גלעד, הפלשתינאים ו''מחאת האוהלים'' | |||||
הלבן שבעיניים / ע. צופיה (יום חמישי, 20/10/2011 שעה 14:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=164735 | |
גלעד | |
המסביר לצרחן (יום ראשון, 23/10/2011 שעה 23:11) | |
ישראל לא שלמה בעוד כמה אסירים אלא להיפך הורידה אסירים בכירים מרשימת המשוחררים ובתמורה שחררו עוד 5 מחבלות ו-7 מחבלים אזרחי ישראל. --------------------- הפלשתינאים הדבר הנכון לעשות מול הרש''פ הוא למשוך אותם כמו שהם משכו אותנו למוסס כל אפשרות קלושה להתקדמות תוך ביצור גושי ההתנחלות שלנו, בעיקר בירושלים. נתניהו עשה מהלך חכם כשקיבל את הצעת ''הקוורטט'' והוא מוכן להתחיל מיד לדבר. אבו מאזן נשאר למעלה על העץ ולא מסוגל לרדת לקרקע המציאות. הוא ממשיך להציב תנאים וויתורים מישראל רק כדי שהוא יסכים לרדת מהעץ ולהצטרף לשיחות. אז מבחינת ישראל ראוי שהוא ימשיך לחלום על העץ, מה עוד שבינתיים שמענו שהוא רוצה לעשות בחירות בינואר 2012. השאלה עם הנשיא הבלתי חוקי הזה יפר את הבטחתו וירוץ בבחירות, או שהוא יתן לכלכלב שלו ברגותי להתמודד. כמובן שאם ברגותי ירוץ מהכלא לבחירות ויזכה, הדבר לא מחייב את ישראל. הדבר הזה יוביל את הפלסטינים לפרוץ מחדש במלחמה ועל ישראל להיות מוכנה לה, כדי להכות את הפלסטינים במקומות הנכונים. --------------- ''מחאת האוהלים'' המחאה מנסה להחזיק את עצמה בכוח והיא מתחילה לשעמם. חבל שיש לנו תקשורת בוגדנית שיש בה יותר מדי אנשי שמאל. לכן התקשורת לא מרגיה אחריות לנהוג בצורה מקצועית, ונוטה יותר ויותר לתמוך באנשים ובתהליכים פוליטיים שמאלניים. אבל גם כך, נדמה לי שהדיש החוזר ונשנה בהפגנה הזאת כבר ממאיס את הכל על הישראלים. הממשלה לקחה עד כה כמה החלטות חשובות ונכונות. חלקן כבר מתממשות, ובעיקר תנופת הבניה מתחילה לתת את אותותיה. עניין התקציב ייסגר עד סוף דצמבר. מסקנות ועדת ה'כדאיות' כבר מתחילות בחלקן להיות מיושמות. המחירים של מוצרי הצריכה מתחילים להצטמצם למימדים סבירים, והממשלה כנראה תקבע סל מוצרים בפיקוח עם מחיר אחיד, כך שהסוחרים לא יוכלו לשחק עם המחירים ולגנוב עוד קצת לכיסם. מסקנות ועדת טכטנברג אושרו בממשלה ועכשיו מכינים את סעיפיה לחקיקה בכנסת או להוראות שעה של הממשלה. לדעתי ביבי יודע שהוא חייב למהר ולהכריע כדי לתת לתיקונים שלו להשפיע לטובה בשנתיים הקרובות, כי אני מניח שהוא רוצה להיבחר שוב ב-2013. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164910 | |
שמעתי ששלום חנוך והחמישיה הקאמרית הצליחו להביא לכיכר 15 אלף איש | |
המסביר לצרחן (יום ראשון, 30/10/2011 שעה 11:04) בתשובה להמסביר לצרחן | |
(ולא שאני מאמין כל כך לסופרי המספרים) אכן הישג ניכר. אני משער שאם היה יורד גשם אתמול, אז ההישג שלהם היה נכבד הרבה יותר ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164917 | |
שמעתי ששלום חנוך והחמישיה הקאמרית הצליחו להביא לכיכר 15 אלף איש | |
ע.צופיה (יום ראשון, 30/10/2011 שעה 13:58) בתשובה להמסביר לצרחן | |
ללא האומנים ספק אם היו מגיעים חמשת אלפים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164745 | |
מה קורה לנו ? | |
המשורר (יום שני, 24/10/2011 שעה 11:32) | |
מדינה שלמה השתגעה על בחור אחד.''ילד'' הם קוראים לו. ואני אומר על זה: אם גלעד שליט הוא ילד.אז צה''ל הוא גן-ילדים ! ראש השב''כ וראש המוסד,אישרו את העסקה.בסדר כאשר יחלו הפיגועים,הרקטות והחטיפות-נדרוש מהראשים להתפטר ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164805 | |
מה קורה לנו ? | |
בצלאל פאר (יום חמישי, 27/10/2011 שעה 8:19) בתשובה להמשורר | |
הראשים כבר הודיעו שינהגו אחרת ממה שנהגה ממשלת אולמרט בזמן חטיפת גלעד שליט. המשתמע הוא שמה שחשוב הוא מצד אחד התגובה המיידית לאירוע ומהצד האחר גביית מחיר מיידי מצמרת החמאס / הרש''פ. רוצה לומר, שישנה אפשרות סבירה שבמידה ותהיה חטיפה נוספת אנחנו הולכים לעשות ''עופרת יצוקה'' ואפילו ''נחושת יצוקה'', ולשנות את פני הפלסטינים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164809 | |
מה קורה לנו ? | |
ע.צופיה (יום חמישי, 27/10/2011 שעה 9:07) בתשובה לבצלאל פאר | |
אני בעד. אך זה הכול תיאוריות. גם במלחמת לבנון השנייה וגם במבצעים בעזה לא הזזנו את החוטפים כהוא-זה. צריך לזהות את נקודות החולשה ולגלות נחישות מירבית. בשני המקרים, אולי גילינו נחישות, אך לא זיהינו את נקודות התורפה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164812 | |
מה קורה לנו ? | |
בצלאל פאר (יום חמישי, 27/10/2011 שעה 9:54) בתשובה לע.צופיה | |
אתה צודק ש''הכל תיאוריה'', אבל תיאוריה היא בסיס לתוכנית פעולה ולמדיניות. חייבים ללמוד ממה שהיה בעבר, כדי לתקן את העתיד, לקוע כללי משחק ולמלא אחר חוקי המשחק שנכתיב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164818 | |
מה קורה לנו ? | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 27/10/2011 שעה 16:27) בתשובה לע.צופיה | |
נקודת התורפה היא הנשים . זה הוכח שוב בשבוע האחרון . אבל , מי שומע לי ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164823 | |
מה קורה לנו ? | |
ע.צופיה (יום חמישי, 27/10/2011 שעה 17:24) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
לא ירדתי לסוף דעתך. מה הקשר לנשים? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164827 | |
מה קורה לנו ? | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 28/10/2011 שעה 7:34) בתשובה לע.צופיה | |
החברה הערבית רגישה לנעשה עם נשים . בעיסקה עם שליט הושם דגש מיוחד על הנשים האסירות . מאחר והמדינה שלי והממשלות שלי הן מטומטמות מלידתן ועד סופן הרי שהן לא הרגישו כי אפשר למנף עיסקה תוך שימוש בנשים . מה שנחוץ היה לעשות , לדעתי כמובן , זה לכלוא נשים פלסטיניות , ולהגדיל בהדרגה את כמות הכלואות . הרי חטיפה גם אנחנו יודעים לבצע . הפסקת התהליך ושחרור הנשים הללו תמורת שחרור גלעד שליט . אבל אצלנו יש נשק ואין שכל . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164832 | |
מה קורה לנו ? | |
ע.צופיה (יום שישי, 28/10/2011 שעה 8:22) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אני חושב שאתה טועה. לשחרור הנשים הפלשתינאיות יש חשיבות תקשורתית מבחינתם אך לא חשיבות מעשית. בנושא פגיעות בנפש ידנו על התחתונה ועלינו לחפש את הדרך הטובה להילחם ב''פגע'' זה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164911 | |
מה קורה לנו ? | |
המסביר לצרחן (יום ראשון, 30/10/2011 שעה 11:05) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
רגישות לנשים? פשוט הנבוט יש בפינה והתבייש לו. עכשיו הנאבוט חוזר למרכז משפחות המשוחררות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=164953 | |
מה קורה לנו ? | |
בצלאל פאר (יום שני, 31/10/2011 שעה 14:20) בתשובה להמסביר לצרחן | |
אמנם היחס לנשים בעולם הערבי הוא מחפיר, אבל באופן יחסי היחס לנשים בחברה הפלסטינית נוח יותר. אני אומר באופן יחסי מאחר וזכויות הנשים בחברה הפלסטינים הוא עדיין מתחת לכל ביקורת. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |