האם נתניהו הישן חזר? | |||||
עגל הזהב / דוד סיון (יום שלישי, 11/05/2010 שעה 19:01) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=150024 | |
מה רע במתן הבטחות? | |
ע.צופיה (יום שלישי, 11/05/2010 שעה 19:48) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150025 | |
מה רע במתן הבטחות? | |
דוד סיון (יום רביעי, 12/05/2010 שעה 0:00) בתשובה לע.צופיה | |
הבטחות זה דבר נפלא רק כדאי להיות מציאותי ולהעריך את הצפוי נכון ולא לטפח צפיות מיותרות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150028 | |
מה רע במתן הבטחות? | |
ע.צופיה (יום רביעי, 12/05/2010 שעה 7:20) בתשובה לדוד סיון | |
נתניהו אינו מעורר ציפיות מיוחדות אצל אף אחד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150029 | |
מה רע במתן הבטחות? | |
דוד סיון (יום רביעי, 12/05/2010 שעה 8:37) בתשובה לע.צופיה | |
יתכן שאתה צודק אבל חשבתי שלא יזיק אם אראה לאנשים את הסיבות...! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150030 | |
הרבה ציפיות וציפי אחת . . . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 12/05/2010 שעה 9:58) | |
למרבה הפלא הציפי האחת נשארה עם תקר בגלגלים . . . הנפוליאון שלנו קטן יותר משומר הברים . . . על נתניהו כולם מתבכיינים ובשפע . מזגזג . . .מזיע . . . לחיץ . . . לחוץ . . . סיסמאות ריקות . . . אישה בעיתית . . . ומי ראש הממשלה ? נ........תתתתת........נ....יייי...הההה....ווו נ........ת......ת.........נ.....י.....ה...........ו נ........ת......ת.........נ.....י.....ה.....ה....ו נננננ...ת.......תתת...ננננ........ה......ה...ו | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150038 | |
מה נתניהו היה צריך להבטיח? | |
דוד סיון (יום חמישי, 13/05/2010 שעה 11:51) | |
על הבטחה לאן נגיע, ביחס למדינות אחרות, מבלי בעצם לטפל בטיפוח הכלים לשם כך (או טיפול מצומצם מאד), יאמר הבטחה לא רצינית במקרה הטוב. להלן קטע ממאמר של גידי גרינשטיין ''שנת ההזדמנות האחרונה של נתניהו'' (http://reut-institute.org/he/Publication.aspx?Public...) שמתאר את טיפול השורש הנחוץ כדי שאפשר יהיה להגשים את ההבטחה של נתניהו: ''מכלול העשייה הנדרש ידוע. יש לטפל מהשורש במגוון תחומים, בכללם החינוך, איכות הסביבה, השלטון המקומי ונמלי הים והאוויר; להגדיל את שיעור ההשתתפות בכוח העבודה; לטפח מנועי צמיחה בדמות אנרגיה ירוקה, תעשיית מים או ביוטכנולוגיה; וחשוב גם למצות את הפוטנציאל הטמון בנכסים הייחודיים של המדינה, כמו מערכת הביטחון. המכנה המשותף לנושאים אלה הוא שהם דורשים מאמץ עקבי של הרשויות בחקיקה ובתקינה, בהנחת תשתיות, בטיפוח קשרי סחר ובהכשרה של כוח אדם''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150039 | |
זה כל כך כוללני לכן זה חסר משמעות | |
ע.צופיה (יום חמישי, 13/05/2010 שעה 15:01) בתשובה לדוד סיון | |
אבל זה נכון לגבי כל העיתונאים. אז למה שתכעס על הפוליטיקאים? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150045 | |
פשוט לא נכון! | |
דוד סיון (יום חמישי, 13/05/2010 שעה 17:58) בתשובה לע.צופיה | |
1. חושבני שאתה מפספס את העיקר: א. גידי גרינשטיין איננו עיתונאי. ב. הדברים שהוצגו בציטוט הם אכן כוללניים. אבל לטעון שהם חסרי משמעות לא יהיה נכון משום שהאיש והגוף שהוא עומד בראשו ממילא הציגו ומציגים לא מעט פרטים איך ומה צריך לעשות בכל תחום. ג. יש לי הרגשה שמקורה של ההבטחה החדשה של נתניהו (''תוך עשור ישראל תהיה בין 15 המדינות המובילות בעולם בתוצר לנפש.'') היא בדברים שגרינשטיין כתב או אמר לפני כשנה (http://reut-institute.org/he/Publication.aspx?Public...). ד. גם אלי הורביץ ודוד ברודט הציעו (לפני שנתיים) דרכים וכיווני פעולה איך צריך לטפל בתחומים האלה: ''ישראל 2028 חזון ואסטרטגיה כלכלית-חברתית בעולם גלובלי'' (http://www.usistf.org/download/2028_hazon_book.pdf). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150046 | |
פשוט לא נכון! | |
ע.צופיה (יום חמישי, 13/05/2010 שעה 18:15) בתשובה לדוד סיון | |
בהגדרות כוללניות אין התמודדות עם בעיות ספציפיות. לכן קל להגיד או לכתוב אותן,אך מעשית קשה לתרגם אותם לתוצאות ממשיות. אם הכותב, שאינו מוכר לי, מסתפק רק באמירות הכוללניות הרי שזה חסר ערך, אך אם במאמרים אחרים הוא מתמודד עם בעיות ספציפיות הרי שיש באמירותיו הכוללניות ערך מסוים. ברור שככול שהמאמר מדבר על עתיד רחוק יותר כך הוא כוללני יותר.ולכן גם, מעשית, חסר ערך יותר. איני רואה כל רע בכך שפוליטיקאי נותן כיווני מחשבה לעתיד די רחוק. אין בזה התחייבות אישית,הרי מדובר על 10 שנים ויותר,אך יש בזה בכדי לזרוע אופטימיות ותקווה לעתיד וורוד יותר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150079 | |
פשוט לא נכון! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/05/2010 שעה 12:22) בתשובה לע.צופיה | |
אין רע כאשר בן אדם בראש המדינה נותן כיווני מחשבה. אבל כאשר הוא מבטיח בלי להציג ולו ברמז איך מגשים זה מוגזם. אם הכותב אינו מוכר לך, ואם הדברים שהוא כותב, מעבר לציטוט שהצגתי, לא מוכרים לך אז אין לך בסיס לטעון שהוא עוסק באמירות כוללניות. מצד שני אם לראש המדינה מותר להבטיח הבטחות כוללניות הרי שלכל אזרח מותר להשתמש באמירות כוללניות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150080 | |
פשוט לא נכון! | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/05/2010 שעה 15:11) בתשובה לדוד סיון | |
אני התיחסתי לציטוט ולקישור. אין רע באמירות כוללניות בתנאי שמתייחסים להם בהתאם ולא נותנים להם חשיבות יתר. איני חושב שאמירתו של נתניהו הייתה בגדר הבטחה מחייבת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150087 | |
פשוט לא נכון! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/05/2010 שעה 17:48) בתשובה לע.צופיה | |
לדעתי ''ישראל תהיה'' היא הבטחה. הבנתי שהתייחסת לציטוט בלבד וכל מה שאמרתי שבמקרה הזה התייחסות אל הציטוט והמאמר כולו לא לוקחת בחשבון את כל ההקשר (יש עוד מספר מאמרים שמתארים מה צריך לעשות...). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150042 | |
מה נתניהו היה צריך להבטיח? | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 13/05/2010 שעה 16:32) בתשובה לדוד סיון | |
תופעת ה''קיביצער'' נפוצה יותר מעובש על הלחם . מאחורי כתפו של כל שחקן שחמט או ג'ין-רמי יש מי שיודעים טוב יותר מה המהלך הנכון . בכל אולם קולנוע חשוך יש מי שנדהמים איך ''הגיבור'' אינו יודע שמחכה לו מארב ? מנחם בגין ותומכיו שנאו את מפלגות הפועלים וכל מה שדגל אדום מסמל . החברים שלו ארליך וארידור או כהן-אורגד והורוביץ , הצליחו בכלכלה כמו משאבת בנזין בשריפת היער . ממשיכי דרכו של בגין ובעיקר נתניהו , חסידי הכלכלה הפרטית ומינימום התערבות ממשלתית זרקו למלתעות הכרישים כל נכס ממשלתי . מעט מאד מפעלים יצרניים יזמו ובנו אותם ''כלכלנים פרטיים'' . עיקר עיסוקם היה ונשאר השתלטות על נכסי העם והמדינה . את זה הם עושים בעזרת חברות אחזקה ומנופי הון בפירמידות משוכללות . האוכלוסיה החרדית מותקפת ומושמצת על עונייה מתוך בחירה , על היותה נטל על כתפי האחרים העובדים ובצדק רב . אבל אבל אבל כרישי ההון לוקחים לעצמם נתחים גדולים יותר מההכנסות . החרדים מקבלים כסף קל מהנימים של המשק הישראלי דרך הביטוח הלאומי (שהוא שערוריה בפני עצמה) אבל הכרישים מחוברים ישירות לעורקי הלב ! כל מי שייעז להתחיל לגעת באלה ==> מייד יותקף ''סוציאליסט'' , ''קומוניסט'' , ''מה עשית למען המדינה ?'' כל בר-דעת נוהג !IF TOU CAN'T WIN THEM - JOIN THEM . זה הרבה יותר קל ובהחלט מועיל למצטרפים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150047 | |
מי הקיביצער? | |
דוד סיון (יום חמישי, 13/05/2010 שעה 18:16) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
מילא שאתה מכנה בשמות ומלגלג על מה שאנשים כותבים או אומרים. אבל מה בעל ערך טוב יותר בדברים שכתבת בשתי ההודעות בפתיל? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150051 | |
מי הקיביצער? | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 13/05/2010 שעה 19:13) בתשובה לדוד סיון | |
יש תצפית . איסוף שגוי של הנתונים ועיבודם השגוי , הם גורמים שמונעים קבלת תוצאה טובה . להציע תכניות בלי יכולת לבצעם היא בזבוז ניר או מקום בעולם הוירטואלי . לך יש ביקורת על נתניהו . זו זכותך . האם משהו מזה יהפוך לעשיה ? סבורני שלא . לא כי דבריך שגוים , לא כי נתניהו אינו יודע , או רוצה . זה לא יהפוך למעשים כי אין את השילוב של אדם החושב כמוך (או אחר) עם יכולת שלטונית . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150052 | |
מי הקיביצער? | |
דוד סיון (יום חמישי, 13/05/2010 שעה 19:26) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
א. דבריך אינם לעניין. ב. השאלה איננה אם יש לדברי השפעה ועל מי. ג. אם כן, מדוע אינך מפסיק להעלות כאן רעיונות? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150054 | |
נתניהו הוא גאון כלכלי | |
איתן אדיר (יום שישי, 14/05/2010 שעה 7:48) | |
לכן הוא צודק. הוא לא אומר שישראל תגיע אלא שהיא צריכה לשאוף להגיע. כששמים מטרה גבוהה ועדיין ריאלית, היא עצמה משמשת זרז לכוחות השוק. אני בכלל חושב שהמשבר העולמי הזה מראה עד כמה אנחנו לא רחוקים מהאחרים, בעיקר כשאמריקה הגדולה מקשקשת במפרץ מקסיקו המשומן ומנסה לשמור את הראש מעל המים. אבל בלי שר האוצר ביבי וראש הממשלה נתניהו אני חושש ביותר שישראל לא היתה מגיעה למה שהיא היום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150055 | |
נתניהו הוא גאון כלכלי | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/05/2010 שעה 7:53) בתשובה לאיתן אדיר | |
ושכחת להזכיר את הגאון הכלכלי שטייניץ. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150056 | |
נתניהו הוא גאון כלכלי | |
איתן אדיר (יום שישי, 14/05/2010 שעה 8:49) בתשובה לע.צופיה | |
תראה , אתה יכול לחייך אם זה עושה לך טוב. אבל זה לא ישפיע אפילו על מזג האויר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150059 | |
נתניהו הוא גאון כלכלי | |
ע.צופיה (יום שישי, 14/05/2010 שעה 9:04) בתשובה לאיתן אדיר | |
אני מחייך חיוך רחב,מתאפק מצחוק מתגלגל. אגב, שמת-לב שמאז שנתניהו ראש ממשלה יש יותר גשם? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150061 | |
נתניהו הוא גאון כלכלי | |
איתן אדיר (יום שישי, 14/05/2010 שעה 9:18) בתשובה לע.צופיה | |
אתה רואה, נתניהו משפיע אפילו על אלוהים (-: | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150057 | |
נתניהו אינו גאון! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/05/2010 שעה 8:54) בתשובה לאיתן אדיר | |
הטענות שלך מופרכות: 1. נתניהו אמר: ''תוך עשור ישראל תהיה בין 15 המדינות המובילות בעולם בתוצר לנפש''. 2. המטרה הזאת אינה ריאלית אם לא דואגים לתשתיות ואמצעים המתאימים. אולי לא שמת לב אבל נתניהו וממשלתו לא ממש דואגים לכך. 3. אנחנו עדין רחוקים מהאחרים לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (http://www.cbs.gov.il/shnaton60/st28_14.pdf). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150062 | |
נתניהו אינו גאון! | |
איתן אדיר (יום שישי, 14/05/2010 שעה 9:45) בתשובה לדוד סיון | |
הוא אמר שזה יקרה אם ננהג כמו שהוא אמר שצריך לנהוג. בינתיים היתה ממשלה אחרת 4 שנים וגם הוא לא מצליחים לעשות את כל מה שצריך לעשות כי ממשלה בישראל בנוייה על 5-6 רגליים ולא על 2. הכיוון נכון אבל הקצב איטי מדי. צריך גם לתקן דברים שנעשו לא טוב, אבל זה בשוליים. אני חושב שזה די מעשי שב-5 השנים הבאות ישראל תתקן חלק מהליקויים, בעיקר לאחר שהיא קיבלה את אמונם של 30 מדינות ה-OECD. זה לא נעשה כלאחר יד אלא רק לאחר בדיקות מעמיקות של כלכלת ישראל והמגמות בה. תוצר לאומי גולמי והכנסה לנפש - גם כאן השתפרנו מאז. ההכנסה לנפש מתקרבת ל-30,000 דולר ותוסיף לזה את השיפור שחל בשיעורי החליפין אז כוח הקנייה של השקל במערב התחזק. לפי הלשכה לסטטיסטיקה נמשכת העלייה בייצור תעשייתי, בפדיון ענפי המסחר ובמסחר הקמעונאי. עם זאת, חלה האטה בקצב העלייה ביבוא חומרי הגלם, בייצוא הסחורות ובלינות התיירים. יצוא הסחורות (למעט יהלומים, אוניות ומטוסים) עלה בחודשים ינואר-מרס 2010 ב 6.0%- בחישוב רבעוני ( 26.1% בחישוב שנתי), זאת בהמשך לעלייה בולטת של 8.4% בחישוב רבעוני ( 38.3% בחישוב שנתי) בשלושת החודשים הקודמים. לינות הישראלים והתיירים הזרים במלונות התיירות עלו בחודשים ינואר-מרס 2010 בשיעורים דומים של 9.0%- בחישוב שנתי. מדד פדיון המסחר הקמעוני, שהוא אינדיקטור לביקושים בשוק המקומי, עלה בינואר- פברואר 2010 ב 13.7% בחישוב שנתי, בהמשך לעלייה ב 12.9%- בחודשיים הקודמים. מכירות רשתות השיווק (שהן שליש מפדיון המסחר הקמעוני), עלו בחודשים ינואר-מרס 2010 ב- 8.2% בחישוב שנתי, לאחר עלייה של 7.3% בשלושת החודשים הקודמים. מדד המכירות של רשתות המזון עלה ב 4.8%- בחישוב שנתי, בהמשך לעלייה דומה של 4.9% בשלושת החודשים הקודמים. http://www.cbs.gov.il/reader/cw_usr_view_SHTML?ID=34... סך הרכישות של צרכנים פרטיים בכרטיסי אשראי עלו ב- 10.7% בחישוב שנתי ינואר-מרס 2010 , בהמשך לעלייה דומה של 10.8% בשלושת החודשים הקודמים. .אני לא טוען שלא צפויים קשיים בעתיד ולכן ישראל צריכה להיערך שנפילת כלכלות במערב, כמו ביוון, יפגעו כמה שפחות בישראל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150076 | |
נתניהו אינו גאון! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/05/2010 שעה 11:52) בתשובה לאיתן אדיר | |
א. אתה מתבלבל בין מה שנתניהו אמר לפני 5 שנים ומה שהוא אמר לאחרונה. ב. עוד לא התקרבנו ל-30,000...! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150151 | |
נתניהו אינו גאון! | |
איתן אדיר (יום שני, 17/05/2010 שעה 11:09) בתשובה לדוד סיון | |
נכון, 28 זה לא נקרא להתקרב ל-30. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150157 | |
נתניהו אינו גאון! | |
דוד סיון (יום שני, 17/05/2010 שעה 12:50) בתשובה לאיתן אדיר | |
לפי הבנתי את השפה העברית המושג להתקרב משמש לציון תהליך הדרגתי (מהיר או איטי). ולכן לפי מה שמוכר לי על הנתונים נכון לציין ''עוד לא התקרבנו ל-30,000...!'' מצד שני, אני נוטה להסכים איתך ש-28 יותר קרוב ל-30 מאשר ל-25. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150289 | |
נתניהו אינו גאון! | |
איתן אדיר (שבת, 22/05/2010 שעה 9:46) בתשובה לדוד סיון | |
בסך הכל ישראל נמצאת בתהליך התקרבות ל-30. אינני יודע, ואף אחד עדיין לא יודע, מה קורה בחודשים האחרונים לאור המשבר הכלכלי באמריקה ובאירופה. אני משער שהפער יצטמצם קלות, על בסיס פגיעה בהכנסות של המדינות המתקדמות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150300 | |
השערות ומשאלות אינן עובדות! | |
דוד סיון (שבת, 22/05/2010 שעה 10:35) בתשובה לאיתן אדיר | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150063 | |
נתניהו והקוץ בעין . | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 14/05/2010 שעה 10:04) | |
עד אתמול בשעה 19.15 היה נראה לי שרצוי להתייחס ברצינות ולא בציניות לדבריםהבקורתיים שנכתבו כאן על נתניהו . אבל הייתה לי הזכות לראות את נחום ברנע מתראין אצל ירון לונדון . ומה היה הנושא ? שכר הרצאות שקיבל נתניהו בארה''ב . מה קרה ? שאלתי את עצמי . והכל התבהר . מחדשים את ההתקפות על נתניהו . שם ברנע כאן סיון . קצת הערוץ הראשון וכבר יש תזמון תיזמורתי . אין שום צורך להתייחס לביקורת . זה לא בכנות וזה למטרות ניגוח . נרגעתי . חברים זה לא יעזור לכם . נתניהו ראש הממשלה . לא ציפוש ולא ברק-ברח . אתם על הקרשים בכל מקרה . אם נתניהו יעשה שלום , תשארו עם פיות פעורים ואם לא זה רק טוב ורגיל . אז דחילק תעזבו את הניגוח הזה . חמש מדינות מקדימות מעט את ישראל - 31,586 ספרד 30,538 איטליה 28,423 יוון 26,911 ניו זילנד 26,833 צ'כיה לכולן אין בעיות בטחון כבדות כמו לישראל . יוון וספרד בדרך למטה והנתונים שלהן = תרמית . אם נעבור את חמשת אלה זה יהיה יפה מאד וזה אפשרי בפחות מעשר שנים . על שאר המדינות שלפנינו נדבר בפעם אחרת . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150064 | |
ההתקפות על נתניהו הן מתוזמנות | |
איתן אדיר (יום שישי, 14/05/2010 שעה 10:19) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
קדימה רואה בעין דבלה כיצד נתניהו מצליח בכל זאת להשאיר את כתפיו מעל המים ולשרוד פוליטית בסיטואציה שלא נוצרה באשמתו (והרבה בגלל סרבנותה הילדותית של ציפי לבני להצטרף לממשלה). העיתונות השמאלנית מתגייסת תמיד לצאת למרוץ לפי יריית השופט התורן של האינטרסים השמאלניים של המדינה. אז עכשיו מצאה ציפי את עניין החינוך החרדי ולעזאזל האמת! הרבה דיברי שיקוצים ושקרים מופצים רק כדי להחפיש את החרדים ולפגוע בעוד מרכיב בקואליציה של הביבי. ומה הלאה? רק דיבורים, דיבורים, דיבורים ונסיונות חסרי טעם ותוקף להשפיע על הציבור. טוב אתה עושה שאתה מציין את הנטל הביטחוני ההכרחי שישראל שקועה בו שיש בו גם הרבה הוצאות וגם הרבה הכנסות. בעוד שאת ההכנסות היינו יכולים לשמר אם היה שלום, הרי שעל ההוצאות איננו יכולים לוותר (אלא רק לצמצם פה ושם בשוליים). אם היינו משיבים ולו רק חצי מהוצאות תקציב הביטחון כי אז יכולנו להסתובב עם האף למעלה מעל רוב מדינות העולם. הכנסות מהתוצרת הביטחונית שלנו היא דבר מבורך. ישראל צריכה להגביר את הייצוא, גם כדי להרוויח יותר כסף (שיושקע בהמשך פיתוחים) וגם כדי ליצור יחסי תלות של מדינות אחרות בישראל. ישראל חזקה היא ישראל אטרקטיבית מבחינה אסטרטגית גם לאוגנדה אבל גם לארה''ב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150065 | |
להלן דירוג ה-GOP של האירופאיות נכון ל-2006 | |
איתן אדיר (יום שישי, 14/05/2010 שעה 10:22) בתשובה לאיתן אדיר | |
אין ספק שגם אז ישראל היתה במקום טוב בחצי העליון של המדינות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150078 | |
אתה טועה ומטעה! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/05/2010 שעה 12:14) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אם היה משהו לא נכון בדברים שכתבתי על נתניהו הפעם ובמהלך השנים (כולל כאשר אמרתי לא מעט דברים לזכותו), היה אולי טעם לטענה שלך. אבל כרגיל אתה לא מתייחס עניינית לדברי וזה לא חדש. אז שוב כתבת משהו מופרך וגם זה לא חדש. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150083 | |
אתה טועה ומטעה! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 14/05/2010 שעה 16:22) בתשובה לדוד סיון | |
גם התגובה שלך לא חדשה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150086 | |
אתה טועה ומטעה (תגובה 150078)! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/05/2010 שעה 17:44) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150088 | |
אתה טועה ומטעה (תגובה 150078)! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 14/05/2010 שעה 18:03) בתשובה לדוד סיון | |
גם זה לא חדש . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150089 | |
אתה טועה ומטעה (תגובה 150078)! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/05/2010 שעה 18:48) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150090 | |
אתה טועה ומטעה (תגובה 150078)! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 14/05/2010 שעה 19:43) בתשובה לדוד סיון | |
תגובתך רגילה ומשעממת . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150091 | |
אתה טועה ומטעה (תגובה 150078)! | |
דוד סיון (שבת, 15/05/2010 שעה 6:06) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150092 | |
אתה טועה ומטעה (תגובה 150078)! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 15/05/2010 שעה 6:09) בתשובה לדוד סיון | |
תגובתך רגילה ומשעממת . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150093 | |
אתה טועה ומטעה (תגובה 150078)! | |
ע.צופיה (שבת, 15/05/2010 שעה 6:40) בתשובה לדוד סיון | |
די!!!!!!!!!!!1111 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150066 | |
ה-GDP לנפש ב-2009 היה | |
איתן אדיר (יום שישי, 14/05/2010 שעה 10:33) | |
$28,400. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150069 | |
ה-GDP לנפש ב-2009 היה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 14/05/2010 שעה 10:57) בתשובה לאיתן אדיר | |
אין סיבה להתרגש מהביקורת . זה סתם ניגוח . נתניהו מכהן כראש ממשלה מאז 31/3/09 כלומר שנה וחודש . לפניו כיהן א.א. שנתים ועשרה חודשים . ולפניו א.ש. שלוש שנים וחדשיים אשר בסופן היה א.א. ראש הממשלה בפועל . עוד קודם היה א.ש. ראש הממשלה במשך שנה ושמונה חדשים . בכל הזמן הזה הייתה תקופת מעורבותו של נתניהו בכללכלה הישראלית רק לטובה . זה אחרי שממשלות קודמות הניחו את ישראל על מדרון חלקלק מבחינה כלכלית . בתקופת א.א. היה הירשון הזכור לטוב שר האוצר ואחרין ר.ב-א . גדולות ונצורות לא ראינו מהם . ועוד הערה - היום הרבים מדברים בחשיבות החינוך . היכן היו כל אלה כאשר במשך 30 שנה החינוך יורד מדכי אל בכי ? מי ב-60 שנות המדינה הקים ממשלה ללא דתים או חרדים , שיחרר בחורי ישיבות מהשרות הצבאי או הלאומי , איפשר מערכות חינוך ניפרדות ושאר חוליים ? לסיכום בעשר השנים האחרונות התקדמה כלכלת ישראל בזכות נתניהו ויש מקום לקוות כי בעשר השנים הבאות הוא ימשיך במגמה זו . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150075 | |
ביקורת היא דבר חיובי! | |
דוד סיון (יום שישי, 14/05/2010 שעה 11:38) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
אתה לא צריך להתרגש מביקורת אבל כדאי לך ללמוד ממבקריך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150077 | |
נתוני ה-CIA? | |
דוד סיון (יום שישי, 14/05/2010 שעה 12:08) בתשובה לאיתן אדיר | |
א. אני חושב שלא כדאי להסתמך על נתוני ה-CIA. אבל מאחר והם מייצגים הערכות לגבי 2009 אולי עדיף להשתמש בהם לשם השוואה. ב. על פי הנתונים של ה-CIA רמת החיים ($28,400) של ישראל מדורגת במקום ה-48 בלבד. ג. זה רחוק ממקום 15. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150152 | |
נתוני ה-CIA? | |
איתן אדיר (יום שני, 17/05/2010 שעה 11:10) בתשובה לדוד סיון | |
כשנוח לך אתה מביא אותם וכשלא, אז לא. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150158 | |
נתוני ה-CIA? | |
דוד סיון (יום שני, 17/05/2010 שעה 12:55) בתשובה לאיתן אדיר | |
א. מי שהציג נתון על סמך CIA היה איתן אדיר, אתה. ב. אני מסתייג מהמקור בתחילת דברי. ההסתייגות לא השתנתה כאשר ניתחתי את המשמעות של הנתונים שהמקור מספק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150288 | |
נתוני ה-CIA? | |
איתן אדיר (שבת, 22/05/2010 שעה 9:44) בתשובה לדוד סיון | |
אתה לא עונה לטענה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=150302 | |
הצגתי עמדה שמשמעותה הטענה שלך מופרכת! | |
דוד סיון (שבת, 22/05/2010 שעה 10:39) בתשובה לאיתן אדיר | |
בהחלט עניתי לטענה: מי שהציג את נתוני ה-CIA היה איתן אדיר. מכאן שהטענה של איתן אדיר (''כשנוח לך אתה מביא אותם וכשלא, אז לא'') מופרכת! | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |