם היה טוב להיזהר. אתה לא נזהרת וגם מנסה למרוח עובדה זו. | |||
_new_ |
שתי תהיות | |||
|
|||
הכותב טוען שמדינת ישראל אינה דמוקרטיה אמיתית, אבל לא מגבה את דבריו בהסבר כלשהו. הוא גם מתנגד לכך שערבים יצביעו לכנסת או ייבחרו לכנסת, ואם הוא מסביר מדוע, הרי שהחמצתי את ההסבר הזה. אשמח להרחבה. | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |