לימור לבנת – נאום מדיני וענייני | |||||
אברהם בן-עזרא (שבת, 30/04/2011 שעה 21:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=159302 | |
דבריה של ליבנת נכונים... | |
ההפקרות בבתי-המשפט (שבת, 30/04/2011 שעה 21:32) | |
גם כאשר אני לא סובל אותה אישית... אמצעי התקשורת השמאלניים ממהרים להאשים את ישראל בכל דבר. נראה כי גם משרד החוץ אינו עושה את מלאכתו נאמנה בנושא זה... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159303 | |
אל תבלבלו את קיצוני הימין עם העובדות | |
דוד סיון (שבת, 30/04/2011 שעה 21:59) | |
לכל רצח יש סיבה והתעלמות מסיבה או מסיבות לא תציל אותך - אותנו. עד שלא נכלול בשיקולנו את כל נתוני המציאות – את כל העובדות, לא נזהה את התנאים שיאפשרו לנו להמשיך להימצא כאן. השיטה של הימין הקיצוני שנוהג לנתח מצב רק עם חלק מהעובדות בלבד, לא תספק את הפתרון - זיהוי התנאים שבהם תלויה האפשרות שלנו להתקיים כאן. מה שגב' לימור לבנת אמרה בעת צערה לא שונה בהרבה ממה שנאמר בימין הקיצוני בהרבה הזדמנויות אחרות. לכן אין בדבריה גישה עניינית באמת. זהו גם דינם של דברי מחבר המאמר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159307 | |
אל תבלבלו את קיצוני השמאל עם העובדות | |
גלעד היפתחי (שבת, 30/04/2011 שעה 23:34) בתשובה לדוד סיון | |
היכן היא מתעלמת מהסיבות? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159315 | |
אל תבלבלו את קיצוני הימין עם העובדות | |
דוד סיון (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 5:37) בתשובה לגלעד היפתחי | |
א. רוצחים שיוצאים מאיתמר, למשל. ב. שוד קרקעות (אפילו פרטיות) ומקורות פרנסה, למשל. ג. מניעת זכויות לאומיות לריבונות במולדת, למשל. באופן כללי מביקור קצר באתר יזכור (http://www.izkor.gov.il/Sipurim_Search.aspx) לראות מתי ועל מה נרצחו יהודים בארץ. אם תחבר למסופר שם את כל העובדות הקשורות בסעיפים ב' ו-ג' יתבררו לך סיבות שמהן מתעלמים קיצוני הימין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159327 | |
דוד סיון, מה זה ''זכויות לאומית במולדת'' ? | |
ההפקרות בבתי-המשפט (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 8:13) בתשובה לדוד סיון | |
אני מבין שאתה מדבר כפלסטיני ולא כיהודי... מה עם ''הזכויות הלאומיות במולדת'' של יהודי עיראק שנאלצו לעזוב ? של יהודי מרוקו שנאלצו לעזוב ? של יהודי מצרים שנאלצו לעזוב ? יהודי תימן? לכל אילו אין ולא היו זכויות לאומיות במולדת שנאלצו לעזוב? הגיע הבזמן ששמואלנים יהודים ידאגו גם לזכויות הלאומיות של יהודים... צריך להפנים שהיו חילופי אוכלוסין בין ערבים ויהודים,וכתוצאה מכך הועברו גם ''הזכויות הלאומיות'' למקום אחר... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159340 | |
חזי אציל, אתה לא מבין ! | |
דוד סיון (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 14:13) בתשובה לההפקרות בבתי-המשפט | |
הגיע הזמן שתפסיק שתחשוב לבד ותנסה לחפש תשובות לשאלות הפשוטות שכל כך קל לתקתק במקלדת. הגיע הזמן שלא תשוויץ בחוסר ההבנה שלך. חזי אציל, אתה צריך להפנים שההודעה שלך היא ביטוי לחוסר הבנה בוהק או קנטרנות מיותרת שגם היא בוהקת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159342 | |
חזי אציל, אתה לא מבין ! | |
ההפקרות בבתי-המשפט (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 14:18) בתשובה לדוד סיון | |
חוסר הבנה ? כאשר מי שמתיימר להיות יהודי כותב בשם הפלסטינים: ''זכויות במולדת'' ? תענה לעניין, מה עם הזכויות למולדת של היהודים שנאלצו להגר ממדינות ערב, אחרי שחיו שם מאות ואלפי שנים ? להם אין זכויות ? מספיק עם שטיפת המוח של השמאלנים... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159345 | |
חזי אציל, אתה עדין לא מבין ! | |
דוד סיון (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 14:25) בתשובה לההפקרות בבתי-המשפט | |
מספיק עם שטיפות המוח של קשי ההבנה לבעלי השאלות הלא ענייניות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159346 | |
דוד סיון, מי שלא מבין הוא אתה... | |
ההפקרות בבתי-המשפט (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 14:33) בתשובה לדוד סיון | |
אתה מכיר אותי מספיק זמן, בשביל לדעת שהשמצות אינו מזיזות לי... תענה: מה בקשר לזכויות של יהודי ערב ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159349 | |
חזי אציל יצרת לעצמך בעיה! | |
דוד סיון (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 14:50) בתשובה לההפקרות בבתי-המשפט | |
כהרגלך, חזי, אתה מנסה להסיט דיונים מבלי לקרוא את מה שנכתב בהקשרם ולא נמנע משחצנות, השמצות ושאלות מטופשות שכולן עדות שאינך מתחבר. זו אכן זכותך - חופש הביטוי מאפשר לך לנהוג כך. אם היית קורא ולא מבין את ההקשר אפשר היה לנסות לעזור לך. אבל, על פי הצהרותיך, זכותך לא לקרוא ולכתוב דברים שאינם קשורים. אבל אף אחד לא חייב לשתף אתך פעולה. את הבעיות שלך תפתור לבד... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159353 | |
דוד סיון, כתבתה ''זכויות במולדת''... | |
ההפקרות בבתי-המשפט (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 15:20) בתשובה לדוד סיון | |
או שאתה מודה שזו הייתה טעות שלך, או שתסביר מה עם ''הזכויות במולדת'' של יהודי ערב... לא תוכל להתחמק מזה בקשקושים... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159363 | |
חזי אציל, עדין לא הבנת!!! | |
דוד סיון (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 18:01) בתשובה לההפקרות בבתי-המשפט | |
או שאתה קורא את הדיון או שתפסיק לקשקש שטויות. מה שבטוח הוא שכתיבה בשגיאות לא תואיל לך. באין לי שום כוונה לעזור לך כאשר אינך קורא את ההקשר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159368 | |
מה עם הזכויות הלאומיות של יהודי מדינות ערב ? | |
ההפקרות בבתי-המשפט (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 22:10) בתשובה לדוד סיון | |
אני מבין מחוסר הרצון שלכה להגיב בעניין זה, שאתה חושב שאין ליהודי ערב זכויות בארצות מוצאם... כולנו רשמנו זאת ביומן... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159370 | |
חזי אציל, עדין לא הבנת!!! | |
דוד סיון (יום שני, 02/05/2011 שעה 5:30) בתשובה לההפקרות בבתי-המשפט | |
כנראה שחזי אציל מגדיר הזיות כהבנה. שמחתי לשמוע שגם את ההזיות הוא רושם ביומן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159375 | |
דוד סיון הבנתי מצויין, אתה מתכחש לזכויות של יהודי ערב.. | |
ההפקרות בבתי-המשפט (יום שני, 02/05/2011 שעה 7:30) בתשובה לדוד סיון | |
לדעתכה, אין ליהודים ילידי ארצות ערב כל זכויות ''במולדת'' שנולדו בה... רק לערבים יש זכויות מולדת... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159381 | |
חזי אתה עסוק בהנחות מופרכות = הזיות! | |
דוד סיון (יום שני, 02/05/2011 שעה 8:07) בתשובה לההפקרות בבתי-המשפט | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159387 | |
דוד סיון, אז תסביר מה דעתכה בנושא... | |
ההפקרות בבתי-המשפט (יום שני, 02/05/2011 שעה 8:25) בתשובה לדוד סיון | |
אתה בורח מנושא זכויות יהודי ערב... זה לא מריח טוב, בלשון המעטה... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159389 | |
חזי: אין לי כוונה להסביר את הזיותיך! | |
דוד סיון (יום שני, 02/05/2011 שעה 8:49) בתשובה לההפקרות בבתי-המשפט | |
הריח של ההזיות האלה הוא בעייתך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159404 | |
דוד סיון, אני רק מתפלא עד כמה אין לכה בושה... | |
ההפקרות בבתי-המשפט (יום שני, 02/05/2011 שעה 10:46) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159406 | |
חזי אתה צריך להתבייש שאתה מסתמך על הזיות (תגובה 159381)! | |
דוד סיון (יום שני, 02/05/2011 שעה 11:06) בתשובה לההפקרות בבתי-המשפט | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159350 | |
אל תבלבל אותנו עם השקרים . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 14:55) בתשובה לדוד סיון | |
מתוך דבריך ניתן להבין כי הגישה הפלסטינית של רצח עקב מקורות פרנסה , נכון . מאחר והיו מעשי רצח של יהודים כאן , גם בזמן שקרקעות ניקנו ולא ''נשדדו'' הרי שגם כאן אתה עוצם את עינייך . והיות וגם מניעת זכויות לאומיות כללת , הריני להזכירך כי הפלסטינים עשו כל שביידם למנוע הקמת מדינה יהודית בפלסטינה . הם עשו זאת ברציחות , בלחימה , בהצבעה באום , בהתקפה על ידי ידידיהם ממדינות אחרות , בטרור , בחרם כלכלי ובכל דרך אחרת שעלתה בדעתם . למנוע מהפלסטינים זכויות לאומיות , להכות בהם עד שיאמרו ''רוצה אני'' ועוד יום , היא הדרך הנכונה . שני פלסטינים שלא מלאו להם עשרים שנה רצחו בסכינים שלושה ילדים ושני הוריהם . לא מקרה נדיר הוא , אלא חלק ממסע הרג בן 130 שנה . תמיד תוכל למסור דרישת שלום לפרופסורית יבלונקה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159364 | |
השקרים הם בעייתך!!! | |
דוד סיון (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 18:16) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
ביחס לדברי אפשר לטעון מה שרוצים כפי שחזי עושה, גם בלי לקרוא, אלא שזאת לא הבנה. לטעון שהבנת ועל סמך חלק מדברי וחלק מהנאמר בהקשרם להסיק מסקנות מופרכות זה דמגוגיה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159382 | |
השקרים הם בעייתך!!! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 02/05/2011 שעה 8:10) בתשובה לדוד סיון | |
נדמה לך שכתיבתך המכילה רמזים ומלאה בהתחמקויות מאמירות ברורות מונע להבין בין השיטין את דיעותיך . גם אופן תגובתך מגוחך . במקום לענות לגוף הנושא , אתה מסיט את הדיון לשאלה האם הבננו אותך נכון . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159385 | |
השקרים הם בעייתך!!! | |
דוד סיון (יום שני, 02/05/2011 שעה 8:17) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
הוצאת את דברי מהקשרם והסקת מסקנות על משמעותם. זה הנושא שלך, זה מעשה הדמגוגי. אם העובדה הזאת מגוחכת בעיניך אז תגחך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159388 | |
השקרים הם בעייתך!!! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 02/05/2011 שעה 8:26) בתשובה לדוד סיון | |
המחשבות המתרוצצות במוחך משפיעות על כתיבתך . את כתיבתך רואים ומהדברים ניתן להבין מה בראש שלך . אתה כתבת ''לכל רצח יש סיבה והתעלמות מסיבה או מסיבות לא תציל אותך - אותנו. עד שלא נכלול בשיקולנו את כל נתוני המציאות – את כל העובדות, לא נזהה את התנאים שיאפשרו לנו להמשיך להימצא כאן. השיטה של הימין הקיצוני שנוהג לנתח מצב רק עם חלק מהעובדות בלבד, לא תספק את הפתרון - זיהוי התנאים שבהם תלויה האפשרות שלנו להתקיים כאן. מה שגב' לימור לבנת אמרה בעת צערה לא שונה בהרבה ממה שנאמר בימין הקיצוני בהרבה הזדמנויות אחרות. לכן אין בדבריה גישה עניינית באמת. זהו גם דינם של דברי מחבר המאמר.'' וגם כתבת ''א. רוצחים שיוצאים מאיתמר, למשל. ב. שוד קרקעות (אפילו פרטיות) ומקורות פרנסה, למשל. ג. מניעת זכויות לאומיות לריבונות במולדת, למשל. באופן כללי מביקור קצר באתר יזכור (http://www.izkor.gov.il/Sipurim_Search.aspx) לראות מתי ועל מה נרצחו יהודים בארץ. אם תחבר למסופר שם את כל העובדות הקשורות בסעיפים ב' ו-ג' יתבררו לך סיבות שמהן מתעלמים קיצוני הימין.'' משני אלה ניתן להבין כי יהודים אף הם רוצחים ערבים . עוד מבינים כי לדעתך רצח יהודים בידי ערבים יש לו הצדקה ולראיה הצגת קישור . לכן אל תבלבל בדבריך . הם שקופים דיים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159391 | |
השקרים הם בעייתך!!! | |
דוד סיון (יום שני, 02/05/2011 שעה 8:59) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
הנסיון שלך להציג כאילו יש לך יכולות טלפיתיות לא ישנה את העובדות. אתה, עירן, שמבלבל וממציא את מה שאין בדברי, עוסק בשקר במקרה הטוב או בדמגוגיה במקרה הפחות טוב. שקר עירני לדוגמה: ''עוד מבינים כי לדעתך רצח יהודים בידי ערבים יש לו הצדקה''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159392 | |
השקרים הם בעייתך!!! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 02/05/2011 שעה 9:01) בתשובה לדוד סיון | |
היות ואני אחד המבינים ולא היחיד הרי שתצוגת השקר שלך היא עצמה שקר . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159393 | |
השקרים הם בעייתך!!! | |
דוד סיון (יום שני, 02/05/2011 שעה 9:56) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
השקר של עירן (http://www.faz.co.il/thread?rep=159388): ''עוד מבינים כי לדעתך רצח יהודים בידי ערבים יש לו הצדקה''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159399 | |
השקרים הם בעייתך!!! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 02/05/2011 שעה 10:30) בתשובה לדוד סיון | |
השקר של סיון ''מביקור קצר באתר יזכור (http://www.izkor.gov.il/Sipurim_Search.aspx) לראות מתי ועל מה נרצחו יהודים בארץ. אם תחבר למסופר שם את כל העובדות הקשורות בסעיפים ב' ו-ג' יתבררו לך סיבות שמהן מתעלמים קיצוני הימין.'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159405 | |
השקרים הם בעייתך!!! | |
דוד סיון (יום שני, 02/05/2011 שעה 11:02) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
טענתך היא מופרכת, שקרית, דמגוגית. אם היית קורא אולי היית מבין... ! להלן כמה עובדות שמעידות שהמשפט הראשון שציטטת מדברי הוא שדברי נכונים ובודאי שאין בהם שקר: א. באתר יזכור כתוב בקשר לרציחתו של הרשלר, אהרון בינואר 1873 (http://www.izkor.gov.il/HalalKorot.aspx?id=505715): ''הערבים, שראו את פרנסתם נשמטת מידיהם...'' ב. בקשר לרצח של חדד הלוי, רחל באפריל 1886, כתוב (http://www.izkor.gov.il/HalalKorot.aspx?id=505715): ''הערבים מבני שבט אבו קישק ותושבי הכפר הערבי יהודיה שטענו לחזקה על חלק מאדמות המושבה...'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159416 | |
השקרים הם בעייתך!!! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 02/05/2011 שעה 14:38) בתשובה לדוד סיון | |
יפה שהתאמצת . הדוגמאות שהצגת מסייעות לטיעוני הימין . כעת תסביר איך הדוגמאות הללו '' . . . יתבררו לך סיבות שמהן מתעלמים קיצוני הימין.'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159424 | |
כבר הסברתי!!! | |
דוד סיון (יום שני, 02/05/2011 שעה 15:13) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אם לא ברור לך קרא שוב את שכתבתי בנדון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159427 | |
כבר הסברתי!!! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 02/05/2011 שעה 15:37) בתשובה לדוד סיון | |
אין לך הסברים רק הכחשות ואמירה שאני שקרן . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159431 | |
כבר הסברתי!!! | |
דוד סיון (יום שני, 02/05/2011 שעה 16:56) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אחרי שציטטת את ההסברים שלי זכותך לטעון שאין לי הסברים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159434 | |
כבר הסברתי!!! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 02/05/2011 שעה 17:16) בתשובה לדוד סיון | |
אפילו עברית אינך יודע . מה שצוטט אינו הסברים . זה התוכן הטעון הסברים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159435 | |
כבר הסברתי!!! | |
דוד סיון (יום שני, 02/05/2011 שעה 18:16) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
עוד טענות מופרכות לאוסף. עלה והצלח! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159306 | |
אכן, דברים חזקים, אמיתיים ומרגשים !!!!! | |
גלעד היפתחי (שבת, 30/04/2011 שעה 23:30) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159325 | |
מסכים בהחלט | |
יענקלה (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 6:15) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159326 | |
צביעות | |
אריק פורסטר (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 6:39) | |
אלפיים שנים נלחמנו באלה שהאשימו את העם היהודי בכללו ברצח האל, בגביית ריבית נשך מהגויים וברצח ילדים לצורך אפיית מצות. חלק מההאשמות היו שקריות ואפילו אלו שהיו מבוססות על אמת - כמו ריבית הנשך - בוצעו על ידי בודדים ולא על ידי העם כולו. אבל כנראה שלא למדנו דבר והיום אנו עושים לפלסטינאים את מה שהגויים עשו לנו. ומדוע לא? כנראה שבכל דבר שקורה לעם יהודי אשם העם הפלסטינאי כ ו ל ו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159338 | |
קשקוש- | |
יענקלה (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 13:46) בתשובה לאריק פורסטר | |
ואפילו קשקוש מקושקש- אף אחד לא נלחם ''אלפיים שנים באלה שהאשימו את העם היהודי בכללו ברצח האל, בגביית ריבית נשך מהגויים וברצח ילדים לצורך אפיית מצות. חלק מההאשמות היו שקריות ואפילו אלו שהיו מבוססות על אמת - כמו ריבית הנשך - בוצעו על ידי בודדים ולא על ידי העם כולו'' וכו וכו וכו . וגם היום כשהגענו לארץ היחידה ששייכת לנו ממש נלחמים בנו החמאסניקים, והפתח, ואומות אירופה, והאובמבות והפורסטרים למיניהם כדי להוכיח כי אין לנו חלק ונחלה בארצנו- וכדי לשלול את הלגיטימציה של עם ישראל בארצו.. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159369 | |
יענקלה, תפסיק לשקר, במטותא | |
אריק פורסטר (יום שני, 02/05/2011 שעה 3:26) בתשובה ליענקלה | |
הראה לנו פוסט אחד שכתבתי - כאן, או באתרים אחרים - בו אמרתי כי אין לנו חלק ונחלה בארצנו. למה לשקר? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159351 | |
צביעות | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 15:05) בתשובה לאריק פורסטר | |
היית ונשארת אדם טועה שמערבב את העובדות . אתה בעצמך כאן במסר האחרון כותב ''בוצעו על ידי בודדים ולא על ידי העם כולו'' . לא היה סיכסוך לאומי בין היהודים בגלות לבין העמים בקרבם ישבו . לכן ענישה קבוצתית שם הייתה דרך לא נכונה . לא ייחסו הגויים הנוצרים את מעשי היהודים כמעשים לאומיים , פרט לצליבת ישו אשר עד לאחרונה נחשב כמעשה של היהודים כהמון נגד ישו כחדשן דתי . אנחנו עושים לפלסטינים מעט ממה שנחוץ כי הם פועלים כקבוצה לאומית . בין הפלסטינים ובינינו יש סכסוך לאומי . לכן ענישה קבוצתית היא דרך נכונה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159348 | |
זעקת הקוזאק הנגזל | |
עמיש (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 14:42) | |
ארבעים וארבע שנים אנחנו יושבים על ראשם של הפלשתינאים בשטחים הכבושים, גוזלים, גונבים, משפילים, מענים, הורגים, מחסלים, רוצחים, פוצעים, מגרשים, שורפים ומנשלים. ובכל פעם שהם תולשים לנו שערה מהתחת אנחנו קופצים ובוכים ונואמים נאומי הבל צבועים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159352 | |
זעקת הקוזאק הנגזל | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 15:06) בתשובה לעמיש | |
לא הוציאו לנו שערות מהתחת . אתה עדין שם . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159361 | |
התחת שלי עדיין במקום | |
עמיש (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 17:57) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
בדיוק הבת שלך מרחרחת לי שם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159354 | |
זעקת הקוזאק הנגזל | |
ע.צופיה (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 15:29) בתשובה לעמיש | |
חמש בני משפחת פוגל אינם שערה בתחת. שלושים וכמה הקשישים שנהרגו בליל הסדר במלון פרק בנתניה אינם שערה בתחת. קורבנות אוטובוס הדמים אינם שערה בתחת. התלמידים שלנו בבית הספר במעלות אינם שערה בתחת. וכן הלאה והלאה..................... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159362 | |
תכף תחזיר אותנו לימי חמלניצקי | |
עמיש (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 18:00) בתשובה לע.צופיה | |
הנאום של לבנת בא בעקבות חיסולו של בן אחיה שחדר ללא רשות לשטחי השכנים, זלזל בכוחות הבטחון שלהם, פרץ מחסומים, סירב להשמע להוראות ושילם מחיר יקר. (לפחות מבחינתו). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159366 | |
תכף תחזיר אותנו לימי חמלניצקי | |
ע.צופיה (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 21:01) בתשובה לעמיש | |
אני מסכים לכל מילה שכתבת. המילים ''כמו שערה בתחת'' היו חריגות מבחינתי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159407 | |
אני מקווה שברור | |
עמיש (יום שני, 02/05/2011 שעה 12:07) בתשובה לע.צופיה | |
שלא התכוונתי לפגוע בזכרם של הנרצחים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159417 | |
[•] אני מקווה שברור | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 02/05/2011 שעה 14:39) בתשובה לעמיש | |
לא ברור כלל . [•]... כתיבתך זדונית . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159359 | |
זעקת הקוזאק הנגזל ? | |
ההפקרות בבתי-המשפט (יום ראשון, 01/05/2011 שעה 16:25) בתשובה לעמיש | |
יש ליהודים מזל גדול שהערבים לא מצליחים לבצע את זממם ולזרוק את כל היהודים לים (גם אותך, אם אתה יהודי...) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159719 | |
זעקת הקוזאק הנגזל ? | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 15/05/2011 שעה 8:31) בתשובה לvn13807@netvision.net.il | |
התופעה שמחזקים אומללות כדי לעורר רחמים , אינה חדשה אך נחוצה מידה של תבונה כדי לדעת שזה המיקרה . הסופר ויקטור הוגו כתב ספר בשם ''האדם הצוחק'' בו בין השאר הוא מספר כי בדורות הקודמים נהגו אנשים רעי לב לעשות ילדים חטופים לנכים , במטרה להשיג רחמים בשעת קיבוץ נדבות . האנשים הללו נקראו ''קומפראצ'יקוס'' . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=159727 | |
זעקת הקוזאק הנגזל ? | |
אריק פורסטר (יום ראשון, 15/05/2011 שעה 17:41) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
בדורות קודמים? זה עדיין נעשה בהודו, כפי שראינו ב ''נער החידות ממומביי''. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |