|
שדרות זה כאן | |||||
צבי גיל (יום רביעי, 13/02/2008 שעה 22:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
כמו כל עיתונאי מצוי | |||
|
|||
אתה לא כותב, אתה מורח. תגיד דברים ברורים ולא משתמעיים לכל עבר. | |||
_new_ |
כמו כל עיתונאי מצוי | |||
|
|||
הוא כותב ברור . להזהיר את הפלסטינים שאנחנו נרסס את צפון הרצועה בארטילריה ואחר כך נכבוש את צפון הרצועה . את הגבול נזיז משדרות עד עזה . ברור מאד . | |||
_new_ |
כמו כל עיתונאי מצוי | |||
|
|||
הוא מורח וגם אתה מורח, הרי כבר הפגזנו לא פעם ולא פעמים את צפון הרצועה,ימין הרצועה דרום הרצועה, כבשנו,יצאנו ושוב כבשנו. תשמע, הבורבונים כל פעם מתהפכים בקברם כשהם קוראים את ההצעות האלה. | |||
_new_ |
כמו כל עיתונאי מצוי | |||
|
|||
אתה הצעת להפגיז אוכלוסיה אזרחית . אני לא מציע לכבוש את הרצועה עם התושבים . את זה כבר עשינו . אני מציע משהוא שלא עשינו . לכבוש את צפון הרצועה ללא תושבים ולספח את השטח למדינת ישראל . אין כאן שום מריחה . זו אמירה ברורה לדרך שלא נוסתה מעולם . | |||
_new_ |
איך זה מתיישב עם הצעתך האחרת? | |||
|
|||
אני מדבר על פינוי מרצון תמורת פיצוי כספי. | |||
_new_ |
איך זה מתיישב עם הצעתך האחרת? | |||
|
|||
אני עדין עומד מאחורי הצעתי זו . זה הגזר . כאשר תוקפים את מדינת ישראל בירי תלול מסלול צריך להגיב בהתאמה . זה המקל . אמנם הירי מכוון לשדרות ועוטף עזה אבל למעשה הוא ירי על מדינת ישראל . | |||
_new_ |
לכבוש ללא תושבים זו הצהרה חד משמעית - לא גזר!! | |||
|
|||
_new_ |
לכבוש ללא תושבים זו הצהרה חד משמעית - לא גזר!! | |||
|
|||
מדובר במצב של מלחמה לא מצב של הסדר . במצב של הסדר הולכים להסדר . במלחמה כמו במלחמה . בכל מקרה צפון הרצועה ריק מתושבים . הכל הרוס שם . זה שטח ירי . אני ממליץ לעשות הבחנות בין שטחים שונים ומצבים שונים . | |||
_new_ |
זה לא מה שמשתמע מדבריך | |||
|
|||
לא ברור מדבריך מתי בדיוק אתה ממליץ למצב של הסדר ומתי אתה ממליץ למצב של מלחמה. | |||
_new_ |
זה לא מה שמשתמע מדבריך | |||
|
|||
אתה צודק . אבל אני לא הממשלה . אני אומר שבמצב מלחמה צריך להלחם . את מצב השימוש בנשק קובעים הפלסטינים . לזה יש להגיב בנשק ,תוך שאיפה להבריח ערבים . כאשר יש רגיעה צריך להשתמש בכסף לאותה מטרה . היעד המדיני הוא ארץ ישראל על כל חלקיה תהייה מדינה יהודית . בדיוק לפי הכרזת העצמאות . | |||
_new_ |
מה ההבדל? | |||
|
|||
לפני כמה הודעות דיברת על שני מצבים: 1. במצב של הסדר הולכים להסדר. אפשר היה להניח שההסדר עליו אתה כותב הוא פינוי (מרצון) תמורת פיצוי. 2. במלחמה כמו במלחמה. כעת שוב ניסוח אחר: א. במלחמה להגיב בנשק תוך שאיפה להבריח... ב. ברגיעה להשתמש בכסף כדי להבריח. אין הבדל בין להבריח באמצעות נשק או כסף. להבריח זה להבריח. יוצא שהיעד המדיני שלך הוא להבריח ערבים. כל השאר חוכמולוגיה של מילים. | |||
_new_ |
מה ההבדל? | |||
|
|||
לפי השיטה שלך בשינויי הדברים שאני כותב אפשר לתאר את מעשיך ביום יום כך : דוד סיון סיים את רחצת הבוקר לגם קפה וברח מהבית . בסוף יום עבודתו ברח הביתה . בערב ברח להצגת תיאטרון . | |||
_new_ |
הרצחת וגם ירשת? | |||
|
|||
עירן מציע לחתוך מעזה פרוסות ללא תושבים. הוא מקווה שהתושבים מה'פרוסות' יברחו בעצמם. לפי הפרשנות שלו לאמנת ג'נבה זה שגורם לבריחת תושבים מאדמתם פטור מאחריות משפטית ומוסרית. לפי ההגיון הזה, גם הנאצים היו פטורים מאחריות להשמדה של היהודים באושוויץ היות והיהודים שעלו לרכבת לאושוויץ האמינו שמסיעים אותם למחנה עבודה. עירן משתמש בדיון הזה בהגיון משובש: מי שגורם למעשה לבריחה של תושבים פלסטינים מעזה אינו אחראי לבריחתם, למרות שבריחתם נגרמה על ידי הכיבוש המחודש של ה'פרוסות' של עזה. התושבים שהפכו שוב לפליטים עקב פעולות צה''ל הם האחראים לפעולות שגרמו לבריחתם. הרי אין הדעת סובלת את השטויות האלה. מילא, כאשר מסתכלים בדיעבד על המצב בשטחים ומתווכחים על האחריות למצב עוד ניתן להבין שהמתנחלים והגזענים כדוגמת עירן מנסים לטעון שהפלסטינים אשמים בכך שהיהודים עושקים אותם: האשמת הקורבן היא טקטיקה נפוצה בקרב שוביניסטים בכל המגזרים. אך כאשר מדברים ברמה של תכנון עתידי, וטוענים שגירוש הוא דבר נחוץ, אך הקורבנות ישאו באחריות לגירושם, הרקבון המוסרי בוטה ומסריח. אפילו הנאצים, כאשר תכננו את הפתרון הסופי, דאגו להסוות ולהסתיר את התכניות מתוך הבנתם שהתכניות אולי משרתות את מטרות הרייך הגרמני אך אינן חוקיות או אנושיות בעליל. עירן שמרוחק אולי שנות דור אחד מניצולי השואה חש כה בטוח בסביבה הגזענית הקיימת באתר שאינו רואה כל צורך להסתיר את המטרה של תכניתו: חיסול ההתיישבות הפלסטינית בארץ ישראל. הישראלי המכוער, ששולט באוכלוסיה הפלסטינית באמצעות צה''ל, מתכנן שוב ושוב את גירושם מבתיהם ועריהם במיליונים, ומפרט את הצעותיו באתר ארץ הצבי, - ואף אחד לא סותם לו את הפה. לא מדובר כאן בחופש הביטוי, מדובר כאן בצורך החיוני לקיומנו שלא לאפשר לאף אחד להטיף לפשעים נגד האדם. איננו יכולים לפעול להבאתם למשפט של מכחישי שואה, ובה בעת לאפשר לעירן ודומיו לדבר בחופשיות על טרנספר של מליוני תושבים פלסטינים מארץ ישראל. זו תעודת עניות לישראל שיש כיום סובלנות לדברי הסתה מסוג זה. לא למדנו כלום מהשואה, ולא למדנו כלום מרצח רבין. צריך הרבה סבון כדי לנקות את הרפש הזה מידיו של עירן, ויוסלה חושב שהרפש הזה כבר נדבק לכל דבר שנעשה כאן. לפני עשרים שנה דיבורים בסגנון של גנדי וכהנא היו הטומאה בהתגלמותה. כיום רבים בתוכנו מנהלים שיחות סלון מנומסות על תכנון פשעים בהיקף הרבה יותר גדול - זה הפך לנורמה. צריך לקרוא לגזען בשמו ולא לתת לו חיזוקים. הלגיטימציה שההשתתפות באתר נותנת למשתתפים שמטיפים לפשעים נגד האדם היא כל מה שהם צריכים כדי לשרוד בתוכנו. את הגזען יש להוקיע. | |||
_new_ |
הרצחת וגם ירשת? | |||
|
|||
לא די בזה שאתה טוען למוסריות ואינך מקיים את הכלל המוסרי הראשון . לא די בזה שאינך מנתח מסרים באופן הגיוני . לא די בזה שאתה משנה את דברי ושם בפי דברים שלא כתבתי . לא דע בזה שאתה משנה את סדר הדברים , כמו סוס מאחורי העגלה . אתה גם אומר שהיהודים הלכו להשמדה בהתנדבות . אתה גם מתנגד לריבוי יהודים בילודה . אתה גם מתנגד למגורי יהודים בחלק מארץ ישראל . כל זה למה ? כי אתה מכופף מסקנות הגיוניות לאסוציאציות שיש לך מזמן קודם . אני בעד התישבות יהודית בכל ארץ ישראל . אני בעד רכישת אדמות מהערבים בכסף . אני בעד עידוד הגירת ערבים בעזרת כסף . אני בעד עידוד ילודת יהודים . בכל אלה אין שום עבירה או שנמץ עבירה . לא על חוקי מדינת ישראל ולא על אמנות בין לאומיות . זה נוגד את השקפת עולמך . תתמודד עם זה . אם ואני מדגיש אם הערבים יגיבו בלחימה באמצעות נשק למגמות אלה יש ללחום בהם . אם יש להם מטרות מדיניות כמו הקמת מדינה פלסטינית על שטח מדינת ישראל יש לשאוף להקים מדינה יהודית על שטח פלסטין . זה הגיוני . זה מוסרי .זה לא נוגד אמנות בין לאומיות . | |||
_new_ |
הרצחת וגם ירשת? | |||
|
|||
אריה עירן משקר באשר לדברים שכתב שוב ושוב באתר. כל נסיון למצוא קשר הגיוני בין המשפטים השונים ואפילו בין חלקי משפט אחד, נידון לכשלון. עירן גם משקר, גם קשה הבנה, מתקשה אף בקריאה, ועושה הדחקה של משמעות דבריו ברמה מעוררת התפעלות. שיהיה לבריאות. רק שלא ילך לו הראש של המנוע מרוב מאמץ. | |||
_new_ |
הרצחת וגם ירשת? | |||
|
|||
לפי ההגיון הזה, גם הנאצים היו פטורים מאחריות להשמדה של היהודים באושוויץ היות והיהודים שעלו לרכבת לאושוויץ האמינו שמסיעים אותם למחנה עבודה. יהודים עלו לרכבות ההשמדה בכח נשק . יהודים לא תקפו ולא לחמו נגד הגרמנים . יהודים קנו קרקעות והתיישבו בהם . יהודים ייבשו ביצות והקימו עליהן ישובים . הערבים תקפו יהודים ולא להיפך . לדברי יש משמעות על פי ההקשר . כשאתה מחליף את ההקשר מתחלפת המשמעות . זו טכניקת הויכוח שלך . להחליף . כבר אמרת שתוכן יהודי חשוב ממספר היהודים . השלם בבקשה . אתה מוזמן להגיד שאתה נגד ילודת יהודים . | |||
_new_ |
עריכה פגומה . | |||
|
|||
אתה אמרת : לפי ההגיון הזה, גם הנאצים היו פטורים מאחריות להשמדה של היהודים באושוויץ היות והיהודים שעלו לרכבת לאושוויץ האמינו שמסיעים אותם למחנה עבודה. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- אני אומר : יהודים עלו לרכבות ההשמדה בכח נשק . יהודים לא תקפו ולא לחמו נגד הגרמנים . יהודים קנו קרקעות והתיישבו בהם . יהודים ייבשו ביצות והקימו עליהן ישובים . הערבים תקפו יהודים ולא להיפך . לדברי יש משמעות על פי ההקשר . כשאתה מחליף את ההקשר מתחלפת המשמעות . זו טכניקת הויכוח שלך . להחליף . כבר אמרת שתוכן יהודי חשוב ממספר היהודים . השלם בבקשה . אתה מוזמן להגיד שאתה נגד ילודת יהודים . | |||
_new_ |
עריכה פגומה . | |||
|
|||
עירן מדבר עם עצמו, מצטט את עצמו ונותן פרשנויות של דברי עצמו, אך אינו מסוגל, א. להודות בדברים שאכן אמר בעבר. ב. לקחת אחריות על ההצעות שהציע, ועל ההערות המכוערות שכתב - ראה מקרה ענבל בר-און, או ההצעה לירות בלי להוריד את האצבע מההדק בפלסטינים אם ינסו לפרוץ את הגבול בכיוון ישראל. ג. להבין שלכל וויכוח יש סוף ומסקנה, ושבמקרה הזה המסקנה היא שעירן פשוט רוצה לגרש את כל הפלסטינים מארץ ישראל, ואינו בוחל באמצעים. אם אתה גזען למהדרין, אז שלפחות יהיה לך האומץ להודות בכך. לבוסס בחרה ולטעון שאתה נקי זה מצחיק. | |||
_new_ |
הרצחת וגם ירשת? | |||
|
|||
סלח לי יוסלה אתה טוחן מים . כותב כל כך הרבה . פעם נפגשו שני חברים וותיקים והאחד מספר לחברו על נשואיו שלא כל כך הצליחו . אומר לו חברו מדוע שלא תשב עם אשתך ותשמע מה היא מדברת .? עונה לו חברו , היא מדברת אבל לא אומרת כלום . | |||
_new_ |
הרצחת וגם ירשת? | |||
|
|||
אין כל בסיס להשוואה בין מצב היהודים בשואה לבין מצב הערבים השוואה כזו הזויה לחלוטין יותר מזה- זן השוואה אוילית ומרושעת האפיינית לסוג מסויים של אנשי שקר המנסים להצדיק את עמדתם הפשיסטית ולהציגה כ''נאורה''. 1- לפולש הערבי - באמצעות נציגו- חמאס ופתח יש תביעה טריטוריאלית חוזרת ונשנית על שטח כל מדינת ישראל. לאף יהודי בעולם לא היתה בשנות ה-40 תביע הטריטוריאלית כלשהי על סנטימטר אחד מאדמת גרמניה. 2- הערבים הפלסטינים נוקטים זה שנים רבות לוחמה בשיטות שונות נגד העם היהודי. לוחמה הכוללת מעשי רצח זועתיים, ועד הצתות של יערות ושדות וגניבה יומיומית . 3. אין חולק שהעם הערבי נמצא כעת במצב מלחמה נגד היהודים שבאו לממש את זכותם ההיסטורית ובמלחמה- כמו במלחמה. גם הצ'כים והפולנים גירשו משטחיהם 15 מיליון גרמנים אזרחים , זקנים , נשים וטף לאחר בנצחון על הגרמנים ואין לאף ממשלה גרמנית כל תביעה כל השטחים מהם גורשו הגרמנים. 4. גישתו של יוסלה היא גישה גיזענית- פרו ערבית. יוסלה אינו אלה כלי ביטוי נוסף לגישה הניהליסטית פשיסטית הערבית מוסלמית הקובעת כי כיבוש והשמדת העם היהודי הם הם הדרך בהתאם לשיטת האיסלאם- להשמיד ולאבד. 5. מסך העשן בו עוטף יוסלה את עמדותיו אינם אלא כיסוי מפוקפק לעמדה הפשיסטית כאילו דמוקרטית וכאילו מוסרית . יוסלה מרבה לנפנף בקטעי הצהרות בין לאומיות כצידוק לעמדתו המוסרית בדיוק כמו שגבלס והיטלר נופפו בכיתבי קאנט, ניטשה והשתמשו במוסיקה של ווגנר כדי להכניס לטיעוניהם הגיזענים נופך כאילו תרבותי. 6 נסיונותיו של יוסלה לצייר את עצמו כמוסרי הן בדיוק כמו קיטונות השופכין שנשפכו על ידי התועמלנים הנאציים המציגים את עם השקרנים והרוצחים הגרמני כעם צדיק , את תורת הרסיזם הנאצי כתורה המוסרית ביותר בעולם, ואת היהודים באור שלילי לחלוטין. גם יוסלה בגילגוליו כמיכאל שרון מנסה להציג את העם היהודי כשלילי לחלוטין, לצורך כך מגייס מצגות חסרות ערך מניסיונו האישי ומתחושותיו , כקרבן תמיד של נוכלים יהודים, אנשים ממוצא מרוקאי, או מזרחי או כנגזל סידרתי של עבודותיו שאף אחד לא מתעניין בהם.- נסיונותיו של יוסלה למצוא מזור בנצרות, או אפילו לקבל מעט תשומת לב בכפרים ערביים- ואפילו בפורום זה , מצביעה על פן עלוב זה של אישיות חסרת שרשים ומוסר. אין לי ספק כי תגובתי זו תענה במבול חסר משמעות של מלל אינסופי מצד יוסלה\ מיכאל שרון\ או סתם אחד אנינימי שכולם יודעים מי הוא אולם עקב קוצר זמן אין בדעתי לפתח דיאלוג עקר עם איש זה. | |||
_new_ |
[•] הרצחת וגם ירשת? | |||
|
|||
יוסלה שומר בקפדנות על זהותו . יש לזה משמעות ברורה . . אם הוא אדם פרטי כמוני הוא חושש מתגובת הסביבה . אם הוא פרובוקטור של השרותים החשאיים זה יחבל בשולחיו . כישוריו המוסריים חלשים .יכולתו הלוגית אפסית . דבריו מכווונים לערער את עמדתי הפסיכולוגית . זהו רמז לזהותו . הנבלה שבטיעוניו . העליבות של זהותו . הפסולת של דעתו . | |||
_new_ |
הרצחת וגם ירשת? | |||
|
|||
אני בהחלט מקבל גישות של אנשים - שאיבדו אמונה בכוחו של עם ישראל, וביכולתו לשאת בעול המלחמה המתמדת נגד העולם הערבי- גישה האפיינית של שיטת ה''עייפנו'' של אולמארט. אפילו גישתו של אבנרי או החרדים -נטורי קרתא. ששיטותיהם דומות לחלוטין - הקוראים לבטל את האגו הלאומי לחלוטין, ובסופו של עניין לקבל הכרה מהערבים בחסד ולא בזכות- מובנת לי לחלוטין. אבל גישתו של יוסלה היא גישה נאצית לחלוטין שניתן לקרוא בשורותיה איווי מוות לעם היהודי היושב בציון. | |||
_new_ |
הרצחת וגם ירשת? | |||
|
|||
יוסלה אכן פרובוקטור של השירותים החשאיים. הוא גם מכאל שרון בימי ששי בין אחת לשלוש אחה''צ. ואריה עירן הוא אדם פרטי שאינו חושש מתגובת הסביבה, כי הסביבה תומכת בהצהרותיו הגזעניות. הוא אינו מתבייש בכך. מעניין האם נכדיו קוראים לפעמים את מה שהוא כותב כאן. | |||
_new_ |
[•] הרצחת וגם ירשת? | |||
|
|||
מה טוען גולדרייך? 0. יוסלה פשיסט. 1. הערבים גנבים. 2. ישראל במצב מלחמה עם הפלסטינים. 3. גבלס והיטלר נופפו בכתבי קאנט. 4. יוסלה מנסה לצייר את עצמו כמוסרי. 5. מכאל שרון הוא גלגול של יוסלה. 6. דבריו ייענו במבול חסר משמעות של מלל אינסופי. 7. אין בדעתו של גולדרייך לפתח דיאלוג עקר עם מי שיענה לו. ויוסלה אומר: 0. המילה 'פשיסט' לא הולמת את יוסלה, כי הוא 'סוציאל דמוקרט' טיפוסי. גולדרייך זורק מילים ללא הבחנה. 1. לא יפה לומר שהערבים גנבים. 2. ישראל כבר כבשה את השטחים. 3. הסיכוי שהיטלר קרא את קאנט קלוש מאד. 4. יוסלה לפחות לא מטיף לטרנספר המוני. 5. יוסלה ניסה פעם להתגלגל לשרון אך זה לא הצליח. 6. הנה מבול קטן: גולדרייך לא יודע על מה הוא מדבר. 7. יוסלה מקווה שגולדרייך לא יענה הפעם. | |||
_new_ |
[•] הרצחת וגם ירשת? | |||
|
|||
אפשר להעמיד את יוסלה לדין על זילות השואה ואינוס כפוי שלה לדיברי השטות שלו. אבל הוא באמת יוצא קטן. יוסלה הוא הסוציאליסט המכוער שדוגל בגירוש המתיישבים היהודים מהארץ באמצעות צה''ל ומשמרות היודנראט של שלום עכשיו. | |||
_new_ |
אריה הפעם טעית באופן חמור | |||
|
|||
שני המשפטים שלך מתארים היטב את מה שאתה מציע לעשות לפשתינאים. לי הרי אין קשר עם השאיפות המדיניות שלך. הלא כן? | |||
_new_ |
אריה הפעם טעית באופן חמור | |||
|
|||
אם אתה נגד השאיפות המדיניות שלי אז אתה נגד ילודת יהודים . ילודת יהודים מוגברת היא מטרה מדינית שלי . אני ממליץ הגדלת המספר הממוצע ב- 1 . | |||
_new_ |
אריה ממשיך לטעות באופן חמור | |||
|
|||
אינני נגד שאיפות חסרות ערך אלא נגד הגישה שלך. אני לא תומך בהברחת אנשים מהארץ הזאת כפי שמשתמע מדבריך בתחילת הקטע בדיון (תגובה 112146). לצורך זה ממש לא חשוב איך תצייר את גבולותיה של הארץ. | |||
_new_ |
מה דעתך על המלצתו של עירן לעודד ילודה? | |||
|
|||
באירופה - נחקקו השנה חוקים לעידוד הילודה בפורטוגל, ספרד, איטליה, גרמניה, וחוק כזב עומד להצבעה בבלגיה, הולנד וצרפת. החוק נקרא החוק הפורטוגלי- מפני שנחקק לראשונה לפני כשנתיים בפורטוגל. החוק קובע כי , זוג או יחיד ללא ילדים ישלם ביטוח לאומי ופנסיה רב יותר מזוג או יחיד עם ילדים -שהרי הביטוח הלאומי שמבטיח קרן פנסיה מכובדת לכל זקן, בנוי על תקבולים מאנשים צעירים העובדים. ההבדלים בתשלומים גבוהים מאוד מאוד- למשל: אשה עם 4 ילדים מקבלת בגרמניה כ-1000 יורו דמי ילדים עד גיל 28.- ופטורה לחלוטין מתשלום ביטוח זקנה. אישה או גבר ללא ילדים משלמים עבור ביטוח הזקנה כ-400 יורו לחודש. בפורטוגל לפחות התגובה היתה מדהימה - הכפלה של מספר הילודים בשנת 2006 כנראה שגם בשאר ארצות אירופה צפויה תגובה של ילודה גבוהה. | |||
_new_ |
מה עם ההתנצלות? | |||
|
|||
איך הפנסיונרים האלה לא מתעייפים להרבות בילודה. יוסלה כבר עייף רק מלשמוע על זה. זה הרי הכל מקשה אחת אצל הגזענים היהודים: 1. ארץ ישראל השלמה. 2. המשך הכיבוש. 3. טרנספר המוני של הפלסטינים. 4. יותר צאצאים יהודיים שיגדלו במדינה יהודית טוטליטרית שתנוהל בידי ה'עירנים' וה'גולדרייכים' השוביניסטים במתכונת היחס המתנשא והעולב שלהם כלפי ענבל בר-און. היכן ההתנצלות? | |||
_new_ |
מה עם ההתנצלות? | |||
|
|||
דווקא להפסיק את הכיבוש הערבי . | |||
_new_ |
מה עם ההתנצלות? | |||
|
|||
לוי, נמאס מהשטות הזאת של 'הכיבוש הערבי'. קשה לקחת ברצינות שטויות ממין זה - עורבים פורחים שגם הכותב אינו מאמין באמיתותם. רמת האמינות של הכותבים באתר שמצדדים בהמשך הכיבוש הישראלי בשטחים הולכת ויורדת עם כל תוספת שטותית מסוג זה. נוצר מצב שכמעט כל מה שבא מעירן, וגולדרייך, ויענקלה, ולוי, ויחזקאל, ומאן ואחרים נושא את החותם המוכר של עיוותי שפה ומציאות רק לשם סתימת השיחה ומילוי הנקניק. ואכן דימוי הנקניק מתאים לאנשי הטרנספר באתר - כולם מלאי טסוסטרון ומרץ שוביניסטי, פאלוס אחד גדול. אך בכתיבתם, וככל שיש להם יותר הזדמנויות להתבטא באריכות, - ולדוגמא אריה עירן בנושאי מוסר, או גולדרייך בנושא ההשוואה בין שואה לכיבוש - אנשי ארץ ישראל השלמה מראים את אזלת ידם. ובנושא הכי חשוב להם - ארץ ישראל, כולם מערימים חצאי-אמיתות ושטויות למהדרין. ''דווקא להפסיק את הכיבוש הערבי .'' הצחקת אותי. ומה עם ההתנצלות של עירן (וגולדרייך גם יכול) לענבל בר-און? בניגוד לתודעה הציבורית בישראל, לאינטרנט יש זכרון של פיל. מתי עירן סוף-סוף יתנצל? | |||
_new_ |
מה עם ההתנצלות? | |||
|
|||
חזרת לקישקושי מוסר ? נשאלת בנושא המוסר ענית לא לענין . אתה לא מוסרי ומוצא את פגמיך בי . אם יש לאינטרנט זיכרון עצום חפש את התיחסותי להתנצלות . | |||
_new_ |
אין צורך לחפש | |||
|
|||
התחמקת ולא התנצלת. המצאת תירוץ (תגובה 111812) ולא התנצלת. | |||
_new_ |
אריה עירן עושה עצמו איש מוסרי - 'דין אחד לכל' וכו' | |||
|
|||
'אם יש לאינטרנט זיכרון עצום חפש את התיחסותי להתנצלות .' מדוע עלינו, המתבוננים מהצד בהתנפלות של עירן על ענבל בר-און ואביה, לחפש ברשומות את עקבות ה'אין-התנצלות של עירן'? מדוע אין עירן פשוט מתנצל, לא על הטעות בזיהוי, אלא על הגסות של הערותיו? כל מה שקיבלנו ממנו עד עכשיו זו הכחשה של אחריותו להתנפלות על בר-און. שמישהו יסביר לעירן את ההבדל בין 'התיחסות להתנצלות' לבין התנצלות. מה יש כאן להבין? | |||
_new_ |
יוסלה שכל כתיבתך גסה מעליבה ומזוהמת נעשית סניגור של ענבל בר-און | |||
|
|||
כל העיסוק שלך בי , באישיותי , בפסיכולוגיה שלי , בזיקפה שלי , היא כולה זוהמה ,רפש ופרש . אתה עומד במדמנה ומשחק תפקיד של סניגור לגברת ע.ב.א. על שהעזתי לחשוב שהיא בתו של השר בר-און . WOW איזה פשע עשיתי . איזו חוצפה גיליתי . באיזו גסות דיברתי . התנצלותי חובה ומיד . הגברת מסוגלת לכתוב עשרות שורות בנושאים שונים ולא יכולה להגן על עצמה בכתב ? הגברת אינה יודעת מה קורה בפורום הזה ? האם נעלבה בכלל ? מאיפה זה ידוע לכם ? האם היא ביקשה שתגנו עליה ? האם אתם סניגוריה ? מי אתה יוסלה או דוד סיון ומה אתם , שנכנסתם להגן על הגברת ? | |||
_new_ |
יוסלה שכל כתיבתך גסה מעליבה ומזוהמת נעשית סניגור של ענבל בר-און | |||
|
|||
כל זה במקום התנצלות פשוטה על זה שנהגת בגסות רוח. זה חומר לפסיכולוגים מקצועיים, לא ליוסלה שהוא רק בלש חובב. יש גם פתרון אחר, אפשר להחסיר את א. ע. מ- ע. ב. א., ואז נשאר רק ה-ב. ו-ב. היא האות הראשונה בשם המשפחה של המפקד של יוסלה בשירות החשאי. העולם הוא מכונה מופלאה, ויוסלה בטוח שהקרמה שא. עירן מפיץ תחזור ותנשוך אותו בתחת. עירן המסכן, האנס שמסתובב עכשיו ברחובות ומסביר לכולם שהוא הקורבן. | |||
_new_ |
יוסלה שכל כתיבתך גסה מעליבה ומזוהמת נעשית סניגור של ענבל בר-און | |||
|
|||
זה לא ענינך . | |||
_new_ |
עושים 'עליהום' על עירן? | |||
|
|||
מדוע עירן חושב שאין זה מעניינו של יוסלה להגיב להתקפה של עירן על ענבל בר-און? כבר במאמר קודם של בר-און ('מה על ישראל לא לעשות בעזה'), עירן החל להטיל רפש על בר-און: ''אריה עירן (יום שלישי, 05/02/2008 שעה 21:44) בתשובה ללחמניה חמה זו הסיבה שאבא שלה שר האוצר אצל אולמרט הכושל .'' ועירן שוב שולח את התגובה הראשונה למאמר הבא של בר-און ('דרוש שינוי עמוק'): ''בלי התפטרות הממשלה של אבא שלך אלה מילים להטעיה .'' ובתגובה לדוד סיון כותב עירן בהמשך: ''אנחנו חיים חסר תמימות . ענבל בר-און מגינה על מדיניות ממשלת ישראל שבה רוני בר-און שר בכיר מאד . זה סוג של נאפוטיזם . אני רואה בנאפוטיזם תופעה פסולה . על רקע זה תגובתי . אמא שלי אינה קשורה לממשלת ישראל בשום צורה . לכן זה לגיטימי שאבקר את ענבל בר-און ולא לגיטימי שתזכיר את אמא שלי . יש לך פה גדול אבל כשראוי להתנצל הוא לא מתפקד .'' וכאשר בר-און מסבירה: ''סליחה? אבי מהנדס מכונות במקצועו ענבל בר-און (שבת, 09/02/2008 שעה 11:52) בתשובה לאריה עירן אין לי כל קשר משפחתי לרוני בר-און. השם בר-און הוא עיברות. אבי עלה לארץ מרומניה בשנות ה 60 של המאה שעברה, כשעוד רווחה האווירה הציונית של ''כור היתוך''. הוא החליף שם משפחה רומני בין 9 אותיות שנגמר ב ''יץ'' ב''בר-און'' ברוח העברות של אז....'' עירן עונה לה: ''אני מקבל את ההבהרה ומוחק את הטענה לנפוטיזם .'' מביך, לא? ומדוע זה מביך? לא בגלל הטעות בזיהוי, אלא בגלל שעירן השוביניסט מרשה לעצמו להתקיף את כותבת המאמר, רק בשל העובדה שאביה שר בממשלת אולמרט. ובגלל שבר-און 'מעיזה' לכתוב על המצב בעזה, בשעה שתיאוריית הנקניק של עירן זוכה לתגובות צוננות. התגובה של עירן לאחר שמתברר שטעה בזיהוי, מראה עד כמה האיש בלתי חדיר: הוא ''מקבל את ההבהרה ומוחק את הטענה לנפוטיזם.'' ממש נדיב מצידו. והתגובה חושפת עד כמה עמוק אצל עירן הדפוס הזה של תקיפת על מי שדעתו לא מקובלת על עירן, ללא קשר להגיון של השיחה או הטענה. על כך שגידף את ענבל בזמן שחשב שאביה שר בממשלה, לא עולה בדעתו של עירן להתנצל כלל. ובזה כל העניין. וזה מה שיוסלה מוצא מרתק: העוורון המוחלט של עירן לצד המוסרי של התנהגותו, ועקב כך העוורון המוסרי שבא לידי ביטוי בדיעותיו ובהצעותיו של עירן. עכשיו עירן טוען שזה לא עניינו של יוסלה לכתוב על זה. עירן נוקט בשיטה של גולדרייך: הוא כותב ומגיב לכולם ובכל נושא. אך הוא מודיע מראש שאיננו מתכוון לענות. - זה לא מעניינכם. אל תטרידו אותי עם תגובות שלא תואמות את תיאוריית הנקניק. אך תרשו לי להתערב בכל דיון מתחילתו ועד סופו. ובכן, זה לא עובד ככה. ומה שעניין בר-און חושף ביתר שאת זהו העוורון המוסרי שמונע מעירן לא רק להבין את הצורך בהתנצלות כלפי בר-און, אלא עיוורון שמניע את עמדותיו השונות, עמדות שעם קצת רגישות מוסרית עירן לא היה מחזיק בהן כנראה מלכתחילה. | |||
_new_ |
יוסלה הסניגור הציבורי . | |||
|
|||
נחמד שהעתקת את מה שכתבתי. אתה הסנגור של ע.ב.א. ? מוסר אין לך . רגישות אין לך . מקלדת יש . | |||
_new_ |
מה עם ההתנצלות? | |||
|
|||
ארץ ישראל אינה ארץ של הערבים כי אם היתה ארצם של הערבים אז היתה נקראת ערץ ישראל. מה מצחיק את יוסלה ילד גדול שלנו? הכיבוש הערבי? או להפסיק אותו? עלינו לומר ליוסלה שלא יעזור לו שהוא מגן על עם ברברי ורוצח. אנחנו צריכים להבהיר לו שהארץ היא של היהודים ולא של הברברים הרוצחים. ברציחותיהם הם לא ירכשו את האדמה שאותה הם כבשו שוב ושוב בהיסטוריה הקצרה שלהם של 1400 שנה. אני מציע ליוסלאים לחפש יותר בזכרון הפיל של האינטרנט כדי שידע סוף סוף למי הארץ הזאת ומהו מקורו של הסכסוך. | |||
_new_ |
מה עם ההתנצלות? | |||
|
|||
יוסלה הגדול ! בדומה לחשין הגדול מקצץ הידיים חופש חדרי בטן יודע במה אני מאמין בתוככי לבי . ובכן לתשומת לבך אני מאמין באמונה שלמה שהערבים הם הכובשים . בניגוד אולי ממך לבי ופי שווים . יוסלה אתה מנסה להחליף נושא הדיון איני מצטרף למזימתך . | |||
_new_ |
ענבל בראון הפכה להיות הדולציניאה של יוסלה | |||
|
|||
כמו דון קישוט דה למנשה -שנלחם נגד תחנות רוח וענקים דמיוניים שפגעו לדעתו בדולציניאה הטובוסית , נלחם יוסלה בכל מי שעולב לדעתו בגברת ענבל בראון. יוסלה שרון דורש התנצלויות על ימין ועל שמאל- אולם לצערי מעולם לא שוחחתי עם הגברת ענבל בראון לא שוחחתי לטוב, ולא עניתי לרע. אש ייקח דון יוסלה דה למנשה את דרישת ההתנצלות שלו , יזרוק לפח האשפה כמו את כל יתר הגיגיו . | |||
_new_ |
ובפינוי ההתנחלויות ננוחם | |||
|
|||
''את חייבת להבין גם את מר אריה אבי גולדרייך (שבת, 09/02/2008 שעה 18:54) בתשובה לענבל בר-און במקומותינו כל מי שכותב\ כותבת\ במעט נימה חיובית על חבורת אולמארט נחשד בנפוטיזם במקרה הטוב\בטפשות במקרה הפחות טוב\ ובשחיתות עברינית במקרה הרע.'' גולדרייך לגמרי בעניין יחד עם עירן. עירן מסרב להתנצל, וגולדרייך ממהר ל'הסביר' ל'מיידלה' בר-און שאין טעם שתיעלב מההתקפה המילולית של עירן היות ו''במקומותינו כל מי שכותב\ כותבת\ במעט נימה חיובית על חבורת אולמארט נחשד בנפוטיזם במקרה הטוב\בטפשות במקרה הפחות טוב\ ובשחיתות עברינית במקרה הרע.'' בקיצור, עירן הוא התוקפן הראשון, אך גולדרייך טורח להסביר לילדה שהיות והיא ''כותבת בנימה חיובית על חבורת אולמרט'' היא חשודה, במקרה הטוב בטפשות, וב''שחיתות עבריינית במקרה הרע''. והיות, ולפי ההסבר של גולדרייך, ענבל בר-און היא או טפשה או מושחתת בכל מקרה, היא ''חייבת להבין גם את מר אריה.'' אני אוהב את הניסוחים של עירן וגולדרייך, צמד חמד. אפשר ללמד את הטקסטים שלהם בחוג להסטוריה, כדוגמא להתפתחות השיח האפולוגטי-קונפורמיסטי בישראל של 2008. זה מתחיל תמיד ברמה הבין-אישית, ובמקרה של הזה, ה'אבא' גולדרייך 'מסביר' ל'בת' בר-און שזה בסדר שעלבו בה ובאביה (כי היא הרי בכל מקרה טפשה או מושחתת). בשלב הבא - שבו כבר התנסינו באתר - עירן וגולדרייך 'יסבירו' לנו ולתושבי יהודה ושומרון הפלסטינים שגירושם לעבר הירדן לא יכאב, כי הרי בכל מקרה הם ''רוצחים'' ו''גנבים''. המהלכים האלה אינם נטולי הגיון מסויים, אך זה 'הגיון' שכל יהודי וישראלי הגון יסרבו לקבל. זה סוג ההגיון שהוביל את הגרמנים התרבותיים לשתף פעולה עם השמדת היהודים במלחמת העולם השנייה. זה סוג ההגיון שמניע את הקונפורמיסט בסרט הנפלא של ברטולוצ'י. ומשום מה נכנס לגולדרייך לראש שיוסלה הוא גלגול של מכאל שרון. עד כה היתרון היחיד שצמח לגולדרייך מההארה הזאת הוא החסכון בגידופים: כל קללה שהוא מכוון ליוסלה פוגעת באופן אוטומטי בשרון. איזו יעילות. | |||
_new_ |
ובפינוי ההתנחלויות ננוחם | |||
|
|||
מטחנת מילים בילבול ביצים | |||
_new_ |
גיבוב אפייני של שטויות | |||
|
|||
נוסח יוסלה. | |||
_new_ |
יוסלה הפך את בראון למיידלה | |||
|
|||
חוץ מהשתלחויות אישיות מטופשות , אין מסוגל יוסלה לנפק, ולוא נימוק הגיוני אחד. יוסלה , נתלה על אברו של אריה עירן, יוסלה ''מגן '' על הכותבת ענבל בר און והופכה למגן נחושת נגד טיעונים הגיוניים, אולם טיעון הגיוני אחד, אין. יוסלה ככל פורנוגרף מצוי מרבה לדבר על מוסר. - לא חלילה על המוסר שלו עצמו, אלא על המוסר של בן שיחו. במלל ריק ומתנשא, מראה יוסלה את בורותו אלימותו וגסותו - במקום טיעונים נורמאטיביים. מהי ההשראה של יוסלה? מהי המורשת של יוסלה? מאיפה שואב היוסלה את דברי ההבל שלו. מהי התגובה הראויה לקללותיו אשמח לדעת. | |||
_new_ |
יוסלה הפך את בראון למיידלה | |||
|
|||
יענקלה ידידי , תודה להגנתך . יוסלה יומרני כמלך המוסר . שווה כקליפת השום . גס שמצפה לנימוס מזולתו . הגיונו עקום כמעוף הבומרנג . מה למדנו עליו ? 1- הוא אינו שומר מצוות . 2- הוא בעד קיום היהדות . 3- הוא נגד קיום היהודים . 4- יש לו יומרות מוסריות . 5- אין הוא יודע מהו מוסר . 6- הוא תוקף את הכותבים ולא את כתיבתם . 7- הוא מעליב אשה עצמאית בפטרונות של סניגור דה לה שמאטה . 8- רננת השלום בפיו וידיו ידי ישמעל . | |||
_new_ |
[•] ונחזור לענייננו - המצב בשטחים | |||
|
|||
''מתנחלים פורעי חוק משתוללים בגדה התעמתו עם הצבא ועם מתנחלים. המשטרה עיכבה כמה מהם לחקירה'' (http://www.news-israel.net/Article.asp?Code=9558). יוסלה 'תוקף' בעיקר את הטמטום הישראלי שמייצר את הגזענים כדוגמת עירן, יענקלה ידידו, והמתנחלים האלימים של יהודה ושומרון. וכמובן, לפי עירן, יוסלה הוא זה שהעליב את בר-און. לאיש הזה (עירן) יש חוצפה, צריך לומר. | |||
_new_ |
[•] ונחזור לענייננו - המצב בשטחים | |||
|
|||
יינגל'ה אתה קורא לענבל בר-און מיידל'ה . לדעתי זה עלבון . חשד לנפוטיזם הוא חשד ולא עלבון . | |||
_new_ |
[•] ונחזור לענייננו - המצב בשטחים | |||
|
|||
המערכת המשפטית היא אבי אבות החוליגניזם . היא מחדירה את החוליגנית לתוך הצבא והמשטרה . | |||
_new_ |
יוסלה כפול 250 ! | |||
|
|||
שימו לב ! נתון מדהים. בדקתי במנוע החיפוש של מערכת פא'ץ. בחודשיים האחרונים השם ''יוסלה'' מופיע-- מאתיים וחמישים פ ע מ י ם ! ! ! ! חשוב לציין שמנוע החיפוש קרס. והצליח לתת תוצאות של חודשיים בלבד. (ועכשיו בגללי הגענו ל-252 פעמים...). | |||
_new_ |
יוסלה כוכב עליון | |||
|
|||
דרך אגב, מה עם ההתנצלות של אריה עירן? | |||
_new_ |
מתאים יוסלה להסתמך על רמי יצהק | |||
|
|||
השקרן רמי יצהר מהווה אורים ותומים ליוסלה. כן, זהו השקרן הידוע יצהר שהעליל על שלושת חיילי צה''ל שנרצחו בחארב בחיזבאללה בהר דב שעסקו במסחר בסמים, נתבע על ידי משפחות החיילים וחוייב לשלם שלושה מליוני ש''ח בתביעת לשון הרע. | |||
_new_ |
[•] לחמניה למה שמחה וטעימה לכולם !!! | |||
|
|||
_new_ |
די לכיבוש וגם שלום עכשיו | |||
|
|||
מה קורה עם ההתנצלות של אריה עירן? ענבל בר-און כבר הפסיקה לחכות, אך יוסלה רושם כל דבר בפנקס השחור. | |||
_new_ |
כבר כתבתי זאת | |||
|
|||
בצורה שהוא הציג ומציג את המלצתו כמטרה ראשונה תוך מחיקת כל מטרה אחרת אין סיכוי שאתייחס אליה. מבחינה זאת היא נולדה בחטא... | |||
_new_ |
מה ההבדל? | |||
|
|||
יש הבדל . | |||
_new_ |
כמו כל עיתונאי מצוי | |||
|
|||
אתה כנראה צוחק עלי. כבשנו את צפון הרצועה, אפילו הקמנו שם ישובים,אפילו ניסינו להרחיק את התושבים. היינו כבר בסרט הזה. הסרט נגמר ויצאנו ממנו. אתה מציע לנו פעם שנייה ללכת לסרט בינוני? תודה. לא. נכון, אני מציע להפגיז מטרות אזרחיות, כולל אזרחים. ניסינו את זה בלבנון, העולם ''נתן לנו חבל חופשי'', התוצאה: שנתיים של שקט מוחלט בצפון. מה יותר טוב מנסיון מוצלח לעומת נסיון שנכשל. להזכירך: נאטו הפציצו את בלגרד ''חופשי,חופשי'', בעירק ובאפגניסטן מפציצים מטרות אזרחיות ''בלי חשבון''. ואת צצניה בכלל לא הזכרתי. מסתבר שגדולים וחכמים מאיתנו כבר הפנימו את מה שאני מציע בעזה. | |||
_new_ |
כמו כל עיתונאי מצוי | |||
|
|||
אתה צודק למחצה . הקמנו ישובים אך לא סילקנו את התושבים ולא סיפחנו את השטח למדינת ישראל . גם לא הקמנו מכשול פיזי כמו גדר בציר פילדלפי או באיזור יהודה ושומרון . גם ההתישבות שלנו שם לא נתפשה תודעתית כענישה מדינית . גם האיזור היה ארעי , עובדה שויתרנו עליו תודות לשרון שגם הרס את פיתחת רפיח . | |||
_new_ |
שדרות | |||
|
|||
ׂשדרות נפל קאסם בשדרות. אין נפגעים, אין אבדות, כך מודיע קריין החדשות. האם אין נפגעים?. פגיעה פיזית אולי אין, פגיעה נפשית , יש ויש. האם פגיעת חרדות לא נחשבת? איזו אטימות!! מבט מבועת בכיות ריצה מטורפת מבט מצפה לישועה. וחוסר האונים, זה מה שעובר בשדרות על התושבים. כתבה: עטליה חייט | |||
_new_ |
ראיון עם משה פייגלין בענין | |||
|
|||
לק''י ראיון עם משה פייגלין בערוץ הכנסת בנושא אליצור | |||
_new_ |
מרד, מהפכה, מחתרת !! | |||
|
|||
ניראה לי שהממשלה הזאת. מחכה שהציבור יקבל קריזה. מחכים למרד בשדרות, או מהפכה צבאית, או מחתרת חדשה. מכיוון שאין ממשלה בישראל. הנה ההצעה שלי-- 1.תושבי הדרום צריכים לפרוץ למחנות צה'ל. לגנוב טילים, מקלעים ומרגמות. ולהתחיל להפגיז את העיר עזה באופן פרטי. למה לא ? יש חינוך פרטי.יש רפואה פרטית.יש מישטרה ואבטחה פרטית. אז הגיע הזמן לצבא פרטי. | |||
_new_ |
א.ב. יהושוע חוזר בתשובה... | |||
|
|||
מעניין לקרוא ראיון מהיום עם א. ב. יהושוע. אני רק מתפלא, מדוע רק היום הוא רואה מה שהוא רואה ??? | |||
_new_ |
א.ב. יהושוע חוזר בתשובה... | |||
|
|||
עינים להם ולא יראו אוזנים . ש.ל. יהושוע קיבל אישור מהגרמנים , יכתוב עוד סיפור ויקבל מהם עוד פרס . | |||
_new_ |
בתור ימנמן חכם ואציל נפש | |||
|
|||
אני דווקא מחזיק מברק. לדעתי הוא שר בטחון טוב והיום הוא האיש הנכון בתפקיד לאחר השממה שהשאיר שם הסרן במיל עם השפם. אנחנו צריכים ויכולים לתת לו קרדיט שהוא יודע מה הוא עושה מול הפלסטינים, מול החזבאללה ומול איראן. | |||
_new_ |
[•] חברה טראסק | |||
|
|||
יענקלה ויחזקאל ועירן ולוי ומי האפסיים לא צריכים לדאוג ליוסלה. מה שיותר מעניין אלה ההתבטאויות השונות של הנ''ל שיש להן מרכיבים מובהקים של לשון הרע. יוסלה חוזר וטוען שהנ''ל הם גזענים יהודיים, ומביא את דבריהם כהוכחה, יום אחר יום, כי הנ''ל גאים בדיעותיהם ועמלים על תפוצתן. בחברה מתוקנת היו אוסרים על הטפה לטרנספר המוני. בחברה מתוקנת היו אוסרים על הסתה גזענית כדוגמת כתיבתו של עירן. בחברה הגונה הדברים לא היו נאמרים כלל בידיעה שהם מביישים את אומרם. אך הנ''ל אינם אנשים הגונים בעליל. עירן הוא יהודי המטיף לטרנספר ואפילו מנסה כוחו בהכחשת הכיבוש. והוא גאה בכך. כאשר מדינה שלמה ןממשלתה מונעים על ידי 'עסקת הנדל''ן של המאה' - ארץ ישראל השלמה - מה לנו כי נלין על איזובי הקיר עירן וחבורת הרחוב שלו. כבר לא מדובר ביהדות או בהישרדות: הכל בצע כסף ומשפח. אך יש עדיין בתי דין בישראל, וחוקי לשון הרע, ואני מציע ליענקלה וליחזקאל ולעירן הספונים בצפיפות ליד המקלדת שיבלו פחות זמן בסיוטי הלילה על יוסלה, ויעברו על הגידופים ןההשמצות שכתבו בחדשים האחרונים. לא הכל עובר חביבי. - דין אחד לכולם. | |||
_new_ |
[•] יענקלה ויחזקאל ועירן ולוי | |||
|
|||
אזובי הקיר לא יוכלו כנגד ארץ ישראל השלמה ובתי הרע בישראל לא יוכלו להוציא דין כי השמאלנים מושחתים וקונים את השלטון בכסף ואת השופטים בבקשיש דין אחד לכולם | |||
_new_ |
הצביעות של עירן | |||
|
|||
עירן הוא זה שכתב ''דין אחד לכולם'', אך מטיף באופן שיטתי להחלה של חוקים מפלים על בסיס דת, גזע ולאום על האוכלוסיה הפלסטינית. עירן הרי יודע שאם ישראל תמשיך להחזיק ביהודה ושומרון כפי שהוא רוצה, עיוותי החוק ביחס לפלסטינים יהפכו לעוד יותר מקובעים במערכת המשפטית הישראלית. הפתרון של עירן הוא פשוט להחריד: יש לגרש את כל הפלסטינים מארץ ישראל לאלתר. זה מזכיר למישהו את ההגיון של פתרון סופי אחר בעבר הלא רחוק? גם שם קיוו להשיג גרמניה נקייה מיהודים והומואים וצוענים - וכמובן מאמנים וסופרים 'דקדנטיים'. עירן אינו מרוצה בעליל מהניתוחים של אופיו בידי יוסלה. אך זה הרי בלתי נמנע אם יוסלה ואחרים באתר רוצים להבין את דיעותיו והצעותיו של עירן. הצעותיו מעוררות אסוציאציות של זמנים ומשטרים אחרים (הפאשיזם האיטלקי למשל), וכל תגובה נוספת של עירן למאמרים באתר רק עוזרת לצייר תמונה עוד יותר מלאה של האיש מאחורי הדיעות. ומדוע האיש מעניין? שוב, האיש מעניין ראשית, כי הוא מייצג ישראלים רבים אחרים, ושנית בגלל שלכל דעותיו משותפת ההדחקה של המצפון האנושי - מה ש'מאפשר' לעירן להטיף לפשעים עתידיים נגד הפלסטינים ולהמשך העבריינות הישראלית במסווה הכיבוש וה'שמירה על הסדר והבטחון'. רק לאחרונה, ההתנפלות של עירן על הסופרים והפילוסופים היא דוגמא לדגם המוכר של הפשיזם הפוליטי - הצרת הצעדים והחיסול האנשים בחברה שתפקידם הוא המחשבה היוצרת וביקורת החברה. עירן מצטרף בכך למקום הלא מכובד השמור לצוררים הגדולים של היהדות בעבר, - כי הרי בכל משטר בהסטוריה שפעל להגבלת חופש הדיעה וחופש התנועה היהודים היו הראשונים להפגע, כי אחוז היהודים בקרב אנשי הרוח - שנואי נפשו של עירן - היה תמיד גבוה יותר מאשר חלקם היחסי בחברה בה חיו ופעלו. עירן פשוט אינו מבין שהוא נטל על עצמו את תפקיד 'שורף הספרים'. הוא רואה עצמו כאיש ישר, משכיל, בעל עקרונות מוסר וכו'. אז מהיכן כל הרעל הזה? ומדוע עירן ממשיך להכחיש אפילו את הדברים שהוא עצמו אמר ועשה? משהו פתולוגי. יוסלה לא יכול להשתחרר מהתחושה שגזענים ושוביניסטים כדוגמת עירן, משהו לא בסדר איתם, ושיש משהו פתולוגי ביכולת שלהם 'לכבות' ולהדליק את המצפון ואמת המידה המוסרית שלהם כאילו לפי הזמנה. משהו רקוב בממלכה הזאת. | |||
_new_ |
לחמניה חמה מתרשם | |||
|
|||
שיש לך בעיה אישית מול עירן. לחמניה חמה ממליץ לך להיוועץ עם הפסיכיאטר הקרוב למקום מגוריך. | |||
_new_ |
[•] חברה טראסק | |||
|
|||
ביום 30/11/47 התחילו הערבים של המנדט הבריטי בארץ ישראל מלחמה נגד היהודים . זה התחיל ברצח 8 נוסעי אוטובוס יהודים בפתח-תקווה . אלה היו אזרחים לא חמושים . מלחמה זו לא הסתיימה מעולם . אין הסכם שביתת נשק בין הערבים והיהודים של פלסטינה(א''י) . | |||
_new_ |
[•] חברה טראסק | |||
|
|||
אתה חושב שיוסלה לא יודע את האמת? האמת לא מענייננת אותו אלא רק האידיאולוגיה שלו. | |||
_new_ |
בחורבן לבנון ננוחם ! | |||
|
|||
ֶאומרים טְרֶסְט trust ולא טראסק. אני בעד לדבר לעיניין. לבקר את הרעיון/נושא ולא את הכותב. | |||
_new_ |
יחזקאל ההסטוריון הידוע | |||
|
|||
''בשנותיה הראשונות של העיר תל-אביב, היה אחוז גבוה של התושבים אנשים צעירים, יחסית, והרבה רווקים ורווקות, שרצו לבלות את זמנם בנעימים. כמובן שאתרי-בילוי כפי שיש היום, לא היו בנמצא; אפילו לא בדמיון הפרוע ביותר. צעירים אלה התאגדו והפכו להיות חבורה, אשר הציבה לעצמה מטרה ''לעשות חיים''. חבורה זו נקראה ''חברה טראסק'' - TRASK -ואשר פרושה היה '' חברת בלגן'', אבל במובן הטוב של המילה. אנחנו גרנו בקרית מאיר - שכונה שהיתה אז מחוץ לעיר והיום היא במרכזה: מול ככר רבין, באלכסון. שכרנו 2 חדרים בדירת 3 חדרים ובחדר השלישי גרו בעלי הדירה – זוג ללא ילדים. המטבח, האמבטיה והשירותים היו משותפים וכל אחד בתורו דאג לנקיונם. לבעלי הדירה - הזוג אשריאלי - ASRIELI - היה חבר בשם שמעון קורמן - - KORMAN -שהיה רווק והשתייך לחברה טראסק. הוא היה בא לדירה לעיתים קרובות. תמיד היה לבושו נקי, ללא רבב, ומגוהץ למשעי. לבושו היה תמיד חקי או לבן - האופנה באותם ימים היתה קצת מוגבלת.'' [מזכרונותיה של ברכה קסטן] תמיד יש מישהו שקופץ בראש. באתר הזה יש חבורה שלמה של קופצים בראש, בעלי פיוזים קצרים, ורמת תודעה של יצור ממשפחת הרכיכות. מה שמשותף לבני חבורה זו התגובה האוטומטית לכל איזכור של הסכמים מדיניים במזרח התיכון. יענקלה ויחזקאל ועירן ולוי וצדק וגולדרייך הם מבחינה פוליטית כמו נגזרות נייר של אותה הדמות של הישראלי המכוער, ש'מתגבר' על מצפונו ובלבד שלא יצטרך לוותר על השטחים. הטריטוריאליסטים היהודים האלה קרובים מבחינת ההגדרה המילונית לתנועות הפשיסטיות שהכרנו בעבר, והם אכן מתנהגים לפי הדפוס המוכר של הוויתור על האישיות של הפרט למען המדינה והלאום. וכאן באתר הם נוהגים כחבורת רחוב לכל דבר. אין פלא לכן שיוסלה מעלה קווים לאופיים של משתתפים אלה: הם שוביניסטים מתנשאים ביחסם לנשים הכותבות או מוזכרות באתר (ראה ההשמצות של עירן על ציפי ליבני וענבל בר-און, וה'עזרה' שקיבל מגולדרייך בעניין זה), הם פונים למשתתפים אחרים בלשון קירבה והקטנה שלא לצורך. הם מחזיקים בדיעות גזעניות לכל דבר [הם מגדירים את העמים השכנים לישראל (ה'ערבים' בלשונם) כ''רוצחים'' ו''גנבים''], והם מטיפים, כדוגמת עירן ה'נאור' לטרנספר של מליוני התושבים הפלסטינים של ארץ ישראל. וכל זה על מנת לפנות מקום ליהודים שעוד לא נולדו. תורת גזע יהודית למהדרין, ששים שנה אחרי השואה. ןמה שבאמת מסגיר את אופיים הפוליטי של הגזענים היהודים החדשים האלה, זה הבוז שהם רוחשים לסופרים ולפילוסופים (ראה ההשתפכויות של עירן בנושא). יוסלה מתנצל בפני שלונסקי ואלכסנדר פן, על שהשתמש לחינם בהכינוי 'חברה טראסק' בהקשר של חבורת הגזענים היהודים שבכאן - שונאי הספרות השירה והפילוסופיה. | |||
_new_ |
יחזקאל ההסטוריון הידוע | |||
|
|||
זה לא מסתדר אצלם שהרוצחים והגנבים הם בני עמנו היושבים מעבר לקו הירוק. | |||
_new_ |
יחזקאל ההסטוריון הידוע | |||
|
|||
הרוצחים והגנבים יושבים בתל אביב, רמת השרון, תומכי וחברי מפלגות השמאל... | |||
_new_ |
הרוצחים והגנבים? | |||
|
|||
''הרוצחים והגנבים יושבים ב[קרית ארבע, חברון], תומכי וחברי מפלגות ה[ימין הפשיסטי]...'' | |||
_new_ |
הרוצחים והגנבים? | |||
|
|||
דבריך אינם מעוגנים במציאות . | |||
_new_ |
שוב אינך רואה את התמונה השלמה | |||
|
|||
דברי הם הדגמה של משמעות דברי קודמי, צדק. אני מסכים איתך שדבריו אינם מציאותיים. | |||
_new_ |
שוב אינך רואה את התמונה השלמה | |||
|
|||
אתה אינך מסכים איתי מה מניע אותך לשקר ? | |||
_new_ |
אלו שקריו של צדק | |||
|
|||
_new_ |
הרוצחים והגנבים? | |||
|
|||
רוצחים וגנבים זו לא תכונה לאומית אלא אישית. ו'לשמחתי' היא קיימת גם אצל שמאלנינו היקרים במידה העולה על מתיישבי ''קרית ארבע, חברון'' וה''ימין הפשיסטי''..... | |||
_new_ |
יופי נחמה, כמעט תפסת את העניין | |||
|
|||
_new_ |
חצי הודעתך כהודעה | |||
|
|||
_new_ |
הרוצחים והגנבים? | |||
|
|||
רוצחים וגנבים יכולה להיות תכונה ציבורית ולאומית....... ראה את העמים העתיקים שחיו על רצח ושוד כמו המונגולים, כמו חלק משבטי חצי האי ערב. מאחר והציביליזציה התקדמה קימעה בנושאי מוסר בזכות היהודים, ברור לכל אדם שאיננו שמאלני הזוי, שהרוצח והגנב אינם רק המבצעים בפועל אלא גם התומכים, המעודדים, והשותקים שתיקה רועמת. האם חברה או ציבור הם רוצחים וגנבים? המבחן הוא פשוט מאד. חברה המהללת רוצחים וגנבים היא כולה רוצחים וגנבים. (ערבים) חברה שאיננה מעמידה לדין רוצחים וגנבים היא כולה רוצחים וגנבים. (ערבים) ציבור התומך ברוצחים וגנבים הוא כולו רוצחים וגנבים. (ערבים ושמאלנים) ציבור המעודד רוצחים וגנבים הוא כולו רוצחים וגנבים. (ערבים ושמאלנים) ציבור השותק שתיקה רועמת כלפי מעשי רצח וגניבה הוא כולו רוצחים וגנבים. (שמאלנים). תמשיך לבדוק כל קריטריון מוסרי שהוא, ותראה שהציבור השמאלני הוא כולו רוצחים וגנבים. | |||
_new_ |
הרוצחים והגנבים? | |||
|
|||
''ציבור השותק שתיקה רועמת כלפי מעשי רצח וגניבה הוא כולו רוצחים וגנבים [- הימנונים]. תמשיך לבדוק כל קריטריון מוסרי שהוא, ותראה שהציבור ה[ימנוני] הוא כולו רוצחים וגנבים''. | |||
_new_ |
הרוצחים והגנבים? | |||
|
|||
מי זה הציבור הימנוני ? | |||
_new_ |
הציבור הימנוני? יש הגדרה בהודעה הקודמת | |||
|
|||
_new_ |
הציבור הימנוני? יש הגדרה בהודעה הקודמת | |||
|
|||
לא מוצא . | |||
_new_ |
הציבור הימנוני? יש הגדרה בהודעה הקודמת | |||
|
|||
תפתור את הבעיה (''לא מוצא'') שלך לבד. | |||
_new_ |
הציבור הימנוני? יש הגדרה בהודעה הקודמת | |||
|
|||
גם לא תמצא.... שם. | |||
_new_ |
צדק, אל תביא עוד טיעונים בעניין זה | |||
|
|||
כי גם אני עוד מעט אקרא לפלסטינים חבורת רוצחים וגנבים.... | |||
_new_ |
צדק, אל תביא עוד טיעונים בעניין זה | |||
|
|||
הכרת האמת כהוויתה היא הצעד הראשון והחיוני לפתרון בעיה כלשהי. התעלמות מהאמת מביאה לפתרון בעיה שאיננה קיימת במציאות, כלומר, אי-פיתרון מוחלט, ויצירת בעיות וסיבוכים נוספים. | |||
_new_ |
ספר על עצמך -יוסלה ! | |||
|
|||
לא אוסיף להתווכח עם השם ''יוסלה ''. יוסלה תן לנו פרטים אמיתיים כמו-- שם פרטי,עיר,גיל,סטטוס | |||
_new_ |
נו, יוסלה אני עדיין מחכה | |||
|
|||
יוסלה אני עוד מחכה. מה קרה ? אתה יודע לחרוץ מישפט על כל דבר. אתה קובע ומחליט לכולם. אבל מפחד להגיד מי אתה ומה אתה ?! | |||
_new_ |
רק על עצמי לספר ידעתי | |||
|
|||
יוסלה עדיין מחכה שאריה עירן יתנצל בפני ענבל בר-און על שתקף אותה ללא פרובוקציה. | |||
_new_ |
תגובה פבלובית של היוסלה | |||
|
|||
ככלב השב אל קיאו, כן תגובותיו הפבלוביות של יוסלה. פנינים נדושות ועלובות, גסות רוח של תועמלן רפה שכל מילים החוזרת על עצמה אצל היוסלה. רכיכות, פשיסטים, גזענים, שוביניסטים,גזענים... סערות מוסריות של בולשיט מרוכז- המיץ של הזבל השמאלני תרכיז כל הגועל הטמון בזן ההולך ונעלם של התועמלנים נוסח ספירו , יוסלה, אורי אבנרי ושאר חסרי החוליות. יוסלה, כנראה אתה מקרה אבוד, אינך מסוגל לנהל ווכוח או שיחה אינטלקטואלית... ''השמאל במיטבו'' | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |