|
עוד בת ציון בוכייה | |||||
לילך בשן (יום שישי, 08/08/2008 שעה 9:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
מה לרב אשלג ולגדולי האומה? | |||
|
|||
עם כל הכבוד, יש מאות ואלפים שתרומתם גדולה יותר, אז מה הוא עושה בין הרצל לביאליק? | |||
_new_ |
מה לרב אשלג ולגדולי האומה? | |||
|
|||
ניכר שאתה אומר את אשר אתה שואל כי אתה לא מכיר אותו ולא שאתה מכיר אותו. מכאן ששאלתך היא שאלת הרע שלא יודע לשאול ולא התם שלא יודע לשאול. כמובן שלרב אשלג היו ויש זכויות רבות גם בשאלות הלכה ופסיקה וגם בעניינים חברתיים לאומיים שהיה עסוק בהם בכל ימיו. העובדה שלא קראת מעולם את אשר כתב לא מעידה שיש טעם בדבריך. דרך אגב, את ביאליק קראת ממש חוץ מבבית הספר? | |||
_new_ |
מה לרב אשלג ולגדולי האומה? | |||
|
|||
מעניין שאני, משפחתי,חבריי, מכריי ואחרים לא שמענו על זכויותיו הרבות. האמת, בשאלות הלכה ופסיקה ,שלו ושל אחרים, ממש איני מתעניין וכך 80% מהיהודים. בעניניים חברתיים ולאומיים? כנ''ל. האם שאלתי שאלת הרע או התם? יתכן הרע. אז מה? האם הכותבת היא כותבת סתם? או תם? את ביאליק אני קורא. | |||
_new_ |
מה לרב אשלג ולגדולי האומה? | |||
|
|||
מסתבר שאתה משפחתך,חבריך, מכריך ואחרים לא שמענתם על זכויותיו הרבות אבל משום מה אתה קובע שהוא לא ראוי. כמובן התנהגותך אינה אינטלקטואלית אלא פוליטיקה זולה שמעידה רק עליך. | |||
_new_ |
מה לרב אשלג ולגדולי האומה? | |||
|
|||
בעיני הוא לא ראוי להיות בשורה אחת עם גדולי האומה. זו דעתי. איני מבין את הקשר בין הרב אשלג לפוליטיקה? אולי אתה מבין. | |||
_new_ |
תקרא שנית ותבין , אז לא תקליד דברי הבל | |||
|
|||
_new_ |
מעניין | |||
|
|||
. מאדם שמכיר את דיעותיהם של %80 מהיהודים ןאף מתיימר לדבר בשמם היינו מצפים לפחות שיזדהה בשמו המלא והאמיתי ולא יסתתר מאחרי אימייל אלמוני ושם בדוי. | |||
_new_ |
מן הראוי שתנהג על פי המלצתך! | |||
|
|||
_new_ |
שנאת חינם | |||
|
|||
הגיע הזמן שנגיע לאהבת חינם! | |||
_new_ |
מה לרב אשלג ולגדולי האומה? | |||
|
|||
אח יקר - תגובתך הגיונית אבל בדיוק כמו 99 אחוזים מתושבי היקום הזה. שים לב שכל דבר מיוחד ויקר ערך מגיע בהתפתחות כמיעוט. כן, כך היה כשמהתפיסה בכך שאדם נולד ''טבולה רזה'' והסביבה בלבד מעצבת את דמותו. אח''כ להבנה כי לכל אחד מאיתנו יש מטען גנטי = מבנה - שאיתו הוא נולד ואינו משתנה. משם לכך כי האדם הוא יצור מתפתח עם רצונות...פסיכולוגיה וכו.. אח''כ הגיעו הפיזיולוגים שבאו ואמרו שהכל קשור בכימיה וחשמל במוחינו - תשנה מעט את הכימיה ותוכל לשנות לגמרי את האדם. ועד לזמן הזה - תחילת שינוי תפיסתי בהכרה בכך כי קיים כוח מעל החומר. נוכל להרגיש ולתפוס אותו אם ניצור כלי מיוחד בתוכינו שיהיה בדיוק באותם תדרים. ולא רק כך אלא מכיוון שכל המציאות קשורה בחיבור נעלם - אזי אותו שדה שתיצור עם רעך, ישפיע על מקום אחר בשדה, ובכך על העולם. נשמע דמיוני נכון? גם על כך שכדור הארץ מסתובב אמרו כך ימים יגידו... ושנזכה במהרה בימינו. י | |||
_new_ |
מה לרב אשלג ולגדולי האומה? | |||
|
|||
ידיד יקר ( אינך אחי, אני בן יחיד), אני גאה להימנות על 99% מתושבי היקום ולא על 1% הנותרים. ובהתאם לכך תגובותי למאמר. | |||
_new_ |
מה לרב אשלג ולגדולי האומה? | |||
|
|||
על פי מה נבחן אדם בתור גדול אומה? בהשפעה שהוא משפיע, בדרך שהוא מציע בלכידות שהוא יוצר. | |||
_new_ |
רק בהתפשטות חכמת הקבלה ברוב עם נזכה לגאולה השלמה! | |||
|
|||
_new_ |
נקודת ראות מעניינת | |||
|
|||
מעולם לא חשבתי שמה שיביא לנו את השקט והשלווה תלוי בעצם בנו בלבד. תודה רבה על מה שהבאת לנו כאן. הלוואי וראשי המדינה ידעו זאת גם.. | |||
_new_ |
ואת השלום | |||
|
|||
את השלום לא יביאו הסכמים ולא מצעדים ולא כנסים, השלום יבוא רק כאשר יהיה שלום בתוכינו, בין היהודים, ולא רגע אחד לפני כן. | |||
_new_ |
דור שכולו חייב | |||
|
|||
הדור שכולו חייב הוא דור המחנכים: הורים ומורים אשר לא השכילו להעביר את מורשת הדורות הלאה לדור הצעיר ובכך העמיקו את החורבן הרוחני. | |||
_new_ |
עם ישראל | |||
|
|||
לפי מה שעיניי רואות, עם ישראל ללא ספק נמצא באיזה סוג של מדרון חלקלק. | |||
_new_ |
''מכל מלמדי השכלתי..'' | |||
|
|||
אני אפתח בהתנצלות מראש, כלפי כל אותם חדי לשון כתער, בהירי מחשבה כשחר המפציע, מורמים מעם הנושאים ראשיהם להוביל אותנו רפה השכל אל הארץ המובטחת. יש לי תחושת בטן בלתי מוסברת, (ככה זה אצלינו העממיים- חושבים מהבטן), שגישור ואיחוד אלה מצבים שאדם יכול להסכים איתם רק כאשר תש כוחו מלהחזיק בעמדותיו האיתנות ואז הוא מסוגל לספוג, לשמוע ולהקשיב לדיעה נוספת, אחרת, חדשה. וכשאני קורא לפעמים בין השורות את התגובות למאמרים שונים, תמיד זה מגיע לאיזושהיא התנצחות, מי צודק יותר? מי חכם יותר? המגיב/ה שנחרדו, איך אפשר לשים את ''בעל הסולם'' יחד עם גדולי האומה?, ואולי אפילו מבלי להכיר את משנתו, דיעותיו או כתביו רק עצם השאלה איך אפשר לשים אותם יחד, היא סוג של פסילה, של דבר הנתפס בעיניו כנחות מול גדולי האומה הנעלים לשיטתו (כך הוא מכנה אותם גדולי האומה). אני קראתי פה מאמר שמחפש אחר שורשיו, מקורותיו, ועתידו של העם אליו אני שייך. ספגתי דיעה נוספת, נקודת מבט אחרת שבטח תוסיף לי לעומק התפיסה שלי את האנשים שהנוסעים איתי באוטובוס מחר בבוקר בדרך לעבודה. ושוב סליחה שהעזתי להכנס למקדש האינטיליגנציה שלכם, ושפכתי בו את בורותי. | |||
_new_ |
''מכל מלמדי השכלתי..'' | |||
|
|||
אני זה שחושב שלהעמיד את הרב אשלג באותה שורה עם גדולי האומה הוא הגזמה ''פראית''. עצם זה שאני ועוד 90%( לפחות) מהעם החי בציון ובגלות אינו מכיר את שמו ובטח את תורתו של ''המכובד'' מוכיח אלף מונים שמקומו אינו שם. זה אינו סוג של פסילה זה סוג של מחאה כנגד התיימרות להאדיר מישהו שאינו אדיר כלל. או אדיר ביחס לאחרים,אך בטח ובטח לא באותו יחס כמו השמות שהוזכרו. אתה קראת מאמר שמחפש אחר שורשיו,מקורותיו וכולי של העם שאליו אתה שייך ואני קראתי פה, לא פעם ראשונה בליל מילים ומשפטים שאינם מתחילים בשום מקום ואינם מובילים לשום מקום. סתם הכללות שמתאימות לכל דבר עלי אדמות. לכל אדם האינטליגנציה האישית שלו. מה שכתוב לעיל זו האינטליגנציה האישית שלי ותו לא. גם לך האינטילגנציה האישית שלך, אין לך מה להתבייש בה. תמשיך להשמיע אותה ברמה. זה אתה וזה אני וזהו זה! | |||
_new_ |
למרות הכותרת המאמר מפיח תקווה | |||
|
|||
סבתא שלי תמיד אמרה שמה שהיה כבר עבר וחבל להתבוסס בזה. אז אם נצעד קדימה עם רצון משותף לאיחוד נוכל להגיע ביחד לגאולה! | |||
_new_ |
''מכל מלמדי השכלתי..'' | |||
|
|||
אני אפתח בהתנצלות מראש, כלפי כל אותם חדי לשון כתער, בהירי מחשבה כשחר המפציע, מורמים מעם הנושאים ראשיהם להוביל אותנו רפה השכל אל הארץ המובטחת. יש לי תחושת בטן בלתי מוסברת, (ככה זה אצלינו העממיים- חושבים מהבטן), שגישור ואיחוד אלה מצבים שאדם יכול להסכים איתם רק כאשר תש כוחו מלהחזיק בעמדותיו האיתנות ואז הוא מסוגל לספוג, לשמוע ולהקשיב לדיעה נוספת, אחרת, חדשה. וכשאני קורא לפעמים בין השורות את התגובות למאמרים שונים, תמיד זה מגיע לאיזושהיא התנצחות, מי צודק יותר? מי חכם יותר? המגיב/ה שנחרדו, איך אפשר לשים את ''בעל הסולם'' יחד עם גדולי האומה?, ואולי אפילו מבלי להכיר את משנתו, דיעותיו או כתביו רק עצם השאלה איך אפשר לשים אותם יחד, היא סוג של פסילה, של דבר הנתפס בעיניו כנחות מול גדולי האומה הנעלים לשיטתו (כך הוא מכנה אותם גדולי האומה). אני קראתי פה מאמר שמחפש אחר שורשיו, מקורותיו, ועתידו של העם אליו אני שייך. ספגתי דיעה נוספת, נקודת מבט אחרת שבטח תוסיף לי לעומק התפיסה שלי את האנשים שנוסעים איתי באוטובוס מחר בבוקר בדרך לעבודה. ושוב סליחה שהעזתי להכנס למקדש האינטיליגנציה שלכם, ושפכתי בו את בורותי. | |||
_new_ |
אני בוחרת בהתחדשות | |||
|
|||
מהמקום שאנו נמצאים בו אפשר רק לעלות!!! | |||
_new_ |
בוכייה גם בוכייה - ציון | |||
|
|||
האם יש לנו ספק שהמצב באופן כללי הוא לא משהו ? הבת של ציון לדעתי כבר הייתה צריכה מזמן לתלוש את שערותיה, רק מלראות אנה אנו בני האנוש הולכים (ואנחנו בני הארץ הזו בראש). האמת - אני די מתפלא בכל יום מחדש, שהמציאות עדיין לא התפוצצה לנו בפנים, (למרות שאנו מדברים על בועה כזו או אחרת כבר שנים). O.K - אז אני רואה שחורות יותר מאחרים, אבל חושבני שכדאי לנו להיות טיפה רואי שחורות ושבסוף יתברר שטעינו והכל באמת לבן, יפה והאמרה הידועה: ''יהיה טוב'' אכן יהיה טוב !!!. האם ישנו תחום אחד בחיינו שאנו לא מגלים על-פי ניסיון העבר, שכבר עשינו, מיצינו, טחנו עד דק, נכשלנו ומרוב אופטימיות שאין לה על מה להסתמך, ממשיכים לחשוב שיהיה טוב - מבלי שנבין שהרע בא מתכונותינו אנו וממעשינו ה''טובים'' ולא רק ''הוא'' האשם (האחר-הזולת). להלן עובדות שניתן לכל אחד ללקט מהחדשות הגלויות לכולנו: 1. מצד אחד עולמנו נהיה כפר גלובלי וכולם תלויים בכולם - ומצד שני יש שנאה וסכסוכים בין מדינות שונות של אותו הכפר. 2. איום גלובלי של טרור ברוטאלי עולה (בשם האיסלם - הקורא דווקא - לשלום וסובלנות), כולל אהובליבנו התורן: אחמיניג'ד והאטום האיראני (קודם היו: היטלר יימח שמו וסדאם ועוד). 3. הכלכלה - יש לנו הכל ובשפע, אבל רק למראית עין, אנו עובדים יותר שעות מבעבר (למרות שהורנו חשבו שעם הקידמה נעבוד פחות) ובקושי גומרים את החודש ומשועבדים לבנקים ולמשכנתאות ורכב שלא יכולנו להרשות לעצמנו וגם לא יודעים מה ילד יום ? ואם עברת את גיל 40 - קרוב לוודאי שלא תמצא עבודה בנקל, כדי להזין את מפלצת הצריכה המיותרת. 4. אלימות מתגברת בין ילדים ונוער ומבוגרים ואפילו תקיפת קשישים, החודרת לכל היבט של חיינו: בבתי ספר, במועדונים, בחוף הים, בכבישים והיכן לא ? 5. הדיכאון - מחלה מס' 1 בעולם וכתוצאה: שימוש מתגבר בתרופות הרגעה ( רטלין וחבריו) וסמים - רק בשביל לברוח מהמציאות (בשבדיה - שלא מכירים את המושג מלחמות, שיעור ההתאבדויות הגבוה בעולם). 6. במשפחה ובעם - עליה מטאורית בשנאה לשם שנאה: הילדים את הוריהם, בני זוג - אחד את השני (ראו הסטטיסטיקה המבהילה של כמות הגירושין ו/ או כאלה שבכלל לא רוצים להתחתן) ?!!! ואפילו אנו - שונאים את עצמנו, שלא לדבר על הפלגנות (מפלגות) - כאילו יש הבדל בניהן ??? 7. אפילו הטבע ''לא יכול לסבול אותנו מי יודע'' והתוצאות: אל-ניניו וצונאמי וחור באוזון ורעידות אדמה והוריקנים/ ציקלונים וכדומה, שמסתיימים כמעט תמיד בעשרות עד אלפי נפגעים. 8. מצב זיהום האוויר והמחסור הגובר במקורות מים חיים (את רובם כבר ניצלנו עד תום או קרוב אליו). אז למה בת ציון בוכייה נשאל ?? בטוח ובוודאי שתבכה !! אבל האם לנו ברור שאנחנו בגישתנו אל המציאות גורמים להכל - ושאנו האשמים (אני ואני ואני) ??? ובמקום זאת נתפסים להיבטים לא רלוונטיים כמו שהוסיפו שם לא ידוע ?? לרשימת גדולי האומה, במקום התייחסות ישירה ועניינית לכתוב בפירוט במאמר בו עיינתם על בת-ציון ולהפנים המסרים הפזורים לאורכו ולשאול את עצמנו מה באמת קורה פה ? הייתכן שהטבע דורש מאיתנו להתעשת ולחיות באיזון עימו, כפי שקורה עם יתר החי על פני האדמה ?!!! הייתכן שמרוב שאנו שקועים בביצתנו האישית (באגו), אנו לא מבחינים בעיקר והחשוב להישרדותנו ומחפשים שוב ושוב לשנות את כולם ואת הכל - רק חס ושלום לא את עצמנו. דומני שהתעוררותנו מחויבת מציאות והפתרון ממש עומד לנגד עינינו ומתחת לאפינו והוא יבוא דווקא מגדולי הרוח - אבל אנשים פשוטים ולא מוכרים, בניגוד ל''סלבס'' וגדולי אומה, דווקא הם אלו שיכולים להדריכנו מחוכמתם והיכרותם את מה שצריכים לעשות ומהי הדרך הנכונה והבטוחה שלנו לקראת תכליתנו - את זה אני מאחל ומכל לב. | |||
_new_ |
בוכייה גם בוכייה - ציון | |||
|
|||
אתה, ממש ,רואה,רק שחור מול העיינים. סחטיין, תתנחם בקבלה. טוב שמקומי ומקום רבים רבים רבים לא שם-אצל משיחי השקר. | |||
_new_ |
בוכייה גם בוכייה - ציון | |||
|
|||
אכן דיברת לעניין. | |||
_new_ |
גלות וגאולה | |||
|
|||
זה דבר ידוע וזוג המילים הללו נחשף אט אט ויותר ויותר אל הציבור הרחב שאמנם אנו כבר בארץ ישראל אך עדיין בגלות מכל בחינה רוחנית ונפשית... מאוד מתחבר לדברי המאמר הנ''ל | |||
_new_ |
תגובה לעין צופיה | |||
|
|||
ידידי לא פעם ראשונה אנחנו נפגשים דרך קריאתם של אותם המאמרים לך יש דרך די שכיחה, להאדיר בוז על כמעט כל נושא שמועלה, אוי ואבוי אם המאמר מעט פיוטי אז הוא בין רגע הופך למילים מגובבות שאתה אינך מוצא בהן כוחך, או אפילו זעיר אנפין של הבנה כמו כל דבר שכתוב, תרומתו של הרב אשל''ג ליישוב, ולארון הספרים היהודי, הייתה מעל שיעור, וכל אנציקלופדיה תלמד אותך זאת. אתה בוחר, מתוך מי שאתה, להדיר חלקים שלמים מהעם, עקב משיחיותם, תמימותם, אולי אפילו עקב דברים חמורים יותר שבתאי צבי הרס לכולנו, לפניו המשיחיות הייתה לב פועם, היום היא עוד דרך שאנשים כמוך מבצעים בה דה - לגיטמיציה, לכל מי שנושא רעיון שאינו ציני, אינו מבזה, ומבקש בנייה במקום הרס תפסיקו כבר נאיביים משיחיים שכמוכם מה זו השטות הזו עם הרב אלש''ג? מה זו השטות הזו, שקבוצות קבוצות בעם לומדות קבלה בשעה שאחרים ישנים וחולמים על מרבצם ? מה זו האיוולת הזו שאתם מדברים בה, על אהבת הזולת ? על הרצון לחבר עם ? בכל מקרה, אותה כותבת חייבת להפסיק לשפוך כאן מים, מאותה באר .... אלא אם כן יש לה איזו תמצית להסרת כתמי הבוז, הלעג, ושנאת חינם שתגובות כמו של אותה עין צופייה מייצגות. | |||
_new_ |
תגובה לעין צופיה | |||
|
|||
בת ציון יקרה. איני מאדיר בוז על כל שמועלה. אני מאדיר בוז על ''מאחזי עיניים''. והכותבת היא, לטעמי האישי כמובן, אחת מהם. לשון פיוטית אינה בהכרח אמת לאמיתה או מכילה אמירה כלשהי. לפני כתיבת תשובתי זו קראתי שנית את המאמר. הכל בלה-בלה-בלה. לא נעים ,אך זו דעתי והבנתי מהמאמר. מעניין שמכל האישים החשובים (גדולי האומה מבחינתי) הציטוט המסכם הוא מדברי הרב אשלג. כלומר כולם גדולים וחשובים אך החשוב שבהם שממנו כדאי לצטט הוא דוקא הרב אשלג. זה נראה בעיני ציני ומעוות. אין לי כלום כנגד הרכ המכובד ומעריציו. אני וכל מי שאני מכיר אינו נימנה עליהם ולמיטב ידיעתי גם רוב רובו של העם. אם את חושבת אחרת שיבושם לך. שבתאי צבי הצליח ל''אחז את עיני'' ההמונים והוליך אותם כהגדרתך ל''הרס''. הקבלה, לטעמי, מוליכה לאותו מצב. הפורום הזה, בניגוד לפורומים אחרים, הוא חופשי לחלוטין. הכותבת מתקבלת ברצון ובעין יפה, אך היא ו''אוהדיה'' צריכים ללמוד לקבל ביקורת. מה לעשות שלא כולם רואה את התשובה למצוקות חייהם בקבלה. וטוב שכך. | |||
_new_ |
בנוגע לאותה אינטיליגנציה אישית | |||
|
|||
היום ראיתי תוכנית בה אנשים ברחוב נשאלים על החורבן אחדים חשבו שהבית נחרב ב - 1967 אחרים חשבו שזה היה במאה העשרים ואחת מישהו אמר שהוא חושב שזה יום האהבה ל - 90% הזה מהעם אתה מתכוון ? אגב, כולם שם דיברו בשם האינטיליגנציה האישית שלהם | |||
_new_ |
בנוגע לאותה אינטיליגנציה אישית | |||
|
|||
אם את ''מדברת'' על בורות ,תמצאי הרבה ממנה בחלק אחר של העם,שאותו חלק שרובו מאמין ב''תורת הקבלה''. זה בדיוק אותו חלק שאינו עומד בעת צפירה ביום השואה. | |||
_new_ |
זה מרגש מה שאת כותבת | |||
|
|||
זה מרגש ואמיתי כל כך מה שקורה כעת בעם זה בדיוק העניין ורק חוכמת הקבלה תשפיע בארץ הזאת | |||
_new_ |
איזהו חכם? הלומד מכל אדם | |||
|
|||
אהבתי את האופן שבו את שוזרת תקופות שונות ואירועים שונים לכדי תמונה אחת. דברייך אמיתיים ונוגעים ללב והתגובות למאמר רק מחזקות את נכונותו. אם עם שלם היה מעדיף להתמקד בחיבור ואהבת חינם על פני שנאת חינם וויכוחים פילוסופיים חסרי תועלת, חיינו היו נראים לגמרי אחרת. גם אנוכי התוודעתי לראשונה לרב אשלג ואני מוצאת את דבריו מרגשים ונבונים. בעקבות מאמרך קראתי על הרב אשלג ואני סבורה שאין זה משנה כלל אם שמעתי עליו בעבר או לא, אדם ראוי וגדול הוא. איני מתביישת אף פעם ללמוד דברים חדשים ולהרחיב את ידיעותיי. תודה לך. | |||
_new_ |
לעין צופיה | |||
|
|||
בקריאת פשט של תגובות הכתבה האם אתה באמת אינך רואה, כי רק שלך משולחות חצי זעם ? כולם מנהלים שיח נעים, מקבל, עם אינטליגנציה רגשית שיש ביכולתה ל ה כ י ל ואילו אתה, שופך קיטונות לחינם עזוב אותך אשל''ג עזוב קבלה שחה לך באינספור גרגירי חול החולין שלך שנראה שאתה כל כך מקדש באמת שלא מתוך רגש צר אני אומרת לך, כשאדם מבוגר כותב על מאמר של אחר ''בלה בלה בלה'' .... נראה לי שכאן נפרדות הדרכים, על זה באמת, אבל באמת, שאין מה לומר נ.ב מקריאה של מאמרייך, נראה כי אותה גישה כוחנית וחסרת סובלנות חוזרת אליך בבומרנג עצבני, לא שמת לב ? | |||
_new_ |
לעין צופיה | |||
|
|||
איני שייך לעדר ושיטת העדר(במקרה הזה) אינה משכנעת אותי. כי שכתבתי, אני חסר סובלנות למאחזי עינים. | |||
_new_ |
רק לקרוא את התגובות.. ונחמץ | |||
|
|||
איפה אהבת חינם שכולם מדברים? ממש במקלדת שלכם אתם מלבים את ההפך. מה קורה? הכל בסדר? לא הבנתם אחרי שני חורבנים מה הפרינציפ? | |||
_new_ |
רק לקרוא את התגובות.. ונחמץ | |||
|
|||
איפוא אהבת החינם שלך? | |||
_new_ |
הרב אשלג | |||
|
|||
ככל שנקדים להכיר ולממש את הדרך המופלאה שפתח עבורנו,המלאך בדמות אדם זה , שאין תאור ראוי יותר ממלאך עבורו , בכך נחסוך מעצמנו ייסורים קטנים כגדולים ,ונתחיל בפעם הראשונה ,לחיות ,להתפתח , ולממש את תוכנית הבריאה , מתוך אושר גדול , והנאה אין סופית. | |||
_new_ |
איפה היה אלוקים בשואה | |||
|
|||
כתבת יפה מילים מרגשות אבל: איפה היה אלוקים בשואה | |||
_new_ |
המלצה על אהבת חינם ...מעוררת כזאת שינאה?! ..לא הגזמתם קצת???! | |||
|
|||
איזו התלהמות! הלו יש מישהו בבית? מה בדיוק פיספסתם? בסה''כ המלצה חמה לאהבת חינם בדרך מקורית תרתי משמע. לא רוצה לאהוב חינם ? לא צריך, אבל למה לשנוא ולקטול את מי שמנסה? אחרי כל כך הרבה כתבות שטחיות בכל מקום זוהי כתבה מחממת לב. אני באופן אישי רצה לקרוא על/את האשלג המדובר. נשמע כמו חומר {למחשבה} טוב במיוחד. למה להרוס יוזמות טובות? עוד כתבות כאלה בבקשה , בסוף נפנים. | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |