הסרט עג'מי מועמד לאוסקר | |||||
ע. צופיה (יום שלישי, 02/02/2010 שעה 20:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=145751 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
חזי, הרצליה (יום חמישי, 04/02/2010 שעה 17:03) | |
אני מבין את הנטיה הקולנועית אל השוליים,החריג והשונה.אז אפשר לעשות סרטים על שכונת קטמון בי-ם או מורשה (מוסררה).אפשר אפילו לעשות סרט על הרצליה פיתוח. זה סרט ערבי.לא ישראלי.יש רצף מטריד של מועמדים פרו ערבים בשם ישראל לאוסקר-בופור,ואלס עם באשיר ועג'מי. תזכורת-הערבים הם אויב נצחי כבר 150 שנה.אוייב !! מטרתם-חיסול מדינת ישראל,הכחשת השואה,אנטישמיות,טרור ושנאה.זה לא קולנוע ישראלי. זה תעמולת אוייב. זה השמאל שהשתלט על התקשורת והתרבות הישראלית. או ערבים או הומואים.זה הקולנוע הישראלי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145752 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
ע.צופיה (יום חמישי, 04/02/2010 שעה 17:20) בתשובה לחזי, הרצליה | |
בסרט עג'מי אין תעמולה פוליטית כלשהי. יש הצצה לבעיות היומיומיות שאיתם מתמודדים תושבי שכונת עג'מי ביפו שרובם ערבים. את שני הסרטים האחרים שהזכרת לא ראיתי ןלכן לא אחוה דעה. מי שהחליט שהסרט ראוי להתמודדות על פרס האוסקר הן ועדות של אנשי מקצוע ולא פוליטיקאים. זה נכון שהקולנוע מאיר בדרך כל את הנישות שבחיים,לכן הוא מעניין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145754 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום חמישי, 04/02/2010 שעה 17:45) בתשובה לע.צופיה | |
יש הבדל גדול בין מעניין לבין מייצג . יוצרים טובים מציגים את המעניין . אחר כך צרכני היצירה מקבלים רושם שגוי כאילו המצב ביצירה הוא המצב האופיני . דבר שהוא בהחלט לא נכון . דווקא הנפוץ והבנאלי , היום-יומי . אינו מענין ואינו זוכה לתצוגה יצירתית . אדם נשך כלב ==> מענין . כלב נשך אדם ==> לא מענין . אך כלב נשך אדם הוא הדבר הנפוץ ולא היפוכו . בסרט עג'מי יש דבר אחד טוב . הוא מציג את הערבים כעברינים קטנים , סוחרי סמים ואלימים . גם זה מועיל . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145758 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
ע.צופיה (יום חמישי, 04/02/2010 שעה 19:26) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
זה חלק מההויה היומיומית אצלם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145813 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
גלעד היפתחי (יום שני, 08/02/2010 שעה 0:26) בתשובה לע.צופיה | |
עוד סרט שיהפוך לאייקון פוליטי של מאבק הפלסטינים הישראלים בשלטון הכיבוש הציוני של 1948. ישראל יכולה להוציא לאוסקר 4 סרטים על מלחמות לבנון ועכשעו עוברים לז'אנר של הסכסוך הערבי-יהודי בתוך ישראל. וזה רק הסיפתאח של מחרוזת בלתי נפסקת של סרטים פוליטיים, רובם אנטי ישראליים ובמימון משרד האוצר הישראלי (מספיק היה לראות כיצד הוצג הסרט כשהוצג בברלין). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145814 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
ע.צופיה (יום שני, 08/02/2010 שעה 2:02) בתשובה לגלעד היפתחי | |
איני חושב שעג'מי הוא אנטי ישראלי. הוא עוסק בבעיות שבין הערבים לבין עצמם במדינת ישראל עם המורכבות של חיי מיעוט ערבי במדינה יהודית. וזה להבדיל, למשל, מהסרט ג'נין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145879 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
פְּקִיד צַמֶּרֶת (יום שלישי, 09/02/2010 שעה 21:17) בתשובה לע.צופיה | |
אתה לא קורא ידיעות על הסרט הזה ועל איך מפרשים אותו הערבים? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145884 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
ע.צופיה (יום שלישי, 09/02/2010 שעה 21:49) בתשובה לפְּקִיד צַמֶּרֶת | |
מה איכפת לי מהערבים? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145933 | |
אתה לא קורא ידיעות ולא רואה | |
פְּקִיד צַמֶּרֶת (יום רביעי, 10/02/2010 שעה 20:25) בתשובה לע.צופיה | |
איך מפרשים אותו האירופאים? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145938 | |
אתה לא קורא ידיעות ולא רואה | |
ע.צופיה (יום רביעי, 10/02/2010 שעה 20:43) בתשובה לפְּקִיד צַמֶּרֶת | |
מאיפוא אני יודע? איך אתה מפרש סרט גרמני על השואה? הסרט מתאר את החיים בעג'מי ומערכות היחסים בין העדות,הדתות והעמים בהגינות . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=146030 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 12/02/2010 שעה 17:13) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
אתה מתעלם מטענתו של חזי . הוא טוען ואני מסכים עם דעתו , כי הקולנוע הישראלי עוסק בסיבלם של הערבים ולא בקושי הבסיסי של היהודים . דבר שנובע מבורות או חוסר תבונה . עוד ניתן לראות כי היוצרים בקולנוע בתיאטרון ובטלויזיה עוסקים בהומוסקסואלים יותר מחלקם היחסי בחברה . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=146072 | |
סאנור, אתה בן אדם פגום ולא אמין | |
פְּקִיד צַמֶּרֶת (שבת, 13/02/2010 שעה 12:38) בתשובה לtelavivsanur@gmail.com | |
אז למה להאמין לך? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=146084 | |
(שבת, 13/02/2010 שעה 15:31) בתשובה לפְּקִיד צַמֶּרֶת | |
נכון, אין עם מי לדבר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=146079 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 13/02/2010 שעה 13:02) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
בדבר אחד אתה צודק . יש ''סרטי בורקאס'' . בחוגי ה''אינטלקטואלים'' סרט או ספר או שירה נחשבים ''טובים'' כאשר מתואר בהם סבל . אנקת גבהים , אוהל הדוד תום , ייסורי וורטר הצעיר . . . כאשר הנושא הוא קומי או חסר סבל הוא ''קיטש'' לדעתם . מענין שסרט הקיטש הגדול אווטאר מתאים לחקיינות פלאסטינית . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=146088 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 13/02/2010 שעה 18:12) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
לכל אחד זכות לאהוב מה שהוא בוחר . כשאמן בוחר נושא הרי זה כדי להציף אותו אל פני השטח . כשויקטור הוגו כתב את עלובי החיים או האדם הצוחק , הוא עשה זאת כדי שהקורא יפגוש את האומללים שמהם נוטים להתעלם . כשמישהו עושה סרט ''עג'מי'' הוא מעונין להציף את בעיית הקיום של שכונה זו אצל מי שהיא זרה ובלתי מוכרת להם . אני כמשלם מיסים לא מעונין בסרט הזה ומכאן גם שאינני רוצה במימונו מכספי משלם המיסים . כשבמדינה זרה עושים סרט על עלובי החיים אני יכול לבחור לראות את הסרט ובזה להיות חלק מהמממנים שלו או לוותר . בסרט הזה וגם בג'נין ג'נין ועוד כמה אני כמשלם מיסים מממן סרט שאינני רוצה בו . כך גם אחרים . קוראים לזה מימון באונס . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=146096 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
אריק פורסטר (יום ראשון, 14/02/2010 שעה 0:02) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
רגע, את זה שקיימת כאן כת של חובשי כיפות ומגבעות המאמינה בסיפורי מדע בדיוני לפיהם יצור מהחלל החיצון יצר אותנו ואת עולמנו - זה לא מטריד אותך? הרי אתה מממן את בתי הספר שלהם ומסבסד את דרך חייהם. אתה משונה מאד, אריה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=146098 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 14/02/2010 שעה 6:56) בתשובה לאריק פורסטר | |
אני אדם ראציונאלי . אני מכפיף את עמדותי הפוליטיות למטרות שלי . לא רגשותי חשובים בענין אלא המטרות שאני רוצה בהן . בענין הסרט ג'נין ג'נין - הוא מנוגד למטרותי ולכן אני נגד מימונו הציבורי . בענין שומרי המצוות - הם יהודים עם הרבה ילדים וזה טוב למטרותי ולכן אני בעד מימונם . הגיוני ביותר . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=146104 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
אריק פורסטר (יום ראשון, 14/02/2010 שעה 23:28) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
בהחלט, מר ספוק. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=146249 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
גלעד היפתחי (יום חמישי, 18/02/2010 שעה 13:30) בתשובה לאריק פורסטר | |
אין ''יצור חלל חיצון'' בתורה ובאמונה היהודית. ראוי שתחליף את תחמושת וספר ההפעלה שלך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=146261 | |
קטמון,מורשה ולא עג'מי | |
אריק פורסטר (יום חמישי, 18/02/2010 שעה 20:08) בתשובה לגלעד היפתחי | |
ה' כבר לא בשמיים? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=146132 | |
סרט טוב, וכך גם ''סרט לבן'' | |
אריק פורסטר (יום שלישי, 16/02/2010 שעה 1:21) בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com | |
מבקרי סרטים רבים סוברים שסרט לבן יזכה באוסקר עבור הסרט הזר הטוב ביותר. מיכאל האנקה, במאי סרט לבן, הוא אינגמר ברגמן של דורנו, וצפיה בכל אחד מסרטיו מביאה לשעות של ויכוחים על מה, לעזאזל, הוא מנסה להגיד לנו? יש החושבים ששסרט לבן מראה את דרך החשיבה הזעיר-בורגנית הגרמנית, המביאה לכך שכל דבר לא נעים מטואטא מתחת למרבד - דרך חשיבה שהביאה שנים מאוחר יותר לשואה. | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |