|
גשם הנדבות התורכי | |||||
יובל ברנדשטטר (יום חמישי, 14/01/2010 שעה 14:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
זה קטן קטן ממה שמגיע לישראל, נקווה לגשם נדבות | |||
|
|||
של בידוד ישראל בעולם, הפסקת הסיוע הזר, וצווי מעצר לכנופיית הפושעים נגד האנושות העומדת בראש מדינת החרא הזאת, בה מרמים ומועלים כמוכי דיבוק. זו ראשית קץ הדבר המסואב הזה. | |||
_new_ |
אז תן לי להסביר לך | |||
|
|||
עוד לא כנסנו מספיק לתורכים על כל מה שהם עשו ועושים רע בעולם. | |||
_new_ |
מדינת ישראל כמוהה כאישה מוכה . | |||
|
|||
מרגע שישראל הסכימה לבלוע את כבודה מול הטורקים , זו תהייה מנת חלקנו . מי שנבהל בגלל אינטרסים ישראליים בטורקיה ימצא תמיד בעמדת הנסחט . כך עם שליט והאסירים וכך עם טורקיה והתעמולה האנטישמית . זירקו על טורקיה נעליים ! | |||
_new_ |
מדינת ישראל כמוהה כאישה מוכה . | |||
|
|||
אפשר לנזוף בשגריר בצורה דיפלומטית, או אפשר לעשות זאת בצורה שמצד אחד מלהיבה את האספסוף, אך מצד שני מציגה את ישראל בעולם כמדינה שמדיניות החוץ שלה מוחזקת בידיהם האמונות של חולי נפש. אסון. | |||
_new_ |
אז תחליט כבר | |||
|
|||
אישה מוכה או גבר מכה ?! ₲ נדמה לי ששאתה מתבלבל כל הזמן ומחליף בין המינים. | |||
_new_ |
כבודנו מול ארדואן. | |||
|
|||
כבודנו מול ארדואן ******************* חבריא, לא להתלהם. כבודנו אינו בפיו של מנהיג כזה או אחר. ארדואן עלה ונקוה שגם ירד בקרוב מבימת ההיסטוריה. עלינו לשקול את טובתנו. העלבת שגריר תורכי אינה תורמת לכבודנו, אלא להפך. מישהו פה חפץ שנתקוף את השגרירות התורכית, כמו שעשו משמרות המהפכה באירן , עת שבו את כל סגל הגרירות האמריקאית? עד כה- החיוב בקשרים עם תורכיה עלה אלף מונים על השלילה והקור המגיעים אלינו עתה משם. האם האינטרס שלנו הוא לדחוף עוד את ארדואן לזרועותיהם של אחמדניג'אד ואסד? כבר היו לנו מלחמות נוראות, כמו מלחמת יום הכיפורים בה הותקפנו מצפון ומדרום גם יחד. האם אצה לנו הדרך להוסיף עוד אויב לאויבינו? לא הרבה מדינות מוסלמיות היו ידידות לנו. כה קל לוותר על ידידותה של שכנה מוסלמית כה חזקה, שידעה גם לחנוק את הדוב הסורי כשהיה צורך לחנוק אותו קמעא ?! יש מקרים בהם החכם יחריש וימתין עד שהרוח תחדל מזעפה. אם אתה רוצה ליהנות מהרוח – הטה את המפרש כך שהרוח תישא את ספינתך. רק אויל ישוט ישירות נגד הרוח. מפרשיו יקרעו, תרניו ישברו ואולי גם יצלול לתהום. גם קללות מול הרוח תהדהדנה רק באוזני המקלל. אין צורך לוותר על שום כבוד. כאשר אדם מקלל ואתה שותק- רק כבודו של המקלל נפגע. אתם סבורים שארדואן רוכש לעצמו כבוד בשפע גידופיו? זה האיש וזה שיחו. אינני מזלזל בהסתה נגדנו. היטלר כתב תחילה את ''מיין קאמפפ'', גבלס, שופרו הגמד, הסית את ההמונים, הימלר עבר מדיבורים למעשים. ברוך ה'- אנו לא חיים כמיעוט בגרמניה. תורכיה אינה שולטת בנו. נקווה שרוח העוועים תחלוף ותישא עמה את דובריה. כל עוד יש סיכוי, ואפילו קלוש, שתורכיה, כחברה בנאט''ו, וכמי שחפצה בכל מאודה להצטרף לשוק האירופי המשותף, תחזור לשפיותה ולתורתו של אתאטורק, מיסד תורכיה המודרנית – יש להחשות. גם אם בשל שתיקתנו לא נדרבן את ארדואן בריצתו המוטרפת לחיקה של אירן – דיינו. היוונים בקפריסין סבלו הרבה יותר מאתנו בשל הפלישה התורכית לאי . והנה – דברי שלום וידידות מתחילים להתרקם אפילו שם בין הניצים. יש לנו עתה בעית מים. על כן עתה במיוחד חשוב להקפיד שלא לשפוך את התינוק עם המים. הבא להורגך- השכם להורגו, אך אל תהרוג את ידידך, גם אם קצת השתגע. המתן וקווה שירפא לו. | |||
_new_ |
כבודנו מול ארדואן. | |||
|
|||
אירן הייתה בקשרי ידידות עם ישראל . ארדואן אינו טיפש . הוא הגיע למסקנה שלא יאפשרו לטורקיה להצטרף לשוק האירופי . הוא החליט בהיגיון מנקודת מבטו לפנות מזרחה . קל מאד לעשות זאת כשדמי הכניסה הם השמצת מדיניות ישראל וכמה סרטים אנטישמיים . עד כה טורקיה אינה מנתקת את ניסיונה להתחבר לשוק האירופי . היא גם אינה מפנה עורף לנאטו או לארה''ב . כרגע הסיכסוך עם ישראל מועיל לפלג הפוליטי של ארדואן . בטורקיה יש פער בין ממשיכי דרכו של מוסטפא כמאל לבין הפלג הדתי-שמרני . כיצד יתפתחו הדברים אני וגם לא אחרים יודעים . דבר אחד ברור , מי שאינו עומד על כבודו - אין לו כבוד . זה אינו מצדיק השפלה מכוונת של השגריר , אלא מחייב מציאת דרך מועילה יותר המכוונת נגד ארדואן ולא נגד טורקיה . לכן זירקו נעלים על ארדואן ואל תשרפו את דגל טורקיה מול השגרירות . | |||
_new_ |
אז למה ארדואן לא הישמיץ את ישראל לפני הטבח בלבנון ולפני הטבח | |||
|
|||
בעזה, כשבין לבנון ועזה היחסים השתפרו? מה איכפת לברק ולנפוח איילון שטורקיה היתה מקום תיירות זול ונעים להפליא להמונים הבלתי אמידים בישראל? ברק במילא מתארח בפריז בסוויטות מלכותיות על חשבון משלם המיסים. אחר כך כל מיני חוכמולוגים מנתחים את מדיניות טורקייה. האמת? ארדואן איש סנטימנטלי, טוב לב וחם, והוא פשוט כואב את טבח עזה. למה צריך כאן ניתוחים ניפתלים? | |||
_new_ |
אז למה ארדואן לא הישמיץ את ישראל לפני הטבח בלבנון ולפני הטבח | |||
|
|||
השאלה היא למה הוא התחיל להשמיץ את ישראל לאחר הפלישה לעיזה. את הטבח בלבנון הוא קיבל בהבנה רק את הטבח בעיזה הוא ניצל כנגדנו. עכשיו התורכי עם פניו מזרחה כי הוא מפחד שמשם תיכנס בו הרעה. כשהוא מפנה את גבו לאירופה הוא תמיד יכול להרגיש בטוח שהם לא יכנסו לו מאחורה שלו. אז אם תשאל מה ההבדל בין אז לעזה? אז אומר לך שאז הוא עדיין האמין שישראל יכולה לעזור לו להתקבל לאירופה ובעזה הוא כבר הבין שהוא יכול להגיד לעזאזל לישראל. זה הבדל משמעותי ↨ עד מאוד. | |||
_new_ |
|
|||
ארדואן אינו ''מסית נגדנו''. הוא הגיב לפני שנה ומגיב עתה לארוגגנטיות הרצחנית של ישראל. זה קצת עצוב לראות ישוב יהודי גדול ויחסית משכיל מכנה את כל מי שמעז לבקר את ישראל על הטבח שערכה באוכלוסיית עזה 'אנטישמי'. כאשר מסתכלים סביב על המנהיגים של עמים אחרים באיזור, מתעורר רצון עז להגר. -לא לאמריקה, או לאירופה, אלא לעזה או לתורכיה: להנייה ולארדואן יש יותר בינה, אומץ אישי, ויכולת לבטא במלים ברורות סוג של יושרה אינטלקטואלית מאשר לכל שרי ממשלת ישראל גם יחד. יש משהו שידענו פעם בישראל אך כנראה שכחנו מאז 1967: ישראל הצעירה היתה חסרה את התרבות הפוליטית והחברתית שמדינות ערב השכנות כמצרים וירדן או רחוקות יותר כתורכיה רכשו במהלך שנים רבות של קיום מדיני. זה היה כה ברור כאשר בשנותיה הראשונות של הטלוויזיה בישראל צפינו בכל יום ששי בסרט המצרי הקבוע, או, למי שקלט את הטלוויזיה הירדנית מדי פעם. חשבנו על עצמנו כמודרניים ומתקדמים, אך חשנו שגם לפלאח העני ביותר בעמק הנילוס היתה מורשת פוליטית-חברתית בת אלפי שנים. אנחנו היינו התינוקות הטריים בשטח מאז הקמת המדינה, אנחנו היינו אלה העושים את צעדינו האזרחיים הראשונים בעמל רב. תרבות אינה משהו שאפשר ליצור יש מאין או בתהליך מקוצר. עדיין יש בדבריו של ארדואן - בזעם המשכנע שלו כלפי הארוגנטיות הישראלית והנפשעות של הטבח בעזה - נימה עדינה של נפש בעלת רבדים אחדים, ולא הרדידות של נבחריה של ישראל, בין אם זה ברק או נתניהו. רדואן הוא איש של כבוד, ולכן זעמו הבלתי מתפשר כלפי ישראל. אני יכול רק להזדהות עימו בעניין זה. | |||
_new_ |
נו? אז למישהו יש ספק שיוסוף פלשתינאי? | |||
|
|||
_new_ |
תגובה ל''מפלגה הקטנה'', ולהבדיל- לשרון | |||
|
|||
ארדואן וישראל - תגובה למפלגה הקטנה, שרון ואח' למפלגה הקטנה –אתה אולי צודק בדבריך. הם אינם סותרים את דברי. ההתנפלות על ישראל מצד ארדואן, אלמלא טכס ההשפלה המיותר של שגריר תורכיה כאן, לא תרמה לו בשום מישור, פרט אולי למישור הפנימי, ובודאי לא לענין הצטרפות מדינתו לשוק האירופי. מעבר לחשש מהגירת מליוני תורכים מוסלמים לכל ארצות השוק – אינני חושב שמישהו בשוק מתפעל ממדינה שמנהיגה מדבר בלשון של שוק... שרון הסוציאליסט מתנפל שוב על מדינתנו. הוא חרד להמוני בית-ישראל שהתהוללו בתורכיה, בזבזו בזמנו סכומי עתק בבתי-הקזינו שם, בטרם נסגרו אלו ע''י הממשלה, וחזרו עטורי מגבות וברזים [הכל כלול]. ירגע נא. לא ארדואן ולא משרד חוצנו התכוונו לפגוע בתיירות זו. אגב- זו אכן ארץ תיירות מקסימה וגם היתה נעימה מאד לפני... שרון , כדרכו, מאשים את ישראל בטבח. כמוהו כארדואן. שרון מתעלם מכך שמשך 8 שנים הופגשו אזרחים ישראלים תמימים, כמעט מדי יום, משטח עזה. אותם קורבנות אומללים בעזה, ואינני שמח על מותם, אפשרו לחמ''ס להשתלט על עזה, בני משפחותיהם משרתים ביחידות הטרור, בין של חמ''ס ובין של הפת''ח, והם איפשרו לטרוריסטים לירות מתוך בתיהם, לחפור משם מנהרות להברחת נשק או לתקיפתנו, והסכימו לאחסון אמל''ח בבתיהם. אין עוד מדינה בעולם שהיתה מתאפקת שנים, תוך הפקרת אזרחיה כבשר תותחים, בטרם תיגש לנטרל את קן המרצחים. לא היה טבח בעזה וטוהר הנשק נשמר יותר מבכל צבא בעולם. שרון לא חרד לטבח בדארפור, לא לטבח הכורדים בגז בידי סדאם, ובירי ע''י התורכים. הוא אינו מלין על טבח הארמנים ע''י התורכים. גם לא לרציחת תושביהם של כפרים שלמים באלג'יר בידי כנופיות מוסלמיות. הוא לא יצא נגד מלך ירדן שטבח בפלסטינים הבוגדנים באותו ''ספטמבר השחור''. הוא לא יצא נגד רציחות הטאליבן בבני עמם באפגניסטן, לא על הרג אזרחים במאות ואלפים בהפצצות ארה''ב בקוסובו או באפגניסטן. לא על השחיטות בקטאנגה או בידי בני ההוטו. מליון האנשים שנרצחו ע''י החמר-רוז' , כרבע מתושבי המדינה שם נעלמו ממנו.הוא גם התעלם מטבח 30.000 איש בחלב ע''י אסד, אביו של אסד הנוכחי. שרון גם לא גינה את הטבח שעשה החמ''ס לא מכבר באנשי הפת''ח שנפלו בידיהם או באיזו מפלגונת זעירה ש''תפסה עצמאות'' יתר בעזה. ואם כבר הסטורית רציחות- שרון מתעלם מחיסול מליוני אינדיאנים המרכז ודרום אמריקה בידי הכובשים הספרדים, גם לא מחיסול האינדיאנים בצפון אמריקה בידי ארה''ב, מחיסול הקולאקים ורציחת עממים ביד סטאלין ומאו, שלא לדבר על הנאצים. רק ישראל, המתגוננת מהפגזה בלתי פוסקת, אשמה בעיניו. אם תורכיה היא התגשמות הצדק העולמי, וארדואן עוטה כנפי מלאך- מדוע לא תיסע, שרון, לתורכיה ותחנה שם? מדוע תשב פה, בארץ הרשעה בעיניך ? והאמור כאן אמור ביתר שאת ל''תלאביבסנור'', שהשנאה מעוורת את עיניו. ועם כל זה- לא היה מקום להשפלת שגריר תורכיה בישראל. גם אין טעם להטיח עלבונות בתורכיה. יש לנו די אויבים, אפילו בתוכנו. אם ארדואן שרף כמה גשרים בינינו לבין תורכיה אין כל צורך או חוכמה בשריפתם של הגשרים הנותרים. 16 ינואר 2010 | |||
_new_ |
|
|||
יוסף אליעז כותב, ''לא היה טבח בעזה וטוהר הנשק נשמר יותר מבכל צבא בעולם.'' והוא מוסיף, ''שרון מתעלם מכך שמשך 8 שנים הופגזו אזרחים ישראלים תמימים, כמעט מדי יום, משטח עזה. אותם קורבנות אומללים בעזה, ואינני שמח על מותם, אפשרו לחמ''ס להשתלט על עזה, בני משפחותיהם משרתים ביחידות הטרור, בין של חמ''ס ובין של הפת''ח, והם איפשרו לטרוריסטים לירות מתוך בתיהם, לחפור משם מנהרות להברחת נשק או לתקיפתנו, והסכימו לאחסון אמל''ח בבתיהם. אין עוד מדינה בעולם שהיתה מתאפקת שנים, תוך הפקרת אזרחיה כבשר תותחים, בטרם תיגש לנטרל את קן המרצחים.'' ובכן, איש אינו מכחיש שבעקבות ירי הקסאמים לכיוון ישובי עוטף עזה, היתה לישראל הזכות להגן על עצמה (וזאת מבלי להכנס כרגע לסיבות שגרמו לירי הקסאמים המתמשך). אך איש גם אינו יכול להכחיש שבישראל ידעו, גם בדרג הצבאי וגם בדרג המדיני, שפעולה צבאית מהסוג שתוכנן במשך תקופה ארוכה ופרטיה היו ידועים לכל הנוגעים בדבר, - שפעולה כזו שכללה הפגזות מסיביות של ריכוזי האוכלוסיה הצפופים של רצועת עזה, תגרום בהכרח למספר גבוה של אזרחים פלסטינים. ישראל מצאה עצמה ב'צבת' של הצורך לקבל החלטה בלתי אפשרית: האם להמשיך להבליג על ירי הקסאמים או להגיב בדרך הצבאית האפשרית - פעולה מלחמתית 'קונוונציונלית', הפגזות וכניסה רגלית מאוחרת לשטח. העובדה שישראל מצאה עצמה ב'צבת' זו היא בפשטות תוצאה של הסרוב הישראלי לדון בהקשר הפוליטי הרחב יותר ובמניעים שהביאו לירי הקסאמים מלכתחילה. ישראל הכריזה מלחמה על החמאס בשלושה אופנים: 1. מיום הבחירות לרשות, כאשר החמאס נבחרו לנציגי העם הפלסטיני, עשתה ישראל כל שביכולתה כדי להחרים את החמאס וכדי להביא להחרמתו בעולם. 2. ישראל גם המשיכה (למרות הפסקת האש היחסית עליה החמאס המשיך לשמור באותה העת) להוציא להורג 'מבוקשים' ולעשות ביהודה ושומרון כבתוך שלה, תוך התעלמות מוחלטת מהיותו של החמאס נציגם של הפלסטינים החיים ביהודה ושומרון ולא רק בעזה. 3. ישראל המשיכה להשתמש בנימוקים בטחוניים כדי להרוס את כוחו הפוליטי של החמאס בגדה, ואכן הצליחה להביא לפילוג בין החמאס והפתח. אפשר לכן לראות בבירור שישראל, נוסף לנסיון המתמשך שלה להביא לנישול העם הפלסטיני מאדמותיו ומארצו, תוך מסע מתמשך לשלילת הזכויות הפוליטיות (זכויות האדם) של התושבים הפלסטיניים, - שישראל למעשה הכריזה בנוסף מלחמה על הלגיטימיות הפוליטית של החמאס ועל יכולתו של להיות אירגון אפקטיבי בשטחים. ומכאן גם ברור שהסיבות לירי הקסאמים - ולו גם כתגובה למצור המתמשך על עזה, קשורות ישירות לפעולותיה של ישראל לא רק בעזה אלא גם בגדה המערבית. ישראל כרכה יחד את הדיכוי הצבאי והאזרחי המתמשך, שלווה בעושק הרכוש הפלסטיני, עם הדיכוי המתמשך הפוליטי שנועד לפגוע בזכויות הבסיסיות של האוכלוסיה הפלסטינית. ישראל פעלה כך מתוך מחשבה שיש לדכא את היכולת הפלסטינית להתארגן פוליטית כדרך היחידה למנוע התארגנות צבאית בשטחים. דיכוי היכולת הפלסטינית ל'התנגדות' יעילה לכיבוש הישראלי, חייב את ישראל לפגוע בכל מחיר בזכויות האדם של הפלסטינים. אך כפלסטינים כן הישראלים יודעים שפגיעה מתמשכת בזכויות האדם של כל ציבור שהוא מגיעה לאחר זמן לכותרות וכל העולם יודע ומתרעם. בישראל לכן ידעו שהגיע הזמן לקבל החלטה בעניין חידוש המשא ומתן להסכם הקבע. ואם לא, האלטרנטיבה היתה לעבור מדיכוי צבאי של אוכלוסיה בת כמעט ארבעה מליון נפש לשלב של טיהור אתני במלוא מובן המילה, הוה אומר עליית מדרגה בפעולות הישראליות המתוכננות והמאורגנות לדחיקתם של התושבים הפלסטיניים - הפעם תוך שימוש בפעולה הצבאית הנערכת כביכול במתכונת של 'מלחמת הגנה' ישראלית. אין זה מפליא כלל וכלל שיוסף אליעז טוען (אולי בתום לב) שהממשל האמריקני לא ידע את כל הפרטים על חימושו של הצבא העיראקי ערב מלחמת עיראק-ארה''ב. לפי אותו מטבע אליעז מנסה לטעון ש-''לא היה טבח בעזה וטוהר הנשק נשמר יותר מבכל צבא בעולם.'' בהתבססו כנראה על אמונתו בכך שכל פעולותיה של ישראל במלחמה האחרונה בעזה נועדו להיות 'הגנתיות'. אך במקרה האמריקני, כמו במקרה הישראלי, יוסף אליעז פשוט טועה ומטעה: הציבור המשכיל בארה''ב ידע ערב הפלישה לעיראק שהדיבורים על נשק להשמדה המונית היו ללא כיסוי בשטח ושהרטוריקה ה'הגנתית' שימשה כתירוץ להצדקת הפלישה. זה היה ברור כבר לפני המעשה. באופן דומה ידעו הנוגעים לתכניות המלחמה ברצועת עזה בצד הישראלי שכל פעולה צבאית מסוג זה ובהיקף כזה, תהווה בעיקר פעולת ענישה נגד האוכלוסיה האזרחית, ותעלה במספר קורבנות גבוה, תוך עברה על החוק הבינלאומי (ואפילו על החוק הישראלי וחוקי מטכ''ל) - ולראיה הנסיון הנואל של צה''ל לתת התראות טלפוניות לבעלי בתים באיזורים שנועדו להפגזה מבעו מועד (הוכחה ברורה להיקף הידיעה המוקדמת של צה''ל על אופיין האזרחי של מטרות הירי - ובעקיפין הוכחה לנסיון ליצור טיהור אתני באמצעות הפגזות שמטרתן היתה להרוס שכונות ופרברים שלמים ברצועת עזה). ההוכחה המכרעת בנוגע לאופיה של המלחמה האחרונה בעזה במלחמת ענישה ונקם היו מצד אחד ההכרזות של שרים בממשלה ושל קצינים בכירים בצה''ל בנושא זה, ויותר מכל הסגירה את אופיה הרצחני של התכנית הצבאית העובדה שהפרקליטים במחלקה המשפטית של צה''ל סרבו בתחילה לאשר את תכניות המלחמה בשל ההרג ללא הבחנה באזרחים שהיה צפוי גם בעת התכנון. ולכן טענתו של יוסף אליעז, ש-''לא היה טבח בעזה וטוהר הנשק נשמר יותר מבכל צבא בעולם.'' פשוט לא תואמת את העובדות, עובדות שהעדות להן קיימת בכתב בעיתוני ישראל מאותה התקופה. אפשר תמיד להתווכח על המילה 'טבח', אך עבורי ההבדל היחידי בין טבח סברא ושתילא לבין ההרג ללא הבחנה של אזרחים ברצועת עזה לפני שנה, הוא בעובדה שלמרות שבשני המקרים השליטה הישראלית המלאה, אווירית וקרקעית, בשטח היא שאיפשרה את הקטל, - הרי במקרה של רצועת עזה, ישראל היא שלחצה על ההדק והוציאה להורג בידיעה מלאה מראש, כפי הידוע לנו כיום כ-1400 מתושבי רצועת עזה, מתוכם כ-300 ילדים וכ-150 נשים. מה שמסמר שיער בכל זה זו העובדה שכל זה קרה כאשר איום ממשי לא ריחף על מדינת ישראל, וכאשר המרחק בין תל-אביב הפורחת לבין האזרחים קטועי האיברים בינות להריסות בתי מגוריהם קטן ביותר. אך שום הד אמיתי לא הורגש במרכז העירוני הגדול תל-אביב בעת הטבח ברצועת עזה. אמרו לנו שזה בסדר וזה הספיק כנראה לרוב הישראלים (היהודיים כמובן). השקרים הקטנים-גדולים שהישראלים נאלצו לספר לעצמם כדי לישון בלילות היו מוכנים מראש, והחלק הפרברטי ביותר של מסכת שקרים זו הם עיוותי ושיבושי העובדות ההסטוריות הידועות החל ממועד פתיחת הפעולה הצבאית. מה שמסגיר כמובן את העובדה שיש כאן מסכת שיקרית מלכתחילה היא הטעות הרטורית המוכרת שעושה יוסף אליעז ככל חובב בתחום הזה: הוא סוגר את מעגל התירוצים וחצאי האמיתות שבו הוא עוטף את טבח האזרחים הפלסטיניים ברצועת עזה בטיעון שעמים אחרים במקומות אחרים עסקו במעשי טבח הרבה יותר מקיפים. הכללת הטענה הזאת בתגובתו מסגירה כמובן שני דברים: א. אכן מעצם ההשוואה מתבקש שבעזה אכן בוצע טבח. ב. הנסיון להרחיק את העדות לעמים אחרים ולמקומות אחרים מעיד על כך שמר אליעז אכן מקבל שהמעשה הנורא אכן נעשה בידי ישראל אך ההשוואה למעשי פשע אחרים נגד האנושות מסווגת את הטבח הישראלי בתושבי עזה בינואר 2009 לא במקום הראשון ברשימת מעשי הטבח המאורגנים המוכרים לנו בהסטוריה. יש בכך משום נסיון נפל להוכיח שאין רובצת על ישראל והישראלים האחריות המלאה למעשה הטבח ברצועת עזה. אני יכול רק להודות למר אליעז על שחפר את השוחה הרטורית העמוקה כמידות גופו והפיל עצמו בפזצטה רצינית לתוכה. מעניין יהיה לשמוע עוד פנינים ממר אליעז אם תצלח עליו הרוח (ואם יצליח לצאת מהשוחה). | |||
_new_ |
פלשתינאי! כל מילה נוספת רק גורעת. | |||
|
|||
_new_ |
תפסיק עם זה ! | |||
|
|||
הוא לא פלשתיני אלא רק מתפלש לרגלם ! | |||
_new_ |
תפסיק עם זה ! | |||
|
|||
נו? ומתפלש בעפר רגליהם של הפלשתינאים אינו פלשתינאי? | |||
_new_ |
תפסיק עם זה ! | |||
|
|||
בטח שלא כי הוא רק מתפלש לרגלי הפולשים. הוא בסך הכל שמאלני נאמן. | |||
_new_ |
אתה ממש כבד ומשמעמם. סלח לי שלא שלאחר שני ביטים | |||
|
|||
הבנתי שאתה מקשקש שטויות והפסקתי כדי לא לבזבז את זמני על השטויות שלך. מצידי שהחמאס ימשיך לחסל את אנשיו. אני מוכן אפילו לשלם לך אגורה שחוקה אחת על ראש ₢ ערבי שתביא לי מהחמאס. הסכמנו? | |||
_new_ |
השחר הטוב מתחיל להפציע בתוככי הרשע | |||
|
|||
מתנחלים ופלשתינים מוכנים לדבר על דו קיום ומדינה דו לאומית | |||
_new_ |
בישראל יש להיות במגע רק עם המשטרה וגורמי המשפט | |||
|
|||
אישית, הנושא היחיד שצריך להעסיק אדם בן תרבות ויוצר ביחס לישראל, הוא תביעות פיצויים, הן במישור האישי והן במישור פשעים נגד האנושות כלפי ציבורים שלמים. גם כלפי אישית בוצעו פשעים נגד האנושות. אין מה לדבר עם ישראלים, בעלי פה ממלל פקה פקה, אך נעדרי כל חוכמה וכל איכות, עתירי גנבנות ונוכלות, וצריך לאכוף כאן בקרה חיצונית של אכיפה ומשפט. | |||
_new_ |
בישראל יש להיות במגע רק עם המשטרה וגורמי המשפט | |||
|
|||
אז אתה רוצה לעשות כסף על כל הדמים ששפכו הפלסטינים? אתה לא חושב שאתה קפיטליסטי מדי? | |||
_new_ |
ברור שלהשאר בישראל זה להשאר במקום בו שולט הזבל האנושי | |||
|
|||
שגנב ממני את עבודותי. אלה רק ישפילו אותי. חומר אנושי ירוד שבירודים נימצא בעמדות מפתח כאן, אנשים שבמערב יהיו בתחתית, וכאן הם מלכים. בישראל כל מה שזבל נהיה מלך. אין להעלות על הדעת אפילו לרגע שמדינה מחורבנת כזאת תוסיף ותתקיים זמן רב. אך זה אינו מענייני. | |||
_new_ |
ברור שלהשאר בישראל זה להשאר במקום בו שולט הזבל האנושי | |||
|
|||
לא המדינה מחורבנת אלא אתה מחורבן . החוצפה בה אתה קורא לכלל הישראלים זבל מגדיר אותך ''אתה זבל'' . | |||
_new_ |
מי אתה ומה עשית בחייך, פרט לתאוותנות | |||
|
|||
להפיץ את הגנים שלך, שאיני יודע כמה הם שווים? גם ג'וק רוצה להפיץ את הגנים שלו, אז מה? | |||
_new_ |
מי אתה ומה עשית בחייך, פרט לתאוותנות | |||
|
|||
מקק (ג'וק) הוא חיה נהדרת העולה ביכולותיה עליך בהרבה . הוא נמצא על כדור הארץ כבר עשרות מיליוני שנים . הוא ימשיך להיות כאן זמן רב אחרי שאחרון צאצאיך יהיה אטומים פזורים ברחבי העולם . העובדה שאתה יכול לחשוב ולהתבטא לא עושה אותך מוצלח יותר ממקק אלא מוצלח פחות . | |||
_new_ |
החוצפה היא של יצורים חסרי ערך ושורצים שניטפלו | |||
|
|||
ליוצר משמעותי. כמו שעגנון מספר באחד מספריו על בת האציל שיצאה העירה מהאחוזה, וניטפלו אליה היהודים, מציגים את מומיהם ומרכולתם הצואה. אני ממשפחת אצולה פולנית, ויהודים ירודים, שראו יוצר העולה עליהם כמו שאורגניזם מפותח עולה על שרץ, ניטפלו. | |||
_new_ |
החוצפה היא של יצורים חסרי ערך ושורצים שניטפלו | |||
|
|||
אם אתה אציל פולני אז אתה וודאי לא גובה כסף עבור שרותי מין . | |||
_new_ |
כסף זה דבר קדוש, לתמוך בקיומי. איני רשאי להשאר בלי משאבים | |||
|
|||
אנשים הנושאים ערך אינם רשאים להפקיר את החומה המגנה על קיומם. כסף זה הדבר המגן עליך, מפני הזרקות לשרירות לב מוחלטת ופריעה של אנשים מעוטי ערך. | |||
_new_ |
כסף זה דבר קדוש, לתמוך בקיומי. איני רשאי להשאר בלי משאבים | |||
|
|||
חוסר ההומור שלך ובמיוחד הומור-עצמי , החשיבות המנופחת שאתה מייחס לעצמך והנפיחה האחרונה כרגע , של היותך ממוצא של אצולה פולנית , הם דבר מגוחך . זה גם מסביר מדוע היית הנך ותהייה תמיד קורבן של אחרים . אתה לבטח לא גוליבר אבל כל קבוצת ליליפוטים מנצחת אותך . | |||
_new_ |
מה, זה לא במקומו? הומור זה הצד החזק שלי | |||
|
|||
אבל יש כאלה שאם אתה דובר בהומור, הם מאבדים את הגבולות. איני מתכוון אליך, אתה עם ראש, אבל יש כאן אחרים, שכל הומור, מתפרש אצלם כמו מעידה לפני כלב שוטה, והם מתחילים לנבוח כמטורפים. | |||
_new_ |
∆ָ אז תיזהר כי לא רין חוש הומור | |||
|
|||
יבש כמו שלך ₥ !!!! | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |