זהירות, פניה חדה ימינה | |||||
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום ראשון, 22/08/2010 שעה 10:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=153115 | |
אסור לצלם ערבים | |
חזי, הרצליה (יום ראשון, 22/08/2010 שעה 16:50) | |
אני מניח שעכשיו יש פקודה חדשה בצבא. -אסור לצלם ערבים. אופס,זה גזענות. -מותר לצלם ערבים.אבל,גם זה גזענות. אז מה נעשה ?? תמיד ישראל אשמה בגזענות !! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153116 | |
ספירו הוא אחד הצדיקים הבודדים בסדום | |
אריק פורסטר (יום ראשון, 22/08/2010 שעה 18:39) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153135 | |
ספירו הוא אחד הצדיקים הבודדים בסדום | |
(יום שני, 23/08/2010 שעה 9:53) בתשובה לאריק פורסטר | |
אני חושב שאתה צודק כיוון שסדום נחרבה עד היסוד והוא עדין חי | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153242 | |
ספירו הוא אחד הצדיקים הבודדים בסדום | |
המסביר לצרחן (יום חמישי, 26/08/2010 שעה 0:21) בתשובה לאריק פורסטר | |
אתה צודק הוא באמת סדומאי. אם הוא היה ישראלי אז מצבו היה טוב יותר. בישראל כל אחד צדיק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153117 | |
ספירו, כל ישראל קמה על ''כיבוש''. אז מה ? | |
ימני גאה (יום ראשון, 22/08/2010 שעה 19:15) | |
גם יפו נכבשה, גם רמלה, גם חיפה. אז מה ההבדל בין הכיבוש הזה לכיבוש של שכם ? רק התאריך..? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153118 | |
ספירו, כל ישראל קמה על ''כיבוש''. אז מה ? | |
סוריא סהרה (יום ראשון, 22/08/2010 שעה 22:29) בתשובה לימני גאה | |
ובקיצור הכל בלוף! ואילה שכותבים במילא לא ישארו על פני האדמה ! דור הולך ודור בא ואין חדש תחת השמש ! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153119 | |
ספירו, המקארטיסט הנגזל | |
יענקלה (יום שני, 23/08/2010 שעה 5:30) | |
אמור לי מי מגן על הקרן החדשה לישראל, ואומר לך מי היא הקרו החדשה לישראל. אמור לי מי מגן על חבורת המקרתיסטים, סותמי הפיות ומפטרי המרצים הימניים ואומר לך מי אתה. אמור לי עם מי מצטלמת נעמי חזן ואומר לך מי זו נעמי חזן.... ועל מי משתלח ספירו המשמיצן הפעם? על חיילת מטומטמת, שהעיזה להצטלם בתצלום סחבקי ומטופש עם חשודים ערבים . 1984, נכתב על אנשים גמו ספירו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153136 | |
ספירו, המקארטיסט הנגזל | |
(יום שני, 23/08/2010 שעה 9:54) בתשובה ליענקלה | |
למי נעמי מצמיחה קרן? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153125 | |
היטלר וכל השאר . . . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 23/08/2010 שעה 6:28) | |
אצל היטלר היה אחד ''לורד האו האו'' שהיה אנגלי בשם William Joyce . הוא דיבר ברדיו אל האנגלים מתוך מכונת התעמולה הגרמנית . בישראל יש ישראלים שעוסקים בהסברה למען הפלסטינים . -------------------------------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------------------------------- במכבסת המילים אפשר להחליף תעמולה בהסברה . גם ''לוחמי חופש פלסטינים'' במקום רוצחי אזרחים - גברים נשים וילדים שאינם נושאים נשק . הגזמה תמיד מסייעת למי שרוצה להעצים את נמיכות יריביו . פלסטיני כפות וחבוש עיניים הוא ''הדומה'' לאסירים עירומים ומעונים בגואנטאנמו . הדוקטור גולדשטיין הוא ''המקביל'' למאות רוצחים ערבים שרצחו מעל 1500 אזרחים ישראלים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153127 | |
''לוחמי חופש'' ? | |
ימני גאה (יום שני, 23/08/2010 שעה 9:00) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
יש עוד מדינה שיש בה לערבים חופש כמו בישראל ? לפלסטינים במדינות ערב יש יותר חופש מאשר בשלטון ישראל ? הפלסטינים הם מחרחרי מלחמה בכל מקום בעולם. לכן מתיחסים אליהם כטרוריסטים פוטנציאליים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153137 | |
היטלר וכל השאר . . . | |
(יום שני, 23/08/2010 שעה 9:55) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
רצוי לציין שהוא נשפט כפושע מלחמה והוצא להורג | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153130 | |
חיילת קטנה וטפשה היא הקרבן שמאלני אקרעי | |
יענקלה (יום שני, 23/08/2010 שעה 9:13) | |
ההטפלות לחיילת עדן אברג'יל היא דוגמא להתנהלות מכונת המקרטיזם של השמאל. היטפלות לאנשים קטנים בדרך כלל מהמעמד החברתי הנמוך, חסרי הגנה והפיכתם למפלצת , למותג חסר הגנה הקשור לעמוד קלון , בכיכרה של עיר, גילגולו בנוצות ובזפת, השפלתו על ידי שדרני רדיו אגרסיבים, מגישות תכניות חדשות ואקטואליה צדקניות בערוצי הTV והפיכתה לדוגמא שלילית שכל הרואה רשאי להתיז מוחטאה ירקרקה בפרצופה.. ..................................................... פעם זו מרגלית הר שפי, שבית המשפט הרשיע ביודעו שביא חפה מפשע, פעם זה איש חולה ששפך תה פושר עד קריר על יעל דיין ונידון ל-3 שנות מאסר. פעם זה חולה נפש שזרק נעל על שופטת וטועם כיום את נקמתה של המערכת המחליאה. ועכשו זו חיילת מטומטמת שניחנה בטעם פירסומי מוזר ומעורר אסוציציות של גוואנטאנמו. יופי שמאלנים, אז גם לנו יש גוואנטאנאמו... והמהדרין משווים את התמונה חסרת הטעם לאותם רוצחים נאצים שהצטלמו עם קורבנותיהם שניה לפני שרצחום בבורות ובמשרפות אוושוויץ. החיילת עדן אברג'יל לא הרימה יד על העצורים, ובטח לא הרגה בהם. לפירסומאים של השמאל התמונה מספיקה, זה מספק להם את הקשר בין הורסט ווסל ודויטשלנד איבר אלעס לבין אריאל זילבר. דרך אגב, מה קורה עם הבחורה הנורמטיבית סמלת קם שריגלה ומכרה חומר לעתון הארץ?\ | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153142 | |
ומי חיסל את עראפת? | |
מיכאל שרון (יום שני, 23/08/2010 שעה 11:10) | |
תשובה: והתניא בערב הפסח תלאוהו לישו והכרוז יוצא לפניו מ' יום קודם שהוא יוצא ליסקל על שכישף והסית והדיח את ישראל כל מי שיודע לו זכות יבא וילמד עליו ולא מצאו לו זכות ותלאוהו בערב הפסח סנהדרין מ''ג | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153143 | |
ומי חיסל את עראפת? | |
יענקלה (יום שני, 23/08/2010 שעה 12:05) בתשובה למיכאל שרון | |
יש''ו = לפדופיל עראפאת ?. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153144 | |
מהמשנה מתברר שישוע אכן באמת עשה ניסים מופלאים (והיהודים האשימוהו | |
מיכאל שרון (יום שני, 23/08/2010 שעה 12:07) בתשובה למיכאל שרון | |
מהמשנה מתברר שישוע אכן באמת עשה ניסים מופלאים (והיהודים האשימוהו על זה בכשפים): והתניא בערב הפסח תלאוהו לישו והכרוז יוצא לפניו מ' יום קודם שהוא יוצא ליסקל על שכישף והסית והדיח את ישראל כל מי שיודע לו זכות יבא וילמד עליו ולא מצאו לו זכות ותלאוהו בערב הפסח סנהדרין מ''ג | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153146 | |
מהמשנה מתברר שישוע אכן באמת עשה ניסים מופלאים (והיהודים האשימוהו | |
יענקלה (יום שני, 23/08/2010 שעה 12:21) בתשובה למיכאל שרון | |
יש''ו עשה כישופים כמו אורן זריף, או אורי גלר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153147 | |
פיסחים התחילו מייד ללכת, עוורים ראו מייד | |
מיכאל שרון (יום שני, 23/08/2010 שעה 12:29) בתשובה ליענקלה | |
חרשים היתחילו לשמוע. זה לא להטוטים כמו גלר או זריף - ריפוי מומים. בנוסף, מתים קמו לתחייה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153243 | |
פיסח נשאר פיסח ועיוור נשאר עיוור | |
המסביר לצרחן (יום חמישי, 26/08/2010 שעה 0:31) בתשובה למיכאל שרון | |
''תלאוהו לישו והכרוז יוצא לפניו מ' יום קודם ... '' ===>>>> הם תלאוהו, סימן הוא שהרומאים תלאוהו, הם תלו אותו על הצלב. והכרוז, שהוא פונקציה של הכובש, של השליט הרומי בירושלים, ולא של היהודים שלא יכלו להכריז בעיר. אז תפנה לותיקן ותדרוש שכל הקתולים בעולם יעשו ביום שישי הקרוב, יחדיו, את הוצאת הדיבוק מליבם, ליבך. אתם, הנוצרים בני רומא אשמים בצליבת אלוהיכם היהודי ולא אנחנו. די עם דין הרודף השיקרי שלכם ביהודים גם אחרי 2000 שנה!!!!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153162 | |
עמדת הגמרא והשגותי | |
מיכאל שרון (יום שני, 23/08/2010 שעה 21:24) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
כתב לי חבר בשם מאיר: לידיעתך: 1. מדובר בגמרא בסנהדרין המביאה ברייתא (מאמר תנאים שלא נכלל במשנה) על מנת להדגים שיש להשתדל ולמצוא זכות למי שנדון למוות. 2. במקרה המדובר נתנו לישו הזדמנות מעל המקובל (40 יום) מכיוון שהיה מקורב למלכות והשלטונות היו מעונינים לזכותו, לכן קיבל הזדמנות חריגה כדי שלא יראה שמעלילים עליו (שטיינזלץ בפירוש לגמרא שם). 3. תקרא את המשך הגמרא: שואלים האם ראוי הוא לזכות בכלל מאחר שנחשב למסית לע''ז ועל מסית נאמר בתורה ''לא תחמול ולא תכסה עליו'' מאיר תשובתי: תודה מאיר. אכן זה נראה כהדגמה של עניין לימוד זכות, שכן הסנהדרין לא הוציאה כמעט להורג (לא ''סנהדרין הנקראת קטלנית''). עניין ישוע הוא מוקשה, כיוון שרבים בעם נהו אחריו, קבלוהו בעלייתו לירושלים עם כפות תמרים, התפעלו מהניסים, ובעיקר מתורתו, שבניגוד למה שמכונה ''הסתה'', היתה מסכת שלמה שעקרה גאולה, אהבה, מלכות שמים, רוח הקודש (קרא למשל דרשת ההר, במתי ה' ) יש כאן אכן נימה אפולוגטית בתחילה (40 יום מעל ומעבר), שכן אין דבריו לכאורה דברי הסתה במובן הרגיל, ואחר נוגדים אותה ומשתדלים לתת עמדה נחרצת, המטה את הקשב לעניין החוק, מעבר למהות דבריו עצמם. ובעקר, מצביעים על כך שישוע לא היה פופולרי, דהיינו היתה אחדות דעים בעם בנוגע לטיב דבריו כהסתה. אכן, ישוע אמר לכאורה גם דברים הניראים כהסתה, למשל בנושא צביעות הפרושים. אבל גם הנביאים למשל, ירמיהו כדוגמא, קיללו את ההנהגה וגינו אותה. דבריו אכן מקסימים ויפים, וגם חכמים להפליא, למשל בעניין ''היו טהורים כילדים'', או האשה החוטאת שהירטיבה את רגליו של ישוע בדמעותיה וישוע סלח לה על חרטתה - הנמקותיו של ישוע בכל דבר הינן חריפות וחדות ומדהימות בחכמתן, שילוב מאד מרגש של רגש עם שכל, וגם זו סיבה לתאר את הקסם שהדברים מהלכים כסוג של כישוף וסוגסטייה. מיכאל | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153168 | |
הבהרת טעות | |
מיכאל שרון (יום שני, 23/08/2010 שעה 21:57) בתשובה למיכאל שרון | |
מאיר, בתגובתי הקודמת, לא היבחנתי שאתה כותב, כמסית לע''ז (''מדיח לע''ז'' -לע''ז, לעבודה זרה, נשמט מקשבי), חשבתי שאתה מדבר על הסתה כנגד חכמי הדת, הפרושים. הדחה מההנהגה הדתית. בעניין זה דברי לגבי ''מסכת שלמה'' לא תקפים בהקשר זה כמובן. אמנם ישוע טען שלא בא לבטל חוק אחד מחוקי התורה, קלה כחמורה, וגם זה לא ניראה לעם אולי כע''ז של ממש, שכן ישוע מדבר על אלוהים אחד, הדבר העיקרי לדבריו הוא ''שמע ישראל, ה' אלוקינו ה' אחד, ואהבת את ---''ויוצא מתוך הדת עצמה. לכן הוא היה כה פופולרי, זה לא נראה בהכרח כעבודה זרה, אלא אולי כרפורמה ברוח הנביאים (שאמרו ''באתי לגול את עורלת הלב'', ''מה בצע לה' בעולות וזבחים'' וכד'). לכן עיקר דברי עדיין תקף, בכך שעניין ההדחה לע''ז נראה מוקשה במקצת, ויש צורך בדברים נוספים כאן, להתנצל מעט, לטעון שיש כאן כישוף רבתי וגניבת דעת, או לחרוץ באופן פסקני ופוסק. מיכאל | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153244 | |
אתה גם מאיר וגם מיכאלך? | |
המסביר לצרחן (יום חמישי, 26/08/2010 שעה 0:45) בתשובה למיכאל שרון | |
אין שום עדות היסטורית ישירה לקיומו של אחד בשם ישוע (או בכל שם אחר שתבחר). יש התייחסויות לישו בברית החדשה (שנכתבה ברובה בעברית ע''י יהודים, ורק בגרסתה המאוחרת ביוונית היא תוקנה והותאמה למצב החדש בו נפרדה הנצרות מן היהדות והפכה ליריבתה בנפש בהנהגת הגויים), ובמשניות שהתייחסה לדמות הנוצרית שנופחה לישוע שהפך ליש''ו, כפי שכבר נבנתה בברית החדשה. קבלת ישו בירושלים ע''י המוני ישראל בכפות תמרים וכו' היא עדות נוספת שבתודעה ההיסטורית לא היהודים היו אלה שצלבו אותו או שדרמו לצליבתו ע''י הרומאים, כי צליבה היתה מנהגם של הרומאים, מנהג שהיה זר ליהודים. המוני יהודים נצלבו אז ברחבי המגף הרומאי על מרידות שהעזו למרוד ברומאים. מבחינת היהודים, בודאי שהם יצאו לעודד את אותם היהודים שנשפטו ע''י הכובש הרומי , נענשו או הוצאו להורג. ואין זה משנה אם הם היו פרושים, איסיים או כל סיעה אחרת ביהדות. מבחינה זו היהודים היו מאוחדים בתחושותיהם נגד הכובש הרומי. יש להזכיר למיכאיל שרון שישו היה יהודי מאמין ואדוק של נטה ליבו לאמונות הגויים, אלא אהבם כמו של יהודי אוהב את אדם באשר הוא אדם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153149 | |
ומי חיסל את עראפת? | |
ימני גאה (יום שני, 23/08/2010 שעה 13:28) בתשובה למיכאל שרון | |
ערפת לקה בדיכאון חמור, אשר דרדר את בריאותו... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153150 | |
מיכאל שרון, תן לפלסטינים להציג בעצמם את התעמולה שלהם... | |
ימני גאה (יום שני, 23/08/2010 שעה 13:32) בתשובה למיכאל שרון | |
אין צורך שתביא לכאן את התעמולה האנטי-ציונית שלהם. הם עושים את זה מספיק טוב בעצמם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=153241 | |
זהירות, אין פניה שמאלה! | |
המסביר לצרחן (יום חמישי, 26/08/2010 שעה 0:19) | |
המקארתיזם הספירואי לא עוזר לו להסביר את עצמו, אלא רק זה איזשהו ניסיון להכניס תחושות בלתי-בשלות לאמירתו האנטי-ישראלית שדרישת היהודים למדינה ''יהודית ודמוקרטית'' היא דרישה גזענית ובלתי קבילה. אני מבין את ספירו שחש עננים מאיימות מעל לראשו אבל זה לא איום של טוטליטריזם שטני של סטלין או היטלר, אלא להיפך, זה משב רוח רענן שבא להפיג את הענן השחור שחבורת נקלים אנטי-ציונים מנסים להפריח מעל ראשנו. לכן ספירו נאלץ לשקר כדי לתת לדבריו מעט טעם של אמינות לכאורה כשהוא מכנה את ג'ון הייגי כניאו-נאצי. זה שקר שחור מוסכם של ספירו, שהוא העצמו חתום על מכתבי שטנה נגד ישראל לצד שמות של מנהיגים נאיו-נאציים מארה''ב ומבריטניה. להזכיר לספירו שגם יהודים טענו וטוענים שהשואה היא תוצאה של רצון האל (נטורי קרתא) או עונש על שהלכו שולל אחר הציונות (נטורי הבולשביזם). ג'ון הייגי תומך בקיומה של ישראל ובמלחמתה עם אוייביה. תמיכתו היא רעיונית וריגשית. זה נכון שהוא חושב שבאחרית הימין היהודים יתנצרו, אבל זה לא צריך להשפיע על המעשה הפוליטי שלנו, ולהסתייע בו ובעוד כמה עשרות מנהיגים אוונגליסטים כדי לחזק את התמיכה באמריקה לטובת ישראל. את עניין ההתנצרות צריכים להשאיר לאחרית הימים לכשיבוא המשיח - אם הוא יבוא פעם שנייה אז כנראה שישו הוא אלוהים (בכל מקרה אלוהים הוא יהודי. תשאלו את מיכאל שרון שלנו), אבל אם המשיח יאמר שזוהי הפעם הראשונה שלו, אז כל המוני גויים ינהרו לירושלים כדי להגן עליה מפני הנבלים וכדי להגן על ישראל, כנבואת ישעיהו, יחזקאל ועמוס. המכון לאסטרטגיה ציונית פנה למועצה להשכלה גבוהה בתלונה לפיה בחוגים לסוציולוגיה במרבית האוניברסיטאות החומר הנלמד מתאפיין ''בהדרה ציונית''. נשיא אוניברסיטת תל אביב נבהל ופנה לראש החוג וביקש שיציגו לפניו את המאמרים הנלמדים. יש לקוות שאכן התמיכה הכספית לאוניברסיטת באר שבע תקטן כדי להרתיע נגד עוכרי ישראל שמקבלים משכורת מארגונים ציונים כדי לשלול את הציונות ולקרוא להשמדת ישראל. אינני מכיר שום עם, מלבד העם היהודי, שמוכן בשם עקרונות אוניברסליים והומניים, להתאבד. מקרה הפרופסורים שיושבים על קצה הענף ומנסרים את חיבורו לעץ יתכן רק באוניברסיטאות במדינה הציונית. מצב כזה של תמיכה באוייבים-מבית לא מקרין חוזק ועוצמה אלא דווקא הסתאבות וחולשה. האוניברסיטאות בארץ, בעיקר בתל אביב ובבאר שבע הפכו לאינקובטור של שוללי החשיבה הביקורתית. סטודנטים שמביעים עמדות ציוניות מופלים לרעה עד כדי השפלה והכשלה. דוגמאות לא חסרות: למשל, חלק ניכר מהחוקרים במכונים לביטחון לאומי שהתמקמו באוניברסיטאות, הם קציני צבא או יוצאי השב''כ והמוסד שממשיכים באקדמיה את מה שעשו בצבא, לשרת את מערכת הביטחון ולהתכונן למלחמה. ספירו, כיתר שמאלנינו, מנסה להסית את הויכוח לשאלה האקדמאית הטהורה, שלכאורה משמשת לו למפלט מפני האמת, אבל דווקא הסוגיה הזאת היא לא הבעיה. הבעיה היא שיש פרופסורים שקוראים להחרים את האוניברסיטה שמשלמת להם משכורות. זו הבעיה. בעיית תכני הקורסים שאותם הם מעבירים היא רק בעיה משנית, אקדמאית. ישנה קורלציה גבוהה בין העמדות הפוליטיות של איש השמאל הקיצוני לבין תכני הלימוד שלו. המרצה השמאלני קיצוני בונה את הרצאותיו רק על חומרים הקרובים אידיאולוגית להשקפתו הפוליטית, דבר המונע ויכוח וביקורתיות. גם ביקורת אקדמאית ראןיה כנגד הפרופסורים האלה נדחית על ידם באמירה של חופש אקדמאי, לכאורה. זו זריית חול בעיניים. האןניברסיטאות יוכלו להכשיר את דורות העתיד של המדינה, בלי קומץ פרופסורים טוטליטרים ותאבי ממון חינם. ישראל בהחלט יכולה לוותר עד הקומץ הרע הזה, כדי לתקן ולשפר את החינוך וההשכלה באוניברסיטאות. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |