|
איסור נסיעה באופניים בכבישים ראשיים | |||||
חדשות / ע. צופיה (יום שני, 18/04/2011 שעה 7:13) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
למה ? | |||
|
|||
בכבישים נהרגים מאות אנשים בכל שנה . כדאי לפי אותו היגיון לאסור נסיעת מכוניות בכבישים . לפי התצלומים מהמקרה האחרון וגם מהמקרה של חשין הצעיר , נראה שרוכבי האופניים נסעו בכיוון התנועה המוטורית ונפגעו מאחור . נסיעה אל מול התנועה המוטורית מאפשרת לרוכב האופניים לראות רכב מתקרב ומסוכן ולהתחמק בכוחות עצמו . כה פשוט ! בתכניות החלל גילו האמריקאים כי עטים אינן פועלות בחלל . הם השקיעו כמה מיליוני דולרים ופיתחו עט מיוחדת לפתרון הבעיה . הרוסים גילו אותה בעיה ועברו להשתמש בעפרונות . חצי רובל האחד ! פשוט מאד . . . | |||
_new_ |
למה ? | |||
|
|||
רוב הנסיעות באופניים הם למטרות שעשוע וספורט. אין להם מקום בכבישים ראשיים. יש מספיק אלטרנטיבות לכך. זה כמובן אינו משחרר מאשמה אף נהג מוטורי. | |||
_new_ |
למה ? | |||
|
|||
כל מיקרה של רכיבה על אופניים צריך להיות נגד כיוון התנועה המוטורית . החוק דורש נסיעה דווקא עם הכיוון . | |||
_new_ |
נסיעה באופניים בניגוד לתנועה, היא אסון | |||
|
|||
הסיבה העיקרית לאיסור, הוא הפוטנציאל הגדול ליצירת תאונות, עקב נטיה של נהגי מכוניות לסטות מהנתיב שלהם כדי לפנות יותר מקום לאופניים שמולם, כדי להגדיל את מרווח הבטחון שלא יפגעו באופניים. (זה ניגוד להמלצה הנכונה להולכי רגל, ללכת במנוגד לכוון התנועה)ץ | |||
_new_ |
נסיעה באופניים בניגוד לתנועה, היא אסון | |||
|
|||
כשנוסעים כולם באותו כיוון , גם כן סוטים כדי לא לפגוע באופניים , אבל אז אם לא - סוטים הורגים ! זה מה שקרה במקרים האחרונים . הרוכבים לא ידעו ולא יכלו לברוח . גם אופנוענים נהרגו באותו אופן . מכה מאחור . | |||
_new_ |
נסיעה באופניים בניגוד לתנועה, היא אסון | |||
|
|||
א- יש להוסיף את האלמנט של ''פחד'' של רוכב האופניים ממכונית שבאה ממול. זה עשוי להפיל את רוכב האופניים תוך ערעור שווי משקלו... ב- התנגשות ''חזיתית'' חמורה יותר מאשר מכה באופניים מאחור. ג- תחשוב גם על האפשרות לתאונות בין מכוניות ממסלול שמאלי יותר, כתוצאה מסטיית המכונית הקרובה לאופניים למסלול שמאלי... | |||
_new_ |
נסיעה באופניים בניגוד לתנועה, היא אסון | |||
|
|||
קיצור - זה רע וזה לא טוב . הפקרות - שיהיה לך חג שמח . סגרתי . | |||
_new_ |
הייתה תומך בהצעה עם הסתייגות... | |||
|
|||
יש להפריד רוכבי אופניים לשני סוגים: הסוג שעושה זאת לשעשוע וספורט, והם משתמשים באופני ספורט בעלי מהלכים רבים, אותם צריך בהחלט להרחיק מכבישים בין-עירוניים, והסוג האחר, הם רוכבי אופניים (רגילים) שמשתמשים באופניים כאמצעי תחבורה שחוסך הוצאות נסיעה. מעניין אם קיימת סטטיסטיקה שמפרידה בתאונות לפי שני סוגים אילו. | |||
_new_ |
הייתה תומך בהצעה עם הסתייגות... | |||
|
|||
מעשית, רק עובדים זרים משתמשים באופניים לנסיעות מחוץ לעיר (וגם בעיר,אך זה עניין אחר) ולכן מספרן בטל בשישים. | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |