האנשים (והנשים) שאנו אוהבים לשנוא | |||||
הלבן שבעיניים / ע. צופיה (יום רביעי, 27/01/2010 שעה 7:00) | |||||
|
|||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=145530 | |
אתה מדבר על מקרים שונים של תופעה דומה | |
חצי חציל (יום רביעי, 27/01/2010 שעה 8:28) | |
אצל שרה לא מדובר באשת ציבור אלא באשת איש ציבור. כתב התלונה הוא יותר כתב רכילות (העוזרת נדרשה להחליף את בגדיה לפי המשימה - בגדי מטבח לא הוכנסו לעבודת השירותים ואלה לא התערבבו עם בגדי חדר השינה - משהו כזה, שאם זה נכון אז גם אני הולך לאמץ את המנהג החינני, החיובי והסטרילי הזה). הדבר היחידי שאני מעלה על הדעת שבו העוזרת תוכל לנצח הוא רק בעניין הלנת שכר, אם היתה, ולפי מה שקראתי לא היתה הלנת שכר, אלא רק שכר 'נמוך' של 3000 ש''ח בחודש עבור עבודה בימי חמישי, שישי וראשון (ומאוחר יותר היא גם 'הוזעקה' למקרים בודדים בלבד בימים אחרים בהם נתניהו קיבלה אורחים בביתה). לפי הנהוג בשוק הזה נראה לי שהמשכורת פורמלית היתה ראויה, אם כי הייתי מצפה מאשת ראש הממשלה שמרוויחה יפה, בלי להתחשבן עם ריווחי בעלה, היה ראוי שתשלם יותר ולו רק למראית עין. אבל אין כאן כל עבירה אזרחית. כל זה יתברר בבית המשפט אם באמת יהיה העוז ל'ידיעות אחרונות' להמשיך במאבקם חסר הסיכוי נגד ''ישראל היום'' ונתניהו, שמשום מה נתפס כאביו הרוחני של ''ישראל היום'' (שזה שטויות כמובן). אצל ברק היתה עבירה ברורה על החוק בהעסקת עובדת זרה, לפי טענות שנשמעו מתוך הפרקליטות. צריך לברר את העניין ולהגיש תלונה נגד המעסיק או המעסיקה שלה. לדעתי אם מדובר בעבירה שגם אהוד אשם בה מן הראוי לדחות את המשפט עד סוף הקנדציה של הממשלה, כדי להניח לו לפעול 100% בענייני משרדו. בעניין הטיסה במחלקה ראשונה אין לדעתי כל פגיעה בחוק או בקוד האתי, אלא רק למראית עין. כלומר זה מקרה גבולי שאין כל עניין להמשיך ולפמפם אותו. אצל ליברמן מדובר בהאשמות חמורות שהמשטרה והתביעה עדיין לא הצליחו להוכיח ברמה של הגשת כתב תביעה. זה מזכיר את המקרה שליברמן הרביץ פעם לאיזשהו פרחח מעצבן ושגם שם הפרקליטות כשלה. אם המשטרה תצליח לאסוף נתונים בזמן סביר, ולדעתי זמן סביר בעבירות החמורות הכוונה ל-4 עד 6 שנים שזה זמן מספיק, אז ראוי להגיש כתב אישום. אבל מעבר לזה זה סתם עינוי הדין, כי אין זה ראוי לרדוף אדם על שמועות, תחושות או ספקולציות שהם מנוע פוליטי קטלני. זכור לי מקרה הילד המוכה שהמשטרה לא הצליחה לגבר דו''ח פלילי במשך יותר מ-10 שנים! כלומר, העניין נוצל רק לרדיפה פוליטית נגד ליברמן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145546 | |
אתה מדבר על מקרים שונים של תופעה דומה | |
ע.צופיה (יום רביעי, 27/01/2010 שעה 13:59) בתשובה לחצי חציל | |
בענין ברק: כתבתי שזו עבירה.אך,צא וראה, עשרות אלפי,אם לא יותר, עוברים אותה שבוע שבוע, איפוא המשטרה? בענין ליברמן: זה ירשם בספר השיאים של גינס כחקירה הארוכה ביותר שלא הולידה דבר. אגב, חשדות חמורים שאינם מגיעים לחיוב בפסק דין שוים כקליפת השום. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145539 | |
התביעות הכספיות נגד משפחת ביביהו אכן נדחו | |
עמיש (יום רביעי, 27/01/2010 שעה 10:49) | |
מאחר שעבודתה של התובעת כ''או-פר'' אינה מזכה אותה בתנאים אותם תבעה. בית המשפט כלל לא נכנס לשאלה האם תיאור התנהגויות המוטרפות של שרהל'ה הוא נכון או לא נכון. ברור כי אשתו של ביבי היא אדם מטורלל בעל הרגלים אובססיביים מוזרים ויחסי אנוש שנשאבו מתחתית פח הזבל. מאחר ואני מתעב את ביביהו, אני מאד שמח על זה שהוא אוכל כל כך הרבה חרא בחייו הפרטיים, אני מקווה שהוא באמת סובל אם כי אני כלל לא בטוח בכך כי פוליטיקאים בדרג הזה הם אנשים כה אטומים כך ששום דבר לא חודר אותם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145541 | |
התביעות הכספיות נגד משפחת ביביהו אכן נדחו | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 27/01/2010 שעה 11:06) בתשובה לעמיש | |
אומרים שלכל סיר יש מכסה מתאים . בנימין נתניהו הוא אדם נהדר ורק אשתו שאיתו כבר 20 שנה מתאימה לאזן את היותו כה נהדר . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145550 | |
אתה מתעב אותי ואני מתעב אותך | |
חוק שימור האלרגיה (יום רביעי, 27/01/2010 שעה 21:14) בתשובה לעמיש | |
זה הכל שאלה של אלרגיה. רציתי רק לומר שגם בך יש הרבה מין השרה.... צרה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145551 | |
אתה מתעב אותי ואני מתעב אותך | |
חוק שימור האלרגיה (יום רביעי, 27/01/2010 שעה 21:15) בתשובה לעמיש | |
זה הכל שאלה של אלרגיה. רציתי רק לומר שגם בך יש הרבה מין השרה.... צרה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145549 | |
עקרונית אתה צודק | |
עמיש (יום רביעי, 27/01/2010 שעה 20:03) בתשובה לelizorrsegal@013.net.il | |
הוגשה כאן תביעה, התביעה כוללת פרטי רכילות עסיסיים והפרסום היה בתרועה רמה ומוגזמת יחסית לחשיבות העניין. כשהתחילו לצווח בחינמון של אדלסון שזה עניין פוליטי, שיחקו לידי העתונים שמנפחים את השטות הזו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145552 | |
עקרונית אתה צודק | |
חוק שימור האלרגיה (יום רביעי, 27/01/2010 שעה 21:17) בתשובה לעמיש | |
אבל רק ידיעות ניפח וישראל היום הלכו איתם בקטנות.... ידיעות ניפח בלון וישראל היום פוצצו להם אותו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145544 | |
יש בני אדם שרודים בנו | |
אבנרש (יום רביעי, 27/01/2010 שעה 12:20) | |
יש בני אדם שרודים בנו, ומצדיקים את הרודנות הזו באיזו מנטרה אלילית של ''עליונות שלטון החוק''. אלה שרוממות חוק בגרונם - מן הראוי שיידפקו חזק מאד על כל הפרת חוק קטנה מצדם. אבל מלבד זאת, אני מסכים אתך - יש לבחון כל ידיעה תקשרתית (כולל התאריך) בדקדקנות מפלגת לפני שמאמינים למלה ממנה. וגם אם החלטת שאפשר להאמין לעובדות ולצבע, עדיין רוב הסכויים שהידיעה היא סתם רכילות חסרת ערך. וכמו לגבי התקשרת, כך גם לגבי פעולת המשטרה, ועל אחת כמה וכמה לגבי פעולת בתי המשפט. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145553 | |
ידיעות הוא עיתון של אנשים לא חושבים | |
חוק שימור האלרגיה (יום רביעי, 27/01/2010 שעה 21:21) בתשובה לאבנרש | |
כי אם הם היו חושבים מהתחלה הם היו יכולים לעשות את מה שהם רוצים בדרך נבונה יותר. אבל בכלל לא איכפת לי שהם הפילו את עצמם בפח כי כבר מזמן שרון שברח הם הפסיקו להיות עיתון של המדינה..... ובעצם הפסיקו להיות עיתון של ממש. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145590 | |
₫ אותי מעניין למה שמאלנים | |
איתן אדיר (יום חמישי, 28/01/2010 שעה 22:30) | |
↨ תוקפים את ביבי הצדיק ומפארים את ליברמן הסכינאי? Ω יש לכם הסבר טוב לתופעה המוזרה הזאת? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145604 | |
מסתבר שבפוליטיקה אין אהבה ושנאה | |
גלעד היפתחי (שבת, 30/01/2010 שעה 23:08) | |
יש רק אינטרסים. השאלה את מי 'שונאים' יותר מחטיאה את המטרה. השאלה הנכונה היא היכן פועלים האינטרסים המלהיטים ביותר להפוך אדם למטרה ולמי יש את האינטרס לעשות זאת. ידיעות ומעריב, די שקועים בביצת הכסף האוליגרכית של מוזס, נמרודי ומלתעותיהם. הם לא חושבים עיתונאות אלא מלתוענות. ישראל היום של סוף השבוע מחזיר להם באבי אביהם http://digital-edition.israelhayom.co.il/Olive/ODE/I... בשתי כתבות יפות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145838 | |
פחות עוזרת נרגנת | |
ע.צופיה (יום שני, 08/02/2010 שעה 21:31) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145842 | |
פחות עוזרת נרגנת | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 09/02/2010 שעה 7:08) בתשובה לע.צופיה | |
לפשרה בבית המשפט יש משמעות כפולה . התובעים מתקשים להוכיח את אשמת הנתבעים . הנתבעים מתקשים להוכיח את חפותם . אך מבחינה ציבורית אין עשן בלי אש . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145844 | |
פחות עוזרת נרגנת | |
ע.צופיה (יום שלישי, 09/02/2010 שעה 7:42) בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה | |
גם בעישון סיגריה יוצא עשן, אז מה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=145848 | |
פחות עוזרת נרגנת | |
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 09/02/2010 שעה 8:51) בתשובה לע.צופיה | |
סיגריה ? טפו ! ! ! כוונתי היא שהיחסים אכן היו בעיתיים ורק ההערכה כיצד יפרש אותם השופט מנעה הכרעה והובילה לפשרה . | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |