חסיון שמעודד פשיעה | |||||
שמעון מנדס (שבת, 06/03/2010 שעה 17:30) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=147055 | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 06/03/2010 שעה 18:16) | |
עורכת הדין הגב' דונביץ התראינה אמש . היא סיפרה כי בתחתית ביתה של הנאנסת ממתין צבא צלמים וכי תמונתה האסורה בפירסום ע''י בית המישפט מתפרסמת באינטרנט בטישטוש קל ביותר . דבר המאפשר למכריה לזהות אותה ! הגב' דונביץ ממש התחננה לעורכי העיתונים ושאר המערכות בתקשורת לשלח את הצלמים מאותו מקום ולהמנע מהפירסום הזה . פראיירית . אולי מחוסר ברירה . לו אני , הייתי מצלם את הנערים הזונים והאונסים בצילומים של הפנים חזית וצד , וצילום מלא של גופם וביתם ומפרסם את כתובתם ובית-סיפרם כמו כן את מקום עבודת הוריהם והמכונית שלהם וגם הכלב . . . אם יש . כל זה מחוץ לגבולות ישראל באינטרנט . ןלגברת בייניש הייתי שולח נעל בדואר חבילות . הייתי גם עושה מאמץ לקטוף מישמיש בחצר של ''גיבור'' הפרשה . תמיד אפשר למצוא שימוש לנער סופרן . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147216 | |
למה אתה מזנה את המישמיש? | |
חצי חציל (יום רביעי, 10/03/2010 שעה 15:53) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
חציל הרבה אלגנטי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147218 | |
למה אתה מזנה את המישמיש? | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 10/03/2010 שעה 16:12) בתשובה לחצי חציל | |
מישמיש = אשכים במסר ההוא . חציל = שבר = קילע במקרה שלנו . וסליחה על ההשואה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147577 | |
למה אתה מזנה את המישמיש? | |
חצי חציל (יום רביעי, 17/03/2010 שעה 15:56) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
לכל אחד החציל הראוי לו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147057 | |
א להתלהם !! | |
יוסף אליעז (שבת, 06/03/2010 שעה 19:42) | |
מעשה האונס, לפי תיאורו בעתונות, אכן מזעזע.אבל: לא למהר לחרוץ משפט. כרגע נעצרו 14 חשודים. מר מנדס היקר - אתה בטוח שכולם יורשעו? אתה היית נער מלא הורמונים? ואז סירבת לפגישה עם נערה? אין לי כלום כנגד הנערה, כנראה שהיא אכן קורבן. בכל זאת מוזר ששתקה כל כך הרבה זמן. נראה שמדובר בבית-ספר בו התלמידים שייכים למעמד הבינוני. כיצד זה ההורים לא ידעו מאומה? כולל הורי הנערה? אם בנך, מר מנדס, היה לומד באותו בית-ספר ומישהו היה מספר לשוטר שבנך מעורב במעשים אלו, היית רוצה שתמונתו ושמו [ושמך] יפורסמו מיד עם מעצרו? ומה יקרה כאשר יתברר ששמו שורבב רק בטעות וכלל לא היה מעורב. כיצד תשקם אותו מההרס? ללנערים כאלו לא מגיע סיכוי נוסף? חבריא, המקרה נורא, אבל לא להתלהם. יש במדינה מחסור במים, אך עדיין יש נטיה לצעוק ''עליהום !!'' ולשפוך את התינוק עם המים ! מצד שני- אם תהיה הרשעה בדין - אפשר לשקול שוב את האיסור הטוטלי על כל פרסום של כלל הקטינים. אם מדובר באנס סדרתי- הרי צריך להזהר ולהזהיר ממנו. עוד זכורים רוצחיו של נהג המנית דֶרֶק ז''ל, שלא חזרו מחופשה מהכלא והמשיכו, או אחד מהם, לפשוע. אז אולי צריך רויזיה, אולי לקבוע יוצאים מן הכלל בהם יפורסמו פרטי קטין שפשע פשע חמור והוא מסוכן לציבור, או להקטין את גיל איסור הפרסום ל-16. אבל- לא בחופזה, לא בלהט יצר הנקמה. הנושא של פרסום שמות עצורים בעייתי מאד גם לגבי בוגרים. נא לא להתלהם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147058 | |
א להתלהם !! | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 06/03/2010 שעה 19:52) בתשובה ליוסף אליעז | |
תגיד בבקשה לי אדוני מול השיקול של זכויות הפרט וחזקת החפות לא נראה לך ששוטף אותנו גל גדול של פשיעה ? אלכוהול רב רצח רב אונס רב תאונות דרכים רבות נהגים עם עשרות עבירות תנועה זכות הציבור והקורבנות הפוטנציאליים להגנה . לפי דיני מדינת ישראל ולא רק היא , זכות החשוד או הנאשם גדולה מזכות קורבנות עתידיים . אני חושב זה פגם . ומה יש לך להגיד על הרצון לפרסם את מראה הנפגעת ולא מראה הפוגעים ? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147062 | |
על זכויות | |
(שבת, 06/03/2010 שעה 20:28) | |
המדינה הזאת בנויה על זכויות ושיח זכויות (כבר עץ ענק, בינתים) האזרחים פה נהנים מהזכות להידרס להישדד להיאנס להירצח ומה לא? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147063 | |
מפלגה הקטנה | |
יוסף אליעז (יום ראשון, 07/03/2010 שעה 2:36) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
הנושא לא פשוט וניסיתי להסבירו. אוסיף כמה מילים. נניח שתראה תמונה של 13 חשודים באונס. לך הדבר לא יתן כלום. הם אלמונים בשבילך. להם- אפשר שהרסת את החיים. משפט יכול שימשך שנים. כל המדינה, ובעיקר מכריהם, ידעו שאלו אנסים. כאשר המשפט יסתיים ומי מהם ימצא זכאי - שוב לא תהא לו תקומה. חייו נהרסו מזמן. חפים מפשע שאופיים נרצח ע''י העתונות- רבים, רבים מאד. מי שמנסה לפרסם את תמונת הנערה הוא מנוול אמיתי, וראוי לעונש פלילי ולחיוב בפיצוי כספי ענק. יש למדינה אינטרס להגן על קטינים, ובוודאי קטינים שדינם טרם נחרץ והם בגגדר חשודים בלבד. יש להזהר מלהטביע חותם של ''אשם!'' בכל מצח. אות קיין במצחו של צעיר שטרם נשפט הוא אות קיין במצח של כולנו ! זה שתהרוס חיי קטין חשוד לא ישיב לנערה את שגזלו ממנה. לא על כל עבירה יש לכלוא אדם, ובעיקר אדם צעיר שעוד ניתן לשיקום. הוא יקבל עונש אחרי שיורשע. אם יורשע. הריסתו לא תתן לנערה דבר, פרט אולי למענה מסוים לרצון לנקום. נזקו עצום מתועלתה בפרסום כזה. ובמקרה הספציפי - אם תגלה לציבור מי הקטינים- כולם ידעו באיזה בית-ספר הם לומדים ועל נקלה יזהו את אותה נערה , חברתם [אוי לחברות זו...] ללימודים. פה חשיפתם היא גם חשיפתה. אני בהחלט מבין ללבם של הנערה והוריה. יתכן שבעוד מספר חודשים בנם יהא מעורב בעבירה דומה. יחסי מין אסורים נפוצים כיום מאד. פתאום הם, הורי הנערה והנער, לא ירצו בפרסום. בקצרה: זהו נושא מורכב שלא נרד לסוף פתרונו כאן, בבלוג. אוי למי ששופך דם נקי, ומקובל עלינו שאדם שטרם הורשע עומדת לו חזקת החפות. זה צודק? בודאי שלא תמיד. אנו מדברים על משפט. לא על צדק. הצדק הוא אישי לכל אדם, ולעיתים אף שונה לאותו אדם בסיטואציה שונה. הצדק הוא סובייקטיבי. המשפט אמור להיות אוביקטיבי , לכולם. מישהו העיר לגבי המצב במדינה. הוא נורא. אני מסכים. קלטנו עליות רבות. אנשים נקלעו לארץ חדשה, לשפה חדשה, ללא תעסוקה. רבים בדו את הראש ואת הצפון. במשטרה עסוקה מדי. לעתים- אינה מתפקדת. לעתים רחוקות - מושחתת. חשבו כמה שוטרים מועסקים מדי שבת בכותל ובהר הבית, בהפגנות מול הגדר, בהתפרעויות, בלי שבת וחג. כמה פעולות בתחום הבטחון מוטלות עליה. גם כלפיה קשה לבוא בטענות. מהפרקליטות גם אני אינני מתפעל. לא מעיסקות הטיעון ולא מקצב הטיפול ומעינויי הדין. בתי המשפט עמוסים מדי. לא תמיד בחירת השופטים נכונה. גם שם יש פוליטיזציה רבה.אבל בסך-הכל אנו יכולים להתגאות בהם בגרך כלל. אבל כל זה כמעט ואינו קשור למקרה שלפנינו ולנושא הדיון - פרסום פרטי הקטינים החשודים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147064 | |
אתה צודק ב-100% | |
ע.צופיה (יום ראשון, 07/03/2010 שעה 5:02) בתשובה ליוסף אליעז | |
כל מילה-בסלע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147065 | |
אילו הנאנסת היתה בתך ? | |
שמעון מנדס (יום ראשון, 07/03/2010 שעה 5:10) בתשובה ליוסף אליעז | |
מכובדי מר אליעז, מאחר שהגישה שלך לנושא היא מאוד סובייקטיבית, לכן אשיב לך באותה במטבע, ואשאלך: אילו הנאנסת היתה בתך היית מסכים לכל מה שקורה? אתה חס על עתידם של הצעירים שבצעו פשע נורא, שמא חלילה וחס עתידם ייפגע אם שמם ודמותם יפורסמו ברבים. ומה קורה עם חייה של הנערה שכבר נהרסו לחלוטין? לזה כנראה אין חשיבות מספקת באותה מידה. מי שחרד לעתיד ילדיו, יתאמץ וישקיע מאמצים רבים בחינוך ילדיו. ירצע באזנם את הכלל: ''את השנוא עליך אל תעשה לחברך''. השכם והערב יתריע בפניהם, שעשיית מעשה רע תביא לפרסום שמם ברבים - וזה כשלעצמו יביא את עתידם לפי פחת. הטרגדיה שלנו היא שאנחנו מתייחסים אל התחנות שבחיינו כאל מהתלה שאינה מחייבת. חגיגת הבר-מצווה לנער שהגיע לי''ג שנים, היא בראש וראשונה טקס הבא לבשר לנער על מחוייבותו בנשיאת עול מצוות (עשה ואל תעשה). ואנו מתייחסים למאורע כאל פיקניק שאינו מחייב במאומה. בחורינו הצעירים מתחתנים, ולמחרת כלולותיהם ממשיכים לנהל יחסי מין חפשיים עם כל הבאה למטתם. הם אינם רואים בטקס הנשואין ''קשר מחייב'' להקמת תא משפחתי בריא וסולידי. הם ממשיכים להתהדר בהצלחותיהם המיניות כדון ז'ואנים. אז לשם מה החתונה? בקצור מר אליעז, כדאי שתהרהר מעט גם בגורלן של הנערות. לסיכום אומר: יש לי הרושם שיש לך רק בנים - תקן אותי אם אני טועה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147073 | |
אילו הנאנסת היתה בתך ? | |
ע.צופיה (יום ראשון, 07/03/2010 שעה 7:22) בתשובה לשמעון מנדס | |
לדעתי אתה מערב בין ענישה,הרתעה ונקמה. המציאות מוכיחה שהענישה אינה מרתיעה ולנקמה אין ערך.הדבר היחיד שיהוה מניעה הוא חינוך,חינוך,חינוך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147095 | |
אילו הנאנסת היתה בתך ? | |
שמעון מנדס (יום ראשון, 07/03/2010 שעה 18:26) בתשובה לע.צופיה | |
ע' יקירי, הרי במאמרי תמכתי מאד בחנוך (את השנוא עליך אל תעשה לחברך). אז איך אתה יכול לומר שאני מערב בין הנושאים? אני עניתי לאליעז שכתב לי ''תאר לך שזה היה בנך?''... אז עניתי לו כפי שעניתי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147074 | |
מפלגה הקטנה | |
ע.צופיה (יום ראשון, 07/03/2010 שעה 7:24) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
זכויות הן חופש. חובות הן שעבוד. אם השעבוד הוא זכותך בחיים שיבושם לך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147079 | |
מפלגה הקטנה | |
ע.צופיה (יום ראשון, 07/03/2010 שעה 8:16) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
לשמור על רחוב נקי-זה בסדר.זו אינה חובה, זו דרך חיים. מישהו ממרק את המרצפות מבוקר עד ערב ואחר מטאטא אותם מדי פעם. בשני המקרים הרחוב נקי. אין ספק, הכול מתחיל ונגמר בחינוך. אך איני מאמין בצורת החינוך שלך כפי שאתה ודאי אינך מקבל את צורת החינוך שלי. מי שבוחר את שלך-שיבושם לו, איני אינה צרה בו. אך האם עינך צרה במי שמקבל את צורת החינוך שלי? זכויות הן הבסיס לחיינו לא החובות. בעבר כאשר לא היו לנו זכויות היינו משועבדים. לפרעה, למלך, לרב, למצביא, לרודן וכן הלאה והלאה. מי שבוחר מרצונו לחיות את חייו בשעבוד שיערב לו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147090 | |
מפלגה הקטנה | |
ע.צופיה (יום ראשון, 07/03/2010 שעה 14:44) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
לבריאות. תמשיך להאמין שהשלשלאות על ידיך הן זכות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147080 | |
להבדיל אלף אלפי -אלפי הבדלות | |
ע.צופיה (יום ראשון, 07/03/2010 שעה 8:18) בתשובה לspinner013@gmail.com | |
אם היטלר ודבריו משמשים נר לדרכך.תמשיך הלאה בלעדינו,אתה ודברי היטלר אינם מעניינים אותנו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147068 | |
מפלגה הקטנה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 07/03/2010 שעה 6:51) בתשובה ליוסף אליעז | |
מכובדי , אף אני ניסיתי להסביר ואנסה שוב , תחילה עליך לזכור כי מעשה הוא סיבה הגורמת לתוצאה . מי שיכניס מברג לתוך שקע חשמלי יבין זאת מייד ובאופן לא אמצעי . מי שרצח ראוי לעונש כגודל חטאו . מי שאנס ראוי לעונש , כגודל חטאו . מי שגנב ראוי לעונש כגודל חטאו . למה ? לחינוך , להרתעה , להגנת הציבור , לטובת הכלל . התעדננו כבני אדם ואיננו פיראי-אדם . לכן אנו עושים כמה דברים . 1 - נתננו את הבדיקה והענישה לידי מערכת אכיפת החוק . 2 - אנו בודקים את המעשה בעזרת עדויות וזכות ההתגוננות של החשוד . 3 -אנו משתדלים שהענישה תהייה מידתית על פי חומרת העבירה . 4 - אנו עושים זאת בפומבי . הנערה כבר נאנסה והתעללו בה . בתאווה צהובה אורבים לה הצלמים ועקפים את צו השופט בפירסום באינטרנט ובטישטוש קל ביותר . מצד שני החשודים באינוס , לוליי היו קטינים לא היו מסתירים את זהותם א-פ-י-ל-ו - - כ-ח-ש-ו-ד-י-ם ! ! ! ! במצב הזה ראוי שיפורסמו תמונותיהם . לכשיצאו זכאים יפורסם הדבר . ועוד נקודה - על עיסקאות טיעון שמעת ? בשל קשיי עדות רוקמים בפרקליטות עיסקה של קולת עונש ובלבד שהחשוד יענש קצת . כאשר מערכת המשפט אינה יכולה לספק הגנה לציבור והרתעה על ידי ענישה - שם נפרם החוק . שם מתחיל התהליך שנקרא ''לקחת את החוק בידיים'' ולכן נזרקה נעל על השופטת בייניש . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147081 | |
מפלגה הקטנה | |
יענקלה (יום ראשון, 07/03/2010 שעה 8:23) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
התובנות שלך והתובנות של מר אליעז שונות לחלוטין. הוא מנסה לברר אם יש אשמה ואתה רץ לעשות לינץ'. אולי נחכה קצת ונעשה משפט צדק. אם הנערים אשמים, אכן רצוי שיענשו במלוא חומרת הדין. יחד עם זאת אני חושב שהתנהגות מופקרת היא חלק מחינוך מופקר, מורות מופקרות שמקיימות יחסים עם התלמידים,, מחנכים שלא מבינים חנוך לערכים מהוץ, וכן, ה''דיקטטורה הפלורליסטית'', חילונים קנאים , חשוכים,רב תרבותיים ורב תרבותיות , שמבחינתם חינוך הוא שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147084 | |
מפלגה הקטנה | |
ע.צופיה (יום ראשון, 07/03/2010 שעה 9:05) בתשובה ליענקלה | |
המורה האחרונה שקיימה יחסים עם תלמיד היה בבית ספר דתי ברחובות. כדאי לבדוק את הפינות האפלות בחינוך הדתי ואת הפינות החשוכות בחדרי השרותים בחינוך החרדי. יש לחילוניים מה ללמוד מהגילויים שם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147096 | |
מפלגה הקטנה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 07/03/2010 שעה 18:28) בתשובה ליענקלה | |
חבל שזה מה שהבנת . לינץ' הוא בדרך כלל עונש , הנעשה בידי בלתי-מוסמכים מטעם החברה . זה קורה כאשר מוסמכי החברה אינם עושים את מלאכתם . המרקם החברתי האנושי נפגע כאשר פשיעה דוגמת רצח , אונס , שוד ועוונות אחרים אינם נענשים . מצב כזה מאותת שני דברים 1 - אם פלוני אינו נענש על נזקיו לאלמוני יעניש אותו אלמוני הנפגע . 2 - אם אין החברה מענישה את העברינים הרי כל זב ומצורע ימצא תועלת בעברינות לפי צרכיו . ישנה הסכמה בלתי כתובה אצל בני האדם לחיות בחברה באופן שהיחיד אינו נצרך לטפל בכל מכשלה בכוחות עצמו . בין הייתר אכיפת החוקים לטובת כולם . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147113 | |
מפלגה הקטנה | |
יענקלה (יום שני, 08/03/2010 שעה 5:47) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
שוב ולאט. אליעז בסה''כ מעוניין שתהיה כאן מדינת חוק, ששופטיה יבררו טוב אם אכן אשמים הנערים בפשע. ואתה כבר חרצת דינם. אתה יכול להוסיף לתואריך: יוצק, מחשל, גם חוקר, שופט ותלין. דרך אגב, שמת לב שיוסלה חושב שאני זה אתה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147118 | |
מפלגה הקטנה | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 08/03/2010 שעה 6:44) בתשובה ליענקלה | |
שוב ויותר לאט . אני בעד מדינה שבה החוק נשמר ומנוהל הייטב . מה שהוספתי על זה הוא שלא כך מתנהלים הדברים בארץ . לזה יש תוצאות אותן הצגתי . חוץ מזה מה רע בלהיות תליין ? עבודה קלה , כסף טוב , פנסיה ממשלתית . . . יוסלה ? ח ח ח פעה אתה זה אני , פעם חצי חציל , פעם חזי הרצליה , פעם גלעד היפתחי , משה השומרוני , זייתון הגירגשי , שלמה ההררי , דוד הבקעתי , אחמד החומוסי , מוסתאפא תביא שני קפה . . . ח ח ח | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=147143 | |
מפלגה הקטנה | |
יענקלה (יום שלישי, 09/03/2010 שעה 5:43) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
מעניין כמה אנשים ייענו למודעה בעיתון - דרוש תליין ממשלתי. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |