|
מחתרת שמאל מול כח הימין | |||||
יוסף אליעז (יום ראשון, 10/01/2010 שעה 10:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
הפרט והחידקל | |||
|
|||
בזמן ש''ותיק מאוד'' יושב בין האבנים על גדות האוקינוס השקט וקורא ספרים מלפני יובל שנים כדי לתאר ''מציאות'' מופרכת שלא היתה ולא תהיה ( בדיוק כמו שהוא מגדיר את עצמו כחברו של עראפאת). טוב לקרוא את דבריך הייתי רק מדגיש במיוחד את הסטיה של השמאל בישראל לכל שלוחותיו מעבר ל ''חופש הפרט והחידקל'' אל מחוזות האבסורד הנוראי. (זה עוד סימפטום של מחלה מוכרת מימיו של שמש העמים) ובכך העביר את מחלת הטלפים הזאת לכל העולם הוירוס הזה עוד יעשה שמות עד שימצא חיסון | |||
_new_ |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''! | |||
|
|||
_new_ |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''! | |||
|
|||
אני פוגע במטרה, מה? | |||
_new_ |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''! | |||
|
|||
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ'' | |||
_new_ |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''! | |||
|
|||
כל כך חזק פוגע באמת? | |||
_new_ |
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''! | |||
|
|||
''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''!!! | |||
_new_ |
|
|||
לכאורה יצאת לבקר את המאמר של ד''ר אדלר. הקשר הרופף למאמר של אדלר מצוי למעשה בעיקר בשלושת הפסקאות הראשונות בלבד. למעשה רוב המאמר הלא ממוקד שלך עוסק בשורה של נושאים שאדלר כלל לא מזכיר. המאמר שלך מבטא כמה שגיאות מאד נפוצות בראיית המציאות. אתייחס כאן רק לחלק מהן: 1. למשל הזלזול בהשכלה שיחסת לקיבוצים בהכללה גורפת, 2. למשל על היקפי הגיוס ליחידות קרביות של בני הקיבוצים, 3. למשל על היקפי הירידה של בני הקיבוצים ביחס לאוכלוסיות אחרות אין שום אמת בטענה שבקיבוצים זילזלו בהשכלה. מה שנכון הוא שבתחילת הדרך ההישרדות והקיום בטווח הקצר דרשו את מירב ההתייחסות ולכן ויתרו על השכלה גבוהה (לכל צעיר). זה לא מראה זילזול בהשכלה אלא התייחסות מציאותית למצב. עובדה היא שכאשר רווח להם השקיעו קיבוצים את מיטב כספם בהשכלה גבוהה לכל צעיר לאחר שרות בצבא. אין גם שום אמת בטענה ש''אין צורך בלימודים אקדמאיים כדי לרעות צאן, לחלוב פרה או לשתול תפודים''. חלק מן המקצועות החקלאיים דורשים ידע ברמה מאד גבוהה שאפשר לרכוש במערכת ההשכלה הגבוהה. אמת חלקם של חובשי הכיפות גדל מאד בעשורים האחרונים. אבל תרמו לכך הסיבה העיקרית לכך היא שהם שינו את התייחסותם לחשיבות שרות הצבאי ולעמדות הפיקוד. מצד אחד הם מקווים לשרת את מטרות העם אבל גם להשפיע על דרכו והשתתפות בצה''ל היא אחת הדרכים לעשות זאת. על יד זה הטענה שלך ש''הם אינם חפצים לשנות דבר אצל חסידי השמאל'', נראית מאד לא מציאותית. מאחר שחלקם של חובשי הכיפות בעם ישראל גדול יותר (בהרבה) מזה של הקיבוצים התוצאה הטבעית של תהליך זה היא שמספרם יבלוט יותר מזה של הקיבוצניקים. מה שבטוח שבקיבוצים נמשכים ואפילו גדלים שיעורי ההתנדבות ליחידות קרביות ולתפקידי פיקוד. גם הטענה שלך כאילו שיעור הירידה מן הארץ של בני הקיבוצים גדול מזה שקיים באוכלוסיות אחרות מופרכת ביסודה. למיטב ידיעתי חיים בארה''ב למעלה מחצי מיליון יורדים הרי לא בטוח שרובם מקורם מאוכלוסיית הקיבוצים ששיעורה היחסי קטן והולך. לסיכום: אינני חושב שממש התייחסת לתוכן מאמרו של אדלר. הקצת שעשית אינו מהווה בסיס (או מהווה בסיס רעוע מאד) למסקנה שלך שהמאמר של אדלר בנוי על תשתית רעועה... | |||
_new_ |
לדוד סיון | |||
|
|||
יפה ענית ותודה שענית. | |||
_new_ |
לדוד סיון | |||
|
|||
אולי הוא ענה יפה לדעתך, אבל לא בהכרח נכון. | |||
_new_ |
זהו מאמר שנאה קלאסי | |||
|
|||
המבוסס על בורות, דעות קדומות ושמרנות מאובנת שמקומה במוזיאון. חבל בכלל להתייחס לדברים שסותרים את כל מה שעינינו רואות באשר לביריונות הפלילית והרצחנית של אנשי ימין. החל מהרצחנות של אנשי אצל ולחי, רוצחי ומחבלי המחתרת היהודית, רצח רבין, ג'ק טייטל, (ועוד אי אלו רוצחים ימנונים שאין לי חשק לכתוב את שמותיהם) מחתרת בת עין ועוד. ההתעלמות הזו של הכותב מורה בבירור שהוא מין סוג של תועמלן מבולבל ותו לא. | |||
_new_ |
עמיש הוא [•]..., איש שמאל רע מנעוריו . . . | |||
|
|||
[•]... הטענה הראשונית , כי ניתן להגיע לשלום בין היהודים לערבים הוא השקר הגדול . אין שום אפשרות ולכן לא יקרה שלום בין היהודים תושבי ישראל לבין הערבים-הפלסטינים . כל מה שחבורת הטיפשים או הבוגדים שיש בשמאל , מנסה לעשות הוא תעמולה שהגשמתה חס-וחלילה משמעותה חיסול מדינת ישראל . לכן - [•]... אובמה אידיוט מיטשל אידיוט וכך כל מי שמנסה להביא שלום בינינו והפלסטינים . את פלסטין יש לחסל . את הפלסטינים יש לטרנספר יהודים פרו ורבו . | |||
_new_ |
עירן הוא [•]..., איש שמאל-ימין רע מנעוריו . . . | |||
|
|||
אריה, ממה שקראתי עליך בין השיטין במשך השנים מתקבל הרושם ש: 1. לא שירתת בצבא. 2. לא הגשמת את הציונות. 3. לא תיקנת את העולם. 4. אבל בלי עין הרע, הבאת לעולם הרבה צאצאים. אני מקבל את הרושם שאתה מהווה סיכון לאנושות. | |||
_new_ |
עירן הוא [•]..., איש שמאל-ימין רע מנעוריו . . . | |||
|
|||
התרשמותך מצחיקה אותי . . . בהתחשב בעובדה שאתה חי בארצות הברית . | |||
_new_ |
מעניין שאינך מעיר לאחרים שלא חיים בארץ!. . | |||
|
|||
_new_ |
מעניין שאינך מעיר לאחרים שלא חיים בארץ!. . | |||
|
|||
למה ? חשבתי שאתה חי בארץ . | |||
_new_ |
מעניין שאינך מעיר לאחרים שלא חיים בארץ!. . | |||
|
|||
התכוונתי למשתתפים בעלי דעות כמו שלך שלא גרים בארץ. | |||
_new_ |
מעניין שאינך מעיר לאחרים שלא חיים בארץ!. . | |||
|
|||
חדות האבחנה שלך פגומה . אריק פורסטר כתב לי בין הייתר ''1. לא שירתת בצבא. 2. לא הגשמת את הציונות.'' מאד רלוונטי שהוא לא גר בישראל . התוכל להראות טיעונים כאלה כלפי , מצד אחרים שאינם מתגוררים בישראל ? או שסתם 012 כי בא לך לדבר . . . ? | |||
_new_ |
מעניין שאינך מעיר לאחרים שלא חיים בארץ!. . | |||
|
|||
אני מכיר אחד שאתה ''משוחח'' איתו שלא גר בארץ אבל אוהב להטיף מוסר לתושבי הארץ. הבעיה איתו שהוא מסתתר תחת כינוי ולא מציג את מקום מגוריו. | |||
_new_ |
זה לא ''הארץ'' אלא מח''י (מחראות ישראל) | |||
|
|||
_new_ |
מעניין שאינך מעיר לאחרים שלא חיים בארץ!. . | |||
|
|||
מי שמטיפים לו על אי קיום מצוות יישוב הארץ , שיגיב . לי רק פורסטר הטיף ולכן לפורסטר עניתי . | |||
_new_ |
הבעיה שלך שאתה מקיים את ישוב הארץ של אחרים | |||
|
|||
אתה יושב כובש על אדמת הערבים. זה לא האדמה שלך. רד ממנה! תיצא בחוץ ! | |||
_new_ |
הבעיה שלך שאתה מקיים את ישוב הארץ של אחרים | |||
|
|||
קישקוש בלבוש. אנחנו כבשנו את ארצנו זה לא האדמה של הערבים, אבל הם רבים כי ככה הם יודעים לחיות. | |||
_new_ |
הבעיה שלך שאתה מקיים את ישוב הארץ של אחרים | |||
|
|||
לק''י ערב לערבים יהודה ליהודים אנגליה לאנגלים שלוש מדינות לשלושה עמים. ירושלים ליהודים לונדון לאנגלים. מכה לערבים שלוש בירות לשלוש מדינות. אליצור | |||
_new_ |
זה אולי יפה בתור שיר קינה | |||
|
|||
אבל זה לא בסיס לתוכנית מדינית. | |||
_new_ |
זה אולי יפה בתור שיר קינה | |||
|
|||
יש תוכנית מדינית אבל החברים שלך טוענים שהיא לא מוסרית . לפי הידע המוגבל שלי בהיסטוריה רק הצרכים של החלשים נחשבים לא מוסריים . מעשים דומים של החזקים עוברים את סף הרגישות בלי השפעה . | |||
_new_ |
זה אולי יפה בתור שיר קינה | |||
|
|||
זו לא שאלה של מוסר אלא של פרגמטיקת האפשרי. הדרך היחידה לחיות כאן במדינה היא לחזור למצב שלפני הכיבוש ולפתוח במערכת יחסים מתוך שיוויון. | |||
_new_ |
זה אולי יפה בתור שיר קינה | |||
|
|||
בכלל לא . המצב שלפני 1967 היה רע יותר . חוץ מזה כתבת ''הדרך היחידה'' וזה פשוט לא נכון יש לפחות עוד דרך אחת וכנראה יותר . טרנספר מלא . | |||
_new_ |
זה אולי יפה בתור שיר קינה | |||
|
|||
הוא מתכוון לפני הכיבוש של 48 | |||
_new_ |
יאללה יאללה יאללה ! | |||
|
|||
בלי שמאלנים לא היתה לכם מדינה להשתעשע איתה! מה אתם עשיתם בשביל מדינה? עכשיו ביבי הורס את המדינה.כולנו הולכים להיות פורסטרים ! | |||
_new_ |
יאללה יאללה יאללה ! | |||
|
|||
נפולת נמושות, אולי. פורסטרים - לא כל כך בטוח. | |||
_new_ |
יאללה יאללה יאללה ! | |||
|
|||
לא התכוונתי לפגוע כמובן. | |||
_new_ |
יאללה יאללה יאללה ! | |||
|
|||
ספר לנו מה אתה עשית למען המדינה ? מה אתה עשית למען קיום העם היהודי לאורך דורות ? | |||
_new_ |
יאללה יאללה יאללה ! | |||
|
|||
אני דווקא שירתתי בצבא, וגם עשיתי מילואים. מה איתך, אריה? | |||
_new_ |
יאללה יאללה יאללה ! | |||
|
|||
תן פרטים . | |||
_new_ |
יאללה יאללה יאללה ! | |||
|
|||
אריה, הפרטים שלך יותר רלוונטים. | |||
_new_ |
יאללה יאללה יאללה ! | |||
|
|||
אני שמח לראות שיש לאריה עירן עניין בשרות הצבאי. אך עדיף אולי שלא יספר לנו על זה בפירוט רב מדי, כדי לא לפגוע בבטחון המדינה. עוד יבוא היום ונוכל אולי לשבת ליד המדורה ולספר צ'זבטים על מעלליו של ה'מחשל' כפי שעירן קורא לעצמו. | |||
_new_ |
יאללה יאללה יאללה ! | |||
|
|||
כל מה שאתה צריך לעשות זה לפנות - אפילו בטלפון , אל מפעל ''חישולי כרמל'' ולשאול עלי . אתה תדע מיד אם התואר ''מחשל'' מגיע לי או לא . | |||
_new_ |
יאללה יאללה יאללה ! | |||
|
|||
בלי שיוסלה יגלה מי הוא לא תקבל פרטים ממני . | |||
_new_ |
יאללה יאללה יאללה ! | |||
|
|||
אתה אריה עירן העלית את הנושא כאשר כתבת בתושבה ל'זוזי רמש', ''ספר לנו מה אתה עשית למען המדינה ? מה אתה עשית למען קיום העם היהודי לאורך דורות ?'' ואז נשאלת מה היתה תרומתך לשרותי הבטחון של מדינת ישראל, ונרתעת כמו צדפה. עבודתך כמסגר-רתך (המחשל) עדיין אינה נחשבת תרומה לבטחון המדינה. את הנושא הזה העלית כבר בפעם קודמת כאשר תקפת את עמוס קינן ואת אורי אבנרי על שכביכול לא תרמו מספיק לבטחון המדינה. יש לך את החוצפה לתקוף אנשים יקרים שאכן תרמו והקריבו לבטחון המדינה, כאשר לא ברור כלל איזו דוגמא אישית אתה נתת. ועכשיו אתה תוקף מישהו הקורא לעצמו 'זוזי רמש', כאשר ברור שאין לך מושג מה ואם תרם לבטחןן המדינה. לי נראה שהתקיפות שלך משתתפים אחרים בנושא התרומה לבטחון המדינה - בהקשר של נושא הדוגמא האישית - מסגירות חוסר בטחון מסוים בנושא. וחוסר בטחון, כידוע, אינו תורם לבטחון. | |||
_new_ |
יאללה יאללה יאללה ! | |||
|
|||
אתה כנראה גם לא רואה טוב . בסוף כל משפט שאני כתבתי ואתה ציטטת יש סימן שאלה . שאלות אינן התקפה . הן שאלות . זה קצת מעייף לחזור ולהסביר לך שלדעתי יש למדוד את ביטחון המדינה במספרי גידול האוכלוסיה היהודית ולא בשרות צבאי סתם . זה הדבר המרכזי להבטחת עתיד עמנו . לפי קריטריון זה אבנרי לא עשה דבר וקינן יילד 2בנות אחת בתמורתו ואחת בתמורת אישתו . על פי הקריטריון הברור שהצבתי קיום העם היהודי תלוי בעודף ילודה . מהבחינה הזו מועילה אם לתריסר יהודים יותר מגיבור ישראל ערירי . יש כמובן גם בחינות אחרות אך הסיכום המיספרי הוא המדד המרכזי וכמובן הסופי . | |||
_new_ |
|
|||
למרות שאריה עירן חוזר ודורש מאנשים שכלל אינם שותפים לשיחה שיגלו דוגמא אישית בנושאי הבטחון והילודה, עדיין לא ידוע לנו כלל אם עירן אכן שירת בצה''ל, ואם אכן העמיד צאצאים לרוב כפי שהוא דורש מעמוס קינן ומאורי אבנרי. או ש'נאה דורש ונאה מקיים' או שיפסיק לנדנד לנו בעניין זה. לפי תגובותיו עד עתה בנושא הדוגמא האישית, אפשר רק להסיק שעירן אינו עומד באותן דרישות אותן הוא מעמיד בפני אחרים. וכאשר לוחצים עליו קצת בעניין זה הוא מאיים בתביעות משפטיות. וגם זה אומר דרשני, היות וזה יוצר רושם שיש לו מה להסתיר. הרי אם יתברר שמה שעירן דורש מאחרים אין הוא כלל מקיים בעצמו, כל המבנה הרעוע של הצעותיו להצלת מדינת ישראל והעם היהודי יקרוס באחת. | |||
_new_ |
|
|||
כמו שאתה יודע טוב מאד הדברים שאני כותב נכונים לעצמם . העובדה שאני כן או לא מקיים אותם היא בלתי רלוונטית . אין שום צורך בדוגמא אישת . | |||
_new_ |
|
|||
אם ''אין שום צורך בדוגמא אישית,'' כדבריך, -אז כל טענותיך כלפי אורי אבנרי ועמוס קינן מופרכות. | |||
_new_ |
תגיד, זה נכון שהיית שקמיסט בגולני? | |||
|
|||
_new_ |
|
|||
רק [•]... כמוך סבור שרופא אינו יכול לרפא אחרים אם אינו חולה בעצמו . לאבנרי אין ילדים . זה בלי קשר לזה שלי יש או אין . עם גדל אם מספר הנולדים גדול ממספר הנפטרים . גם לזה אין קשר אם לי יש או אין ילדים . כל עם גדל עד למיצוי מלא של יכולת הנשיאה של ארצו . בארץ עם יכולת נשיאה גדולה יש עם גדול (או גדל) . בארץ עם יכולת נשיאה קטנה יש עם קטן . לכל אלה אין קשר עם מספר הילדים שלי . | |||
_new_ |
ודאי שיש קשר!!! | |||
|
|||
א. אם יש רלוונטיות כלשהי לתיאוריות שלך אז ודאי שמספר הילדים שלך קשור למשמעותן. מספר הילדים שלך קשור ליחס בין מספר הנולדים למספר הנפטרים; מספר הילדים שלך קשור ביכולת הגידול של העם היהודי. ב. אם יש משמעות למספר הילדים של אבנרי יש גם משמעות למספר הילדים שלך. | |||
_new_ |
ודאי שיש קשר!!! | |||
|
|||
אתה מערבב שני דברים . אתה צודק בנקודה ב' . מספר הילדים של כל אחד מאיתנו רלוונטי ליכולת הגידול של העם היהודי. מהבחינה הזו אבנרי לא תרם . מי שיש לו 5 ילדים תורם גידול של 3 ילדים או קצת פחות , בגלל שהאיזון בישראל מצריך בערך 2.2 או 2.3 ילדים בממוצע . דבר אחר לחלוטין הוא הצורך בדוגמא אישית כדי לקיים טיעון תקף . הטיעון שלי נכון בלי קשר למספר ילדי . הטיעון הזה עומד גם אם הטוען הוא ערירי וגם אם הטוען הוא בעל 10 ילדים . ואף יותר מזה . נניח שהטענה רשומה על קיר ואין יודעים מי כתב אותה . האם במקרה כזה אין לה תוקף ? יש להתמודד עם הטענה ולא עם הטוען . | |||
_new_ |
|
|||
אינך יודע לקחת אחריות למעשיך. לא רק שאתה מרשה לעצמך לפגוע ברמה אישית בבני אדם אשר תרמו למדינה רבות והקריבו אישית, אלא אתה מתחמק מלקיחת אחריות בכל פעם שמתברר שאכן תקפת מישהו שכלל אינו משתתף בשיחה בפורום באופן גס וחודרני תוך עברה על חוק לשון הרע. התנהגותך בנושא זה היא דוגמא קלסית של מוג הלב התוקף מהאגף החשוך את אלה אשר הוא בטוח שלא יגיבו לתקיפה. הפרטים הנוגעים למקרה הזה ברורים: תקפת את אורי אבנרי ועמוס קינן על כך שכביכול לא נתנו דוגמא אישית בעניין הילודה ובעניין בטחון המדינה. ברור גם שלומר דברים מופרכים אלה על עמוס קינן למשל שיש לו שתי בנות זמן קצר לאחר מותו הוא לא רק בגדר לשון הרע אלא פגיעה גסה במשפחה המתאבלת עדיין על מותו. היות והטענות נגד אבנרי וקינן עמדו על עניין הדוגמא האישית, חייב הכותב שגם הוא ישראלי ויהודי לעמוד באותם הקריטריונים של בדיקת תרומתו האישית לילודה ולבטחון המדינה. אך נראה שעירן אינו עומד בקריטריונים שאותם הפעיל בעניין אבנרי וקינן, אחרת קשה להסביר את ההתחמקויות של עירן מהבאת פרטי תרומתו לבטחון המדינה והגברת הילודה לידיעת הפורום. וכאשר בתגובה לשאלה ישירה האם בכלל שירת בצבא, עירן קופץ כנשוך נחש, הרי שלא קשה לנחש מה מתרחש כאן. | |||
_new_ |
ודאי שיש קשר!!! | |||
|
|||
אתה מערבב דברים לא רלוונטיים - הטענה שלך + מספר ילדיו של אבנרי. ההתעקשות שלך לעסוק בתרומתו של אבנרי לא נחוצה וגם לא רלוונטית כדי לבסס את הטענה הפשטנית, המאד לא שלמה שלך על כושר הנשיאה. אבל העקשנות שלך לעסוק בתרומתו של אבנרי הופכת ליותר חשובה מהטיעון על כושר הנשיאה; הופכת למאד רלוונטי את העיסוק בתרומה שלך. עד שלא תתמודד ברצינות עם הטענה שלך (וגם עם הביקורת) עדיף מאד שתשאיר את אבנרי מחוץ לעניין. | |||
_new_ |
ודאי שיש קשר!!! | |||
|
|||
אני אשאיר את אבנרי מחוץ לענין . יש לי חבר שעלה לישראל בשנת 1992 מרוסיה . יש לו בת אחת ולבת יש בן אחד שהוא נכדו . ברמה של הנכד יש כאן צימצום אוכלוסין של 75% . לגיסי וגיסתי נולדו בן ובת . הבן נפטר בגי 18 מסרטן . ברמה של ילדי גיסי יש כאן צימצום של 50% . היה לי חבר בעבודה אשר מסיבות לא ידועות לי היה נשוי ללא ילדים . מבחינת גידול אוכלוסין , הוא ואישתו מחוקים לגמרי . כל אלה ונוספים הם מקרים פרטיים , בדיוק כמו המצב שלי . הטענה שלי היא כלל-אוכלוסייתית . כאשר אוכלוסיה מונה 17 מיליון נפש ואחרי 70 שנה היא מונה 13 מיליון נפש , הרי אוכלוסיה זו נמצאת בפיחות . האיטי שנמצאת כעת בחדשות , מנתה 3.221.000 תושבים בשנת 1950 . כעת היא מונה 10.188.000 תושבים . המקור esa.un.org.unpp . זה אומר שהאוכלוסיה הוכפלה שם יותר מפי שלוש תוך 60 שנה . המצב הזה נכון בלי קשר למספר הילדים שלי או לשרותי הצבאי . באותו אופן נכונים דברי לגבי האוכלוסיה היהודית בישראל . | |||
_new_ |
|
|||
אריה עירן מנסה לשנות את הנושא. הנושא הוא הדוגמא האישית שדרשת מאבנרי וקינן, בתחום התרומה לבטחון המדינה ובתחום הילודה. האופן שבו עירבת את אבנרי וקינן בטענות שלך הוא מכוער ופוגע בפרטיות שלהם. הטענה שלא תרמו היתה שערורייתית היות והם כלל לא השתתפו בשיחה. זה הופך את איזכורם בהקשר זה ללשון הרע. ועכשיו לנושא שלנו: היות ודרשת מהם דוגמא אישית בנושא הילודה ובנושא הבטחון, עליך להיות מוכן לתת בתור דוגמא את מספר הילדים שלך ולהבהיר שאכן שירתת בצה''ל. אינך יכול לחשוף פרטים אישיים של אישי ציבור ועוד באופן העובר על חוק לשון הרע, ולצפות שלא יבקשו ממך להסביר בפירוט כיצד נתת אתה דוגמא אישית בתחומים אלה. אך לפי ההתחמקויות של אריה עירן בשני הנושאים האלה עד עכשיו, ניתן כבר להסיק כמעט בביטחה שלא שירת בצבא ולא העמיד צאצאים. והסיבה שאינו מוכן לספק פרטים על הישגיו בתחומים אלה, היא פשוטה: אם יתברר שבעצמו לא תרם בתחומים הללו, הרי דרישותיו מאבנרי וקינן בנושא התרומה לבטחון המדינה והגברת הילודה ייראו מגוכחות - אקט של צביעות. ומזה הוא חושש. | |||
_new_ |
ודאי שיש קשר!!! | |||
|
|||
אתה ממשיך לערבב מקרים פרטיים מבלי להבהיר ולבסס את הטיעון המקורי שלך. מצד שני אינך מוכן לשים על השולחן את המקרה הפרטי שלך. | |||
_new_ |
ודאי שיש קשר!!! | |||
|
|||
אתה כנראה לא זוכר טוב ולכן הנה שוב הטיעון המרכזי שלי ''אוכלוסיה שמספר הנפטרים בה גדול ממספר הנולדים קטנה . אוכלוסיה שבה מספר הנולדים גדול ממספר הנפטרים גדלה'' | |||
_new_ |
לא נכון!!! | |||
|
|||
אינך זוכר את טענותיך: עסקת בקשר שבין כושר הנשיאה וגבולות גידול האוכלוסיה. | |||
_new_ |
לא נכון!!! | |||
|
|||
התבלבלת . אורי אבנרי הוא דוגמא בנושא מספר הילדים . ונושא אחר הוא גודל האוכלוסיה בכלל ומגבלותיה קשור לכושר הנשיאה . | |||
_new_ |
לא נכון!!! | |||
|
|||
אתה ממשיך להתבלבל בטענותיך. התגובה 145186 המקורית אליה התייחסתי עשתה דייסה מהגדרה (''עם גדל...) וטענה לא מבוססת (''כל עם גדל עד למיצוי מלא של יכולת הנשיאה של ארצו''). וכדי לבלב עוד יותר עסקת בדוגמה האישית של אורי אבנרי (אחר כך הוספת דוגמאות מהדמוגרפיה הפרטית של חבריך). הגדרות הן הגדרות ולא נושא ולכן הדוגמאות האישיות שלך מיותרות. טענתי ואטען שעדיף שתציג ביסוס לטענה שלך ובמקום לעסוק (בהגזמה) בדוגמאות אישיות שמבהירות את ההגדרה. | |||
_new_ |
ודאי שיש קשר!!! | |||
|
|||
איך בדיוק אתה מחשב את מספר ילדיו של אבנרי? אתה מוסיף להם את המחבלים מקדימה או מאחורה? | |||
_new_ |
ודאי שיש קשר!!! | |||
|
|||
היה דווקא מעניין לשמוע מאריה עירן, שדורש מאורי אבנרי לתת דוגמא אישית, שיסביר לנו היכן שירת בצבא, וכמה צאצאים העמיד, כדי שנוכל להבין את ממדי הדוגמא האישית שעירן נותן. | |||
_new_ |
ודאי שיש קשר!!! | |||
|
|||
אריה עירן האשים את אבנרי ואת קינן לא רק בהיעדר דוגמא אישית בנושא הילודה, אלא האשים את שניהם בבגידה באינטרסים של מדינת ישראל, ופגיעה בבטחונה (ובכוונה תחילה). אבנרי דווקא גיבור מלחמה, פרלמנטר מעולה וסופר מצויין. מהי בדיוק התרומה האישית של ה'מחשל' (אריה עירן) לבטחון המדינה? | |||
_new_ |
שאלות ... של צרחנים !!! | |||
|
|||
_new_ |
יאללה יאללה יאללה ! | |||
|
|||
איפוא? בגדודי אל אקצה פלג שיפופו? | |||
_new_ |
|
|||
עכשיו אריה עירן מנסה להתכחש לדברים שכתב, ובהם השמיץ ותקף את אורי אבנרי ועמוס קינן על שכביכול בגדו בעם היהודי ולא תרמו בתחום הילודה. אך הדברים שמורים בארכיון האתר והנה מספר פנינים מדברי ה'גאון': ''ההשקפות המדיניות של אבנרי ושל עמוס קינן הן בריחה מהרצון להקים מדינה עצמאית לעם היהודי . ...אצל חלקים מסויימים של העם היהודי נחלש הרצון להיות עם יהודי .אצל אורי אבנרי ועמוס קינן זה נעשה אידיאולוגיה . ...ועמוס קינן כמו גם אבנרי איבדו את הזהות היהודית . ...לעמוס קינן נולדו שתי בנות , מן הבחינה האוכלוסייתית שתי בנות אלה משמרות את גודל העם . אבנרי ערירי . מהבחינה האוכלוסייתית הוא ואשתו רחל מפחיתים את גודל העם . ...עמוס קינן ואבנרי לא תרמו דבר לשיקום הנזק הנורא שגרמו הנאצים לעם היהודי . הם תמצית שתי הדורות שבוזבזו .'' היות ודרושה מידה רבה של יוהרה ובורות כדי לכתוב דברים אלה מלכתחילה, הרי אין לצפות שעירן יתנצל בפני אבנרי ומשפחתו של קינן, אך לפחות יש להקפיד שעירן יתן דין וחשבון על הדברים שאכן כתב. והיות ומדובר בדרישה, מכוערת ככל שתהיה, של עירן לנתינת דוגמא אישית, איני רואה מקום להתחמקותו של עירן מעמידה באותם הקריטריונים שהפעיל באופן כה גס ב'ביקורתו' על אבנרי וקינן. ולכן מתבקש שאריה עירן יסביר למשתתפי הפורום את אופיה של תרומתו לבטחון המדינה היהודית - הוה אומר תרומתו לשרות הצבאי, אשר אבנרי וקינן תרמו לו בסכנם את חייהם יותר מפעם אחת - ולכן מתבקש שאריה עירן יסביר למשתתפי הפורום האם העמיד צאצאים כ'נדרש' לפי ה'חוקים' שהוא מעמיד עבור אחרים בנושא זה. עד עכשיו עירן רק מתחמק מלהבהיר את תרותמו למדינה ולעם בשני תחומים אלה. ונראה ש'המחשל' - כפי שהוא קורא לעצמו בגילוי נוסף של אהבה עצמית מוגזמת - הוא לא כל כך אמיץ וגיבור כפי שהיה רוצה שנחשוב. אולי ''קטן, מסכן, וחסר השפעה' מתאים יותר. | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |