מדוע עלו מחירי הדיור? | |||||
מתנחל שקוף / אליצור סגל (יום ראשון, 21/08/2011 שעה 6:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=163323 | |
ואם ציפי ונפתלי היו בשלטון זה היה שונה? | |
ע.צופיה (יום ראשון, 21/08/2011 שעה 8:02) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163324 | |
משהו לא מסתדר | |
דוד סיון (יום ראשון, 21/08/2011 שעה 8:26) | |
אתה טוען: ''בניה מסיבית באילת לא תשפיע על המחירים בירושלים, ובניה מסיבית בקרית שמונה לא תשפיע על המחירים בתל אביב''. הסבר לכך הוא כי ההצע והביקוש שונים בין אזור לאזור ושיש קשר כאשר האזורים קרובים. לפי זה יש השפעה מהצע וביקוש ביהודה ושומרון על ירושלים וגוש דן. מכאן שאם תבוטל ההקפאה יהיה פתרון (תהיה ירידת מחירים) לפחות בטווח הקצר. זה כמובן מבוסס על הנחה שרוב המבקשים לרכוש דירה בעוטף ירושלים ובגוש דן מוכנים ורוצים לגור ביהודה ושומרון. אבל לפי מה שסיפר לי איש נדל''ן שמכיר את הנושא במרכז הארץ דוקא ביהודה ושומרון יש עודף הצע ואנשים מתקשים למכור את דירתם... ההנחה כנראה לא מבוססת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163325 | |
משהו לא מסתדר | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 21/08/2011 שעה 8:52) בתשובה לדוד סיון | |
בהנחה שדבריך נכונים . יש סיבה או סיבות למה שכתבת . ואני שואל - מדוע כדבריך ''דוקא ביהודה ושומרון יש עודף הצע ואנשים מתקשים למכור את דירתם'' . מדוע ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163328 | |
משהו לא מסתדר | |
דוד סיון (יום ראשון, 21/08/2011 שעה 9:15) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אינני מכיר את הנתונים מספיק טוב כדי להסביר טוב את עודף ההצע ביהודה ושומרון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163330 | |
משהו לא מסתדר | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 21/08/2011 שעה 9:35) בתשובה לדוד סיון | |
אתה מכיר חלק מהנתונים או הסיבות . עודף היצע או חוסר ביקוש הם שני צדדים של אותה מטבע . לדיתי חוסר הביקוש נןובע מכמה סיבות . אלה מוכרות לך לא פחות מאשר לי . 1 - ההנחה שבסופו של דבר יימסרו שטחי יהודה ושומרון לפלסטינים . 2 - התעמולה הבלתי פוסקת ''זה לא שלנו'' . 3 - פחד מפיגועים . 4 - תחושת ''הביטחון בגטו'' מגדרה עד חדרה . 5 - תחושת ''חלוציות זה לא בשבילי'' . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163332 | |
תעבור לגור בלוד | |
עמיש (יום ראשון, 21/08/2011 שעה 9:57) | |
יש שם דירות זולות וזה גם קרוב לשטחים הכבושים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163333 | |
תעבור לגור בלוד | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 21/08/2011 שעה 10:04) בתשובה לעמיש | |
בלוד תגור אתה יחד עם הערבים מוכרי הסמים ורוצחי עמם . כל השטח ברדיוס 40 קילומטר מרחוב קפלן בתלאביב פנוי למגורים ולבניה . אז מה אם זה מעבר לקו הירוק ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163335 | |
למה שאליצור לא יגור בלוד? | |
עמיש (יום ראשון, 21/08/2011 שעה 10:13) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אין לו מספיק כסף אז שיחסוך ויגור במקום שידו משגת. למה הוא מצפה שהמדינה תתן לו דירה בחינם? אולי הוא גם רוצה סושי ונרגילות בחינם? המפונקים בהתנחבלויות צריכים להבין שאין ארוחות חינם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163338 | |
למה שאליצור לא יגור בלוד? | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 21/08/2011 שעה 11:33) בתשובה לעמיש | |
אם תמצא במפה נקודה שהיא 7 קילומטר בזוית דרומית-מיזרחית לצומת כפר-קאסם תגלה שאפשר לבנות שם עיר בגודלה של תלאביב . הקרקע זולה , המרחק לא גדול מהמרכז , רק הסושי יקר כי אין שם דגים . מי שרוצה לגור בשיינקין פינת רוטשילד הוא המפונק . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163383 | |
למה שאליצור לא יגור בלוד? | |
יענקלה (יום שני, 22/08/2011 שעה 9:52) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
הסושי יותר זול שם כיהאיזור עליו אתה מדבר יותר קרוב לנתב''ג משם מגיע הסושי. גם שכ''ד לסושיות יהיה שם יותר זול מאשר בשיינקין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163386 | |
קצת סיסמאות | |
עמיש (יום שני, 22/08/2011 שעה 11:26) | |
הצבענו BB קיבלנו ZB הגיעו מים עד נפש-ואין מציל! אין לנו על מי לסמוך אלא על אראלה ממפעל הפייס מדינת ישראל סובלת מהפרעת קשב וריכוזיות! ירושלים של זהב ושל עושק ושל הון. כשהממשלה נגד העם, העם נגד הממשלה! העם דורש צדק חברתי! הצדק דורש עם חברתי!! ביבי אפס-העם אחד משרתם של שני האדונים (תשובה+דנקנר) ביבי, די להתנחל לנו בארנק! ביבי, מה מספר העושק שלך?? שרה את לא לבד, גם אותנו ביבי דופק ביבי: ''נגמר המקום לאשפוז במסדרון? תעברו לאשפוז באוהלים!'' סבתא זה לא בנק, סבא זה לא טייקון! ילדים לפני רווחים ילדים זה לא מותרות ילדים זה פרס, לא קנס! רח' יקר- לי- בך שכונת סבבילון שכונת מגדלי העם אני גר בדיר(ה) זוחלים אל הבית חנה עוברת לגור בפרדס יקר לגור גם בכרכור לביבי שלי 3 דירות, 3 דירות לביבי שלי, אם לא היו לו 3 דירות אולי הייתה לי דירה משלי. לא להאכיל את הטייקונים עבדים היינו לפרעה בישראל אוהבים אותנו פראיירים ואהבה זה כואב.. BB is too BZ for us דרוש מנהיג אוהב!רוצים הרמוניה לא הגמוניה! אנחנו מגש הכסף ולא כסף על מגש! הבטחתם יונה-קבלנו זין! גם אנחנו רוצים לטעום מהעוגה! או שאתם איתנו, או שאתם עשירים. חיילי צבא השם, שהשם ייתן לכם קצבאות! מדינת הלכה, הלכה המדינה. THE GAME $ OVER הכלכלה התקלקלההמדינה שלנו ואנו לוקחים אותה חזרה! גם ערבים גרים פה! כאן מתבוללים בכיף! אין לנו מה להפסיד מלבד השלשלאות! הג'ונגל נשאר ג'ונגל רק הזאבים לבשו חליפות. כאן דמוקרטיה. יש לנו זכות למחות אך גם חובה להשפיע! אני שמח בירידה שלי מהפסים! ישראלי, לא פראייר! לא אשתוק כי ארצי שינתה פניה. בג'ץ החליט לא לקצץ, משרד החינוך שם קצוץ. ביתו של שר החינוך למדה בבית ספר פרטי. חברי כנסת בוחרים בעצמם. שלט עם מסר זה הכי עשר! רוצים צדק לא צדקה גם את האוהל הזה לקחנו מההורים אם העם לא יסופק – הממשלה תגמור בחוץ יש עלי שפתון ? אם הממשלה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163392 | |
כל פילוסופיה של השמאל זה סיסמאות ריקות | |
יענקלה (יום שני, 22/08/2011 שעה 13:55) בתשובה לעמיש | |
נפיחות ריקות , כמו ''עם רוצה סדק חברתי או צדק חברתי'' לכו תחפשו מי מנענע אתכם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163398 | |
דווקא יש שם כמה הברקות חביבות | |
עמיש (יום שני, 22/08/2011 שעה 17:21) בתשובה ליענקלה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163405 | |
דווקא יש שם כמה הברקות חביבות | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 23/08/2011 שעה 6:03) בתשובה לעמיש | |
אולי . אבל להציג אותם כאן זה סוג של טימטום . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163418 | |
אם גם כסילים חביבים | |
עמיש (יום שלישי, 23/08/2011 שעה 11:08) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
מצפון הארץ משקיעים זמן בקריאה אז אולי בסופו של דבר זה לא כל כך גרוע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163420 | |
דווקא יש שם כמה הברקות חביבות | |
יענקלה (יום שלישי, 23/08/2011 שעה 11:11) בתשובה לעמיש | |
בדיקטטורות מסוג מסויים מאד מדיניות משתמשת בסיסמאות נבובות מהסוג של הסיסמאות שאתה נהנה מהן כל כך. אין לי כל מניעה שתמשיך להנות מהן אולם מי שרוצה דיקטטורה נוסח קובה בורמה או צ'אווס מוזמן לנסוע לשם . הצפונבבוניות שמוצגות בתקשורת כ''מנהיגות המהפכה '' מוזמנות לחנטרש את מורשת צ'אושסקו ולדקלם את הברקותיו של מועמר קדאפי כמה שהן רוצות כל עוד המשחק לא חוצה את גבול הנדמה לי, ונראה לי שגם לא יחצה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163422 | |
בדיקטטורות החביבות עליך | |
עמיש (יום שלישי, 23/08/2011 שעה 11:15) בתשובה ליענקלה | |
מקריאים הבלים מספרי הקודש שלכם ככה שאני לא רואה הבדל ממשי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163455 | |
קצת? תמיד ידעתי שאתה מקורי וחד-ביטוי | |
המסביר לצרחן (יום רביעי, 24/08/2011 שעה 8:16) בתשובה לעמיש | |
בעל הש-רעה מלא-חוטית וסָפוג בדיבובי לשון. ועוד כמה עשרות אתרים...... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163450 | |
מחירי הדירות עלו כי ממשלת אולמרט-לבני הפסיקה לבנות | |
המסביר לצרחן (יום רביעי, 24/08/2011 שעה 7:47) | |
במרכז הארץ, בין חדרה לגדרה. בארץ נבנו בסך הכל פחות מ-10 אלף דירות בשנתיים. נתניהו שינה החלטה זו עם כניסתו לתפקיד ומ-2009 החלו להיבנות כבר 44 אלף דירות, שמתחילת שנה הבאה כבר הראשונות שבהן תהיינה מוכנות לקליטת משפחות. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=100065... . עצירת הבניה בשטחים היא רק חלק מהבעיה, שכן היא אילצה כמה מאות מתנחלים לחפש דיור במישור החוף / הנגב / הגליל, דבר שבעצם גרם להחרפת מחסור הדיור. מנגד בשטחים ישנם כמה אלפי התחלות בניה שנעצרו ברובן (נדמה שלי שדירות במצב של ממש לפני סיום, המשיכו את העבודה בהן ואנשים נכנסו לגור בהן). נכון להיום הממשלה אישרה בניית כמה מאות דירות בגושי ההתנחלויות. בסופו של דבר, בעיית הדיור זעירה הרבה יותר ממה שמצטייר היום בתקשורת והיא היוותה רק עילה להפגנת השמאל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163459 | |
נשמח אם תציג נתונים | |
דוד סיון (יום רביעי, 24/08/2011 שעה 8:49) בתשובה להמסביר לצרחן | |
מה בדיוק החליט נתניהו? האם תוכל להציג ציטוט של נוסח ההחלטה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163465 | |
נשמח אם תציג נתונים | |
המסביר לצרחן (יום רביעי, 24/08/2011 שעה 10:10) בתשובה לדוד סיון | |
התכוונתי לשתי עובדות פשוטות: א. הממשלה מאפשרת השלמת בניית דירה שרובה כבר נבנתה לפני ההקפאה ושהשלמת מוכנותה לכניסה למגורים היא עבודה מינורית, כמו השלמת אינסטלציה, חיבור לחשמל, התקנת דלתות וארונות וכו'. ההחלטה הזאת איפשרה ומאפשרת כניסת מאות משפחות בשנה האחרונה. ב. התגובה לפעילות טרור הממשלה מחליטה מעת לעת לאפשר בנייה מאושרת בהיקף מסויים. היו בעבר מספר החלטות כאלה כמו זו למשל http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4041303,00.h... . המימוש לא תמיד של 100% בגלל לחצים של ממשל אובמה (למיטב ידיעתי המחאות האירופאיות לא משחקות כמעט תפקיד), אבל בפועל יש היתרי בנייה לכמה מאות יחידות דיור מזה כשנה. גם לאחר הפיגוע האחרון בנגב החליטו נתניהו וברק לאשר בנייה נוספת במה שמוגדר ''גושי התנחלות''. לפי וויקיפדיה / הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה: ''על פי נתונים שפירסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה במרץ 2011, במהלך חודשי ההקפאה החלה בנייה של לפחות 114 יחידות דיור חדשות בהתנחלויות, והושלמה בנייתן של 1,175 יחידות שהקמתן החלה לפני ההקפאה. כמו כן, מנתוני הלשכה עלה כי בשלושת החודשים הראשונים שלאחר סיום ההקפאה החלה בנייה של 427 יחידות דיור חדשות.[19] לפי נתונים שפרסמה תנועת ''שלום עכשיו'', בארבעת החודשים שחלפו מאז תום ההקפאה החלה בהתנחלויות בנייתן של 1,756 יחידות דיור חדשות''. /%D7%94%D7%A7%D7%A4%D7%90%D7%AA_%D7%94%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%94_%D7%91%D7%99%D7%94%D7%95%D7%93%D7%94_%D7%95%D7%A9%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%95%D7%9F . יש גם מידע חלקי באתרי דתיים http://www.kikarhashabat.co.il/%D7%A0%D7%AA-4.html אולי זה גם מסביר למה ניסן מהאוצר פורש מוקדם יותר מהמתוכנן (ולא רק בגלל שמחכים לו 'בכליון עיניים' באמריקה!). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163471 | |
לא ענית על השאלה! | |
דוד סיון (יום רביעי, 24/08/2011 שעה 11:24) בתשובה להמסביר לצרחן | |
כתבת: ''נתניהו שינה החלטה זו עם כניסתו לתפקיד ומ-2009 החלו להיבנות כבר 44 אלף דירות,...'' מה בדיוק החליט נתניהו עם כניסתו לתפקידו? האם תוכל להציג ציטוט של נוסח ההחלטה או הפניה לנוסח? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163506 | |
לפי המידע שיש בידי אתה גר בבית. לא? | |
דוד סיון (יום רביעי, 24/08/2011 שעה 18:02) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163510 | |
לפי המידע שיש בידי אתה גר בבית. לא? | |
דוד סיון (יום רביעי, 24/08/2011 שעה 18:26) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
יש מעפרה וגם מישובים אחרים. מקור הבעיות של מרחב עם היה אחר. אבל נכון לקח זמן לפני שהם עלו על הקרקע. אחר כך לקח זמן עם בניית הקבע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163513 | |
פושעי ההתנחלויות ממשיכים ליהנות מהחיים | |
עמיש (יום רביעי, 24/08/2011 שעה 22:56) | |
''להם דווקא יש מדינת רווחה: הכנסת חוקקה לפני די הרבה זמן חוק שקובע שחינוך חינם יתחיל מגיל שלוש. אז היא חוקקה. השליטים האמיתיים של המדינה, נערי האוצר, עשו בחוק מעשה חוק הדיור הציבורי של רן כהן – כלומר, קברו אותו באמצעות סעיף בחוק ההסדרים''. ... מה? איך? מה פתאום הכסף הזה הולך למדושני ההתנחלויות לפני שהוא מגיע לעניי הערים? אה. זה פשוט. הממשלה הכריזה על ההתנחלויות כאזור העדפה לאומית, והשנה היא החליטה שהכסף הזה יילך לאזורי העדפה לאומית. ככה זה: מי שיש לו, יינתן לו. מדינת הרווחה הישראלית לא נעלמה סתם כך: היא פשוט עברה לשטחים. ימים וארכיונים יגידו אם זה צירוף מקרה משונה, האם מדובר במקבילה של ה''ההזנחה הברוכה'', או שהיתה כאן מטרה ארוכת טווח להגביר את הלחץ על האוכלוסיה המתגוררת בישראל עד שזו תשבר ותעבור לשטחים – שם תוכל לקבל דיור זול מאד וכל מה שצריכה מדינת רווחה לספק, ובמקביל תמנע את פינויים של אותם ''אזורי העדפה לאומית''. על כל פנים, אנחנו יודעים כבר היום איזה אזורים מעדיפה ממשלת נתניהו''. למאמר המלא של גורביץ': | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163520 | |
לפחות דבר אחד אינו שקר! | |
דוד סיון (יום חמישי, 25/08/2011 שעה 13:23) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
לקח לרן כהן כמה שנים עד שהצליח להעביר את חוק הדיור הציבורי. אבל במקום לנהוג על פי החוק הזה הוא נקבר באמצעות חוק ההסדרים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163522 | |
לפחות דבר אחד אינו שקר! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 25/08/2011 שעה 17:08) בתשובה לדוד סיון | |
חוק ההסדרים , הוא מעשה נוכלות ממש . אפילו כאשר הוא מאושר בכנסת בהצבעה . מי אביו מולידו ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163523 | |
לפחות דבר אחד אינו שקר! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 25/08/2011 שעה 17:11) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
שמעון פרס . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163527 | |
זה לא בדיוק נכון! | |
דוד סיון (יום חמישי, 25/08/2011 שעה 18:06) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
ב. האמת היא שזה חוק שמחוקקים כמעט כל שנה מאז 1985. היוזמים היו יצחק מודעי ז''ל ושמעון פרס. לזכותם אפשר לטעון שהמצב הכלכלי היה לא פשוט ואותו החוק היה במידה רבה הפתרון המתאים. ב. הבעיה עם החוק הזה שכל פעם תמצא מספיק חברי קואליציה שתומכים בו גם בקריאה שניה ושלישית. טבל הפלא ופלא כאשר הם מוצאים עצמם באופוזיציה הם מעיזים להצביע נגד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163538 | |
זה לא בדיוק נכון! | |
גלעד היפתחי (יום חמישי, 25/08/2011 שעה 22:11) בתשובה לדוד סיון | |
כשמדברים על מי אחראי על חוק ההסדרים אז אומרים שהם ''יצחק מודעי ז''ל ושמעון פרס'', אבל כשמדברים מי אחראי על המדיניות הכלכלית שחילצה את ישראל מהסחרור של תחילת שנות ה-80 אז אומרים שזה ''שמעון פרס'' והמחמירים אומרים ''שמעון פרס ויצחק מודעי''. זו שאתה של סמנטיקה פוליטית. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163551 | |
גם דבריך, היפתחי, לא בדיוק נכונים! | |
דוד סיון (יום שישי, 26/08/2011 שעה 6:10) בתשובה לגלעד היפתחי | |
בניתוח נכון של העובדות אי-אפשר באמת להפריד בין ''חוק ההסדרים'' ו''המדיניות שחילצה...''. הרי חוק ההסדרים היה הכלי המרכזי של המדיניות הזאת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163647 | |
גם דבריך, היפתחי, לא בדיוק נכונים! | |
גלעד היפתחי (יום שישי, 02/09/2011 שעה 8:19) בתשובה לדוד סיון | |
אתה רק מרחיב את פרשנות הסמנטיקה. שנאמר שמצבה של ישראל כל כך קשה כי הימין שולט בה כבר 35 שנה........ אמרנו כבר סמנטיקה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163657 | |
דבריך, יפתחי, כהרגלך מופרכים! | |
דוד סיון (יום שישי, 02/09/2011 שעה 10:43) בתשובה לגלעד היפתחי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163663 | |
מחיר שיקול הדעת | |
דוד סיון (יום שישי, 02/09/2011 שעה 13:08) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
כבר 4 עשורים בונים ובונים בהתנחלויות ובכל זאת לא הגיע האיכלוס למיליון. זה כולל תקופות שהיה סיבסוד נדיב למשתכנים. לדעתי הסיבה העיקרית היא שאנשים לא רוצים לגור שם - כולל תומכים באידיאולוגיה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163670 | |
ככה לא עושים ''ראש גשר'' . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 02/09/2011 שעה 18:45) בתשובה לדוד סיון | |
לא נעשה ניסיון אמיתי ליישב אזור שנמצא בין הקו המחבר את שכם וירושלים וקו שביתת הנשק 1949 . בניה מסיבית של עיר גדולה עם עורקי תחבורה טובים וחלוקה של מגרשים לבניה עצמית היה משנה את התמונה כליל . לאריאל שרון הייתה קונספציה של פיזור ישובים במחשבה למנוע נסיגה ובתקווה שהישובים יהוו נקודות התגבשות והתרחבות . תפישה זו התגלתה כמכשול לגידול האוכלוסיה הישראלית בשומרון , כמו גם ביהודה . מה שיש לנו כעת זה פזורה של ישובים קטנים רבים שהם כולם פריפריה . מה שאני כתבתי זה ריכוז גדול המרוחק רק 30 קילומטר מבריכת גורדון בתלאביב . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163702 | |
מחיר שיקול הדעת | |
דוד סיון (שבת, 03/09/2011 שעה 22:29) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
נו באמת? אני לא מכיר הפרעות רבות. אני כן יודע שבמשך שנים היו הרבה תוכניות סיוע (כולל כסף מחו''ל). למרות זאת לא הגיעו למיליון. אם תוציא את ''השכונות'' של ירושלים אז המרחק ממיליון יגדל מאד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163734 | |
אילו רק היו נתנים לחמודים הללו | |
עמיש (יום ראשון, 04/09/2011 שעה 12:26) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
לגזול, להחרים, להפקיע, לגרש, לשעבד, לגנוב ולקחת כל מה שעולה בדעתם אז כבר היו שם עשרים מיליון. כל עפרה בנויה על קרקע פרטית שנגזלה מבעליה. את המחיר על הפשעים הללו נשלם כולנו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163742 | |
אילו רק היו נתנים לחמודים הללו | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 04/09/2011 שעה 14:44) בתשובה לעמיש | |
הלוואי שהינו כבר עשרים מיליון בדרך למאה מיליון יהודים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163735 | |
מחיר שיקול הדעת | |
דוד סיון (יום ראשון, 04/09/2011 שעה 12:31) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
אם בשנים שלא היו הפרעות והיה סיוע לא הגיע מספר התושבים למיליון אז ספק גדול אם ה''הפרעות'' של השנים האחרונות הן גורם משמעותי. הכנסתי את עניין ה''הפרעות'' משום שזה שלא ניתנו אישורי בניה איננה אסמכתא שמישהו הפריע; שאין סיבות אובייקטיביות וכו. זה רק קצה ה'קרחון... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163743 | |
מחיר שיקול הדעת | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 04/09/2011 שעה 14:44) בתשובה לדוד סיון | |
הדברים הללו הם שקר . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163757 | |
עוד הזייה מהרבות שאתה מייצר | |
דוד סיון (יום ראשון, 04/09/2011 שעה 18:17) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
כהרגלך אתה ממציא טענות חסרות שחר - מופרכות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163557 | |
זה לא בדיוק נכון! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 26/08/2011 שעה 8:47) בתשובה לדוד סיון | |
זה נכון בדיוק . אמנם חוק ההסדרים נחקק בכל תקציב מחדש , בזה אתה צודק . אבל הרעיון לשבש את החקיקה המסודרת הוא משנת 1985 ומאז הוא נמשך . יצחק מודעי כבר מת ונהוג לא לדבר סרה במתים . שמעון פרס עדין חי והרוב מאושרים מנשיאותו . לא אני . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163566 | |
עובדות היסטוריות לא משתנות כאשר אדם נפטר | |
דוד סיון (יום שישי, 26/08/2011 שעה 9:26) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
הצורך שלך לדבר סרה, מניע אותך לנסות למחוק עובדות היסטוריות. חוק ההסדרים הומצא נחקק לראשונה בשנת 1985. אז היתה לכך סיבה (מצב שאפשר היה להגדירו כמצב חירום). אבל אינך יכול להטיל על ממציאיו את האחריות למה שנעשה על ידי אחרים שנים אחר כך כאשר כבר סיבה לא קיימת. הסיבה שכל פעם מחדש נחקק חוק הסדרים היא שהוא מאד נוח לראש הממשלה ולקואליציה. יו''ר הכנסת ריבלין ניסה לעשות שריר בנדון אבל הצליח לתרום רק שיפור קטן, שולי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163569 | |
עובדות היסטוריות לא משתנות כאשר אדם נפטר | |
ע.צופיה (יום שישי, 26/08/2011 שעה 9:42) בתשובה לדוד סיון | |
עצם זה שכל שנה מחדש החוק הזה נחקק ללא הבדל מי המפלגה שבשלטון היא ההוכחה הטובה ביותר בנחיצותו של החוק. ריבלין ויו''ר כנסת לפניו ניסו לעשות שריר, אך כאשר כיהנו כחברי קואליציה מין השורה נהגו אחרת. יש עבודה מעשית ויש ''פוזה'' לתקשורת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163575 | |
החוק לא ממש נחוץ | |
דוד סיון (יום שישי, 26/08/2011 שעה 11:47) בתשובה לע.צופיה | |
א. הסיבות שגרמו להמצאת החוק כבר לא קיימות. לכן לכאורה אין סיבה לחדש את חקיקתו. ב. השימוש בחוק נעשה כדי למנוע דיונים בחלק מהסעיפים. ג. החוק לא ממש נחוץ כי רוב הנושאים שנחקקים באמצעותו יכולים לעבור את המסלול הרגיל של חוקים בכנסת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163577 | |
החוק לא ממש נחוץ | |
ע.צופיה (יום שישי, 26/08/2011 שעה 12:55) בתשובה לדוד סיון | |
המחוקקים חושבים אחרת. למיטב הבנתי וידיעתי יש דיון בכל סעיף ותת סעיף בחוק. אילו היה פגם בחוק כנראה שבג''צ כבר היה פוסל או מחזיר לדיון נוסף. עצם זה שכל המפלגות שהיו בשלטון מאז 1987 עשו שימוש בחוק מעיד יותר מכול על נחיצותו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163591 | |
החוק לא ממש נחוץ | |
דוד סיון (יום שישי, 26/08/2011 שעה 18:12) בתשובה לע.צופיה | |
מצטער שאני חולק עליך: - החוק לא נחוץ אפילו שהקואליציה והקואליציות השתמשו בו. - ישנו המנגנון הרגיל של חקיקה שהקואליציה יכולה להשתמש בו. - העובדה שהשתמשו בחוק אינה עדות שהוא נחוץ. היא לכל היותר עדות שהפוליטיקאים השתמשו בו. כאשר תוקעים את החוק בסד של זמן אין כוונה לדון בכל סעיף וסעיף. לכן גם סעיפים רבים לא זוכים לדיון רציני, או לדיון בועדה המתאימה ואו בכלל לא זוכים לדיון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163593 | |
החוק לא ממש נחוץ | |
ע.צופיה (יום שישי, 26/08/2011 שעה 18:26) בתשובה לדוד סיון | |
המציאות הדמוקרטית היא שהפוליטיקאים הם האנשים שנבחרו כחוק לטפל בחוקים. זה אולי לא נעים אך זו השיטה. אין סד של זמן. כל אחד יכול להעלות הסתיגויות ומוכרחים לדון על הכול בועדה ובמליאה.לעיתים זה אורך יותר ולעיתים פחות. רוב ההסתיגויות הן לצורך הפרוטוקול בלבד, הסתייגויות אמיתיות ונכונות מתקבלות. אל תצטער שאתה חולק עלי, זה בסדר כל זמן שזה לא לפרוטוקול. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163594 | |
החוק לא ממש נחוץ | |
דוד סיון (יום שישי, 26/08/2011 שעה 18:35) בתשובה לע.צופיה | |
- חוק ההסדרים הוא חלק המקולקל במציאות הדמוקרטית. - למרות מה שכתבת הדיונים בסעיפי החוק לא מתנהלים כפי שהחוקים במסלול הרגיל. - לא נכון שלאורך השנים רוב ההסתייגויות היו לצורך פרוטוקולי כלשהו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163584 | |
החוק לא ממש נחוץ | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 26/08/2011 שעה 17:26) בתשובה לדוד סיון | |
החוק משמש כלי להעברת כל מיני סעיפים שאין להם קשר לתקציב . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163526 | |
כל מילה אמת | |
עמיש (יום חמישי, 25/08/2011 שעה 17:59) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
אין שם אפילו אות אחת או פסיק אחד שאינו אמת לאמיתה. המתנחלים מעבר לקו הירוק נהנים ממחירים מסובסדים בכל השלבים של החינוך בגיל הרך ומשלמים פחות ממחצית הסכום שמשלמים תושבי מדינת ישראל | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163552 | |
איך עושה שמאלני? | |
יענקלה (יום שישי, 26/08/2011 שעה 7:28) בתשובה לעמיש | |
תשפוכת של ארס שקרים ונתוני כזב. יש לי ילדים בהתיישבות בשומרון וביהודה וכן ביישובים במרכז הארץ. עלות הלימודים והגנים זהה לנכדי ביישובי גב ההר בשומרון היהודי ובמצפה רמון, ובגרעין התורני בלוד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163554 | |
וזה חצי או רבע | |
עמיש (יום שישי, 26/08/2011 שעה 8:04) בתשובה ליענקלה | |
ממה שמשלמים בכפר סבא, הרצליה, רעננה או תל אביב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163558 | |
וזה חצי או רבע | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 26/08/2011 שעה 8:50) בתשובה לעמיש | |
באזורי צפיפות גבוה יש ביקוש רב ולכן אוטומאטית גם המחיר עולה . באזורי פריפריה יש אבטלה ועוני רבים ולכן קל למצוא סיוע זול . אבל אתה לא מתבלבל עם עובדות וממשיך בהזיות אנטי יהודיות . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163572 | |
קשקוש בלבוש | |
עמיש (יום שישי, 26/08/2011 שעה 10:55) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
גנים וצהרונים עירוניים הם שירות ציבורי שמחיריו נקבעים על ידי משרד התמ''ת והגייס החמישי של ההתנחלויות מקבל מחירים מועדפים על חשבון שאר תושבי מדינת ישראל. ועוד לא אמרתנו כלום על יישום חוק חינוך חובה מגיל שלש שיופעל תחילה עבור המתנחלים ועוזריהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163578 | |
קשקוש בלבוש | |
יענקלה (יום שישי, 26/08/2011 שעה 14:40) בתשובה לעמיש | |
ככה עושה שמאלני אמרנו? תשלום לגן ילדים יהודים טובים בהתנחלויות עולה בדיוק כמו בגן ילדים בתל אביב בצפת ברמת השרון ובבאר שבע. לך תספר ספורי סבתא במקום אחר. יתכן שיש הנחה למשפחות ברוכות ילדים . בהתנחלויות יש הההרבה ילדים אין משפחות זעירות וחד הוריות שמגדלות כלב וילד. בהתנחליות הבוגרים גולם הולכים ליחידות קקרביות ושומרים על הפרזיטים הטפילים מסוגו של עמיש. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163581 | |
את התוצאות רואים במלחמה | |
עמיש (יום שישי, 26/08/2011 שעה 16:35) בתשובה ליענקלה | |
תוצאות השירות ]/[ של חובשי הכיפה ]/[ ניכר בכל מקום ומקום. צמח לנו צבא פחדן ועלוב שלא מסוגל אפילו להתגבר על חולית מחבלים אחת ברחבי המדבר. הדבר היחיד שהגיבורים הללו יודעים לעשות זה לירות בגבם של עוברי אורח פלשתינאים ולספר לנו אחר כך שהם חשו סכנת חיים... באשר למחירי הגנים, אין זו דרכי להתווכח עם השקרים העלובים הללו של חובבי הכיבוש. כל מי שעיניו בראשו יודע את האמת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163582 | |
את התוצאות רואים במלחמה | |
עמיש (יום שישי, 26/08/2011 שעה 16:54) בתשובה לעמיש | |
וכן הם מצטיינים בלהרוג אחד את השני. כבר היו כמה מקרים כאלה שחיילים חובשי כיפה הרגו זה את זה, דומני כי גם רסן אלירז פרץ נפל מאש חייליו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=163583 | |
איך עושה שמאלני?. | |
יענקלה (יום שישי, 26/08/2011 שעה 17:16) בתשובה לעמיש | |
תשפוכת זבל והבל. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |